den bruden måste ju vara så efterbliven att de e sorgligt för mänskligheten. Om hon nu kan prata lyssna å höra säg till henne bara att lägga ner verkstan för fan å de ska vara blixtsnabbt
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Och visst är det nåt fel i huvudet på bruden, men det blir ju knappast nåt långvarigt. PRECIIIIIIIIIIIIIIIIS!
Låt dom leva och lära så länge hon inte skadar din bror fysiskt eller får honom att börja med droger eller annat. Åldern är i dom flesta fall bara en siffra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är sjukt fascinerande att en ung kille med en äldre tjej får "high fives" av andra män, medans en ung tjej med än äldre kille blir behandlad som ett offer och genast vill man hitta mannen/pojkvännen och kastrera honom. Det klassiska "Män är erövrare och kvinnor offer "-tänkandet lever ännu ;) För övrigt fascinerande att man utgår från att en ung person alltid blir utnyttjad av en äldre. Så länge den yngre är i puberteten, och inte - låt säga 5år sittandes i sandlådan, så ser jag inget problem i saken så länge den äldre (bortsett från ett lite väl ungt val av partner) är en shysst person och inte något prakt-psycho. Hela den här pedo-hysterin har lett till häxjakt i årtionden. När jag var tretton hade jag tamejfan inte "tagit skada" av att ha inlett något med en 20+ tjej. Det är i många fall inte dom vuxna som vill "skydda" barnen så mycket som det är att dom vill skydda sig själva från att handskas med tanken på något som är tabu - eftersom dom blivit indoktrinerade att världen i princip går under om en ålderskillnad som är lite utanför normen förekommer. Ärligt, hur många här tycker på fullt allvar att ni var offer för "barnvåldtäkt" för att ni förlorade oskulden, under helt odramatiska omständigheter, till en äldre kille/tjej när ni var typ 13-14 och han/hon var kanske 23-25? Måste finnas fler än jag som stämmer in i det exemplet, och jag är en normal sund människa. (Fast enligt samhällsnormen som gäller borde jag ju vara ett vrak pga. det oehörda psykiska lidandet som "övergreppet" i exemplet tillfogat mig.) Vidare så heter det alltid att "jamen vad kan dom ha gemensamt? en 13-åring och en 21-åring...blabla" Jaha? Måste man ha saker gemensamt för att ett förhållande ska fungera? Om ena personen gillar fotboll och den andra volleyboll då är det m.a.o kört? Vissa verkar tro att dom har patent på att ange förutsättningarna för att förhållanden ska vara "godkända".
Graffare
2009-07-28 15:57
Det låter som om killen har kul! Och kommer bli en legend bland sina kompisar.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Highfive för brorsan! Du e bara avis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har dom knullat då??
hellspawn: Visst i vissa extrem fall hade din underbara pedofili utopi fungerat problemet är att dom det var lagligt så kan du väl bara tänka dig hur mycket barn som hade farit illa. Ärligt talat tänk vilken makt vi killar i 25års åldern skulle ha mot 14-16 åriga tjejer låt oss säga, egen bil, lägenhet, kan köpa ut, är häftig, har cash, med allra största säkerhet psykiskt starkare och mycket vanare vid livets olika situationer...jag menar bara det är anledning att barn borde chilla med barn o vuxna med åtminstone någorlunda vuxna människor. Jag förstår vad du menar med att man inte alltid kan sätta ålder på allt och att mognad kommer vid helt olika tidpunkter för folk i livet men jag tycker ändå att det är ren idioti. Jag menar jag är verkligen inte samhällets stöttepelare men ("pedofili") folk som utnyttjar sin ställning mot ynge/svagare samt folk som stödjer prostitution är lite utanför min ram för vad jag skriver under för.
måste ge ett litet exempel...jag är 25 och tjejen jag träffar/hänger med vafan folk kallar det är 19...tro mig jag märker skillnaden!!!!!!! Spola då tillbaka 5 år till....HERREGUD säger jag bara!
MRsalesman hellspawn: Visst i vissa extrem fall hade din underbara pedofili utopi fungerat problemet är att dom det var lagligt så kan du väl bara tänka dig hur mycket barn som hade farit illa. Ärligt talat tänk vilken makt vi killar i 25års åldern skulle ha mot 14-16 åriga tjejer låt oss säga, egen bil, lägenhet, kan köpa ut, är häftig, har cash, med allra största säkerhet psykiskt starkare och mycket vanare vid livets olika situationer...jag menar bara det är anledning att barn borde chilla med barn o vuxna med åtminstone någorlunda vuxna människor. Jag förstår vad du menar med att man inte alltid kan sätta ålder på allt och att mognad kommer vid helt olika tidpunkter för folk i livet men jag tycker ändå att det är ren idioti. Jag menar jag är verkligen inte samhällets stöttepelare men ("pedofili") folk som utnyttjar sin ställning mot ynge/svagare samt folk som stödjer prostitution är lite utanför min ram för vad jag skriver under för. Simpelt beteende du faller in i när du kallar det jag skrev för "pedofil-utopi", att häva ur sig anklagelser eller förvrida det man nämnt till något det inte var. Men lyder man inte normerna så blir man ju anklagad för allt från pedofil, till rasist till kommunist etc.
