I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det pinsammaste ni gjort under sex?

Övrigt - Blandat

2009-08-17 20:42
hehe fy fan måste jag säga! du får dock en halvkarda för din hypotetiska uppriktighet...gå på toa i fortsättningen!

2009-08-17 20:47
MRsalesman

bra råd, bra råd.

men ibland blir man ju liksom påhoppad och är man då in the mood är det inte så hett att säga "håll dig hård, jag måste skita först", dessutom känner man inte alltid hur nödig man är förrän det är försent.
men beleive you me, jag lärde mig den läxan the hard way.

...allt rent hypotetiskt alltså ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2009-08-17 21:03
"kdregg: nej, annars skulle jag ju inte tycka att det jag gjorde var pinsamt. "

Jo men du tyckte att det var jobbigt att du som tjej hade porrat dig..Jag var lite nyfiken på vad den manliga forums befolkningen hade för åsikter i frågan..?
Sorry om jag var oklar och om du kände dig påhoppad.. Puss!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-17 21:10
Satt på en efterfest med 2 brudar rätt så goa faktiskt , den ena hade jag satt på innan men inte hennes polare. Dom frågade mig och min polare om vi skulle köra en 4on4 men min polare var sugen på cs och mer bira så han taggade haha , sådär satt jag med brudarna och dom var rätt sugna. Vi gick in till sovrummet jag fingrade båda 2 och dom gav mig ett rätt bra blowjob. Sen när man väll skulle mecka in den lägger den sig ner , där står dom 2 med rövarna upp i vädret och han VÄGRAR resa sig. Har faktiskt fortfarande ånegst för det en i dag

Sen en annangång hade jag sex med min f,d.. Var lite småfulla så vi körde en 69:a så hon satt där över och sög som ***. Jag hade en fet prilla i så råka hon göra nåt så den mosa min snus , men jag var för inne i det jag gjorde och fortsätte sen hör jag bara världens ilvrål då hade jag råkat haft snus på hela tungan ;/

Ursäkta stavningen!

(Inlägget ändrat av BountyBoo 2009-08-19 18:41:32)
Smygrasse liknelser är onödigt. /Bounty
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!

2009-08-17 21:37
plusikanten P21

haha, hatar när man inte får stånd vid/före sex xD

2009-08-17 22:02
Sätte på en brud när hon snackade med hennes morsa. Inte pinsamt för mig men kanske hon kände sig skamsen.
Satte på en brud när hennes roomie låg i sängen brevid och hon sa: Im on my period hela tiden. (va rätt full)
Jag har ingen personlighet

2009-08-18 02:02
Råka spruta lite i näsan på henne, så hon får springa och snyta sig. Om det nu kvalar in?

Fast det var inte så farligt ändå...
Signatur får rum här

2009-08-18 02:46
Jag är oskuld :(
Vi är överallt!
Rappare

2009-08-18 03:21
Hade gått ner på en tjej på fyllan, och precis när vi skulle börja så fick jag blackout. Dagen efter skröt jag såklart om att jag hade fått till det. Min kompis Edvin trodde ju såklart på detta ända tills han fick höra motsatsen från tjejen. Uppenbarligen hade jag lagt mig över henne och somnat, och när hon lackade och puttade bort mig så hade jag svarat med "VI KAN KNULLA IMORGON!". Detta var alltså en tjej som jag inte kände innan dess.

Hon lät mig för övrigt ligga kvar i tältet (festival) hela natten.

2009-08-18 12:16
jag har aldrig spytt under en avsugning, däremot har jag fått upp sarre i näsan och blåst ut det genom näsborrarna.

Haha där har vi en händelse värd att bygga en barnbok på :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-18 12:29
scrotum P19

Slicka fitta på festival?? Inte ok, ens under första dagen.
HMOR

2009-08-18 13:48
Misery_chick

HAHAHHAHA, du vann, både med bajsmagen och spemasnortaren, bästa!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2009-08-18 14:25
Dj_Josh P22
word1

de e nasty
Mabuhay!

