I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur full har du varit?

Övrigt - Blandat

2009-08-15 23:26
Jag har varit så full (andra substanser inblandade) att jag gjorde bil-intjack tre gator i rad. Fick med mig några hundralappar, bilstereos och ett par Abolute Summer skivor för att nämna något. Snuten kom precis när jag var på sista gatan och jag kommer ihåg att jag sprang när jag såg sirenerna och gömde mig i en källaruppgång. Jag klara mig iaf den gången. Har säkert gjort dummare saker men för att nämna något. Slått sönder en spegel på toan på en fest och sen satt mig i soffan igen med blodig hand.

Det är sånt här man ångrar när man blir äldre och får mer självinsikt, samtidigt, va gör det om hundra år.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2009-08-16 01:43
sååå full jag är mi gaska fiöö
Stunner aka Antwaan

2009-08-16 02:37
hm... typ <--------------------så-----> full
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-08-16 22:57
Har en nyarsafton som borjar i London,sedan vaknar till i frankrike for att sedan avslutas i amsterdam med porrfotografer
-=Lek med livet så leker livet=-

2009-08-16 22:58
Kan skriva det langa versionen om det finns intresse

2009-08-16 23:35
Intresse finns!
Stunner aka Antwaan
Moderator

2009-08-16 23:40
Jag är också intresserad!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-17 01:15
Jag ockkkksåååå!!

2009-08-17 01:29
john08

intresse finns verkligen!
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2009-08-17 02:17
jag blev sa full nar jag bodde i utrecht forra aret att jag liftade med en tjock brud som jag tyckte verkade snall enbart pga att hon var tjock. inte tjock utan verkligen fet. gigantisk.
nattbussen gick namligen ej, mina vanner hade akt hem, jag hade inga cash pa luren och bara 5 euro i kontanter pa mig.
hon skulle skjutsa mig hem, eller hennes turkiska van med mustasch skulle. tydligen RAKADE de kora forbi dar jag bodde och hon pastad att hon bodde i narheten. tiden gick och under hela bilfarden fragade jag om de planerade att hugga ihjal mig och doda mig.
vi kommer fran till henne, roker en spliff med hennes roomie och livet leker.
dagen efter vaknar jag upp. tjejen ar kladd i horiga klader a'la RLD prostituerade och 3 kg smink, hennes roomie ar laskig och det visar sig att de kort over 10 mil och jag befinner mig i doetinchem vid tyska gransen. jag ar fortfarande full vid uppvaknandet.
hon berattar att hon jobbar pa en sexklubb och hon forsoker rekrytera mig. nar hon borjar prata om sin son sa borjar hon grina, och jag inser att hon kanske inte jobbar med det hon gor helt frivilligt. jag latsas att jag ar med pa hela grejen. det finns ingen tagstation i narheten och hennes turkiska van ska skjutsa tillbaka mig men vi maste vanta pa att han ska komma dit igen.
de slapper inte det hela och insisterar pa att jag ska traffa hennes chef, sa jag latsas som att jag ar med pa det ett bra tag. jag vagar inte saga emot. mitt pa vagen 'kommer jag pa' att jag faktiskt har en sprakurs att ga till. jag ger henne mitt nummer och later henne tro att jag kommer tillbaka senare och blir avslappt, mot deras vilja, vid doetinchem tagstation.

det var riktigt flippat och jag insag att jag borde ga fran att dricka extremt sallan till att inte dricka alls eller atminstone lara mig att feta manniskor inte alltid ar sa snalla som de verkar.

2009-08-17 02:54
Hm...Jag har varit full nog att ha minnesluckor under hela kvällar som innefattat
- eventuell (?) utkastning av biffig vakt följt av att stirra sig i spegeln i vad som kändes som 2 minuter men var närmare 2 timmar, spy ner hela sängen, glömma bort det och sova i det.

- spytt ner hela sängen och slängt alla sängkläder i hallen där dom fick ligga ett dygn.

- att springa hand i hand i cirklar mitt i gatan och skrika "vi snurrar vi snurrar" med någon brud jag knappt känner framför väldigt ilskna bilister för att hamna på en efterfest hos människor jag aldrig träffat fram till 8 på morgonen

- eventuellt raggat på en polares flickvän och erbjudit sig att _gå_ med hem till henne ca 4 mil.

