BC99 P25 Och penta=kickerbrud och baxig=sexig right? bara så jag har koll på min skåne-lingo. Jo har nog lite samma intryck av polskorna... Enola du har så rätt så... Å andra sidan får man ju se till den grup av människor som är på toppen av sin fertilitet liksom folk i sena tonåren tjugoårsåldern etc... Och utefter det göra jämförelsen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BC99 Har samma erfarenhet av polskor, och spanjorskor. Engelska tjejer e overlag ganska medelmattiga, vilket gor att dom som far anses vara snygga ar skitdryga, eftersom de vet om det. I Sverige ser de flesta tjejerna betydligt battre ut, vilket gor att "its more of a even playing field" sa att saga.
baxa-sno baxig-snygg vet dock inte om det är skånskt riktigt.... penta-spacklad fjortisbrud
MRsalesman, var övertygad om att baxa=knulla på skånska...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo juste dte kan man också säga bara längesen jag hörde ngn använda ordet...helt rätt mister
Graffare
2009-04-27 16:34
Vill bara säga att när jag spenderade en månad i Manchester så undrade jag lääänge var alla snygga tjejer var. När jag gick ner till deras nattklubbar så undrade jag varför alla tjejer så fucked up ugly ut. På stan, i butikerna, på skolan osv. Bara blekfetma och skrämmande dålig tandhälsa. Sen kom jag till Sverige och tänkte genast, wow, fan vad man är bortskämd :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare
2009-04-27 16:36
MRsalesman & hiccory P23 Baxa = bara knulla och inget annat på malmöblatteslang. Sno-baxa är en sthlmimport :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Ja men jag e dalmas o har sagt baxa för sno sen högstadiet, antar att det bara betyder knulla i just skåne...
lätt som fan att vi svenskar är snyggare, tusen gånger snyggare! de snygga britterna kan vi nog räkna på en hand? punkt slut, det var den tråden.
Det här kräver en djupare granskning, jag sticker till London över helgen. Återkommer med mina intryck när jag flyr tillbaka!
Im the motherflippin...
Egorius vart ska du i london? Vill ha ngn kvalite alls (om vi jamfor med sverige) sa far du se till att hanga i chelsea men vem vet, du kanske har tur..
Egorius P30 well london e inte uk. den här staden är som new york eller Berlin, hit alla flyttar och ska bo av nån anledning... vill du se skanks, åk till manchester eller landsbygden. Här har vi ett smörgåsbord av brudar, bara att välja o vraka varenda helg ;)QanA Det handlar ju bara om total okunskap och fördommar . Finns riktiga nuckor i Sverige också om du bara tvättar brillorna.
(sen spär jag iof på myten att alla brudar i sverige e snygga till alla brittiska killar som aldrig rest någonstan, det tycker jag är roligt)
yessir Jag bodde i Stockholm i nastan 16 ar. 4.5 ar i England. Det ar vad jag har observerat.
Hiccory : Vet ej fan nu om penta ar nagot som kommit till medan jag varit borta, men aldrig under mina 4,5 ar i Malmo horde jag ordet penta :S Sa jag kan inte ge dig nagot svar dar, tyvarr.MrSalesman : Nattugglan har redan papekat baxa hehe
At the gates of Eternity...
QanA hehe du hänger ju onekligen på fel ställen. Jag plockar brasilianskorna och spanjorskorna här hellre än nån fish n chips hoe i nåt council project :P Var bor du undrar man ju?
BC99 ordet kanske hann försvinna innan du kom dit...
MrSalesman : Ja men det var inte för att de inte gillar mig/svarta överlag (haha). Jag kan skillnaden på en blick som säger "vad fan gör du här negerjävel" och en som säger "shit en livs levande neger.....WOW!" och det var snarare det senare. Eftersom alla såg ut som gymhuliganer med melonhuvuden, alla killar dvs- så kändes det som att man skulle ha blivit gangbangad för länge sen om jag inte hade varit där med min kille. Min kille hävdade att jag hade tagit negeroskulden på en hel skola som fick syn på mig i gamla stan och gick in i varandra så att de ramlade som dominos för att de glodde så mycket. Det var ganska komiskt. Måste vara så en kändis känner sig. Soft men obehagligt.
