I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om du fick spöa en valfri kändis?

Övrigt - Blandat

2009-11-14 23:51
^^ja exakt, tom hund jäveln ser ut som den tror att den e bättre än oss andra

Producent

2009-11-15 01:17

Jag är ärligt talat förvånad över att jag inte sett henne dyka upp ännu.
Motivering är onödig, hatar alla allmänt irriterande bloggblondiner.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-11-15 01:19

finns nog ingen person som jag hatar mer just nu, överkänsliga feta jävla kärring
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2009-11-15 14:50
Refused: haha det där hade jag helt glömt bort, han var ju verkligen heeelt sjuk stackars människor som tvingades att leva med honom.
 DIF!

2009-11-15 19:56

Otto Silverhielm. FYFAN! Killen lever på pennalism och är maktmissbrukare.

(han är en karaktär i boken/filmen Ondskan)

2009-11-16 07:44
Skulle vilja spöa Linda Skugge också.. Jäävlar hon måste ju vara världens FULASTE människa, hon ser ju ut som ett troll stackarn, försöker äta frukost på morgonen o så dyker hon upp, vadfan dom borde förvarna som dom gör innan äckliga inslag..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-11-16 10:16

Och alla andra barnhatare som av någon anledning valt att arbeta med just barn. Jag ersätter Anton Abele med henne, då jag kommit fram till att Anton mest är världsfrånvänd och får mig att skratta, medan "Nannys" mest får mig att bli arg. Naughty-corner och en fet jävla smocka av Bamse på dunderhonung är vad hon förtjänar...
...
Rappare

2009-11-16 20:07
Christian luuuuuuuuuuke, stör som fan på hans skämt, ingen tycker att dem är roliga men endå ska han dra nya hela tiden. Seriöst sluta tro att du är rolig

2009-11-16 20:30
haha va luuk är ju råskön.. helt stenad

däremot snubben i riesen reklamen "allt ordnar sig"

hahaha

+ äcklet i extreme home makeover.... den jäveln tar fan förstaplatsen
RATED R!

2009-11-16 21:09
Säger E-type som någon tidigare nämnt för att även tillägga med motiveringen att han ställt upp i en UR-film som visades på mitt gymnasium där han snackar skit om hiphop som genre. Själv skulle han inte sjunka så lågt att göra reklam för knark i sin musik, liknande uttalanden. Tur att vi har sanna lyricister som E-typen kvar som brinner för sina texter.

Relaterat:
Länk till
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=164503135&blogId=431801422
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-11-16 22:02
Ja, Luuk är ju en härlig kille. And so is Pst, awzum inlägg.

2009-11-16 22:48

Cameron Bright

Eller som han ser ut idag:

Skulle vilja slå honom vilket som.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-11-17 09:13

Slap a bitch, allways

2009-11-17 09:15
VAD är det som är svårt med att skriva namn?

2009-11-17 09:33
Sorry!

Alexander "vattenskallen" Bard på bilden ovan!
jag vill slå honom för att allt han göra får mig att må illa!
Slap a bitch, allways

2009-11-17 09:49
Var inte bara riktat till dig, utan även folk som skriver BARA namn... Och dom som bara tar en bild. Det är liksom inte alltför svårt att skriva ett namn eller hitta en bild.

2009-11-17 12:01
Konstigt P21..

Håller inte riktigt med dig när det gäller Zlatan. Det handlar verkligen inte bara om klacken han gjorde som satt i krysset. Om du ger dig in lite i fotbollsvärlden och verkligen tittar på vad han gjort så är han något ut över det vanliga. Han vann skytteligan i italien till exempel, han har vunnit guldbollen två gånger (Väldigt ovanligt). Nog för att media kan hypa Zlatans framgångar och motgånger enormt mycket.. Å andra sidan måste du kunna kritisera media minst lika mycket som Zlatan.
Säg inte något du inte vet särskilt mycket om.
All bitches on the line

2009-11-17 13:12

Mange Schmidt (och alla, kändisar eller icke-kändisar som gillar honom). För att han gör värdelös musik och inte kan rappa för fem öre.