- ha sex med en brud jag absolut inte skulle ha sex med då hon 1, inte är särskilt tilltalande och viktigare, 2 psykiskt sjuk med självmordstendenser och eventuellt kär i mig för tillfället, inte så bra på att ta ett nej dvs.

- fått en flaska skumpa stulen av några äckliga bönder som sedan blev mycket mycket bekanta med mina vänners knytnävar utan att jag märkte något överhuvudtaget, mitt första minne för kvällen är att jag ligger brevid nån brud och undrar hurfan hon tagit sig dit, varpå hon replikerar att jag gått och mött henne någonstans på stan.

- stått på max med en tjejkompis, fått direktiv att ta ett bord medan hon beställer in mat, såfort hon vänt ryggen till gått direkt ut genom dörren, vandrat hem och sovit och replikerat hennes smått förvirrade samtal med "jag måste jobba imorgon".

- spytt på jobbet. I en papperskorg. i kassan. framför kunder.

-bestämt mig för att göra av med alla pengar jag hade med mig under en tysklandsresa tillsammans med 60+ andra elever och bjudit alla under hela kvällen

- blivit hotad av "TWENTY NAZISS" (tänk ahnuld-dialekt) och spenderat resten av natten och morgonen på sjukhus med en polare som fick lite ofrivillig hjälp med att ta sig ner för en stentrappa med ryggen först.

- sett till att svenskar blivit portade från från ett tyskt hotell

- sett till att dom tyska förbindelserna skolan hade sa upp kontakten med dom

- varit påväg att stjäla en bil med en kamrat för att det var jobbigt att gå den resterande kilometern, uppenbarligen blev vi övertalade att inte göra det.

- spytt blod

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-08-17 04:22
exhale F19

känns som att jag också skulle slutat dricka om jag va med om nåt sånt där, lät inge vidare. :)

2009-08-17 10:50
Okej far ta och skriva ner det hela...aterkommer ikvall efter jobbet...

2009-08-17 14:08
"- sett till att dom tyska förbindelserna skolan hade sa upp kontakten med dom"

underbart haha underbart!

Jag har väll typ bara somnat på tunnelbanan, spytt och ramlat i buskar.
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2009-08-17 14:48
kom på en historia när ja va 17 18 sådär och hamnade på efterfest med 2 herrar som sålde sexleksaker på internet, numera Martin Shop på 2a lång, detta var nått skrockigt nyår...
sluta med att vi lyssnar på ulf lundell å drickar groggar tills ja hookar med mitt gäng igen.
i min ägo var dock en grön jelly dildo !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-19 00:41
väntar på dig john... :)

2009-08-19 01:03
Svepte en 70'is som fjortonåring och för att korta ner händelsen så vart följderna:

- alla organ sluta fungera i kroppen

- ambulans till sjukhus

- pga nedfrusning klipptes alla mina kläder sönder med sax för det var bråttom

- magpumpas osv

- 3,6+ promille, minns ej exakt

- nära döden, enligt läkare tur att jag överlevde

Det som fortfarande sitter i minnet är socialens minn när jag svarar på deras fråga om hur ofta jag dricker, 1 gång i månaden? varje helg? och jag svarar ärligt att det var första gången, deras hakor rullades ut ner hela vägen till golvet.. haha

Det är nog min värsta, sen finns det småsköningar som

- nerslagen flera gånger om och om men fortfarande rest mig upp "är det allt ni har?!" tills våldsmännen tröttnat och lämnat platsen

- däckat i en buske kramandes en oöppnad påse ostbågar, vaknat och insett att jag inte har någon aning om vart jag befinner mig eller vad denna oöppnade påse med ostbågar gör i min famn

- åkt packad med en packad bekant och hans bil och krockat

- kört moppe i tidiga år alkoholpåverkad, drogpåverkad m.m. utan hjälm, ca 2 mil. hur jag kom hem utan en skråma är ett under.

- tjafsat mot ca 4-5 huliganer ensam och sedan blivit misshandlad

- springtaxi ska vi inte ens tala om...

- doppat handen i flytande bränsle som används till bl.a radio-bensin-styrda bilar, tänt på, sett hur handen brinner och skrattat, men det jag inte har insett är att denna typ av bränsle är jävligt svårläkt, får panik, skakar på handen men elden vägrar slockna, på nåt sätt lyckas jag släcka elden efter någon minut och handen är tomatröd och rejällt svullen.

