BC99: Ah, jag tror det. Av alla ställen jag sett, tror jag att jag diggar Skärholmen mest (iaf i sthlm). Så jag tror det blir sista hållplatsen för den här nomaden, ganska snabbt efter plugget. ville flytta mitt in i st james så fort jag såg det, men bachelors är för dyra där. vet tji om jag sett nån riktigt "fucked up" ort varken i sverige eller toronto. torontonians verkar lite löjligt kräsna när det kommer till områden. både sveriges och torontos "ghetton" har liksom fungerande varmvatten, dricksvatten, och nåt slags existensminimum, visst det luktar piss i hissen, och ungarna är lite mer aktiva på gården än dom i limhamn eller lidingö eller nåt sånt, men vafan liksom, det är inte så farligt, och det senare bidrar bara till att området känns mer levande, varför jag personligen diggar james town. Det enda som verkligen är fucked up i torontos "ghettos" av vad jag sett, läst och hört är att det rapporteras jävligt mycket bedbugs, hahaha. Och kackerlackor, men det är inte lika otrevligt som bedbugs, dom vill jag fan aldrig ha att göra med. har du kommit på andra svartskallar som lämnat sverigelivet för toronto? ville göra ett reportage om det innan, för det verkar som om integrationspolitiken funkar bra i toronto iaf, men sen hittade jag bara svenskar så jag la ner det.
Music for film: http://www.nimashams.com