Småkänsligt ämne - hur fråga?
En kompis till mig frågade mig om hur han skulle be sin nya dam att trimma downstairs, då han gärna gör business downtown men inte tycker om det här med hår i munnen särskilt mycket. Efter att ha tänkt på det en del så kom jag fram till att jag inte riktigt har nåt bra svar. Någon som kan komma med något förslag kanske?
It's only gay if balls are touching
gör det som en gentleman och trimma det när hon är passed out, då kan han ju välja motiv och allt. men, är det seriöst mellan dem och de kan prata om saker så kan han väl ta upp det med henne, det är väl inte hela världen ? eller, flickor, tar ni illa upp för en sån fråga ?
är dom blyga eller? "det vore sexit om du rakade fittan, kan du tänka dig testa?"
Säg det bara. Varför hålla på och mecka? Han ber ju inte henne att kapa av ena handen. Han borde bara säga som det är, att han inte gillar massa hår i munnen när han slickar fitta. Det måste hon ju ändå förstå?
Crocodile Dundee for president!
Inväntar Whoas feminist-elit.
Intressepenisen hårdnar!
Kupo Hur skulle det vara om att du föreslog din kompis eller dig själv (då många här på har "min kompis har ett problem") att säga till tjejen som det är: "Baby, I love to eat pussy, yours most of all, but we need to trim the bush down a bit so I can do what I do even better!". Gillar inte tjejen det så får hon vara utan oralsex eller blir hon för emo så finns det fler tjejer här i världen. Vad skulle en tjej tycka om att ge oralsex på en kille vars könshår hamnar i munnen hela tiden? Hon skulle säga direkt att grabben får ansa / raka om han vill ha oralt i fortsättningen. Sluta vara en man och var som en tjej och våga säg det rakt ut.
Det är väldigt simpelt- fråga rakt ut. Säger hon nej, så är det inget mer att tjafsa om.
Jag hade samma problem med en tjej i början av vårat förhållande. Jag sa bara Jag: (försiktigt) "Jag tänker fråga dig om en sak, men jag vill inte att du ska ta detta på fel sätt. men finns det någon anledning till att du inte rakar dig "down there"?" Hon: (märkbart sur) "Vadå vill du att jag ska göra det?? ser ut som en 10-åring ju" Jag: (allvarligt men skämtsämt) "Ja men nu är du som ryggen på en hårig grek! :D" *skratt skratt* and the hair was no more! ridå!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
men gillar hon ens att bli slickad? är min självklara fråga. visserligen gillar jag det själv, men inte så mkt att jag är beredd att raka av mig min buske, och då ser jag ut som madonna anno 1985, om nu någon bryr sig. min mutta mår inte bra av att vara rakad, det kliar som fan och jag trivs inte.
men det är ju inte så att hon behöver ta bort allt, men hon kan ju raka sig o spara en lite nsträng eller vad hon nu föredrar. inte världesn största grej, men sjukt äckligt om det är en buske där nere.
Så länge det bara gäller lite trimmande för att slippa hår i munnen är det väl knappast något kontroversiellt. Jag skulle bara fråga, om en tjej jag var ihop med skulle spazza ur över den frågan vore hon inget att ha för framtiden i alla fall. Orka vara ihop med en högspänningsledning.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
"En kompis till mig frågade mig om hur han skulle be sin nya dam att trimma downstairs, då han gärna gör business downtown men inte tycker om det här med hår i munnen särskilt mycket." Alltså, det är mkt HAN i den här frågan. Utan att komplicera det alltför mycket så säger jag såhär: Ett förhållande är ingen jävla restaurang där man bara går in och beställer vad man vill ha och gnäller om servicen är dålig.
Är det så viktigt för honom får han väl fråga vad hon tycker och se vad hon svarar.
(wasteapa, how did I do? ;) ).
Negative, negative. Our destination is Gaza.
du verkar vara 29 år gammal, jag antar att din vän med tillhörande kvinna är i någorlunda samma ålder. om det inte är så att de är ett precis nygift strikt katolskt par utan erfarenhet av samtal rörande intimare kroppsdelar och annat deras herre inte anser att de bör syssla med innan äktenskapet så borde det inte vara en vidare stor sak att ta upp. en fråga bara, är det verkligen mysigare med skrapsår på tungan om hon nu inte hade tänkt sig att raka sig dagligen än ett eller annat strå i munnen? jag menar, smaken som är hela poängen med att snaska mus försvinner ju
http://www.kommandot.se/wp/
Endeavour2: helt okej! Jag var dock mer ute efter en lång, pladdrig och uppenbart bitter utläggning a´la Snapphona där någon anklagar all rakningshysteri för att vara arbetarförakt och nyliberal egoism.