- glidit runt på ett festområde med rakapparat och fått fööör fulla människors tillåtelse att raka dem, fullföldje aldrig detta så dessa personers huvuden blev fläckiga kan man säga..

finns så mkt mer men det får bli en annan gång. Man skäms som fan när man blickar tillbaka på det lilla man minns.. fy fan. (detta kommenterat från min egna synvinkel, säger inte att det jag gjort är FETT GROVT, bara min egna åsikt).

-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-19 01:05
Just det, en klassiker är även när var tvungen att spy innan det var läggdags och man sträcker sig efter papperskorgen för att spy, och spyr gör man, men inser snabbt att papperskorgen är en sån där "nät-papperskorg" och all spya rinner ut över hela golvet. Och att sedan göra det kvällen efter får en att inse hur jävla dum man blir av alkohol haha

2009-08-19 01:36
vakna på akuten och en sköterska kommer in och säger "Du va lite full igår va? ... du kom in med 5,4 i blodet!"
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-08-19 01:41
Du väger runt 170 pannor eller?
Producent

2009-08-19 02:20
Jag har varit så full att jag fick min bror att flytta hemifrån :) kallade honom lite hemska saker tydligen som jag sen vaknade upp dagen efter och fick höra. till mitt försvar... det var han som började :(

sen får jag alltid tappat minne när jag fått i mig en näve whiskey. då jävlar blir jag vild också, hade stått mitt i stan en gång och krossat en oöppnad flaska famous grouse mot en lyktstolpe för jag skulle slå någon (som tur var gjorde jag inte det), för att senare braka in på en studentfest och hälsa på varenda jävel tills jag hittade någon jag kände för att dra honom vidare till en annan fest, sen slutade det med att jag helt plötsligt vaknade upp hemma.

ääh, kan berätta historia efter historia men pallar inte.
Producent

2009-08-19 13:47
jag va så full att jag somnade i soffan....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-08-19 14:24
drack ett par öl här om dan

:OOO
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-08-19 19:02
hahahah ja har en grym.

förra året på sundsvalls längsta och största fjortisfest hade ja sugit i mig 11st anderssons starköl till frukost under förfesten. sen gick vi ner till stan, polaren bodde 5 min från festivalområdet, så vi drog ner fulla och glada för att titta på håkan hellström i sommarsolen, kvällen var underbar. Men efter några låtar framförda av håkan himself så började strupen bli torr pga av att ja skrikit och gapat mig igenom gamla godingar som ''gårdakvarnar och skit'', ''kom igen lena'' och ''känn ingen sorg, gööööteboorg''.

så ja pallrade mig ner till bussstationen som är känd för att man kan hitta jävligt mkt skumma grejer och mycket fuffens. köpte en halvliter hembränt av en annan polare för en femtilapp, sen gick ja ner och satt mig med några polare som hade blivit utslängd, så ja satt mig vid ån och sög i mig den där flaskan, sen efter det så åkte ja och polaren en karusell med två tjocka bonn-luder, och ja som aldrig ens brukar tänka tanken på att åka såna sjuka karuseller.. efter det snurrade det rejält, men vi mådde fortf bra så vi lunkade vidare, täkte hälsa på ett gäng som vi hade hängt me nåra dar innan, när vi träffade dom så skojjade vi lite och skoj-slogs lite, och det var de som fuckade allt, då kom snuten förbi, och tog oss för att vi hade ''bråkat'' , och sen ville dom sätta mig i piketen för att prata med mina föräldrar.. (min polare som var ungefär lika tilltuffsad och full som ja var hade hunnit smita, men han vart tagen ca 15 min efter utanför skumtältet).
Jag försökte också smita såklart, men lyckades inte, och dom satte handfängsel på mig och jag låg tryckt mot golvet i piketbussen.. med byxorna nere vid knäna och hela gänget ja hade umgåtts med stog och bevittnade det hela och skrek till poliserna, sen vart det svart..

vaknade nästa dag me kräka i sängen, blåmärken på handlederna och en outhärdlig huvudvärk.
Mitt liv kändes som det var raserat och ja var verkligen på botten,
min kära mor berättade hur hon hämtat mig i fyllecellen och hur hon skjutsat hem mig. hade även sagt alkisjävel till mor i bilen, haha sjuk kväll!

har några fler storys..
ey lååå !
Producent

2009-08-19 19:29
Jag drack en öl en gång, och dog....

