I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om du fick spöa en valfri kändis?

Övrigt - Blandat

2009-11-12 13:26

Om du fick spöa en valfri kändis?

... vem hade du valt? Alla har vi väl åtminstone en riks- eller världskänd person som vi tycker förtjänar en riktig lavett och en skrevspark?

Jag hade valt James Van Praagh, han är en av alla dessa TV-medium som tjänar stora pengar på att lura en hel publik att han kan tala med deras döda släktingar och vänner, han är även jävligt ful och liten och väcker mycket anstöt bara där:

~

Så, vem är ditt offer?

Intressepenisen hårdnar!
Groupie

2013-10-15 14:16
Tittade igenom gamla trådar jag medverkade i och hittade denna gamla goding!

Anna Book skulle jag vilje spöa för hon grinar ut om allt och alla hela tiden. Sjukt jobbig människa.

Poet

2013-10-15 15:51
Blir måttligt sugen på att signa upp på en 2vs1 fight med Anna Book

Men det finns så många människor som kanske behöver lite stryk, fan skitsvårt att komma på ju.

Hade det varit whoa kändisar så hade jag iaf spöat BC bara för att han är rätt så älskvärd
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Battlerappare

2013-10-15 18:59
Känns som en värd tråd att uppa faktiskt, var längesen de hände

2013-10-17 03:28
ha! spöa Bob Dylan, herregud. Ung och dum ;P
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2013-10-17 12:44

vafan är det som är så jävla kul?!? varför ler du HELA TIDEN? bra på att sjunga är han inte heller. usch!!!
my name is xelly smelly

2013-10-18 01:44
Kevin Walker - en bortskämd, velig djävla svärmorsdröm som inte kan bestämma sig om han vill fortsätta spela elitfotboll "med grabbarna" eller curla in sig med lite platt falsksång och rakapparats-modell-look i alla fuktiga flicktrosor i landet. TV4 har t.o.m. flyttat två Superettan-matcher bara för att mähät inte ska behöva göra ett svårt val som andra vuxna människor tvingas till i livet.
Vi blir aldrig som dom från stan!

2013-10-18 02:51
Lättaste svaret någonsin..
Bill fucking O'Reilly skulle inte bara värd att slå ett x antal gånger, men jag vill gå så långt att om man skjuter han så gör man världen till en bättre plats.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2013-10-18 04:55
Fan jag kom precis på en sak.

Om Aftonbladet skulle se den här tråden skulle allihopa torska dit för att vara internethatare!

You hatemongers you!

DMAt skulle torska dit hårdast dock, skjuta folk går dom igång stenhårt på!
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-18 15:08
Har spelat för mycket GTA, det får bli min ursäkt! haha
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-10-18 15:26
rent spontant känner jag att bert karlsson behöver påminnas o att det inte ät ok att vara han, exempelvis medelst stryk.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-10-18 18:36

Annie lööf.
Denna beiga, menlösa, genomskinliga, inställsamma, mesiga arma kvinna gör mig ta mig fan skogstokig!

Å Alexandra Pascajävlalidou. TYST, VAR BARA TYST!
Rahamadjan av GU-PA!

2013-10-18 19:23
Soran Ismail

Inställsam fjant som bara kan göra sig löjlig över sitt kurdiska ursprung.

2013-10-19 11:16
Vladimir Putin.

Sannolikt skulle han nog spöa skiten ur mig istället.

Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Producent

2013-10-19 12:35
har ingen sagt Jimmie Åsnesson frå Sverige Demokraterna än?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Skivsamlare

2013-10-20 09:40
Stör mig mer på äcklet Kent Ekeroth men visst, fick jag smälla till Åkesson och slippa rättsliga konsekvenser hade jag nog gjort det.

Fast ärlig talat. Alla framstår som änglar (med putin som undantag) jämfört med det här svinet:

Hangaround

2013-10-20 18:49
Det här lilla aset.

Rappare

2013-10-21 13:48

Jag hade nog spöat den här fina gubben!

Man får illusionen av att det ska vara något slags vrickat "hjärnskrynklar" program, men det enda han egentligen gör är att utnyttja folks problem för tittarsiffror och cash.
Lackar ur.

2013-10-21 15:12

..fyfan.
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Groupie

2013-10-22 07:58
hahah Mojje! Det var en j'ävla massa år sen man såg honom sist.

2013-10-22 10:09
sen kanske spöa vore lite väl, men herregud vilket störigt litet fanskap jag tycker timbuk är
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-10-22 10:33
Laleh förtjänar iaf att få ett av sina stämband knipsade nu...

anledningen är 5 sekunder in i låten....önskar jag kunde skriva hur det låter så ingen behöver höra.

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-10-22 18:23
Misery_chick skrev:
sen kanske spöa vore lite väl, men herregud vilket störigt litet fanskap jag tycker timbuk är

utveckla
Poet

2013-10-22 22:13
jaojao_ skrev:
Misery_chick skrev:

utveckla

DÄT KÅMMÄR ÅRDNA SÄJ! DÄ GÖ DÄ ALLTEEED

Kan nog fan hålla med, dropkicka Timbuk skulle vara en höjdare
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-30 23:32
Haha det finns många,
Men Marcus Birro får det bli, tål fan iinte människan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.