Efter som sex och unga människor är ett tabu ämne ligger det ju såklart nära till hands att den som har ett lite för liberalt synsätt får höra: "Jaså du försvarar pedofiler?" -Nej det gör jag inte. "Jaså inte? Jo! Du är en själv, nu har jag avslöjat din agenda!" -Suck.
Sen förstår jag inte varför "makt" kommer med det faktum att man har bil och kan köpa ut? Att erbjuda lite folköl eller skjuts mot en avsugning är ju inte direkt detsamma som att erbjuda en desperat person mat eller rum när personen i fråga svälter eller bor på gatan. I fallet med folkölen är det ju fri vilja, i fallet med maten är det ju utnyttjande av en desperat person på dödens rand.
Jag är såklart emot utnyttjande i alla former, men min definition av utnyttjande är inte lika bred som allmänhetens - som verkar tycka att alla i högstadieålder helt automatiskt och otvivelbart i samtliga fall blir smutsigt ondskefullt och sexuellt övergreppade och utnyttjade -om dom råkar ha ett förhållande med någon som är lite "för" gammal för dom. Tyvärr tror ju alla programmerade robot-människor att det innebär att man har en pedofil-agenda, och är genast snabba med att utgå från att jag dejtar en 12åring vilket är milslångt från sanningen.
haha det här påminner om när jag var liten :P Det slutade iaf med att bruden åkte dit för sex med minderårig osv.. I vilket fall som helst så är det ju inget som kommer att hålla, så lika bra att försöka få stopp på det för allas bästa.
mhm
Producent
2009-07-28 19:34
det pinsamma är att alla tror tråden är på riktigt. hahahaha, tror både jag och krane sitter och garvar åt er just nu.
Moderator
2009-07-28 19:35
Sen förstår jag inte varför "makt" kommer med det faktum att man har bil och kan köpa ut? Att erbjuda lite folköl eller skjuts mot en avsugning är ju inte direkt detsamma som att erbjuda en desperat person mat eller rum när personen i fråga svälter eller bor på gatan. I fallet med folkölen är det ju fri vilja, i fallet med maten är det ju utnyttjande av en desperat person på dödens rand. Det ger "makt" på det sättet att det känns vuxet och exotiskt för någon som i vanliga fall kanske hänger med folk upp till 17. Träffar en sån person någon med en massa "vuxenattiraljer" har den ganska stor möjlighet att styra den lille hur den vill.
Folk i de yngre tonåren är heller inte särskilt utvecklade i huvudet och väldigt nya i begynnelsen av vuxenvärlden. Deras insteg i den får många av de sakerna att verka spännande och väcka äventyrslusta.
Sätt det i jämförelse med någon som är mogen, har erfarenhet av diverse olika situationer och sitter på alla attribut den unga tycker är spännande, så måste du väl på något sätt hålla med om att det finns en ganska stor maktfaktor i det hela.
Det där med mat och rum förstod jag inte riktigt vad du menade. Och jag tror du förstår att att köpa ut knappast syftade på några folköl.
Jag förstår vad du menar med att det lätt blir lite moralpanik bara för att det är lite åldersskillnad, men jag tror det Mr.Salesman menade var att det är bättre att ha en lagstiftning som säger att vuxna inte ska ligga med barn, än att lita på att 13åringar ska kunna följa sitt eget goda omdöme.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
varför skulle den inte vara på riktigt?