Intressepenisen hårdnar!
haha snaska mus:(
be the change
bperb P27 - ja jo, det är sant. Har som själv aldrig behövt vara i den här situationen tidigare, inte min kompis heller. Men ja, nyckeln till ett najs sexliv är ju kommunikation. Annars tycks ju folk vara lite väl inne på att trimning innebär rakning, men det gör det förstås inte. Trimning innebär att man klipper ner lite, inte kalhygge.
"Min kompis", yah right =) Du får helt enkelt vara smooth Carl Wilhelm, fråga om hon kan trimma lite. Ingen begär ju att hon ska fixa kalhygge, bara frisera sig lite. Vägrar hon så vägrar du, förutom om hon drar till med någon historia om bölder till följd av rakning. Då kanske du ska bita ihop.
My heart lives in my vagina.
Säger som magnolia_ ; han borde fråga rakt ut. Svårare än så är det inte.
Delam tange barat
alltså, om hår i munnen är problemet så känns det ju som att helrakat är det enda alternativet, ligger det en hundbajs på trottoaren så trampar du garanterat i det, samma med könshår, ju färre det finns desto större risk att råka ut för strån på vift. men jag är fortfarande av åsikten att en vildvuxen buske är att föredra nio gånger av tio
Börja med att fråga henne hur hon vill att det ska se ut runt ditt/hans organ..då kommer hon säkert fråga hur du/han vill...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Så länge "han" inte formulerar sig så kvinnan i fråga känner sig äcklig och onormal för att hon inte rensar så är det ju inga problem. Ofta när BF's ber sina GF's att ändra på något (oftast utseendemässigt) så utgår Gf's till 99% av gångerna att det dom har nu är skitfult och oattraktivt. Eller jag kanske bara alar för mig själv, vad vet jag.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Jag förstår inte problemet riktigt? Jag gillar inte heller hår i munnen, men om det är hans (din...) flickvän så är det väl fan bara att säga "Älskling, ta det inte fel nu, jag tycker jättemycket om att gå ner på dig, men det skulle vara ännu mysigare om du kunde ansa lite där nere!". En flickvän som blir sur för den frågan är fan världens sämsta flickvän.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har letat förgäves efter ett klipp i en halvtimme nu men nöjer mig slutligen med att säga: det här påminner mig Sarah Silverman Show-avsnittet när hennes systers pojkvän desperat men mycket försiktigt försöker framföra sin önskan om att hon borde ansa sin enorma buske.
Intressepenisen hårdnar!
Wackcent sa det bast. Bara badda in det i form av en komplimang. Klappat och klart!
At the gates of Eternity...
Kupo P29 Va fan. Det är väl bara för honom att säga att hår i tänderna inte är hans grej. Vill hon inte så vill hon inte. Vill han inte ner då, så vill han inte ner då. Om han tycker det är jobbigt att fråga, ja då frågar han inte.
På G som i Göteborg men ändå inte.
Personligen så gillar jag inte håriga tjejer (har inget själv heller;), känns bra mkt smidigare och framförallt fräschare utan. Det där med klia gör det typ första gången, ev. andra. That's it! På mig kliar det bara när det börjar växa ut igen (ca 1 cm).OnT: Är din polare handikappad? Mongo? Kan inte prata? Annars är det ju bara att be/fråga henne, "problem" solved!
är det itne rätt bögigt att gå ner på en tjej dessutom. är man sugen på tacos lagar man väl i ordning det menar jag. skämt åsido. säg åt henne bara och om hon har svårt för sånt vilket hon verkar ha så kan ni ju duscha tillsammans nånghång och du kan hjälpa henne.
är det itne rätt bögigt att gå ner på en tjej dessutom e de inte bögigare att gå ner på en kille i så fall?
//Yde - go to tacoparty!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Toastare
2009-07-22 12:55
Han kan ju fråga henne på msn och göra en jättegullig smily, så kanske hon inte tar illa upp?
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F29 Haha. Dagens!