Word:ar även på Carola.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2009-11-17 14:20
Sebastian Darwins eller vad han hette var ju sjukt grym! hahahaha riktigt kul kille,top 5 från och med nu
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-11-17 15:57
håller med om hon i tokia hotel, kan inte vara en man så jag sägeer hon.. hur fan kan man se ut så, borde sätta ett ultimatum att antingen ser du ut som en vanlig människa lr iaf så gott som du kan eller så får du dö.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-11-17 16:01
Basshunter, Johan Palm (som nämnts tidigare) hade jag mer än gärna gett på käften. Även Darin och Dr. Alban.

Inte av personliga skäl eller något, men då är bara så förbannat fula att man vill klappa skiten ur dom. Basshunter vill jag dock spöa för att han är så överdrivet jävla keff, gör skräpmusik och förstör min vardagslyssning i spotify med att bryta så in åt helvetes jävla fult på engelska. Idioten borde fått smörj redan då han fick för sig att börja talla på synthen.
Dra åt helvete!

2009-11-17 16:23

Mabande... damn skulle vilja kicka hans arsle. Inte för att jag har någotning emot honom, utan för att vara "den där duden som spöa Mabande". Dessutom skulle jag inte vilja "spöa" Mabande hårt då jag inte har någotning otalt med honom. Problemet är dock följande: Mabande som är smartare än mig kommer nog på något hokus pokus så att även om jag vinner så förlorar jag och egentligen för att spöa Mabande så måste jag utklassa honom intellektuellt och inte fysiskt, komma med bättre argument och bättre motargument samt bättre faktahänvisning än Mabande.

Så summan av kardemumman: jag skulle vilja spöa Mabande för Internetfame, dock är det meningslöst och besegra honom fysiskt då det ändå ger inte så mycket och resulterar i fängelsetid för mig. Så enda utvägen är att besegra honom intellektuellt, vilket kommer vara en omöjlighet då han har ägnat mer tid åt intellektuella grejer än vad jag har. Fan också , grattis till och vunnit innan jag ens fick chansen!

2009-11-17 19:42
Hahaha mabande :D

hahahahahaha

2009-11-18 02:12

Ander Borg

Han är moderat. Finansminister. Horn i pannan.

Banksy

För alla det gånger som folk säger att det är lite Banksy när man gör någon streetart. Det behöver inte ens vara stenciler. "Det är lite Banksy över det där" Motherfucking clueless cunts. Ohh I swear to god i kill them all!

2009-11-18 17:03
everytime chuck norries goes to sleep he checks under his bed for mabande

mabande kan inte få stryk, lika lite som han kan förlora en diskution

// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2009-11-18 18:52
mabanda...

Blev mer jag som gjorde bort mig...
All bitches on the line

2009-11-18 19:02

Maud Olofsson - Sveriges största kappvändare

Hon leder ett parti som inte har något syfte. Minns när hon satt och grät i nyhetsmorgon och berättade om Tjernobyl. Hon snyftade om att hon hade fått säga till sina barn att de inte fick gå ut och leka för det kunde vara farligt. Ville bara ge henne en smäll! När det var dags för "alliansen" så var hon plötsligt för kärnkraft.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-11-18 22:22
psyko_slusk

Haha med vilken motivering vill du slå på Cameron Bright?^^

Fager

Ja usch Alexander Bard hade jag helt glömt. Han är väl ändå en av de mest irriterande människor som finns. Hela BWO-gänget är riktigt ruttna.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-11-19 00:23

Idol-Ola falsk, självgod. Tycker inte om honom.

Alex Schulman ska man inte slå, han är riktigt bra tycker jag, han och Fredrik Strage skriver mest underhållande i sverige!

2009-11-19 11:48

Blondinbella hade jag mer än gärna slagit sönder, mest för att hon på något outgrundligt sätt lyckas få folk att tro att det faktist finns något innanför hennes panna.. Sen nu när hon tror hon kan bli politiker också.. Död åt Blondinbella!!

