I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Små roliga saker vissa kan

Övrigt - Blandat

Groupie

2009-09-18 01:35
phatie:
Kan du se människors färger genom att se foton på dom eller måste du träffa dom irl?
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2009-09-18 02:45
kan göra en blomma av tungan och få in en snusdosa i käften men det är väl inte så coolt.

sen kan jag göra en grym grimasch där jag trycker hakan mot halsen så att ansiktet nästan blir helt platt.

sen kan jag göra ett knäppljud med en av mellantårna på högerfoten med
45 clash är fett underskattat

2009-09-18 10:20
OpeL

jag måste ha träffat dom minst en gång irl... annars är det lixom inte människans färg jag ser utan typ personens namn jag associerar till så att säga.

2009-09-18 12:34
Misery

Haha kräk ur ögat lät obehagligt, aldrig hänt mig och det är jag iaf glad för.
Sen kunde jag spänna magen sådär när jag var mindre, nu kan jag bara lite.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Moderator

2009-09-18 13:46
Min läkare ansåg att de inte var nåt fel på mina ben när jag var mindre :) men nu verkar det som om hon hade fel, har överrörliga leder så kan vrida fötterna rakt bak och gå :) sen kan jag spänna magen sådär häftigt som alla andra kan :)
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Moderator

2009-09-18 14:18
Jag vill också kunna synestesi! Verkar skitballt.

Kan ni inte sluta prata om äckliga saker som kommer till ögat? Jag brukar inte vara känslig, men det där är verkligen någonting jag inte vill läsa mer om (no offense bex, du vet att jag tycker om dig ändå).
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare

2009-09-18 15:02
lia, man drar ju ofta upp det ena betet över det andra.. var nån längre upp som skrev att det kunde göra det utan händer.. och det kan jag med när jag testade :)
Jag kan också lägga pannan i marken.. tror det är för att jag red (på hästar) väldigt mycket som ung.. yngre.

Forma tungan kan jag också.. och hälften av svenska folken typ. Genetiskt betingat..
Jag skyller allt på Emma!
Rappare

2009-09-18 15:32
haha, fan va kul att läsa! haha.

jag kan nog inte ngt väldigt speciellt. förutom att jag kan "knäppa" med min tunga väldigt högt. svårt att förklara, men jag sätter tungspetsen i gommen och knäpper till så det låter jättehögt så de som sitter nära får pip i örat. man säger inte tinnitus till det va? iofs är det nog en del som kan det oxå, men men.. haha! och så kan jag slicka på min stortå enda sen jag var liten, men nu för tiden slickar jag inte, utan stretchar mer ut benen så.. höhö!
www.myspace.com/lizenmusic

2009-09-18 16:55
BB, jaha. Det har jag alltid kunnat göra =) Kan gå direkt från stående till lotusställning =) jag dansade när jag var yngre, därav min vighet. Nu har jag börjat yoga, då blir man också vig =D
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Moderator

2009-09-18 17:32
tänkte bidra med en bild till tråden ;D haha men som vanligt så funkar det inte för mig att ladda upp i denna tråd av någon anledning, så nån som orkar kan väl fixa det.

Länk till http://img242.imageshack.us/i/20090918497.jpg/

Kanske många som kan detta haha vad vet jag xD
//TW

2009-09-18 19:22
kan gör likadant med ögat fast kommer ut tårar som blir till skum:P
R.I.P esc Got hacked

2009-09-18 19:59
Kan en skum grej med mina skulderblad. Typ att jag pressar ut dom från ryggen så dom blir spetsiga. Ska se om jag kan ta en bild lite senare :P
 Malmö FF!

