helt ärligt varför fira alla hjärtans dag kyss USA i baken istället cmon you can do it "can you say happy Valentine's Day"
http://www.aktivdemokrati.se/
RenegadeHard varför ta det så seriöst? själv ser ja det som ett roligt tilfälle att göra nåt speciellt med tjejen.
Dom dagarna är förbi...
Vi firar förlovningsdag på Lördag så vi har lejt bort ungarna.. blir nog bowling, middag och bio.
vi ska på en polares spelning på dagen ("afterski") vad vi ska göra sen vet jag inte, frågade mannen som svarade "vilken dag är alla hjärtans dag?" så..äh, ingen big deal..kärlek 365 dagar om året is the thing! har dock köpt en temugg med en bild på oss (han dricker mycket te) haha
jag är discoverys ansikte utåt
grattis lina.
Dom dagarna är förbi...
Jag ska göra som jag brukar dvs låta det vara en helt vanlig dag, förutom att jag äter sån där hjärtformad choklad som mor min årligen ger och ger ett kort i gengäld.
Delam tange barat
UncleSam P29 haha im down with you!! Btw, jag skulle aldrig våga skicka et mess till min brud från pussa.se. jag får en onehaglig känsla av att jag inte kommer få nå tillbaka.............................
work some magic
bara för nån månad sen så nuppade man som en glad kanin med tjejen, sen blir man dumpad och får sån här konsumtions jippå nerkört i halsen fy fan
ja ä inte bitter
om man är hemma lär det ju bi att man lagar en romantisk nudel middag för en,drar i sig en påse 7,2or och sen avslutar kvällen med en fet runk typ. alla järtans dag for real
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
respekt gulligull skiten är sä jävla 2002
pesso P23 vad är en påse 7,2or?
work some magic
det är en påse som innehåller obestämd mängd öl med 7,2%
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Jag ska nog gå till något riktigt sunkhak där jag ska sitta och grina över att jag blev dumpad i lördags (true story), för att sedan hoppas på lite sympatisex av någon asfull brud med stora tuttar. Det är min plan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mrsalesman: det är nu på lördag
jag ska deppa på mitt jobb för killen bor i tråk norrland....
I have always right, even when I have wrong...
Jag behöver en date. Fixar käk och något sliskigt godis, holla.
Tottenham Hotspur
Undrar om rohypnol försäljnigen ökar inför sådanahäringa högtider?
Behöver inte göra ett jota, lång distansförhållande :) Fick dock ett snuttigt alla hjärtans dag kort igår
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
lång distansförhållande is the shit xD haha
dra till åland o hoppas på ragg
Jag ska shoppa! sen kommer jag deppa för att jag är fattig OCH singel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NC bättre att va allt på en och samma gång
TheOneAndOnly Synd att snåla denna stora dag, kanske om jag har tur ringer killen jag inte vet om jag dejtar eller inte och vill sjunga karaoke. And why not liksom, killen är snygg har pengar och gillar mig, akraoke kan jag väl stå ut med tycker man.
chomperzchompa F22 : WE HAVE A DEAL!
Läsa olika trådar på whoa och chillaa!
Jag har lyckats jobba dom den senaste fem årens dagar,likaså den här. Önskar dock jag hade nån som väntade på mig hemma. Mellanöl kanske?
www.susei.blogg.se
När är det valentine's day? =S
Jag har ingen personlighet
Alltså är uthyrarpojkvännen på riktigt eller?????? :D OM det är det och det går bra för hans verksamhet lär ju hans självförtroende va på topp :)
Math: läs igenom tråden lr kolla en kalender.
www.susei.blogg.se
NC haha exakt :P vill han slösa pengar på dig så ska du ju bara tacka och ta emot, why not use him liksom? jag hade gjort de iaf..
RenegeadeHard finns numera som uthyrnings objekt oxå =P
jag jobbar på alla hjärtans dag. dessutom är jag dumpad skjut mig
Femme fatale
jag kommer få ryckningar i vänster öga när folk ska köpa presenter till sina respektive medan jag slår in deras fula paket med fina röda band.... jag är inte alls bitter eller ensam
Femme fatale
RenegadeHard om man hyr dig, gör du vad som helst då? xD
ska på inflyttningsfest. kom jag på. lite knasigt.
Moderator
2009-02-12 22:03
jag ska ha pusskalas med kompisar .__. så rolig e jag.. och för deras skull färgade jag en grön slinga för då får man tre poäng :O
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Toastare
2009-02-12 22:05
Jag har nog aldrig gjort nått.. eller jag fick först geléhjärtan och sen stryk av ett gammalt ex minns jag när jag var 21-22.. slängde hans mjukisar på golvet. Så kan de gå.. så jag har nog aldrig brytt mig om denna krystade högtid och nu när jag är singel bryr jag mig ännu mindre. Behövs ingen dag för att visa kärlek, de som ska ha kärlek och har min kärlek får det varje dag.
Jag skyller allt på Emma!
TheOneAndOnly F19 nästan =P, jag är billig ijallafall
RenegadeHard vad bra :P då hyr jag dig för att städa mitt rum :D BountyBoo: exakt, det enda speciella jag gjort är att ge min mamma en blomsterbukett, men man visar ju sin kärlek till sina nära vare sig det är alla hjärtans dag eller ej
skönt att inte alla har svalt ännu helgdag med hull och hår som går i konsumtionens tecken. TheOneAndOnly F19 okej men det kommer kosta många gelèhjärtan =P
Renegadehard du kan la få en ask eller två :P
min plan är att bli riktigt kär. jag har planerat att the one bara ska dyka upp. ingen jag sett eller träffat förrut. ingen jag vet någonting om. och jag ska inte fråga heller förrns dagen efter för jag vill inte veta. sålänge han gör mig glad och får mig att skratta så är jag nöjd. tror ni sånt händer? isf, tror ni de händer mig? Finns de alltid en the one för någon eller är de bara överskattat som allt annat bra är?
The kid De ska vara seriöst för de tycker tjejer om ;) iaf jag :)
Jag vet inte vad jag ska göra. Planera in något som singel på alla hjärtans dag kan man ju inte göra, för det är ju bara tragiskt :(
my name is xelly smelly
xelly du kan ju alltid dra ut med singel polarna :P
TheOneAndOnly Som sagt ska inte planera något, får se vad som händer.. Its just another day :O
my name is xelly smelly
Xelly mjo sant, har aldrig gillat den dagen egentligen, man blir oftast bara besviken ändå...
TheOneAndOnly Jo precis, om jag har värsta planerna så får jag också värsta förhoppningarna, vilket alltid slutar med besvikelse..
my name is xelly smelly