Fredrik kommer inte långt efter! Han är ett skämt till stadsminister och han ser ut som en jätte bebis, vad mer behöver man säga..
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2009-11-19 12:57
Lacroix du kanske vill ansluta dig till min eliminerings kupp mot BWO ?

men Bard är min (:
Slap a bitch, allways

2009-11-19 15:47
Bard är kung, vad är grejen?
 9-1

2009-11-19 16:00
Lacroix F20

Han är så äcklig o ful, blir bara så jävla sugen när jag ser honom,..
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-11-19 18:32
Fager

Jag är med. Som du vill, jag ta gärna den såkallade sångaren:D

Psyko_slusk

Hahaha okej.

2009-11-20 07:45
Måste hänga ut Josefine Crawford med, konstigt att ingen har nämnt henne.. Hon måste vara den dummaste idiot på denna planet, helt sopren i huvudet.. Lås in henne!

2009-11-20 10:47

Gordon Ramsay...

ironiskt nog berättade han i en tv-intervju att hans dotter var mobbad i skolan. jag kan säga som så att om han hade varit lika gammal, inte varit far åt henne och gått i samma klass, hade det varit han som hade mobbat henne.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2009-11-20 11:31
Hahaha, Gordon Ramsay är ju GRYM!

2009-11-20 13:31

Ulla skoog för att hon är sjukt störande (:
Slap a bitch, allways

2009-11-20 13:54

Anna Book
För att hon stör mig så fruktansvärt jävla mycket!! Droppen var när hon var med i den där japanska tv-showen och började gråta för att en annan jävla tönt skrapade sig lite i ansiktet! Då ville jag bara hoppa in i tv-rutan och sparka ner henne! GAH!

Olinda
allvarligt, kolla på henne? Kan man bli annat än sugen på att svinga en höger? Nej. Usch, hemska människa!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-11-20 15:21
Vet inte hur man laddar upp bilder men jag säger Lil Wayne.
Anledningen till detta är för att han tror han är så jävla bra, men lever på andras hype. Om någon här inne hört en låt där han kickar ensam förstår ni vad jag pratar om. Han har absolut ingenting och säga. Han har väl fru & barn o rappar om "pussy" i alla låtar, sen dissen till 50 Cent han sjunger "he is an animal, get him" i 1 minut nästan och förstörde en dag som började fint med sin falska röst. Killen är reklam rappare rakt av, han gör värdelösa, söndermixade, halvtaskiga tracks o kallar det musikaliska mästerverk. Aja ni fattar poängen!

FreddaH signar ut med ett tjut!

2009-11-20 16:24
FlowziiK P15 And the god has spookend......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-21 18:24
Ska jag ta det possitivt eller negativt? :)

Groupie

2009-11-21 18:25

Behövs det någon motivering till honom?

Sen hon i mitten i juryn i So you think you can dance, skrattar med sitt fula jävla skratt hela tiden åt allting.

2009-11-21 18:31
*..emelie..*

Haha var det inte då som Anna Book började lipa för hon kände sig förnedrad i säldräkten också?^^
Så jävla känslig:P

2009-11-21 18:37
Qlogmen P23

Hur kan du hata på han :O

ramsay är fan min idol :D riktigt bra kille det där

2009-11-21 19:12
Jag tycker säldräkten borde känt sig förnedrad av att vara full med Anna Book!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-11-21 20:53
Lacroix
hahaha, ja! Hon bara gråter och gråter och gråter! så jävla roligt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-11-22 00:35
TRÅD RENSAD

-Kom med en ordentlig motivering, i annat fall försvinner ditt inlägg :)
Delam tange barat

2009-11-22 19:39

Joey Greco.. undra hur mycket tröst sex han får alltså!

skulle vilja ge han en omgång

2009-11-22 19:59
haha idol ola ja, den här bilden är ändå bäst på han:

Ser ut som en dagisfröken