2009-09-18 21:13
jag trodde fanimej alla människor kunde vicka på näsvingarna!?
man lär sig tydligen något nytt varje dag.
Sleep is the cousin of death
Moderator

2009-09-18 21:19
B.N.B haha vem äre som inte kan?
//TW

2009-09-18 21:23
shitmannen, jadu de ja inte vet.. dock skummade jag igenom tråden lite igår och då nämde ju nån i tråden att dom kunde "vifta på näsvingarna" så dom måste ju nästan mena att alla inte kan de :p
Moderator

2009-09-18 21:28
B.N.B haha msåte va nån som e halft förlamad i ansiktet då haha
//TW

2009-09-18 21:44
jag kan somna med ögonen öppna.
mama said knock you out
Moderator

2009-09-18 21:48
DegenereraD P29 haha fett läskigt, har sett en tjej en gång som somnade med ögonen öppna för några år sedan, dåligt paff jag blev när jag märkte att hon verkligen sov.
//TW

2009-09-18 21:53
Jag kan böja min tumme rätt mycket, vet inte hur unikt det är men alla jag känner tycker att det är äckligt.

så ser det ut:
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2009-09-18 22:00
hock de där var fanimej svinäckligt gör de inte ont?

sova med ögonen öppna är förövrigt min bror kung att göra, har han somnat framför tvn är dom med 99% öppna.

bara för jag inte ska endast chatta utan kanske säg nått av värde så kan jag knäcka högt med min nacke, vrida min tunga så att "kanterna" är uppe och nere istället för åt vänster och höger (sämsta förklaringen i know) , kan peta på mina ögon utan att de gör ont..

jag kan väl inget mer direkt och inget av de jag kan är speciellt ovanligt heller hehe.

2009-09-19 02:45
jag kan busvissla utan fingrar,jag kan prutta med knävecken(på låtsas då,annars hade det vart riktigt speciellt),armhålan och jag kan vifta på öronen,det var det jag kom på nu
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-09-19 02:47
just det jag kan rulla magen också,svårt att beskriva kanske,men jag kan få den att röra sig som i vågor ungefär..sen har jag sjukt bra minne när det kommer till små fakta typ som årtal o liknande

2009-09-20 12:50
jag ser bokstäver, ord och människor i färger (synestesi kallas det) fast det är ju inget jag "kan" för att jag lärt mig, född med det lixom.. har kommit fram till på senare tid att jag på något sätt kan lista ut vilka typer av färger (läs människor) jag dras till. lite trist om man ska dejta någon som är grön, så vet jag att det aldrig kommer funka... för han är grön. damnit!

Lustigt! Alla veckodagar är så för mig.

Måndag (Väldigt ljus orange), Tisdag (mörkblå), Onsdag (Gul-brun), Torsdag (Nästan mörkbrun), Fredag (Röd), Lördag (Gul) & Söndag (Lila).

Kul att det finns ett namn på det.

2009-09-20 13:22
Vadå jag fattar inte, är det så när ni tänker på måndag tex tänker ni då på en viss färg?

Can't break necks in boxes

2009-09-20 13:44
anna_m_maria

tror att det är fler kvinnor än män som "har det" och jag tror det är ungefär 1 på 200 som har det av befolkningen. googla på det och läs mer om det, det är rätt intressant att se vad det "beror" på och sådär!

whosa
nu kan jag ju naturligtvis inte alls svara för alla som har synestesi, för det är så sjukt individuellt, men jag får bara en "känsla" av att ordet måndag är (i mitt fall) lila. tänker jag på "måndag" så är det "skrivet" i lila bokstäver i mitt huvud. det bara ÄR så på något sätt.

2009-09-20 19:06
phatie du har fel måndag är blå som himleen!!!!

2009-09-20 19:27
Det har jag faktiskt aldrig hört talas om innan. Riktigt härligt måste ja säga. Kan man träna upp det? hehe
Can't break necks in boxes

2009-09-20 20:20
Jag kan skriva "Blood" med händerna, that's it.
bla.

2009-09-20 22:16
örontops upp hela vägen i näsan
springa oändliga turer på fyllan
..mer har jag inte att erbjuda.
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2009-09-21 02:44
Efter en smäll på käften för många år sedan så knakar och "kluckar" det i käken vilket gör att jag kan bland annat spela Popcorn-låten med den.

För övrigt vinner snor-ur-ögat-tricket alla kategorier, galet!