2009-08-19 19:55
När jag va 14-15 så hade jag varit med massa folk och druckigt. Blev rätt så packad men i alla fall på vägen hem så går jag förbi en skoaffär och av någon konstig anledning så bestämmer jag mig att göra inbrott för att sno skor. Jag kommer in igenom rutan packad som ett ass och börjar fylla en svart sopsäck med skor.

Klättrar ut därifrån och på vägen hem så kommer farbror blå och stoppar mig. Åker in i förhör och det visade sig att det va 15 st vänster skor..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Producent

2009-08-19 20:16
HAHAHA peter pan dödade tråden!

2009-08-20 12:22
Peter pan! Jag skrattar fortfarnade HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Roligaste jag har läst på länge :D HAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-08-20 22:15
HAHAHAHAHA peterpan vinner

2009-08-20 23:59
Jaha da var det dags att kraffsa ner en av mina manga nyarsfester. Just denna lilla historia borjar den 30 december for ca 4 ar sedan under mitt andra levnadsar i England, London. For dom som kanner till London var detta vid Old Street omradet (East London). Min underbare vapendragare Mattias som fyllar ar samma dag som jag, 3de januari. Hade tagit flyget ner fran var kara hemstad stockholm for att fira nyar och var 20 arsdag tillsammans.

Sjalvklart har jag som en god van tagit ledigt fran jobbet (las ringt in sjuk) sa jag kan umgas med honom och visa honom hur fint London kan vara i vintersolen under sin forsta dag i staden...
Sa sjalvklart tar vi oss till forsta basta morka pub som visar fotbollen och har overenskomligt pris pa pintsen. Detta var nog runt 15 snaret pa eftermidagen. Efter dom forsta 4 olen las pint
(En stor stark ar 0,4 liter som bast en pint ar 0.562 liter) sa satter sig nagra trevliga grabbar brevid oss och borjar snacka fotboll och olen flodar. Jag och matte har supit ihop pa tok for manga ganger sa vi har nu lart oss att tima minnesluckar, jag mins lite strosaker mellan pint 7-10, mattias tog pa sig ansvaret for olen 10-13. Efter detta tappar vi all rakning pa hur manga ol vi intagit eller vad klockan kan vara. Eftersom denna fina pub som serverar Olen for £1.5 ca 25kr inte serverar nagon annan mat an chilinotter behover vi nu inta nagon form av foda. Sa vi avslutar pratstunden med vara nya vanner. Jag tror vi pratade om opration Barbarosa vi denna tid och varfor inte hitler lyckades ta Sovjet. Tydligen var det ryska ex soldater vi hade pratat med.

