I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Leif G.W Persson teori om Palmemordet?

Övrigt - Blandat

2009-03-08 23:06

Leif G.W Persson teori om Palmemordet?

Yo, försöker hitta vem Leffe tror poppade Palme. Enda jag hittar är att han inte köper att det var Christer Pettersson (vilket jag instämmer med) och att han i en roman menar att någon på SÄPO låg bakom det, men det är ju skönlitterärt och kanske inte det han verkligen tror.

Så någon som vet vad han tror egentligen? Förutom att det är världens största och sämst utförda mordutredning någonsin.

Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2009-03-08 23:59
Känner en gubbe som skrivit en flera hundra sidor lång bok om utredningen, han är pensionär nu men jobbade inom polisen. Whop whop!

2009-03-09 00:28
Kristella

va heter boken?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-03-09 01:27
alltså, allting var ju ett insider jobb, samma sak med Anna Lindh. Sveriges politker/kungahus klarade inte av så starka åsikter...
be the change

2009-03-09 01:36
Ja hela världen styrs av Illuminati och konspirationsteorier!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-03-09 01:36
Yes.
be the change

2009-03-09 09:11
gör den:O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-09 12:15
insider jobb? vaddå jobbade dom inne i Anna Lindhs & Palmes kroppar`? :S
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-03-09 12:26
slackerlife: Dom tog ju inte livet av sig själva.
mhm
Producent

2009-03-09 12:30
Då det finns information som tyder på att Palme fanns/finns med i "Comittee of 300" så lär det finnas diverse "teorier" om vad som hänt.

Finns la inget som till 100% bevisar för var och en av oss vad som hänt, om han blev mördad, inblandade osv..
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2009-03-09 12:31
haha jag bara visste att de la cliche skulle skrivit i tråden eller skulle skriva :)

2009-03-09 12:49
Är det bara jag som tycker det är lite konstigt att det va en främmande person som stöter på palme med en pistol o skjuter honom? Samma med Anna lindh, bara råka gå förbi en snubbe på nk med kniv som högger ihjäl Anna lindh ..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Rappare

2009-03-09 13:00
konspirations teorier på hög nivå här!

2009-03-09 13:03
peterpankomplex

Det är precis vad dom vill att vi ska tro. "Det bara hände" , men igentligen har dom noga och grundligt smidigt på planerna i sina superhemliga laboratorium under jord
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-03-09 13:31
Palme blev skjuten när han var inärheten av det cafeét alla poliser alltid lunchade på vid den tiden, men den dagen var det inga poliser där. Frugan har varit allmänt konstig och sagt olika saker om händelsen. Ja, det är något mycket skumt som hänt med palme mordet.. över våra huvuden..

samma med anna lindh, hon hade oxå för mycket vilja och var en stark jävla person.. ingen slump att båda dom har blivit mördade...
be the change

2009-03-09 15:18
Hm, Palme blev skjuten på kvällen. Han hade varit på bio med frugan

2009-03-09 15:21
hänt e hänt när ska folk släppa skiten....
vi är överallt!

2009-03-09 16:49
_NoVA_ P23

ja det är väl om lite mindre än 2 år får man tro.
Tu m'emmerdes!

2009-03-10 00:09
jag kan se rubrikerna imorgon; "Palmemordet lost pa hiphop forum"

:)

2009-03-10 00:12
New world order.
Shut that mes!

2009-03-10 01:12
Palme blev skjuten när han var inärheten av det cafeét alla poliser alltid lunchade på vid den tiden, men den dagen var det inga poliser där. Frugan har varit allmänt konstig och sagt olika saker om händelsen. Ja, det är något mycket skumt som hänt med palme mordet.. över våra huvuden..

samma med anna lindh, hon hade oxå för mycket vilja och var en stark jävla person.. ingen slump att båda dom har blivit mördade...

åt poliserna alltid lunch kl 23.21?

människor utan stark vilja och personlighet blir mördade i drivor varenda dag...vad är din poäng?

2009-03-10 01:51
Hmm.. Vafan då blandade jag ihop det. Det var iallafall något ställe poliser alltid var på den tidpunkten annars.

annars känner jag mig lagom ägd.. haha :D
be the change

2009-03-10 02:04
Demento

Han har en poäng. Jag läser Ledarskap nu och har precis
fått bevisat att dom flesta ledare med karaktär har blivit mördade..
Vilket både Palme och Anna var.

Word på mig =)
Highfive anyone, anyone?

2009-03-10 02:11
Korvmojjen runt hörnet JackVegas? Tror du yrat ihop något på egen hand faktiskt..
cry me a river!
--> thcrew

2009-03-10 07:27
Inte en jävel som nämnt Leif GW Persson. Tack whoa. Hjälpsamma som alltid.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2009-03-10 08:44
Det var väl Looptroop?

2009-03-10 10:26
Niito P19
dom bevisen får du gärna dela med dig av...fast begreppet "ledare med karaktär" är ganska vagt och svårt att definiera

2009-03-10 10:58
ja vafan promoe och gänget har ju redan erkänt...
hejja

2009-03-10 11:48
Demento

Rada upp alla ledare som vart karaktäristiska!

Vi snackar asså

Palme
Anna
Churchil
Hitler
Malcom X
Luther King

Listan kan göras hur lång som helst! Alla har en gemensam nämnare! Murder!
Highfive anyone, anyone?

