Jävla klyftigt de där..
Vi finns i varje hörn
Det alla som gnäller över "moraltanter" har glömt är att Sveriges Rikes Lag är en "moraltant" som faktiskt skiter i vad whoaiter tycker. Visst är det frivilligt att förhålla sig till lagen, jag hycklar knappast med att jag stödjer handligar utanför lagens ramar, men jag gråter och tjuter inte om jag åker fast för det heller.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
nä det är sant och jag tycker ju såklart att det är vettigt att det är otillåtet att låna ut bil till någon utan körkort.
Remy Lag (1951:649) om straff för vissa trafikbrott 3 § För någon uppsåtligen körkortspliktigt fordon utan att vara berättigad att föra sådant fordon, dömes för olovlig körning till böter. Har han tidigare innehaft körkort som blivit återkallat eller har brottet skett vanemässigt eller är det eljest att anse som grovt, må dömas till fängelse i högst sex månader. För någon körkortspliktigt fordon med uppsåtligt eller oaktsamt åsidosättande av föreskrift, som meddelats i fråga om rätten att föra sådant fordon, dömes till böter. Om någon uppsåtligen eller av oaktsamhet såsom förare av körkortspliktigt fordon anställer och brukar den som inte äger rätt att föra fordonet, eller i annat fall tillåter någon annan att föra sådant fordon utan att denne är berättigad därtill, dömes likaledes till böter. Första –tredje styckena äger motsvarande tillämpning på förare av traktor, moped klass II, snöskoter, terränghjuling, motorredskap eller spårvagn och på den som anställer eller brukar sådan förare eller eljest tillåter någon att föra sådant fordon. Vet inte om nån postat detta tidigare men men här kommer en repris i så fall! Slut med Judge-Judy lekandet så blir alla nöjda...
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
alltså får han hävda att han inget visste...
pinsam: Hur går det nurå? Har snuten ringt än eller?
Fyfan vad pinsam du är..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
OK, nu har väl alla i den här tråden fått fram sin åsikt, om det är moraliskt riktigt, vad lagen säger osv osv. Nu släpper vi det tycker jag. Också vill vi bara veta hur fasiken gick det?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Hoppas du torskar och får rövballe i finkan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hände inte mig nåt då ja låna ut min bil, då hade dom ändå knark och vapen i bilen..
saaaru..
hej,
jag ska inte låna ... jag vet om mig själv det
jag fick körkort just nu och måste plugga .... det är inte klok att köra utan körkort
jag kan rekomendera
körkortsfrågor online , där pluggade jag .... och det riktigt teoriprovet var ganska lätt då
Den här tråden är ju bevis på att du visste att han var utan körkort.. ha!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
endeveour Det alla som gnäller över "moraltanter" har glömt är att Sveriges Rikes Lag är en "moraltant" som faktiskt skiter i vad whoaiter tycker. Visst är det frivilligt att förhålla sig till lagen, jag hycklar knappast med att jag stödjer handligar utanför lagens ramar, men jag gråter och tjuter inte om jag åker fast för det heller. Vad har du torskat på då?
Producent
2010-01-12 13:24
så lätt att sitta och säga att han borde nekat sin kompis. klart att det var dumt men jag tycker fan det kan vara tecken på att vara lite sympatisk när man inte säger nej hur lätt som helst. med körkortet följer ansvar.
Det hände ju inte mer änn att jag fick ta mig till skara och hämta bilen. Och by the way han andvände bilen i ett helt annat syfte änn vad jag visste om, och torskade rätt hårt.
psyko_slusk vart står det att jag inte visste det?
haha ingen som reagera på Jenny19?
eller hur, jenny19..wtf?? hon verkar trött
"life's a garden, dig it."
Gav mig en rynka i pannan me de där inlägget iaf. Tråden nästan ett år gammal innan hon skrev också haha
pinsam Nä det står ingenstans. Men om du försökte komma undan genom att säga "jag visste inte" så finns ju denna tråden som bevis på motsatsen. LOL! Men jag ser ju nu att tråden är nästan ett år gammal :O.. Men hur gick det då?
psyko_slusk Haha du måste ju vara snurrig:) tror knappast polisen sitter och har span på whoa för en sån här grej, och det står typ 3 inlägg upp hur det gick:) Ah ja har läst jenny19s inlägg flera gånger nu, går ju inte att tyda det alls?
Nä.. Men t.ex jag skulle ju kunnat visa dem tråden?
Lånar ut din bil till någon som "leker gangster", Haha e du retarderad eller bara lirarens bitch?något säger mig att du förvarar en större mängd av någon annans knark i din lya med
mama said knock you out
Hade jag vetat att han skulle "leka gangster" skulle han aldrig fått låna bilen utav mig, och nej jag har verkligen inte massa knark i min lya, en femma då och då när olagligheterna är på topp
pinsam nej jag har verkligen inte massa knark i min lya, en femma då och då när olagligheterna är på topp Jag ska gripa dig din knarkarjävel!
pinsam P23
Och by the way han andvände bilen i ett helt annat syfte änn vad jag visste om, och torskade rätt hårt. I vilket syfte använde han bilen då?
Han använde den för att åka in till stan. (20 minuters bilväg)