I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Små roliga saker vissa kan

Övrigt - Blandat

2009-09-16 14:32

Små roliga saker vissa kan

Ja alla har vi ju våra egenheter och saker vi är bra på.
Det jag tänker är vad ni kan göra med er kropp som kanske inte många kan!

Själv kan jag blåsa ur ena ögat om jag håller för näsan och blåser, kan bli obehagligt när jag snyter mig då det ibland kan komma lite snor ur ögat (låter äckligt, jag vet).

Hit me!

- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2009-09-16 14:36
for real snor ur ogat? fyfan vad fett!!

humm jag kan inget sant dar kul tror jag, jag kan peta pa ogat med fingret, jag har 2 armveck pa min vanstra arm! fast jag kan inte gora nat med det, men anda.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-09-16 15:08
uuuuuuuuh!!!!! äckel!!! snoröga!!!

jag kan vrida min axel asmycket, typ så att den går ur led men "inte riktigt" om det är begripligt.

Moderator

2009-09-16 15:21
Jag kan vicka på nästippen. Det kan ingen annan. Det gör mig unik och väldigt cool.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-09-16 15:37
Film på när du snyter dig ur ögat!
Walking the street of dreams

2009-09-16 15:57
d-beck P21
JAg såg ett program för länge sedan om något folkslag lååångt borta.
Dom simmade och jagade en massa fisk eller nått.
Genom att blåsa små luftbubblor i ögonen såg dom bättre under vatten.
Det borde ju du kunna göra!

Jag kan stoppa en krona i näsan för övrigt, på vilken ledd som helst.
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.

2009-09-16 15:58
Det där med snorögat lät jävligt ballt, skulle vart soft om någon dummar sig på klubben. Då är det bara hålla för näsan och dra av en lobba i fejset på han via ögat. Fett! Själv har jag nog inget sånt där, förutom det där med att dra "axeln ur led"... Ur led är den ju inte, men det blir ett jävla liv och knakar utav bara helvete när man går lös. ^^, Har även förmågan att när jag ska luta mig bak för att knäcka ryggen på egen hand, brukar det dra till några knak i bröstkorgen ockås! Ajjemen. Mina leder och ben är tamejfan som en 63 årings..
Dra åt helvete!

2009-09-16 16:05
Darbuka P25

Haha det där lät ju som något jag måste prova! Återkommer om jag lyckas. ^-^
Fett med enkrona i näsan, du måste ha feta/elastiska borrar.

Någon film på något ögonsnor har jag ej heller ;)
- Det släcks.

2009-09-16 16:05
jag kan få nästan alla mina leder att knaka, kan röra på högra örat, plus lite skumma knäckanden av fingrarna som är svåra att förklara :P

men de där med ögat tror jag inte många slår! :P

2009-09-16 16:06
jag kan böja min tumme väldigt mycket, fast vissa vill inte se för de tycker det är äckligt.
Finns ju värre saker, som att snora ur ögat haha :D

2009-09-16 16:10
vicka pa oronen.
& sa kan jag boja bada tummarna bakat fran den forsta leden. de viker sig (och 'sticker ut' i handflatan). dalig forklaring, men det ser ackligt ut iaf.

2009-09-16 16:20
exhale F19: Så kan jag med :O När hela tummen typ sticker "ut" i handflatan, och då kan man vicka på enbart övre delen av tummen. :P
Dra åt helvete!

2009-09-16 18:47
exhale: bra förklarat! det kan jag med :) visste inte hur jag skulle förklara det bara ;)

2009-09-16 19:09
jag kan böja på enbart de yttersta fingertopparna, ser skadat ut, ungefär som en lyktstolpe:)

Moderator

2009-09-16 19:10
kan vicka på öronen utan att röra hela fejset som alla andra gör...

kan lägga tummen i handflatan och sluta min fingrar runt den så att den sticker ut 2 cm nedanför lillfingret, har fått en hel del wierda reaktioner när jag visat de haha
//TW

2009-09-16 21:21
Att "knäcka" stortårna är väl ungefär det häftigaste jag kan göra. Freaks!
Walking the street of dreams

2009-09-16 21:24
knäcka alla mina fingrar oändligt.. hela tiden när som helst... få mina axlar o hoppa lite halvt ur led.. mja.. inte vidare coolt haha

2009-09-16 23:36
Hade en klasskompis i högstadiet som kunde suga av sigsjälv. Han demonstrerade det efter varje gympalektion i princip.
Toastare

2009-09-17 01:50
Jag kan också vicka på öronen och hela ansiktet.. och sen kan jag rulla på magen.. och vända ut och in på ögonlocken (men det kan väl alla)
Jag skyller allt på Emma!

2009-09-17 02:42
brainstorm P20: Wtf?
Dra åt helvete!

2009-09-17 03:46
Entertainment

Ja det är helt sant. grymt partytrick kanske=)

2009-09-17 05:37
Jag kan också blåsa ur ögonen som ts, dock har jag aldrig lyckats snora genom ögat, måste ta och testa det någon gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-17 08:30
Röra på öronen utan att göra konstiga miner. Böja endast fingertopparna.. Hmm vad mer,
men att lägga tummarna bakom första
kotan på pekfingren... Böja tumen åt fel håll/bakåt.. Har ingen aning om ifall det är konstigt eller inte!
Hihi

2009-09-17 09:18
Hardy

Vi är åtminstone två som kan böja tummen.

Når mitt högra öra med min högra hand med armen över nacken. Går åt vänster med.
spliff macht frei

2009-09-17 09:54
bra tråd!
jag kan också snora ur ögat, eller ja, jag gör när jag snyter mig. det är mest jobbigt och inte så coolt.

jag kan darra på ögonen, om ni sett någon göra det så fattar ni vad det innebär.
jag kan också sätta mig lotus utan att använda händerna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-17 10:35
Tycker inte snoret i ögat är så jobbigt, det är som sagt när man snyter sig och då har man ändå papper till hands.