Sa stapplande upp for Old street i ett av dom varre tillstanden jag vart i tar vi oss till en pizzeria. For er som inte kanner till Old Street sa ar det en fest gata, smockad med klubbar,pubar och restauranger. Valdigt mkt folk i rorelse under kvallarna. naja tillbaka till flyllekaket. Det som verkar bli ett ganska lungt slut pa kvallen med lite pizza hemma i soffan ska snart andras. Eftersom jag bjudit pa olen under kvallen har jag inga som helst kontanter kvar pa mig, nu nar jag tanker efter var det nog darfor vi avslutade vart pub besok. Mattias ska i alla fall betala for maten men da upptacker han att han har blivit bestulen pa sina £40. Nu bryter hus i helvete ut och mattias spottar ur sig svordomar som aldrig for. Stamingen borjar bli ganska dalig pa pizzerian. Agaren blir sur for att vi bestaller mat for pengar som vi inte har, mattias lackar totalt da hans ryska brodrer har bestulit honom pa hans £40.
Sjalv forsoker jag lugna ner det hela med min otroliga fylle logik, Har ska betalas for pizzan for mat ska jag fan ha och om jag inte lugnar agaren kommer han ringa snuten sa jag betalar tillfalligt med min jacka. Berattar for mattias att ingen minsan snor pengar av honom och kommer undan med det sa han lugnar sig lite. Jag bor 30 sek fran pizzerian sa fort som fan kubbar jag hem och hamtar kokskniv storlek XXXXXL for nu fan ska ryssarna fa smaka ratt stal. Ut pa Old Street i full gallop. Det ar valdigt mkt folk pa gatan och klockan ar ganska exakt 23. Kom ihag att jag ar full som fa, springande sick sack mellan grupperna som ar pa vag till klubbarna med en 30cm kokskniv i hogsta hugg. Detta ar ca 2 minuter i full fart ner for en av dom storsta fest gatorna som tur ar var jag i mitt livs form under denna tid 180cm 90kg muskelberg. Skrammande syn, Okej val framme vid puben gor jag en klassisk sparka sonder dorren hoppas in staller mig bredbent och vralar som bara en fradgmatuggande viking kan med min moderna stridsyxa redo att gora slut pa allt motsand som kom i min vag.
En liten bartjej pa 150cm tittar lungt pa mig och sager lungt att mina vanner redan gatt. Vander sig om och fortsatter torka av borden medans hon papekar att dom har stangt.
Tur det da jag tror att dom ryska SOLDATERNA hade gjort slut pa mig ganska snabbt. Ingen tid att forlora maste atervanda till mattias och leverera dom daliga nyheterna. Hans pengar ar forlorade och det ar en liten chans att vi kommer hitta ryssarna. Har blir allt lite suddigt dock men mattias har fyllt i lite luckor.
Jag kommer tillbaka till pizzerian dar han sitter och gnager pa sin pizza och lyckats fa tag pa annu en ol som han delar broderligt med mig da jag ar torstig efter sprangmarsen. Han har aven min jacka och jag ar tydligen valdigt forvanad over detta och kan inte forsta hur han fick tag pa den.
Mattias hade vart lite radd att nagon skulle sno hans pengar pa puben. Ni ser, puben vi var pa skulle skramma ivag sjalvaste Krister Petterson. Sa smart som han ar gommer han dom i strumpan och full som han blev glomde han bort det.
Men nu fan ar det pa tiden att vi kommer bort fran gatan. Det ar ett under att snuten inte har kommit efter oss annu. Sagt och gjort tar vi till flykten hem till mig. Mattias behover anvanda internet for att boka biljetterna till kompisen vi prata om tidigare, Jag nickar forstaende, men har inte en aning om vart jag ar, vem jag ar, och annu mindre vad han pratar om.
Har har vi natt slutet pa forsta dagen pa detta nyarsfirande. Jag Orkar verkligen inte skriva mer,,,Ar helt slut och behover somn.
For fortsatta med Dag 2 imorgon om det finns nagot intresse!?!?!
Har ni nagra fragor vilket jag gissar pa da jag skriver javligt oklart sa ar det bara fraga pa nu ar det go natt for min del,,,Sussa sott....

Mvh John John kan trolla

2009-08-21 02:30
pint 7-10, mattias tog pa sig ansvaret for olen 10-13.

Haha bra jävla teknik!
jag vill höra en del två, skiter i om du ljuger eller inte .

2009-08-21 02:35
Var omåttligt full redan på väg till en polare, sen när vi var där råkade han ha något av det bästa gräset som någonsin cirkulerat i mitt område. Efter ett par bloss av det satt jag som en jävla zombie, och när jag gick ut för att pissa fastnade jag där ute. Började spy som en idiot, hamnade till slut i fosterställning och slutade spy. Slutade med att min flickvän mer eller mindre bar mig hem, 3 kilometer.

2009-08-21 10:32
KEJK Ljuger gor jag inte. Allt ar sa nara sanningen jag och mattias kan komma ihag. Vi har Fatt gissa oss fram till vissa saker.
Tex hur visste vi att kl var 23 nar vi stupfulla. Pubarna i england brukade stanga kl 23. Samma sak for denna pub, darfor bor kl vart runt 23 nar jag sprang ner for old street.
Mattias ar den ryska experten. Han ar helt overtygad om att det var ryssar vi hade pratat med. Minns inte hans forklaring till varfor men den verkade logisk nog...
Sanningen ar som vi minns den:P

Valdigt lagt intresse for dag tva sa den far vanta

Producent

2009-08-21 10:45
nej då, upp med dag 2 nu.
Moderator

2009-08-21 11:06
Eller hur. Sluta spela svårflirtad. Du vill berätta del två lika gärna som vi vill läsa den.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-08-21 18:19
Paodi

