I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Leif G.W Persson teori om Palmemordet?

Övrigt - Blandat

2009-03-11 15:54
Känsligt område för en viss Idiot, kanske har denne med mordet att göra?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2009-03-11 18:54
se den dokumentären "Jag såg mordet på Olof Palme" jävligt intresannt tyckte jag som typ handlar om att polisen bevakde en knarkkung där och att christer petterson skulle pryla eller döda den här knarkkungen men av nån anledning så försvann poliserna där ifrån för att han skulle låtas misshandla , MEN christer tog fel person (olof palme var lika knarkkungen bakifrån). Ääh se den svårt o förklara=)
feel tha beaaat maaan

2009-03-15 14:29
Jum-Jum

Den är inte utgiven pga att inget förlag vill ge ut den + att han har fått en massa hot.
Jag har själv suttit och bläddrat igenom en massa sidor, så det är inte ett påhitt.

Men det finns lite på internet att läsa. Säger inget namn pga tystnadsplikt genom jobbet.

2009-03-15 14:29
Men han garvar bara åt teorin att Christer Pettersson skulle mördat Palme.

2009-03-19 15:38
Kristella

Det var synd, plus att hoten gör det mer intressant
Låter som det skulle va en intressant läsning

--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-05-22 10:25
Skärp er nu annars låser vi helt enkelt tråden.

/ Admin crew