2009-09-21 05:26
Kan säga "R" med tungan i kinden! :) är inte så bra på de längre men när jag va liten va de enda sättet jag kunde säga de på haha. Sen de där med "synestesi" eller va de hette så har de hänt nångång att när jag lyssnar på musik så har jag fått beatet till en färg eller vad man ska säga haha men de händer inte ofta :)
Konse''

2009-09-21 10:01
jag kan böja på enbart de yttersta fingertopparna, ser skadat ut, ungefär som en lyktstolpe:)

JAG MED!!!!! Trodde ingen annan kunde :o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-21 11:08
Jag kan böja tungspetsen bakåt mot resten av tungan så att den "klistrar" fast.
Har aldrig träffat eller hört om någon annan som kan göra det, någon på Whoa?

Böja tungan till en blomma eller två, tre veck är inga problem.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2009-09-21 11:10
jag kan ju också "ställa upp" tungan på högkant i munnen, åt båda hållen. vet inte hur speciellt det är men ja...

2009-09-21 11:39
Jag kan slicka mig själv i näsan.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-09-21 12:33
I näsan?

2009-09-21 12:46
Jag kan också klicka väldigt snabbt med tungan, som ett bakochframvänt R någon sa att den kunde göra i sidan av munnen.
- Det släcks.

2009-09-21 17:46
kan runka med vänsterhand fastän jag har högerhänt.. Inte många som kan
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-09-21 18:05
Kan göra helikoptern with no hands! waddup
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-24 13:47
Jag är även dubbelhänt eller Ambidextriös, dock skriver jag bättre med vänstern men tycker inte det är svårt att göra det med höger.
- Det släcks.

2009-09-24 21:00
d-beck
jag har samma, fast med innebandy/ishockey, kan lira på bägge hållen.

2009-09-24 21:11
tical

fast, det är väl ändå inte ens helikoptern om man använder händerna?!

2009-09-24 21:22
kan böja bakåt vänstra pekfingret så det blir typ bananformat
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli

2009-09-24 22:28
Böja endast översta fingerspetsarna. Vifta på ett öra i taget, utan att grimasera givetvis. Vissla med tungan, göra treklöver och vrida helt bägge hållen. Spänner jag foten på ett speciellt sätt kan jag vifta på lilltån. Mer kommer jag inte på för tillfället.

2009-09-24 22:36
Jag kan sätta in ett ciggpaket i munnen, på höjden. Har aldrig träffat nån annan som lyckats med det?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-09-24 22:45
Jag kan böja bak tungan så att den pressar på salivkörtlarna under och på så vis spruta ut en stråle saliv ur munnen direkt ur körteln. Kommer ganska långt, dropparna längst fram kommer iaf över en meter oftast.

Det var en talang som var väldigt underhållande på högstadietiden då man kunde göra detta i ansiktet på diverse folk medan dom pratade med andra.. det tog alltid en stund innan dom insåg vad det var som skedde..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-09-25 10:23
Hulla! Jag har bara lyckats råka göra det, försöker fortfarande ibland men går fan inte...
- Det släcks.

2009-09-25 11:02
Min konstiga grej är att jag absolut inte kan göra någonting alls med min tunga, jag ser bara sjukt mongo ut när jag sitter koncentrerad och gapar och lirkar pyttelite med tungan.

Däremot rör sig min nästipp när jag pratar, alltid, men det syns nog bara i profil, vilket roar min sambo.
Jag kan spänna axlarna så jag kan ta nästan runt hela nyckelbenet, eller göra så min armhåla blir ca 1 dm djup.
Sen är jag ganska bra på att stoppa tänsdtickor och sånt i näsan, med munnen, och få dem att fastna där. Så tråkig är min kropp.
Fried little fishies

2009-09-25 12:02
Kan en av prylarna som Th1ef beskrev!
det där med göra en "treklöver" med tungan, inget som är obehagligt på något vis haha ser bara jävligt wierd ut =D

Typ min egenskap

2009-09-25 12:11
Hock Så kan jag också göra :) Alla tycker de är äckligt som jag visar för och säger att jag ska sluta.