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Bjäär, kvick som en vessla hehe
Problemlösningar: 1. Han kan gå ner på henne och med mening typ bita av en jävla massa hår så att hon tänker att det kanske hade varit fördelaktigt utan en massa jävla utväxt. 2. Han kan överraska henne med en rakningslek, "Nu älskling ska vi leka en lek jag läste om i Moore. Du lägger dig ner och gör det bekvämt, medans jag rakar fittan på dig. Hopp i säng." 3. Detta är dock den mest idiotiska lösningen. Han kan försöka prata med henne lugnt och sansat och förklara för henne hur deras sex kan bli bättre.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Bah, hur många ggr måste jag säga att det som vanligt inte är killen i filmen som skrivit brevet? bperb P27 - hm.. nä, min egen erfarenhet säger att trimmat iaf är bättre än skäggig grek-style =)
Bah, hur många ggr måste jag säga att det som vanligt inte är killen i filmen som skrivit brevet? haha, we all knoe its you! ;P
//Yde - kör på BountyBoo lösningen, msn! ^^
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det får ju gärna va en frilla där nere men inte fan ska de va hairy precis vid poolkanten :)
RATED R!
Toastare
2009-07-22 21:38
Det är faktiskt mer akward att det inte är du som frågar utan att du frågar å din kompis vägnar. caring is creepy fick en helt ny innebörd.
Jag skyller allt på Emma!
Meh, är det väl inte? Han har inget konto på whoa helt enkelt.
Ja, de e bara o fråga berätta hur det gick sen :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kupo det kanske är bög-ådran i mig som gör sig påmind och gillar känslan skägg-mot-skägg. det är myyyyyyyysigt...:) fattar för övrigt inte att det fortfarande finns folk som går på att det skulle vara mer hygieniskt att raka könet. men å andra sidan är det mycket jag inte fattar. annars gillar jag msn-tipset. om inte annat för att du måste lova att lägga upp den konversationen i efterhand, det är lite spännande nästan
folk är lite pretto tycker jag, lite hår har väll ingen dött av, det är ju inte direkt som att jag orkar raka moppe muschan nu under semestern . fight fire with fire!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
avstå att slicka henne då ? nångång kommer hon fråga varför vill du inte gå ner längre och då förklarar du .
Survival of the fitest only the strong survive.
Kalmar alltså..
Walking the street of dreams
jag förstår inte varför hon måste raka hela? räcker det inte med trimmning om hon uppenbart inte vill raka. gör gångar i muffen eller nåt. eller säg 1 minuts slickning per 1 cm hon tar bort. inom kort (om du är nå bra) så är det done deal.
Do you want to rent my trimmer for a moment?
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Moderator
2009-07-24 12:14
UtanAttTveka En minut per cm? Då måste hon ju ha en jävla buske för att det ska bli en värd deal för henne. Eller så är din karl en mästare på att göra jobbet med tungan snabbt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
haha mjo det kanske är så. jag kanske bara är lätt eller nåt. men hon verkar ju ha en jävla buske med? om hon inte rakat sig ever?
Jag har stött på en buske en gång, jag blev faktiskt lite rädd och gick därifrån.. Nu i efterhand ångrar jag väl mig lite, men fan.. Jag var ung haha.. Men rakat är ju att föredra.
be the change
Om man inte är mogen för världen av muspruttar och könshår kanske man ska skippa sex helt och hållet....hur är det här ett känsligt ämne? Om man inte är 14 borde det här inte vara något större problem att diskutera. Förövrigt är jag all for könshår. Nu ger jag förvisso inte särskilt mycket i oralsexväg men ändå. Hela hetsen kring att raka känns rätt knullad. Man känner ju själv hur ofräscht det egentligen är att raka sig så fort man rakar pungen...Håret leder ju bort svetten så fort man är smooth så blir det svettbollar deluxe. Så länge min tjej föredrar penis framför tunga så är jag nöjd med att hon bara trimmar sig.
Förövrigt borde killar som tycker att det är ofräscht med en buske inte få knulla överhuvudtaget...Ni är knappast mogna för onani, än mindre sex. Gå och lek med era porrpungar istället youngins'
Förövrigt borde killar som tycker att det är ofräscht med en buske inte få knulla överhuvudtaget...Ni är knappast mogna för onani, än mindre sex. Gå och lek med era porrpungar istället youngins' hahaha jag ska fan gå å leka med min porrpung bara för det!
äntligen en anledning å gå från datan ;P
//Yde - alltid en youngin'
CarlJan Vilken man! Om bara alla män tyckte som du, fasen också!