Alla hjärtansdag
Snart är det dags igen, alla hjärtans dag, valentine, kalla d va ni vill. har inte sett nå trådar på whoa ang detta, hur har ni tänkt göra eller inte göra denna gång?
Dom dagarna är förbi...
Tänkte göra så lite som möjligt - Ser det som en påminnelse för mig själv att vårda kärleken för dom vänner man har!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
dom vänner man har? har du blivit av med resten?
Dom dagarna är förbi...
Jag ska ha 2-års kalas för min dotter. Resten av dagen efter det blir nog ganska oromantisk då jag kommer att vara helt slut efter allt uppassande och kaffeserverande.
www.nativeswedes.se
haha ta det lungt bara, grymt med kalas. planer på bakverk? ica eller italien?
Dom dagarna är förbi...
Jag ska jobba en stund, sen hem å hälsa på syrran och sen på fest.
själv hade jag en plan på g, dock fick ja bakläxa av tjejen på en del av den.
Dom dagarna är förbi...
Vi ska göra en hjärtformad tårta dagen till ära men det är nog så långt vi sträcker oss. haha
www.nativeswedes.se
Jag ska gråta mig till sömns...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska rulla mig en fet och njuta av min ensamhet !
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
när e det
Fucks your life up crew Tjabo!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
funderar på att dra in till centrum i linköping med ett jaktgevär jag snodde för ett tag sen och skjuta ner så jävla mycket människor jag bara kan som har fula anleten innan polisen sätter ett skott i pannan på mig. annars ska jag väl bara hänga med tjejen.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Jag ska jobba, från 13.30 på lördagen, till 21.00 på söndagen. PARTY!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska med min flickvän till Kolmården och klappa vargar.....grrr.
Rock is not dead!
hoppas du får skabb :) blir nog middag och knull för vår del
AIK
hahaha
Jag ska slå mitt fru och sen trösta henne och köpa henne en blomma. Troligast är nog att jag glömmer det helt som vanligt.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Jag ska njuta av att inte ha någon snubbe att dela dagen med. Sen så ska jag umgås med vännerna :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Nån som vill bli min valentine? Är trött på att vara singel nu :(
Headz_up: haha detsamma =)
Rock is not dead!
Jag ska nog ligga i fosterställning i min säng och gråta mig till sömns.
Blir nog som vilken annan dag som helst så det blir nog att vara me gubben o ta de lungt :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Är det på lördag? Då ska jag väl dricka alkohol som vanligt.
Jag ska sova.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Jobbar till 16 sen ska jag samla så många av mina kära vänner jag kan och dricka öl och kramas. Kommer bli trevligt!
Jag ska gora jack shit. Kanner anda ingen har borta, sa det blir nog att sitta hemma och traka.
At the gates of Eternity...
Vi har inte planerat någonting, blir nog lugnt och kanske tv-spel eller något med goda vänner och pojkvännen! Trodde min bästa vän skulle komma hem från Thailand, men det var på söndagen. :(
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag ska dricka öl med polare.
azziz har bjudit mig på kompisdejt, grymt underskattat med vänner, najs middag och en flaska vin eller två.
chomperzchompa F22 - haha WTF? det visste jag fan inte fanns. kanske ska ge sig in i den branchen då ? sitta på sin röv ich ha massa brudar ringer och vill käka middag och gå på bio med en får väl sätta upp ett ps: no skanks, no old timers.
fan! jag försökte få min polare att gå med på liknande som han "hyra pojkvän" snubben! jag kunde vart rik nu. :(
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Fan man kan hyra mig för 49kr timman + en pizza... Och då är sexuella förbindelser garanterat!
jag ska tvätta! haha. ungefär så kul ska jag ha, jag fullkomligt skiter i alla hjärtans dag. firade det inte ens under mitt senaste tvååriga förhållande då han inte "trodde på sånt" så jag är van ; )Balzary shit, du kommer ha det så jävla kul med vargarna! det var en riktigt mysig upplevelse kan jag tala om :)
Vikktorius jäklar vilken deal, då hyr jag dej istället.
min morsa fyller år då, så vi firar henne^^
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
Jag ska åka hem till min mamma och sova där med mitt barn.
blir nog en vanlig dag för mig
jag funderar på att utnyttja nån tjejkompis ensamhet över dagen för att få doppa, men det känns ju omoraliskt.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
jag ska vara ensam! :(
Get Random!
jag ska jobba och rädda världen från onska istället :)
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
öhm plugga? kanske tvinga på mig hos min tjejpolare som bor i närheten för lite company? damn I need to get laid. hahahaha.... det vore en fin hjärtans dag present.
härliga tider ....
Corazonzita F23
damn I need to get laid. jag ställer upp
Jobbar på Backaplan med att dela ut gelehjärtan i fem timmar, sedan blir det bio (Benjamin Button) med min läckerbit och sedan horisontella aktiviteter!
My heart lives in my vagina.
bara en anledning att supa =D
http://www.aktivdemokrati.se/
antagligen vara hemma o göra ingenting, vet inte ens vilken dag det är på.
whoa det är ju på lördag!! krogen lär gå som smort haha.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
krogen lär ju förlora gäster runt 1 tiden då alla ensamma stjälar supit sig under bordet och får sexlust. själv ska ja till flickan o pussas o som nån sa ett knull.. ska åka pulka med!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Jag funderar allvarligt på att få så många bekanta som möjligt att klä ut sig till zombies eller liknande, önska alla på krogen 'happy halloween', och sen agera helt oförstående när ingen fattar vadfan vi håller på med. Antingen det eller tillverka röde gelehjärtan med krossat glas istället för socker.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.