I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Betala 7.800 på grund av kärlek?
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
easyskanking P39
2009-11-11 00:16
känns som en bra artikel för aftonbladet
dzeno
2009-11-11 08:01
hellspawn1
När du hittat en riktigt fin tjej, som du verkligen diggar och skulle kunna tänka dej att kanske spendera resten av livet med så hör av dej till mej så jag kan banga skiten ur henne, ok? :P
tack på förhand!
Kaneida
2009-11-11 08:11
Nu saknas bara
snapphona
där hon påpekar hur bra det här var gjort av tjejen i historien.
Borttagen
2009-11-11 08:18
Din kompis är ju ett riktigt offer, jag hade ialla fall eldat upp hennes kläder!
Fy fan vilken situation han hamnade i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PrinsMio P40
2009-11-12 01:49
Han gjorde bort sig faktiskt, men han är en obotlig romantiker och tror alltid det bästa om folk, medan vi runtomkring honom såg det komma lång väg...
jaquil P38
2009-11-12 14:57
VENDETTA!
Vad för sorts mört var han som lämnade tillbaka grejjerna? Jag hade inte kunnat sova tills jag hade gjort en vettig och ekonomiskt jobbig hämnd mot henne. T.ex. klura ut något listigt sätt att få henne sparkad från sitt jobb osv.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
pointdexter
2009-11-12 16:47
Du kunde inte gjort en ny användare istället för o säga "en kompis"?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Fors
2009-11-12 19:37
Om han inte hade lämnat tillbaka kläderna hade hon väl inte skrivit av sig från boendet?
det hade väl skapat mer skit med kronofogden isåfall?
PrinsMio P40
2009-11-12 23:37
Hehe, som om jag skulle skämmas på ett forum vland folk jag inte känner? Skulle det vara jag skulle jag säga det, men det gäller en vän och då säger jag det...
Borttagen
2009-11-14 03:41
DJ_JOSH
.. inlägget heter inte: ska jag förlåta otrohet.
BTW :Trodde killar uppskattar respekt. Om en brud knullar en annan fast hon har ett förhållande så är det respektlöst mot killen och mot sig själv.
Och nu till frågan:
Vad är det för slags räkningar som hon inte betalar?
El, hyra ....eller är det typ mobil skit och kredit på kläder osv??
Om der är räkningar som inte inkluderar lägenheten o.s.v är du inte skyldig att betala ett piss"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
monstret
2009-11-16 18:21
Prinsmio:
Har det här möjligen att göra med det där restaurangproblemet du hade.. Är den där skräckbruden möjligtvis bruden som jobbat på samma restaurang som du gjorde?
Upptäckte av en slump att du var trådskaparen igen...
All bitches on the line
PrinsMio P40
2009-11-16 23:00
Monstret: haha njae, du ser när den här tråden var skapat det var ett bra tag sen :)
Men faktum är att det handlar om samma kille, när det gäller min kompis. Han som var ihop med den där psychobruden är nu ihop med tjejen på mitt gamla jobb :)
MisguidedAngel P43
2009-11-17 08:13
äh hon är ju bara smart!! you go girl!!
tut!
monstret
2009-11-17 11:52
Prinsmio!
Haha, jo men det fanns ju i alla fall en koppling! Han borde läsa de här trådarna och förstå att du bryr dig om honom. För att byta ämne, har han fattat det där med smsen du inte skickat?
All bitches on the line
PrinsMio P40
2009-11-17 22:11
Faktiskt, men han är lite skum ibland. Gör aldrig som jag säger och sen är det jag som får försöka få honom på fötter igen :)
Aah, han hade kollat upp det där ordentligt efter jag tog ett snack med honom och han fattade att jag inte hade skickat det. Sen har det kommit mer sms som är riktigt grova osv. Han har sagt åt sin flickvän att snacka med den där ägaren, men han blånekar.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»