Ja vicka på öronen och hårfästet, har lyckats darra med ögonen men långt ifrån varje gång jag försöker, kan darra med ögonlocken dock och även kolla still med ena ögat medans jag kollar runt med det andra.
- Det släcks.

2009-09-17 11:09
En bild förgyller väl tråden lite...

/Jesper
Hihi

2009-09-17 11:21
Jag kan sitta väldigt still väldigt länge.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2009-09-17 11:25
ahapp.. Jag är mest bara sliten i leder och det knakar så fort jag rör mig. Mest irriterande, kan nog inget häftigt dock. Kul är det att göra pushups eller liknande och axelfan hoppar och far åt alla jävla håll :P
mhm

2009-09-17 11:48
jag kan vifta på öronen

2009-09-17 11:48
Hardy

Jag hoppas du har skills nog att knyta näven med tummen bakom.
spliff macht frei

2009-09-17 11:54
_-bacteria-_

Nopp... Då glider tummen av, för liten eller nått. Den är lite för kort också :)
Hihi

2009-09-17 12:04
Lärde mig för ett tag sen att göra det skumma fågel-ljudet Jamie Foxx gör i klippet nedan

Toastare

2009-09-17 12:26
Lägga tummen bakåt kan jag med... och sätta mig i lotusställning utan att använda händerna.

Sen kan jag härma en höna väldigt bra också..
Jag skyller allt på Emma!

2009-09-17 12:42
Jag brukar få fina komplimanger när jag viftar lite på tårna. Är väl inget speciellt egentligen, det ser tydligen bara efterblivet ut när jag kör igång. Svårt att förklara.

Och så flaxar jag ganska vilt med näsvingarna

2009-09-17 12:46
Vifta med näsvingarna får jag bara till ibland, måste koncentrera min som fan för att det ska gå.

Sära på tårna väldigt mycket kan jag med.
- Det släcks.

2009-09-17 13:03
Jag kan slicka mig själv på nästippen, min tunga e mad lång!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2009-09-17 13:33
BB, sätta dig i lotusställning utan att använda händerna? vad använder man händerna till annars? brukar folk göra det?

jag har överrörliga armbågar, fast det är rätt vanligt hos tjejer. sen är jag väldigt vig i min höftled, kan lägga pannan mot marken och sånt när jag sitter i skräddarställning. inte så coolt =(
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-09-17 13:49
Få in knytnäven i munnen (sexuella anspelningar undanbedes då jag lärde mig det som asexuell 12 åring)

Vifta på näsvingar och nästippen utan någon somhelst ansträngning
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-09-17 16:50
Jag kan ingenting sånt där :(
 :)

2009-09-17 17:09
Kan göra bubblor av mitt spott som jag blåser ut :)

2009-09-17 18:56
Kan..
Gå ner i spagat
Knäcka nacken galet högt
Darra med ögonen
Vifta på näsvingarna
Göra en "treklöver" med tungan
Vända ett pringelschips i munnen med stängd mun utan att göra sönder det

ÅH så talangfull man kan vara
My heart lives in my vagina.

2009-09-17 20:39
jag kan dra in och spänna magen på en del äckliga sätt, bland annat såhär:

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2009-09-17 20:41
...och för att spinna vidare på snor/mjölk genom ögat-grejen, så har jag en liknande, när jag spyr så pressas det upp kräkvätska till ögat, svider som satan gör det.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2009-09-17 22:25
jag ser bokstäver, ord och människor i färger (synestesi kallas det) fast det är ju inget jag "kan" för att jag lärt mig, född med det lixom.. har kommit fram till på senare tid att jag på något sätt kan lista ut vilka typer av färger (läs människor) jag dras till. lite trist om man ska dejta någon som är grön, så vet jag att det aldrig kommer funka... för han är grön. damnit!

sen kan jag väl också vifta rätt duktigt med både lilltår och näsvingar.

sen vet jag inte hur fräckt detta är, antagligen så ofräckt det kan bli men det är lite skumt: står jag stadigt med fötterna på marken och sen "svänger" med överkroppen så kan jag göra ifrån mig skitkonstiga hesa ljud som bara kommer utan att jag andas varken in eller ut. vet inte hur jag ska förklara det, bara plain wierd och inte till någon nytta alls.

2009-09-17 22:26
kan rulla på magen också :) glömde skriva det.

2009-09-17 22:38
Misery_chick

Den där kan jag också, men bara i liggande position, vill du se? :)
My heart lives in my vagina.

2009-09-17 23:02
phatie: jag som precis pluggat lite färglära! Onsdag är brun för mig. :)

Själv så rör sig mitt vänstra ögonlock när jag tuggar eller ändrar läge på käken. Jag kan knäppa med öronfliken i örat (med hjälp av ett finger) och vissla lite som en fågel (brukar göra folk förbryllade).
www.nativeswedes.se

2009-09-17 23:06
perveterad_Bäver

onsdag är brungul för mig :) spännande! fast min upptäckt om att jag ser människor i färg också har kommit senare, ju mer jag utvecklat mitt intresse för synestesi..

2009-09-17 23:09
phatie:
Synestesi är en skum grej. Inte så väl utvecklad hos mig utan håller sig mest kring veckodagar och faktiskt klockslag nu när jag tänker efter, men inte alla klockslag. Astrid Lindgren är grön.
www.nativeswedes.se

2009-09-17 23:20
nej, hon är absolut gul :D