2009-03-10 12:52
Rada upp alla ledare som vart karaktäristiska!

Mig veterligen har väl alla människor en karaktär?

2009-03-10 12:56
JackVegas, poliserna hade span precis i det området när Palme blev skjuten på en knarkgrej, men alla råkade ha rast och missade mordet. Så har jag fått lära mig

2009-03-10 12:57
Niito, begick inte Hitler självmord>?

2009-03-10 13:35
Visst är det klurigt med palmemordet men vi lär nog aldrig få veta eftersom de tidiga utredarna var helt galna och redan bestämt sig för att det var kurder (holmér, du vet vad jag pratar om).

Annars tycker jag att chrille p-historian är helt klockren. Tänk er att en misslyckad knarkare från sollentuna bestämt sig för att knäppa sin langare men råkar av misstag skjuta ner rikets statsminister istället. Fatta vad jobbigt när ruset lagt av och han vaknar upp morgonen därpå haha. Jämför den bakfyllan med att vakna upp bredvid en ful brud.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2009-03-10 13:36
Leif GW har väl åtmiståne tidigare varit inne på polisspåret.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2009-03-10 13:37
Amentiadaman, som bakfyllan för den där dansken som sprang in och knockade domaren så danmark förlorade

2009-03-10 14:22
c.g.b.h

Nej, alla är inte karaktärisktiskt ledarskap!

EasyKanking

Det är det man tror, dock så hade han mördats oavsett, så det är irrelevant.

Det är vad jag har fått lära mig på högskolan!
Karaktäristiska ledare är älskade av många men samtidgt är dom hatade av
en stor del av belfolkningen med, efersom dom sällan vinner alla parter i befolkningen!
Highfive anyone, anyone?

2009-03-10 14:46
Niito, om han hade mördats hade vi fått veta det eftersom historien skrevs av vinnaren. ett självmord är en vinst i ett krig. kul att du gått i högskolan då. det gör jag med

2009-03-10 18:02
gw bush va väl ändå rätt karakteristisk? eller kanske bara en karaktär! eller kanske en man med karaktär, ja vet inte, karismatisk va han iaf o mördad blev han inte?

sen tycker ja d e kul att anna lindh o palme hamnar på samma lista som malcom x (och luther king, är han 2 st?) och hitler, men d kanske bara e ja där med
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-03-10 19:33
Niito P19
ja fast nu är det ju uppenbart att du anpassar dina kriterier för "karaktäristisk ledarskap" för att det ska passa din agenda...

boris jeltsin?
vladimir putin?
kim jong II?
robert mugabe?
bill clinton?
ariel sharon?
mao zedong?
vladimir lenin?
tage erlander?
ati karjalainen?
ataturk?
margaret thatcher?
winston churchill?
augusto pinochet?

behöver jag fortsätta?

förvisso har inte alla hunnit dö av naturliga orsaker än så det finns ju lite tid kvar för den som vill döda dom men du kanske förstår min poäng...

2009-03-10 21:03
Niito

Fan du glömde den mest självklara av alla.... JFK damn it :P Konspiration lång väg
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-03-10 21:41
Easy

Det är vad jag lärt mig, kan vara fel =)

Demento

Enligt min lärare som är ensam om att undervisa i det han undervisar i
så är dom ledarna som du nämt ovanstående ledare som kan få med "all folk"
därav blir det inget direkt hat mot dessa ledare! Vilket är BRA ledarskap!!

Jum_jum

haha vet i fan asså! Riktigt illa =)
Highfive anyone, anyone?

2009-03-10 21:57
Blev Churchill mördad? Det var mer än vad jag visste.

2009-03-10 22:19
Idi Amin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-10 22:24
Nelson mandela kom tydligen inte med

2009-03-10 23:03
Niito P19
din lärare är dum i huvudet om han påstår att majoriteten av dom jag radade upp (ett fåtal undantag, vissa var faktiskt rätt omtyckta överlag) inte hade/har fiender i drivor och förtjänar inte att undervisa överhuvudtaget. nu tror jag dock inte att din lärare har påstått något så dumt utan att det är du som sitter och babblar...jag tror knappast att någon vettig människa skulle påstå att mugabe, pinochet mfl fått med sig "all folk" iaf.

spy_vs_spy P27
ingen av dom jag radade upp har mördats, det var poängen...lite skrämmande att du var tvungen att läsa fram till churchill innan du upptäckte någon som du visste inte hade blivit mördad :)

2009-03-10 23:09
han syftade nog på listan niito gjort

2009-03-10 23:54
tack Ganjaholic

2009-03-11 00:41
my bad, missade att han hade churchill i sin lista

2009-03-11 02:23

åt poliserna alltid lunch kl 23.21?

HAhahahahahahahhhahahhahahahahhahahahah

2009-03-11 14:21
Palme måste känna sig nöjd? Här sitter ett gäng konspirationsteoretiker och löser Sveriges absolut viktigaste gåta!

Orka spekulera i det menar jag.

Kul att det finns folk som kämpar dock ;)!

PEACE!
//Crooked//

2009-03-11 15:46
all heder åt palme men jag tycker faktikst det är dags att lägga ner han nu, 20 år sen vafan...det är högre makter som tog hand om honom, det vet väll alla? så sluta tjata om han nu och låt snubben vila i frid.
BAHA!