I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det pinsammaste ni gjort under sex?

Övrigt - Blandat

Moderator

2009-08-29 00:29
sen försökte hon vara fett rolig och sa "nu visar det sig säkert att du har aids eller nåt" jag svarar med "har jag inte det så får jag väl det nu..." då hoppade hon av och sprang ner och sa det till sin morsa (!)

HAHHAHHA! Helt sjukt sköna citat och historier man får läsa i den här tråden.

Sen har jag också svårt att pissa när jag har stånd förövrigt, måste försöka ett bra tag så tror aldrig att jag skulle kunna missta mig med att pissa istället för att komma.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-29 06:42
alltså du har fan sagt så i varenda jävla tråd du skriver, börjar bli lite drygt. fan det är nu man önskar att man var full och orkade riskera en ban...

höhö *suck*
Hej, Träffat Jacob?
Rappare

2009-08-29 14:37
Nej, jag har inte heller lätt för att pissa med stånd eller ens med halvstånd. Men en gång så gick det tydligen, hade jävligt dåligt stånd då för övrigt.

2009-08-29 14:46
somnade med fingrarna i en brud en gång. Vaknade när hon tog ut mig, men det dröjde några minuter innan hon fattade att jag däckat hehe. Var inte direkt pinsamt, men tycker fan aldrig det blir pinsamt under sex, är ju kåt så tänker inte så.

Rappare

2009-08-29 14:51
Haha, fan vad kul situation. Alltså att hon inte fattade att du hade somnat.

2009-08-30 01:54
När vi ändå snackar om kiss så är det fullt möjligt att kissa i tron om att man ejakulerar. Jag gjorde det en gång, som tur var var det inte under ett samlag utan när jag var hemma och onanerade.
hahahaha
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-09-03 15:31
"Kom inte på min tröja, baby, det är The Clash" är iaf det nördigaste jag sagt i sänghalmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-03 15:35
haha nä den va skön

Rappare

2009-09-03 16:25
Jag känner mig lite ung för den här tråden men jag nämner väl nåt jag med. Det handlar inte så mycket om just sex, men kommentaren jag dräpte ur mig blev rätt så pinsam.

Det var skolavslutningen, efter en hel del alkohol. Jag kom till avslutningsfesten och jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt låg jag i armarna på en kille som höll på att äta upp mig. (Han kysstes med läpparna upp emot öronen ungefär) Jag började må illa så jag frågade om han kunde hänga med och spy, och han följde med. Jag spydde aldrig utan jag satte mig och kissa bara, han ställde sig och kissa. Sen frågade han om jag kunde suga av honom, och jag svarade, självklart! Så jag böjde mig ner, slickade han på ollonet. Reste mig upp igen och kläckte ur mig. "Ta inte illa upp nu, men jag måste spy" Sen vände jag mig om och spydde. Nu i efterhand förstår jag hur illa det lät, och inte nog med det, att jag skulle suga av honom direkt efter han hade kissat. USH!

Resten av kvällen blev väl inte så lyckad för mig om man säger så....
www.myspace.com/lizenmusic

2009-09-03 16:39
varre for killen som inte fick klart sin blowjob, stackarn.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-09-05 11:30
frågade han om jag kunde suga av honom, och jag svarade, självklart!

gillar din inställning ;)
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2009-09-05 17:44
det värsta som kan hända är väll när dicken inte redigt fungerar ihop med hjärnan!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2009-09-06 22:51
frågade han om jag kunde suga av honom, och jag svarade, självklart!

gillar din inställning ;)

WORD!
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2009-09-07 08:42
Liza_ F16 gjorde du tummen upp när du sa "javisst!", så jag ser det framför mig
SMÅLAND!
Moderator

2009-09-07 15:08
Liza_ F16 gjorde du tummen upp när du sa "javisst!", så jag ser det framför mig

HAHAHAHAHA, klockrent xD tummen upp o världens smile haha
//TW
Rappare

2009-09-07 17:48
HAHA, nej det gjorde jag faktiskt inte.. :(
men nu när ni säger det så lät det inte så dumt, får tänka på det till nästa gång ;)

2009-09-07 18:30
Kanske tänka på att skydda din mun mot snusksjukdomar och kiss också. Eller är det alldeles för pretto?
My heart lives in my vagina.
Rappare

2009-09-10 17:44
för att få en könssjukdom i munnen måste man få kontakt med slemhinnorna i halsen, och det är ytterst liten chans till det om man inte sväljer sperman. chansen finns, men den är liten. där fick du dig en liten lektion, hihi. :)
och jo, jag tänker på kondom, men det är inte ngt man tänker på när man knappt kan stå upp, tyvärr..