Ahahaha åh, underhållning :D Hälften av detaljerna hade jag ju dessutom inte koll på själv, mycket mycket kul ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-08-22 02:39
Nu har jag ju läst alla andras, får la posta två själv då :p

Under dom fina fjortisdagarna hade man ju några redigt sjuka fyllor.
Min första fylla minns jag knappt, men vad jag har fått återberättat är typ:
- Ramlar, slår mig men håller ölen i högsta hugg och säger: "det är lungt! jag räddade ölen!!!".
- Sätter mig och pissar i centrum, samtidigt säger jag "kisset åker upp, och kisset åker ner" om och om igen.
- Sätter mig i min kompis spya...

En annan helt galen fylla från fjortistiden, som jag inte heller riktigt minns, slutade med att jag spyr på tåget hem, kommer hem till min kompis och hennes pappa är där. Då får jag för mig att jag inte kan sova i kläderna jag har på mig och ska börja ta av mig dom... Tur att jag hade lite nyktrare kompisar som var med mig haha :p
Jag sov i min kompis rum och hon sov i vardagsrummet.
Men det absolut sjukaste var dagen efter, då visar det sig att någon har pissat i hennes byrålåda där hon har alla trosor och sånt. Än idag vet vi inte om det var hon eller jag som hade tagit något fel på toaletten och byrålådan...

När jag fyllde 15 fick jag massa Xider och jag hade även en flaska Malibu (hatar kokos, vette faaan varför jag skulle ha en sån men...)
Blir sjukt full eftersom jag hade ätit typ en macka den dagen, dumt men jag var fjortis så :p
Slutar hur som helst med att jag ramlar rakt in i en stor sten med huvudet före, spyr överallt, tar en taxi hem vid 22:30 nångång och vaknar med världens huvudvärk. Huvudvärken höll i sig och jag mådde fan inte bra, visade sig senare att jag hade hjärnskakning. Smidigt jobbat fjortisjävel!! haha :p
- Dexter Morgan

2009-08-22 16:11
Nu vill vi ha dag 2 :)

2009-08-22 22:02
Brazen F19
Later som en ganska normal helg i dom aldrarna,,,forutom kissa i byroladan:P

Tyvarr blir det ingen dag tva ikvall. Har haft uppskrivning samt kusinens 8 arsdag idag. Nu maste jag lagga mig i soffan och vila upp mig. Ska forsoka hitta tiden imorgon kvall sa hall koll da...

2009-08-23 03:21
tror inte jag nämnt det innan men frågade Bam Maragera om toan en gång, han hade helskägg å hans tjej hade mer hyfs i kroppen än honom. Chad Muska va där också, å Estervan Oriol om det säger någon nått.

2009-08-23 04:56
john08 P24
Jo. det var ju det, förutom byrålådan... Antagligen var det väl jag, men jag är oskyldig tills det är bevisat att jag är skyldig :p hahaha! men fjortistiderna var roliga tider, iaf det jag minns av dom.
men seriöst, sluta spela svår och posta del två nu!!! ;p
- Dexter Morgan

2009-08-24 22:52
en gång när ja fyllde år hade vi lite partajj hos mig. vaknade morgonen efter och mådde skit bra.
syrran frågade hur jag mådde.. bra, svarade jag, jag gick och la mig halv 12. då började hon skratta som fan. ja gick ner för trappan och såg 2 polare ligga och slagga på köksbordet. sen berättade syrran va som hände.

jag hade gått och lagt mig halv 12, gått upp i kallingar och börjat slåss med en polare för att han snott en av mina öl. vi löste det och sen hade vi sprungit 3km (i kallingar) till Statoil för att köpa folköl. efter typ 2 timmar kom vi tillbaka tom hänta.

ja hade vart skit lack och slog upp päronens sprit skåp. drog ut en oöppnad Gin på 57% och delade den med en polare. den va slut på en halvtimme...
efter att alla gått hem hade jag blivit medvetslös i soffan och gurglade mina egna spyor. syrran och en polare hörde mig. jag kunde inte andas då haha. en polare slog mig i magen och lyfte upp mig sen spydde jag och somna i badkaret...

en av ganska många jag sitter på!