mhm
Moderator
2009-07-28 19:37
Konstigt Äh spelar väl inte så stor roll om det är äkta eller inte, har ju blivit en halvintressant diskussion av det ändå. Sen tycker jag att det är onödigt att trolla om man inte gör det på ett underhållande sätt. Typ gör en tråd om att ens syster vill att man ska raka hennes kön i bastun (taget från typ KP back in the days) eller liknande.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
spelar ju ingen roll om det är på riktigt eller inte, det är ett intressant ämne o tom jag håller mig seriös o o-hatisk. Jag anklagar inte dig för något hellspawn jag bryr mig inte så mkt om vad du tycker o tänker om saker jag känner ju inte dig ens men jag tycker bara att du har fel och att ditt synsätt är lite väl liberalt. Dessutom är knappast sex mellan unga människor o sex i största allmänhet tabu i Sverige, folk talar ju hur öppet som helst om sina problem, bragder, ställningar osv...det som är tabu är sex mellan BARN-VUXEN...med all rätt! Men jag tänker inte dissa dig eller ngt jag kan bara inte förstå tanken riktigt. Liksom jag äcklas lite personligen av att tänka sig med en 15 åring typ, dom är verkligen små flickor även om man kan se att dom kommer bli vackra en dag. O makt kommer garanterat med att man har hur många jävla fördelar som helst mot killar i deras ålder, jag menar vad kan en 15 årig moppe körande, 2,8% drickande pissluffare erbjuda jämfört med en äldre kille???? inte ett skit i jämförelse förmodligen! Jag tycker bara inte att maktförhållandet blir rättvist från början och det är ingen bra utgångspunkt för ett förhållande (sexuellt eller utan...) Klart jag menar att det är bra med en lagstiftning som gör att vuxna inte ska ligga med barn, asså shit..jag ville inte ens tänka på vad som hade hänt annars! jag menar hur många tror ni hade legat med horor om det var lagligt? Jag kan lova er att många hade trillat dit nån gång!
Producent
2009-07-28 20:47
vadå spelar roll om det inte är på riktigt eller är på riktigt, det är ju så pinsamt av dom flesta ändå.. DET är det roliga med tråden. skipp, kolla runt och lär dig krane så fattar du snart. han plojar varenda forum han är på. (här på whoa)
Producent
2009-07-28 20:48
MRsalesman, vem var ditt inlägg menat till?
Jag tänkte på tråden och ämnet, jag menar denna situationen uppkommer väl förmodligen titt som tätt i varje stad o borde därför ha relevans oavsett om det hänt hans brorsa eller inte.
Lol, jag kännde på mig att det var grabben som var yngre konstigt nog. Försök se det från den ljusa sidan - nu kan du ju reta honom för det resten av livet. ''tjenare brorsan, hur går det med gammlingen?''
Är ni för arrangerade äktenskap också? Och har ni aldrig varit kids eller? Om päronen snackar med honom kommer det få motsatt effekt. Ett lite äldre syskon av samma kön är nog lättare att ta råd av.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
This Is England. Sen är tjejen med högsta sannolikhet hebefil snarare än pedo...
Blunted in stockholm
Vad har en 13åring gemensamt med en 21åring? Alltså om det är ett seriöst förhållande? "Jag va ute med mina kompisar och spelade fotboll efter skolan" "Jag var på cafe och fikade med mina kompisar" loool men om hon är retard och crack whore, så kanske det låter annerlunda. Men det är verkligen konstigt. Fan för pedofiler alltså. Tycker det är så äckligt.
Jag har ingen personlighet
fan ge han en highfive från mig med.. bra jobbat, seriöst.. sen kanske hon e ful som stryk men ändå
Toastare
2009-07-29 09:31
Konstig , lägg ner nu med ditt tjat. Som sagt har det ju blivit en intressant diskussion ändå om ämnet...
Jag skyller allt på Emma!
Jag tycker du ska låta han sköta sig själv...fan, mad propps att ploga en 21åring när man är 13, han blir en hjälte i kompiskretsen. Men jag undrar, är du helt säker på att dom är tsm? Om detta vore en brud som var 13 och en kille som var 21 så skulle han åka på stryk mest troligt..! Sjukt, jag vet, men livet är sjukt!
Jag vet bara vad jag hade gjort om nån 21åring hade vart på min lillebror när han va 13 även fast jag bara var 16 då. Jag hade gett henne en smäll hon inte hade glömt bort i första taget sen sagt åt henne att hålla sig låååååååångt borta. Det är vidrigt med den ålders skillnaden oavsett kön. Fy fan säger jag bara.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Michelle Luuuugn kära du, luuuugn!
Bawacka Sånt håller jag inte på med:P Nä men de är inte okej alls i mina ögon så jag hade reagerat så :)
låt han göra som han vill, när det tar slut så lär han sig iallafall en läxa..
Michelle Jag förstår verkligen, man skall vara beskyddande men kanske inte överbeskyddande, sen har ju alla en egen definition om var överbeskyddande är. Om jag har haft en lillebror som var 13år så skulle ifrågasätta de men sålänge han trivdes så skulle de vara lugnt, om hon dock skulle vara elak med han så skulle hon ligga illa till. Fan, somsagt inte ofta man hör om en 13åring som är tsm med en 21åring. Minns själv att jag hade de rätt bra, dock var jag 15år och hon som jag var tsm med 18-19år, höll i 2månader sen dumpa jag henne...! surt, önskar jag skulle kunna mäta mig med denna 13åring..! Dock så är ju 35-40taggare de bästa som finns, erfarna kvinnor! heheh
Haha men shit vilken jävla brud, går verkligen på rent lamkött !