2009-09-10 18:19
Liza_ Du borde läsa på lite mer om det där...

2009-09-10 19:02
jaha för du får inga bakterier i käften, och sväljer aldrig mer eller vad?
du är kär i mig.

2009-09-10 19:46
Liza_

för att få en könssjukdom i munnen måste man få kontakt med slemhinnorna i halsen, och det är ytterst liten chans till det om man inte sväljer sperman. chansen finns, men den är liten.

vem har tutat i dig det där?
det stämmer inte.

till exempel kanske du vill göra en snabb googlesökning på herpes.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2009-09-10 19:58
det var nog någon smittad kille som tutade i henne det där.. följt av "kan du suga av mig nu?"
om det vart "självklart!" och tumme upp som respons vet jag inte.

men du borde nog göra läxan igen, som folk redan påpekat..

I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Rappare

2009-09-10 20:17
det jag mena var att för att bli smittad så måste de komma i kontakt med slemhinnorna, och det är inte stor chans om man inte sväljer, men visst finns chansen, det förnekade jag aldrig. den som tutat i mig det där är en gynekolog, så om det inte stämmer så borde dem utbilda sig lite mer, men tack för att ni då berättade sanningen, om det nu är sant, så nu vet jag att det är större chans. och jag syftade inte på herpes, jag syftade på klamydia. herpes är jag inte speciellt insatt i. men men, nog om den diskussionen, jag får la plugga på lite mer, jag är ju som sagt bara 16 år och hat 3 år kvar på utbildningen, :)

2009-09-10 21:18
men du sa ju:

för att få en könssjukdom i munnen måste man få kontakt med slemhinnorna i halsen, och det är ytterst liten chans till det om man inte sväljer sperman.

2009-09-10 21:40
för att få en könssjukdom i munnen måste man få kontakt med slemhinnorna i halsen, och det är ytterst liten chans till det om man inte sväljer sperman

inte för att jag har en aning alltså.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-09-10 21:52
syftade mer till att hon sa "könssjukdom" och inte "klamydia"

2009-09-10 22:23
Liza_

fast könssjukdomen sitter ju lixom inte I sperman, det är ju PÅ könet eller runt om eller liknande som det oftast förekommer...

2009-09-11 01:00
Liza_
Och suga (kissig) pojksnopp är det enda man vill när man inte kan stå upp? Fräsch tjej.
My heart lives in my vagina.

2009-09-11 10:15
Hehe, vad uppmärksamheten drogs sig åt "Liza_".
Don't!

2009-09-11 12:28
Mitchy

Ja alltså, det är väl inte så himla konstigt. om hon nu inte kan något om könssjukdomar men har sex så tror jag många är ganska angelägna om att berätta eller tillrättavisa henne i hennes felaktiga påståenden. sen fattar jag dock inte varför typ Th1ef sitter och är elak, en uppmärksamhetsform som är totalt onödig.

2009-09-11 13:51
Liza_

Första du skriver är att du är för ung för att prata om sex, men du suger av en random kille utan knussel bara för att han ber om det?

Är du säker på att det inte är du som brukar sova i min trappuppgång?
Signatur får rum här

2009-09-11 14:37
Enda jag kan komma på är väl att jag lyckats sparka flickvännen i huvudet >< Vi höll på med nån mysko ställning så var tvungen att switcha och skulle dra foten över huvudet på henne, hon fick den i sidan av tinning och började böla istället

Ninja Doggson! Smidig som få
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-09-11 14:39
Böla? Nu har det fan gått för långt.

"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2009-09-11 15:29
doggson

hah, lite som när jag lyckades bli skallad i bakhuvudet så jag svimmade av ett par sekunder, det var ett mindre sexigt sätt att avsluta det samlaget.

2009-09-11 15:37
phatie

Jo, det är förstårligt, men om man ser till innan. Reagera bara på det, ironiskt sätt.
Don't!

2009-09-11 18:15
nar jag tanker efter kan jag inget om konssjukdomar heller, mer an att man slipper dom med kondom, och typ dom vanligaste och vad dom gor ungefar. men no worries, jag far anda aldrig doppa.

2009-09-11 18:30
987

Hahaha, sitter och berättar din sorgliga livshistoria! Förlåt, men fastnade för att du skrev "men no worries, jag far anda aldrig doppa.". Så jävla deprimerat.

Sluta hacka på flickan, hon suger väl av vem hon vill hur hon vill och när hon vill? Om hon får klamydia eller rentav kanske AIDS och dör så är det naturligt urval.

2009-09-11 18:39
no worries, jag var inte helt allvarlig :)

2009-09-11 18:41
lol @ könsrollsstyrd moralpanik.

