I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan man stamma en frisor for att ha fuckat upp ens har?

Övrigt - Blandat

2009-08-08 23:47
bc: har man bråttom brukar house of lords va ett bra alternativ. dom har frisörer för alla smaker, oftast yani, och ganska billigt också. iofs ska inte snacka frillor med en fotomodell, eftersom jag alltid snaggar mig typ, men iaf. lycka till i asien. i vilken trakt av t-punto bor du? och vad fick dig att bestämma dig för att flytta just hit?
Music for film: http://www.nimashams.com

2009-08-08 23:59
vad är yani?
Poet

2009-08-09 08:00
UtanAttTveka: Stop talking smack! :P Och "yani" betyder "typ/ungefar".

Solo: Bor du ocksa har? Jag bor pa Ellesmere & York Mills, North York. Men det ligger pa gransen till Scarborough. Vart bor du? :)

Jag ska inte ljuga, jag ville till New York forst. Men desto mer jag tankte pa det (och dessutom att det ar svart att fa visum till USA nowdays) sa tankte jag att Kanada vore battre, politiskt battre, lite snallare och fornuftigare befolkning. Och allman sjukvard hehe. Tankte forst Vancouver, for att dem har mildare vader an T-Dot. Men Vancouver har inget NBA lag och inte samma mangfald som Toronto. Sa The Dot it is :)
At the gates of Eternity...

2009-08-09 12:05
hahaha nawww
du ser ut som en långhårig jason biggs.
ÅH CUTE! har du tjej ;);););)
Moderator

2009-08-09 12:06
Du har ju jättemycket hår kvar. Hur jävla långt var det innan? Bild på det också!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-08-09 12:06
alltså grejen med såna som din hårtyper ä ju att de ska inte vara jämnt klippta. tycker jag. det dä ser bara ut som en boll. det hade intet alls varit någon fara om det var olika längder så att säga.

2009-08-09 15:25
bc99: ah, bor också i t-punto sen ca tre år tillbaka. är hemma i sthlm nu över sommaren though. flyttat runt en hel del i enlighet med det nomadliv jag leder, men just nu bor jag i cracktown trakterna mellan cabbagetown och st. james town. vancouver har jag hört är galet fint men inte lika blattevänligt som toronto, och n.y. är ju typ varenda kottes mål i livet, blatte som svenne, men liksom dom flesta lät jag bli för att jag inte hade råd med att plugga där. off topic, vad tycker du om toronto so far? tror du att du blir kvar eller blir det vidareflytt om nåt år eller så?
Poet

2009-08-09 16:33
UtanAttTveka: Tack... antar jag haha. Well jag kammade ut lockarna, dar av att det liknar en boll. Lika bra att passa pa nu (att kamma ut att alltsa) innan det blir till extrema tovor och dreads. I synnerhet dreads ar att javelskap, dem far jag pa en vecka om jag inte kammar mitt har.

Kaptenkrok: Det pa bilden ar ca 1/4 av det jag hade. Jag hade langre har an vad jag hade i videon.

Solo: Haha du later lite som jag. Dock flyttade jag omkring i Sverige en massa, innan jag kom hit :) Sheeit, jag diggar St. James Town faktiskt, ett stalle jag garna vill bo pa! Men alla jag snackar med sager att det ar ett jonkaromrade och "ghetto". Vilket ar lustigt da alla ghetton i Toronto (med undantag for Rexdale och Jane & Finch, har inte varit dar an) inte ens varit i narheten av sa fucked up som Rosengard hehe. Jag diggar Toronto som fan faktiskt. Just nu ser jag inga planer pa att flytta vidare alls, men sjalvklart sa kan ju allt andras. Sjalv da? Drar du sa fort du klarat skolan?

2009-08-09 17:00
jo du kammade ut det, men det är fortfarande jämnt klippt. det ska vara hackigt som fan, helst "hemmaklippt" om såna där lockar ska göra sig rätt. min vän har samma hår som du så jag har testat massa olika shit på han.
Poet

2009-08-09 22:01
Ger du, som har rakt blont har, mig tips om hur att hantera mitt lurv som jag har haft sens barnsben haha?