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
Bawacka Jo de låter ju vettigt på ett sätt, alla har ju rätt att bestämma över sitt eget liv. Men jag tycker det är lite väl grovt att en 21 åring ska ha en 13 åring och jag hade sparkat bruden långt åt helvete och fort skulle det gå. Sen att jag har problem med ilska är en annan femma ;P
Moderator
2009-07-29 13:45
Michelle Nej 13åringar har ju faktiskt inte rätt att bestämma över sina egna liv.
snubben är ju mäktig, tänk dig själv in i hans situation, när du var 13 bast? ge din bror en highfive ifrån mig. Word!
Peddobear
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Om hon är snygg (eller iaf ser helt ok ut ) så låt för guds skull din brorsa dra över henne lite lixom! Då finns det inget att bry sig om.. Måste kännas nice för en 13åring att dra över en snygg brud som är 21, oavsett om hon är sjuk i huvudet. Men om bruden är ful så ge din brorsa en lavet så han slipper skämmas att han dragit över en ful psykopat sen.. Annars tycker jag bara att du ska låta han leka lite med tjackludret, kommer själv ihåg hur besatt av bazz man var i den åldern.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Kroken Nä de har du faktist rätt i till en viss del men vad de gäller sånna här saker har som inget att säga till om. Men de jag tänker är att en egen individ har rätt att bestämma och tala för sig själv, till en viss gräns :)
Moderator
2009-07-29 15:36
Michelle Naturligtvis har man en viss rätt att bestämma och tala för sig själv, jag ville mest vara lite viktig :)
Kroken aa men de är okej:D
Fan va nasty... av båda 2! Hoppas hon får straff... fyfan..blä... han e ju bara barnet? När blir man könsmogen? Aja, hoppas för bådas skull att dem inte har sex eller nått. Usch, jag får rysningar
KING KING KING!
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
AngeliC F24 Beror ju på från person till person, men kan man ragga upp en 21åring när man är 13år så säger jag att man är könsmogen. Men sen är han ju inte byxmyndig. MEN, vad vet vi, dom kanske väntar tills äktenskap med sexet.
Producent
2009-07-30 13:27
BountyBoo F29 jag tjatar inte, tycker enbart det är roligt. även om diskussionen är "het"... mata trollet ni, jag blir mer nöjd =D
Bawacka från person till person... den här tjejen måste ju ha nån störning av nått slag.. det är ju inte friskt.
Toastare
2009-07-30 16:33
Konstig, det finns ju inget troll att mata.. diskussionen har ju utvecklats till en annan diskussion än just fallet. Tror ingen bryr sig om det är på riktigt eller ej längre..
Ärligt talat, tror ni verkligen att killen kommer att få men av det här? Klart tjejen inte är normal, men det gör inte er kritik mindre hycklande. Det här har inget med omtanke om killen att göra, utan att ni äcklas över en relation som faller utanför normerna. Förut äckades man av bögar, nu hittar man något annat att uppröras över. Det är enkelt: finns det inget offer finns det heller ingen omoralisk handling.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Min pappa var tillsammans med en brud som var 21 när han var 14. Han turned out fine. Min morfar träffa min mormor när hon var 18 och han var 30, och hon turned out fine. Min farbror fick precis barn med en tjej som är 32 och han är 53. Jag skulle aldrig tipsa någon att vara tillsammans med någon så mycket äldre, och i min mening är det sketchy men vafan låt honom leka lite. Han är säkert psyked över det hela.
Hey
LAMKÖTT LAMKÖTT
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
Producent
2009-07-31 15:14
Tänk om bruden är skit fint då? Finare brud än vad brodern någonsin haft? Kanske beror på avundsjuka, kanske beror det samtidigt att avundsjukan agerar rätt för sin bror. MEN om jag var hans store bror skulle jag endast lägga mig i om bruden var skit ful, men om hon är skit snygg, varför vilja förstöra det då om hon inte sårar honom? Folk ser alltid ner på minderåriga, folk ser alltid ner på unga människor. Men samtidigt skulle jag inte vilja att min bror hamna i drogmissbruk, så i slutändan hade jag gjort en anmälan, tjejer kommer och går, du vill hellre ha din bror levande.
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
Toastare
2009-07-31 15:50
Refused, ingen mår bra av att vara i ett förhållande med en missbrukare... warmoose, du märker inte att det "runs in the family"... social uppfostran.