Graffare
2009-04-28 09:00
Penta är väl inte bara skånsk? Finns väl i småland med? Hur som helst, "penta" är nog ett gammalt slang för bimbo i mina ögon som dog ut i högstadiet i slutet på 90-talet.
Asså Niobe sååååååå lite svarta är det inte i warsaw att dom inte sett en innan...vill man se en livs levande sådan så kan man bara gå till klubben vid den stora inglasade McD's i centrum el dyl. Det hade säkert med o gör att du var klädd lide häftigt eller ngt dom andra där är ju "straight off the boat" om jag vågar yttra ett sådant uttryck här så dom ser väl lite annorlunda ut. Men visst...kanske e så det känns att vara känd! Jag hade fan inte pallat vara svart o vara där...man skulle stå ut för mkt!
Yessir: Längesen man hörde ordet "nucka" i bruk! Härligt! Borde reclaima "trollkona" och andra bra kvinnoskällsord också, gärna de som har en viss vidskeplig klang. Fresterska, mara o.s.v. Alla moderna påfund och engelska låneord är ju inte alls råa.
Intressepenisen hårdnar!
MRsalesman: Ja, förlåt, det är klart att du som inte känner mig och inte var där vet vad som hände och varför bättre än mig. My bad.
Alla britter ser ut exakt såhär; Killar: Rött hår Fräkniga Tjejer: Rött hår (ibland färgat för att försöka lura icke-britter) Fräknar (ofta under tjockt lager av smink) Extremt långt tandkött och horribla tänder. Vad kan vi dra för slutsatser? JO! Britter är egentligen rödhåriga hästar! Det är sant!
http://www.myspace.com/splitkeysbeats
..Och, Ja! Jag har varit i england, scotland och på irland mer än en gång. Plus i australien och andra ställen där detta hästslag en gång i tiden valde att plantera sej själva.
Alltså likkshot nu balanserar vi nog på gränsen.. Sen så har ju faktiskt engelsmän olika typer av hårfärg...
några finns de :)
Även ifall att hon kanske är lite för smal, men endå
Kate Beckinsale kan man inte få för mkt av!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Nyckeln till Kate Beckinsale lär troligtvis vara en mystisk svensk-gen som legat latent i generationer.
Intressepenisen hårdnar!
yessir I York Finns iofs helt ok tjejer i london, men det beror ju pa att det bor nastan 5 miljoner tjejer dar ^_^
hiccory P23 som sagt deras hår är färgat ;)
Niobe: precis min mening...klart att jag som inte var där vet exakt hur saker förhöll sig.!
wasteapa01 P21 haha eller hur :DQanA sant :) aldrig varit i York. Varit utanför ldn 1 gång och det var ner till Brighton. Mycket bögar där :P
Haller med om att Keira inte ar sarskilt pulig. Plus hon ar spinkig som fan.
Plus i australien och andra ställen där detta hästslag en gång i tiden valde att plantera sej själva. Plus Kanada, majoriteten av alla vita har, har antingen brittiskt, skottskt eller irlandskt ursprung. Thus, ugly as fuck!
Några få undantag ändrar inte på faktum. Visst, det finns fula människor i båda läger - MEN - fler britter ÄR fulare än svenskar. Deras genpool ger helt enkelt inte lika många attraktiva ansiksdrag som den svenska. Den som vägrar acceptera denna grymma verklighet behöver bara åka till Storbrittannien och se sig omkring för att inse sanningen. Sen att David Beckham existerar ändrar som sagt inte på situationen i stort. Se på några svenska "real life" dokumentärer där ungdomar förekommer, och sedan på några brittiska. Vilka ser generellt mest "normala/helt okej/attraktiva" ut - och vilka ser många ggr ut som inavlat blekfett stryk med utstående öron, taskiga proportioner och boxaransikte?
hellspawn1 Du är lika naiv som 90% av den här tråden och går efter ditt egna partiska tycke. Judar är snåla, britter fula och kineser har små snoppar i din bok eller? Om inte kommer du väl fatta bättre när du växt upp. Punkt.