Jag tror det du syftar pa ar en smaksak. Tack, men nej tack :)

2009-08-09 22:03
jag ger dig råd som frisör.
Poet

2009-08-09 22:17
UtanAttTveka: Sorry, menade inte att verka dryg. Men jag klarar mig, tack i alla fall :)

2009-08-09 23:07
BC99: Ah, jag tror det. Av alla ställen jag sett, tror jag att jag diggar Skärholmen mest (iaf i sthlm). Så jag tror det blir sista hållplatsen för den här nomaden, ganska snabbt efter plugget. ville flytta mitt in i st james så fort jag såg det, men bachelors är för dyra där. vet tji om jag sett nån riktigt "fucked up" ort varken i sverige eller toronto. torontonians verkar lite löjligt kräsna när det kommer till områden. både sveriges och torontos "ghetton" har liksom fungerande varmvatten, dricksvatten, och nåt slags existensminimum, visst det luktar piss i hissen, och ungarna är lite mer aktiva på gården än dom i limhamn eller lidingö eller nåt sånt, men vafan liksom, det är inte så farligt, och det senare bidrar bara till att området känns mer levande, varför jag personligen diggar james town.

Det enda som verkligen är fucked up i torontos "ghettos" av vad jag sett, läst och hört är att det rapporteras jävligt mycket bedbugs, hahaha. Och kackerlackor, men det är inte lika otrevligt som bedbugs, dom vill jag fan aldrig ha att göra med.

har du kommit på andra svartskallar som lämnat sverigelivet för toronto? ville göra ett reportage om det innan, för det verkar som om integrationspolitiken funkar bra i toronto iaf, men sen hittade jag bara svenskar så jag la ner det.

2009-08-09 23:08
fan va mkt jag skrev, och allt är off topic. knas.
Poet

2009-08-09 23:20
Solo: Haha, jo kanadensare verkar vara riktigt snalla. Knappt nagon vandalisering eller forstorelse. Jag har hittills inte sett nagon port som ar sondersparkad eller nerskrapad, som min egen port i Lindangen hehe. Men sjalvklart, sa ar ju inte det som avgor "farligheten" med ett omrade. Vet att folk har mer tillgang till vapen i Toronto an i Sverige. Och for att inte namna Bloods and Crips, som bada finns i Toronto. Kommer ihag en gang nar jag och min polare var pa ett Tim Hortons i Scarborough, nar vi skulle till bilen, sa stod det 20 Bloods och bitchslappade nagon snubbe okand anledning. Formodligen nagot knarkrelaterat bullshit. We, of course, just minded our business and got the fuck out of there hehe.

Jo tack! Hort att omradena kring Wellesly & Sherbourne (det inkluderar James Town) har fullt med vaggloss :S Jag som har CP stor fobi for insekter ryser bara av tanken. Kackerlackor vill jag inte ens tanka pa!

Nej tyvarr, jag har bara mott en "svensk", en kvinna pa 40 +, som inte kunde svenska. Men hennes foraldrar var svenska. Jag vet att jag har indirekt planterat ett fro i nastan alla mina polare i Malmo i och med att jag flyttade. Dem fragar mig hela tiden om Toronto osv hehe. Finns en till snubbe pa Whoa som bodde i Toronto ett visst antal ar, sen flyttade tillbaks Sverige for att plugga.

Post on Craigslist?

2009-08-10 00:03
Hur pallar du vara aktiv på whoa än? Första gången på ett år som jag ens tittar i blandatforumet
But for what it's worth yo, I got no regrets
Poet

2009-08-10 02:48
Haha din lilla mes! :P Ring en blatte, jag saknar dig fan! :(

2009-08-10 23:14
asså shitt villken konstig tråd hahahah!

big upp rasta man!
SveaRike