Hade det varit en kille hade reaktionerna som vanligt blivit helt andra. För övrigt är risken att smittas av något vid oralsex mycket liten.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-09-11 18:48
987

Jag misstänkte det, men ändå. Roligt.

Refused

Helt klart.

2009-09-11 19:13
Misery_chick: haha va fan det är ju galet mycket mindre smidigt än vad jag lyckades med, han lär ju ha kört på som en jävla tok om han lyckades skalla dig så du tuppade av

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-09-11 19:45
lol @ könsrollsstyrd moralpanik.

Hade det varit en kille hade reaktionerna som vanligt blivit helt andra. För övrigt är risken att smittas av något vid oralsex mycket liten. /Refused

Missade du inläggen till killen som slickade festivalfitta?

2009-09-11 19:58
Missade du inläggen till killen som slickade festivalfitta?

Där kan man ju dessutom anta att ninjafylla var inblandat.
Walking the street of dreams

2009-09-11 21:25
CapKillah:

Syftade inte på äckligheten iofs. Hur många antydde att fittslickarkillen var slampig och att han borde tänka på könssjukdomar?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-09-11 21:37
kissig pojksnopp hahahaha

jag gör aldrig något pinsamt när jag ligger
heh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-11 21:52
Enda jag kan komma på är väl att jag lyckats sparka flickvännen i huvudet >< Vi höll på med nån mysko ställning så var tvungen att switcha och skulle dra foten över huvudet på henne, hon fick den i sidan av tinning och började böla istället

Oh hey ooh, fly guy! :D

2009-09-13 23:28
Jag hade fått en ny flickvän. Arbetat "på" henne några veckor för att få till det (vi var runt 16 år lr ngt, minns inte exakt). När det äntligen var dags så tog vi första bästa rum eftersom vi var ensamma hemma där och det blev då hennes föräldrars rum och när jag får till det så är det skitbra en stund tills vi ska köra doggy. Då står jag på knä i sängen men placerar ena knät för långt utanför sängen så jag rasar ur sängen och slår i det knät i någon form av hård trälåda samtidigt som jag slår i huvudet i nattduksbordet..

Det gör svinont på båda ställen och jag djungelvrålar som helvete ända tills båda hennes föräldrar kommer in i rummet med sina matkassar och där ligger jag skrikandes och naken i fosterställning, med bruden naken i sängen.. De hade tydligen kommit hem medan vi höll på..

Gahahahaha

Fan vad smidigt:D
Meep meep

2009-09-14 09:48
det där när ens pateriot inte vill stå i givakt är ingen höjdare! minns när jag och min ex tjej skulle ha sex för första gången så började allt bra men sen när den skulle in så vägrade den lyda order och bestämde sig för att sova istället, lägger mig ner i sängen kollar upp i taget och pressar fram ett "Fint väder idag" sen blir det knäpp tyst i några minuten.. haha
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2009-09-22 19:45
Det är nog över fem år sedan detta hände.

Var ihop med en kille i lite mer än ett år och hade ett ganska roligt, bra och avspänt sexliv. Hade varit intresserad av honom i flera år innan det hände något mellan oss. Vi brukade skratta mycket i sängen men en dag så förförde han mig gravallvarligt och tittade mig i ögonen och smekte mig samtidigt,
jag fick panikångest och började gråta och vi fick avbryta alltihop.
Han ville nog bara älska eller nåt men han skrämde mig istället.

Han var oftast hur gullig som helst men just då var han riktigt obehaglig.

2009-09-25 00:53
Den här tråden gör mig lycklig!
Själv gör jag stupid shit mest hela tiden när jag knullar men smidig som man är lyckas man ju alltid göra om det hela till nåt festligt, man är ju inte den som bryter ihop mitt i allvaret serru!

Det roligaste jag varit med om var nog dock när mitt ex för första gången ville pröva analsex. Vi hade inget glidmedel men tänkte att det skulle sääääkert räcka med det som redan är applicerat på kondomen, så då står hon där på alla fyra och ett-tu-tre så flyger den in i henne..
Och vilket jävla skrik.
Hon tjöt som en gris, knep med röven och slängde sig framåt och slog i huvudet i elementet- när hon väl låg där upptäckte jag till råga på allt att hon fortfarande hade kondomen inklämd mellan skinkorna som en söt liten plastsvans. Hon ryckte av den från kyken på mig!

Pinsamt? Inte för mig, jag hade skitkul och garvade ut henne.
Tillåt mig att tillägga att jag aldrig varit särskilt intresserad av buttsexz, men man ska ju pröva allt liksom. Och kul hade jag!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.