I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Streetaddict.se pålitlig?

Övrigt - Blandat

   

2009-08-26 21:15

Streetaddict.se pålitlig?

Tjena.. Tänkte fråga om någon här vet om sidan Länk till http://www.streetaddict.se är pålitlig? Anledningen till att jag frågar är för att jag av ren osäkerhet och behövande av information av storlek på en tröja jag har tänkt att beställa har försökt tagit kontakt både via mail och kundtjänstnumret, men inte fått ett enda svar nånstans. Lyckades även hitta mobilnumret till vad jag antar är ägaren till affären och där fick jag inte heller svar.. Samma namn till ägaren av telefonen dyker även upp på en annons om klockor på blocket.. På sidan kan man endast handla på kontokort- och direktbetalning.. Så då tänkte jag fråga om någon här vet om sidan är att lita på? Är det någon här som nyligen handlat därifrån och kan bekräfta att det är en sjyst sida? Handlar annars jämt på postförskott på lite större sidor där man vet att man är säker.. Men är det någon som vet något om denna sida så är jag väldigt tacksam för snabba svar !!

(Inlägget ändrat av Legoland 2009-08-27 11:21:16)

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.