2009-08-18 15:01
Ja verkligen på festival är det ju 3kondomer no bullshit.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2009-08-18 16:09
Måste nog instämma i kören.. nasty. Där kan vi snacka discofitta/balle.
Walking the street of dreams

2009-08-18 16:46
"Doggy style + utlösning + sendrag i vaden = stön som aldrig förr. "
haha klassiker

2009-08-18 16:55
kramp suger, är lite pinsamt också...
hela låret ba "AAAAAAAAH!"
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2009-08-18 18:00
hahahahahah jag håller med !!

krogfitta är nasty enough.. hahahahahah slicka festivalfitta thats fucking BAD
Rappare

2009-08-19 18:09
Äsch, det smakade inte illa för fem öre. Dessutom var det första dagen och jag var förbannat jävla svinfull. Jag är bara stolt.
Graffare

2009-08-19 22:18
Haha, inte för att jag någonsin haft problem, men en gång när jag var yngre råkade jag komma efter 2 sek! Snacka om att tjejen blev besviken :) Jag bara flabbade!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-08-19 22:24
En gång back in the days var man lite trött, hade väl inte sovit på ett dygn eller så. Och kvällen innan såg jag American pie 2... Så under alltsammans råkade man slumra till och när jag flög upp och märkte att vi låg så skrek jag ut "Stiflers mamma" då jag fick för mig att jag var Finch.. Det var skumt.
Dra åt helvete!

2009-08-20 16:32
har en polare som gjort lite små sjuka saker när han kommit hem från fester osv det jag garvade rätt reält när han berättade var att han skulle ta hans brud i en 69a och så med flit pruttar han precis när dom börjar tjejen puttar bort honom och han väntade ett tag sen skulle han försöka igen :)

har inge egna roliga historier tyvär att dela med men skit rolig tråd iaf!
 www.myspace.com/friphmusic
Moderator

2009-08-20 16:53
har inge jätte bra förslag.

Typ som många andra, en tjej jag träffat nån gång o bland dom första gångerna vi hade sex så va morsan hemma, o så kör vi doggy o hon lägger av jordens jävla musprupp o de slutar fan aldrig, så vi fick lägga ner för de lät så jävla högt, hade blivit lite pinsamt om morsans kulle tittat in o fråga vad som försigår haha^^

Sen blödde jag näsblod mitt i allt med en annan tjej, så det fick vi avbryta, men de va inte jätte pinsamt. råkade dregla på en tjej en gång haha det va rätt jävla pinsamt, speciellt när hon säger åh fyfan va äckligt. sabbade allt där haha.

Sen en grej som in va pinsam men som man måste skryta lite med e att en tjej som jag körde doggy med en gång bad mig sluta för hon klarade inte av mer för det kändes som den va ända upp i magen på henne ;) haha
//TW

2009-08-20 16:53
En gammal flickvän lät så mycket när vi hade sex så efter ett tag snöade jag in totalt på hur mycket hon lät. Så slutade med att jag under större delen av sexet asgarvade eller försökte att inte asgarva :P

Pinsamheter vet jag inte riktigt, men en o annan spiderdogs-move har man väl lyckats klämma in.

2009-08-20 22:23
hahah entertainment

2009-08-22 00:54
shitmannen: Skryt överflödigt, det kan hända även en högst normalutrustad man i den positionen eftersom även kvinnans anatomi spelar in. ;)

Har inget mer pinsamt att komma med än sånt där riktigt fyllesex där man knappt minns hur man hookade. Sen har jag stora problem med om kvinnan säger mitt namn i akten, då kan jag inte fortsätta, blir en smula pinsamt både för mig och henne...
"jag har fin hår. som en waterfall."

2009-08-22 01:51
shitmannen; det har med STALLNINGEN att gora, det ar livmodertappen som du kommer at med kuken nar ni kor doggy. finns ju inga lar som hindrar dig fran att trycka pa och in sa mkt som mojligt. var inte sa optimistisk! ;D;D;D

2009-08-22 02:02
Klassikern att man är kåt, men inte kuken. Det har tyvärr hänt. Annars är det såklart kramp, och säkert något annat. Min tjej har faktiskt pruttat typ precis innan vi skulle köra igång, då gav vi upp och garvade istället. Finns fan ingen möjlighet att fortsätta efter en prutt.