är spanjorskor attraktiva? don't belive the hype säger jag bara! I madrid och barcelona får man djävla mig leta ett bra tag innan man hittar en skönhet. spanjorskor överlag = djävligt smaklöst dressade och snuskigt överskattade. och vem skrev att danska jenter är fula? finns ju kopiöa mängder donnor i köpenhamn! ett tips; besök någon av köpenhamns större parker (Frederiksberg Have, Fælledparken) under sommaren med medtagen öl eller några joints och skåda allt vackert vårt grannland har att erbjuda.
YoungMajor : Precis det jag skrev langre upp i traden. Medelhavsbruttorna ar inte sa puliga som alla tror. Och jo, danska brudar ar fula. Danmark ar Nordens England nar det galler fulheten pa brudarna...
QanA Ingen aning faktiskt. Allt jag vet är att jag ska bo hos en tjejkompis (svensk btw), bli upplockad på flygplatsen och att det är grillparty på lördan. Resten av tiden fyller jag väl ut med att gå vilse eller insupa den lokala atmosfären på nån pub.yessir ok tack för tipset haha
Im the motherflippin...
yessir: oooo du allvetande som har rätt...så britter är inte fulare än svenskar menar du? så judar är inte snåla o ekonomiska? så kineser har inte mindre kukar än svenskar? allt är ju sant!!! på riktigt!
Anledningen till att vem som helst blir utstirrad i Polen beror på att man inte klär sig i prasslande Fila byxor eller kläder från House (typ en dålig motsvarighet till Lindex). Jag som inte är svart får också blickar. Och det beror inte på att jag ser annorlunda ut i ansiktet, för jag har mer polska drag än svenska, utan för att du inte klär dig a la dåligt 2001.
Graffare
2009-04-29 09:07
BC99 P25 Jag håller inte med dig BC, det finns viss en stor det snygga danskor. Men skillnaden mellan fula kontra snygga är större. Det finns många söta danskor och det finns många vackra danskor, dvs klassiska skönheter. Sen finns det katastrofala jyllandstroll som ser ut som kräkmedel.
yessir Du är lika naiv som 90% av den här tråden och går efter ditt egna partiska tycke. Judar är snåla, britter fula och kineser har små snoppar i din bok eller? Om inte kommer du väl fatta bättre när du växt upp. Punkt.Du kanske borde åka till England? Eller skaffa glasögon.
Men alla vet ju att britter ar fulast i varlden. Inte for att svenskar ar sa mycket battre. Eller resten av varlden for den delen. Norskar ar ganska snygga faktiskt och tyskar! jaaa tyskar!
Credit crunch crunch baby
Sen finns det katastrofala jyllandstroll som ser ut som kräkmedel. Hahahaha! Fan vad markligt, alla dessa puliga danska brudar verkar forsvinna varje gang syrran och jag var i Danmark for att jobba eller for att bara luffa omkring. Jag kunde se mer snygga brudar under 10 minuter pa Gagatan i Malmo, an vad jag sag under en hel arbetsdag i Danmark.
hellspawn1 Snyggt försök till nån patetisk vändning. Läs vad jag skrev igen istället och svara mig om du kan vara ärlig?
yessir: Kineser har mindre snopp än svenskar i genomsnitt - hela deras kroppar är faktiskt mindre i genomsnitt. Bara för att något är politiskt inkorrekt att säga är det inte osant. Men frågan är var man drar gränsen. Är det också icke-pk att säga att kineser har mindre fötter t ex, eller begränsar sig censuren av någon anledning just till könsorgan?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Graffare
2009-04-29 16:09
yessir Grattis, du får dagens PK-medalj :)
Refused P28 Allt är en myt eller en fördom som är till för att krossas så snart du blir lite berest och får ligga. Är typ så det funkar, faktiskt :)Nattugglan P26 Tack nörd. Gå ut och spela live i skogen, det är ju sol idag?!
Graffare
2009-04-29 16:17
yessir Vad betyder spela live i skogen? Rollspel?
Nattugglan P26 hehe fan du kom på mig :P