2009-08-24 22:56
en gång har jag blivit utslängd 6 ggr från samma klubb på en kväll också!
va i eskilstuna och agerade kamera man åt klingan & Pinestreet. gratis öl hela kvällen. herregud.
Rappare

2009-08-24 22:57
Några år sedan drack jag och en polare lite för mycket, det ledde till att jag ramlade ner från ett tak på 5m höjd, polisen kom och hjälpte oss. Dom la en sån fylle-pressening i baksätet och jag o min polare däckade. Farsan berättar dagen efter att när han skulle lyfta ur mig ur baksätet så ser han att jag håller på att spy på min kompis. Gott skratt nu men inte dagen efter..

En annan gång hade jag druckit runt 12-14 33cl Falcon export och sedan blivit erbjuden lådvin, det small som nyårsafton. Dagen därpå ringer en polare och frågar var fan jag tog vägen jag sa: Vad snackar du om? Jag var ju med er hela kvällen.
Han: Nej du försvann 20 minuter innan vi stack.
Min mor säger: Hur mycket drack du igår? (jag svarade) Det sa du inte igår, du sa att du drack en cider bara. haha så sköna alla historier e dagen efter asså
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2009-08-24 23:18
kommer bara på fler och fler nu!

typ 4 år sen, hade precis skaffat ny brud, vi krökade med massa polare och jag skulle slagga hos henne för första gången. alltid lite jobbigt att träffa morsan och farsan för första gången. men iaf, vi drog i oss en del dricka. som vanligt blev jag fullast av alla och vi drog mot bussen på väg hem till henne. bussen kom och ja va skit full verkligen. ja vinglade på bussen och slog mig ner på första lediga plats i bussen som nästan var helt full. hörde min tjej snacka med nån men jag brydde mig inte då. jag började må illa som fan och la en redigt fet pizza på bussen det skvätte en del på den personen som satt breve mig.

min flickvän rycker tag i mig och säger va fan gör du? du spydde nyss på min mamma!

jag mumlade nått om att ja skulle spy på henne också om hon inte flyttade på sig.

det var en trevlig frukost morgonen efter!
Moderator

2009-08-24 23:28
jag mumlade nått om att ja skulle spy på henne också om hon inte flyttade på sig.
HAHA! Nice intryck på morsan där
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-08-25 00:04
Blev väckt av min flickvän en morgon som sa att vår katt hade bajsat på vår datastol. Det var inte Tarzan, det var jag. En stor, blöt bakisbajs låg på min blåa fina datastol. Jag och min flickvän är fortfarande tillsammans. Men datastolen och jag skiljdes.
k1337oris

2009-08-25 00:05
Under en släkt träff någonstans ute i skogen i norrköping fick jag i mig lite för mycket rödvin. När jag satt och pratade med min pappas äldsta bror, som jag träffade för första gången, började det snurra till rejält. Vinglade upp på övervåningen och ställde mig och spydde ut genom en ruta. Missade fönsteröppningen lite och torkade upp spy'an med en helvetes massa papper som jag sedan kastade ut från fönstret. Dagen därpå stod i princip hela släkten utanför och studerade husfasaden som hade en stor röd spy-rand och trädet utanför fönstret var klädd med papper och det låg papper överallt på den stora tomten som hade blåst iväg med vinden. Det var lite pinsamt att erkänna händelsen för en släkt som jag hade träffat för första gången.

Och nu senast under wayoutwest blev man också rejält dragen. På väg hem mot Guldheden passerade jag chalmsers. Fick för mig att busa lite och krossade ett antal rutor på skolan och på en annan byggnad intill. Ska hålla mig nykter ett bra tag har jag lovat mig själv

2009-08-25 00:10
Fick för mig att busa lite och krossade ett antal rutor på skolan och på en annan byggnad intill. . Sånt är alltid bra att skriva samtidigt som man har en bild på sig själv på profilsidan.

2009-08-26 16:54
Jag och tva polare var ute i Gavle. Det kommer jag ihag, sen vaknade jag upp i uppsala utan troja/mobil/planbok utav att en gubbe kom och peta pa mig. Tog ett tag innan jag fattade vart fan jag var?

Helvete tankte jag.. sahar ser inte Gavle ut.
Men tydligen hade jag hoppat in i en taxi med en tjej och forsvunnit.
Haha, jag sitter och skrattar nar jag skriver det har for det ar sa sjukt.

Mamma vart glad nar jag kom hem och hon fick betala taxin.