2009-08-22 03:00
haha jag hängde med en härlig kvinna från puben och vi gosade som man gör och jag kom åt rövöppningen med fingret och hon ryckte till och jag sa bara som ursäkt " jahejahe" och sen skrattade vi åt min dumma ursäkt,, dagen efter frågade hon vars jag fick det ordet ifrån " jahejahe"...

2009-08-22 03:18
Det sköna i historien är att du "råkade" komma åt öppningen, och sen gurglar du ur dig ett jävligt nervöst läte... säker på att det inte var lite av ett test och du ville ha ett mer nöjt svar?

2009-08-22 03:29
haha kanske, men det funkade

2009-08-22 03:45
På vilket sätt funkade det? På det sättet att du fick föra in ett finger eller på det sättet att hon inte förstod vart du ville så att du fick fortsätta vanillla-style ändå?

2009-08-22 04:04
det funkade på så sätt att det inte blev sånt ståhej om saken

2009-08-22 04:12
Hehe, det var vad jag tänkte... Men du får sikta uppåt i åldrarna. Hittar man någon upp mot trettio är det i i min erfarenhet en själv som undrar vad fan man gett sig in på. :D

2009-08-22 13:35
börjat blöda näsblod på'na...
du är kär i mig.

2009-08-22 17:19
En polare berättade att hennes förra kille pissade på henne. Han trodde att han skulle komma men han pissade istället, hur man nu lyckas med det? Jävligt underhållande historia i alla fall.

har tyvärr inte gjort så mycket pinsamt, kramp på sin höjd.
SMÅLAND!

2009-08-22 19:54
Skulle ha fyllesex en gång, så körde jag in den i fel hål. Det var inte så uppskattat XD men annars, morsan/syskon har väl kommit in nångång
Hej, Träffat Jacob?

2009-08-22 20:30
hur kan man råka köra in den i tvåan? det går ju (speciellt oförberett) knappast hur lätt som helst att pressa in den i krysset, och hon måste väl ha sett till att styra dig rätt när hon känner att du fumlar way in the back?
du är kär i mig.

2009-08-22 20:32
widegren1990 P19

Skulle ha fyllesex en gång, så körde jag in den i fel hål

åhfyfan smärtan!
stackars tjej!

2009-08-22 20:32
Jag höll inte i den körde "nohands" och då vart det lite tokigt XD
Hej, Träffat Jacob?

2009-08-22 21:09
asså hur jävla slapp var hon i röven?
du är kär i mig.

2009-08-22 21:15
det var ju det hon inte var, det var därför hon inte uppskatta det :P
Hej, Träffat Jacob?

2009-08-22 21:20
Svensson

vafan pratar du om, att få en hård stöt mot rektum gör extremt svinaont, hur får du in "slapphet" i det hela.

2009-08-22 21:23
Misery_chick: Han får in slapphet i bilden eftersom killen enligt egen utsaga "råkade" trycka in den där bak utan några händer med i bilden... Det brukar liksom kräva lite mer arbete än så...

2009-08-22 21:32
Misery är ju fan skön, hypotetiskt!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-08-22 21:43
boogey gets me

jag tror på tjurskit
du är kär i mig.

2009-08-22 21:48
Jag kanske skulle uttryckt mig på ett annat sett, jag fick alltså inte in ballen i röven på henne. men hon fick förbannat ont i alla fall.
Hej, Träffat Jacob?

2009-08-22 23:15
ja det förstår jag, den behöver ju inte gå in för att det ska göra ont, en snabb, välriktad penissmäll mot rektum gör extremt ont, när man inte är beredd.
hände mig en gång, aldrig vrålat mer än då tror jag.

fy fan.

2009-08-23 04:03
har gjort samma sak som widegreen , efter det så ville hon inte ha sex mer så hon erbjöd mig att blowa mig tills jag kom istället ( vi va båda skitfulla) .. så när hon håller på så kommer vi båda på var min snopp nyss varit haha blev en skön panikfylld blick i hennes ögon kankse inte direkt skämigt för mig men kändes endån värt att nämnas haha .
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-08-23 04:44
faqMe P23

Spiderdogs-move?
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)