Hangaround
2009-02-07 18:54
men hur var den där, typ "sex is whan a man sticks his penetration in to a woman generation do you need an explenation?" nä, den gick inte alls så men hur..?
http://matildaberggrens.blogg.se
Skivsamlare
2009-02-08 00:05
Hahaha, sköna flashbacks man fick i den här tråden.
http://www.soundcloud.com/adamkross
på tal om smultron min lillebror sa alltid såhär te min morsa när han va yngre "snälla söta mamma med socker på, och smultron på toppen" när han ville ha nått. hahahahahha shit vilken manipulativ unge. Jäävligt verkbar metod, hade jag vart mamma hade jag smält nog :D
Femme fatale
alltså det är väl bara att gå in på helgon.net och skaffa inspirations. annars är ordvitsar en hit, prima ballerina right here right now:Pjotr fick en yxa av mor! Pjotr slant och blir nu aldrig stor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"hoppar du, hoppar jag"
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
B abe I n T otal C ontroll of H erself! Så jävla bra att ja bah dör assååååååååå Kanske inte var en dikt eller nått sånt heller, men den har man sett på ett per presentationer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller alla dom där jävla tröjorna dom sålde på bluefox som folk kände sig manade att citera på varenda jävla pres dom bara kunde. "Barbie is a slut", "You say i'm a bitch like ot's a bad thing?!" "Lets go mental!" etc. YUK.
Roses are red Violets are blue I'm schizophrenic and so am I hahahhaha jag dör va tung, hahaha and so am I
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
ett annat klassiskt lunar-fenomen va ju att skriva på sin sida vem som typ hade skrivit det 100e inlägget i sin gästbok eller vem som blev sin 100 vän, extremt roligt...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
eller gifanimationer till pojkvännen + tillhörande midilåt av sämsta tänkbara kvalité
Åkersberga Haha, ajuste... Vilken horunge man var på den tiden! Haha!
http://myspace.com/saidhussein Jag heter Said.
Haha, basta traden,feta flashback hah;) var inte lange sedna... Tiggde alltid pro av tjejer hehe
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
ett annat klassiskt lunar-fenomen va ju att skriva på sin sida vem som typ hade skrivit det 100e inlägget i sin gästbok eller vem som blev sin 100 vän, extremt roligt... hahaha ja
Sen var det många som slängde in utdrag ur ICQ konversationer de hade med sina vänner som oftast innehöll nåt tråkigt internt kompisskämt som de flesta inte skulle förstå så alla ska se hur "galna" och lustiga de är och fråga i deras gästböcker vad de menade.
Det här fenomenet har iofs inte dött ut eftersom jag ser det på whoa ibland och kommer säkert få skit för att jag tar upp det hahah. Men jag tycker i alla fall att det är lika corny idag som då.
Men nu är det förstås MSN istället för ICQ :)
Sen var det många som skrev hela alfabetet och ett/flera adjektiv bredvid varje bokstav som skulle representera dom på nåt sätt. Det var förstås alltid löjliga och fantasilösa grejer haha
typ
Jag är:
Asbra
Bröstälskare
Coolast i stan
Djurgårdenfan
Elak men snäll
Fucking bäst
Galet snygg
Harald Treutiger älskare
Iskall straffläggare
Jakobs polare
Karate expert
osv
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Tiggde alltid pro av tjejer hehe HAHAHAHAHA, man var verkligen en riktig jävla snorhora!
Fjortisar har länge fascinerat, de är en del av den mediala pop-kulturen. När kommer doktorsavhandlingen?
Producent
2009-02-08 21:55
ja det var man verkligen :D heheheh .... vad är en snorhora?
Harald Treutiger älskare Hahaha
hurricaneknight : HAha det var man ;)
Jag gav dig en röd ros och sa: - Jag älskar dig Jag gav dig en gul ros och sa: - Det är slut Jag gav dig en vit ros på din begravning och sa: - Förlåt Hahahaha. Jag känner spyan bubbla
slå mig en gång, jag bryr mig inte slå mig två gånger, jag bryr mig inte slå mig tre gånger, jag bryr mig inte slå min vän, börja gräva din grav Nått sånt var populärt bland fjortiskillarna har jag för mig
PAO!
trrrism hahahaaaa, va rolig.. sen undrar ja vem som gjorde alla dom där jävla punkt animationerna av weeedblad i övrigt?
"Boys will always be Toys" - Skön inställning NOT*
Konstigt P21 Vene, kom på det själv, låter fett hårt och coolt. Som fitta och horunge och böghora. SNORHORA! YEAH
kör en direkt copy från en liten bruds sida på lunar nu Ville du såra mig så har du lyckats... Ville du att jag skulle gråta så har du gjort det bra... Ville du att jag skulle gå på alla dina lögner så har du klarat det med... Men ville du att jag sedan skulle glömma dig Så har du misslyckats Gråt inte när jag försvinner.. Jag kommer tillbaka, tiden kommer gå fort.. Du vänder bort blicken du gråter jag vet.. Det är ingen hemlighet.. Du är de vackraste och det dyrbaraste som finns.. Jag glömmer dig aldrig, för alltid ska jag minnas dig.. Jag måste gå nu.. Tro inte att detta är lätt för mig.. Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig.. Torka bort tårarna dom borde inte fällas just nu.. Le mot mig är du snäll.. Vänder mig bort trokar en tår.. Jag vet att jag inte borde att jag inte får.. Tunga steg bort ifrån dig, Detta gör verkligen ont inom mig.. Hatad av dom flesta, älskad av dom bästa<3 Jag flyger inte , jag glider med stil;P BEVARA DEN SVENSKA RAGGARKULTUREN killar kommer, killar går, men kuken den står;P
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahahaaaaa asså..min fråga är, hur jävla mkt har dom har barnen varit med om egentligen?
dom har väl fått kuk en gång och då va dom nog väldigt fulla antagligen
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Om du var en blomma och jag var en ko Skulle jag äta upp dig för du är så go! Det är inte farten som dödar, det är smällen. Eller som vi cowboys säger; It's not the fart that kills.. it's the smell!
CAMPIONI!
Rosor är röda, violer är blå/ Men skit i vilket, dom ska av ändå!/ Puss på er!
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
Du tror du ar kingen men utan K ar du ingen Samsta ju, va da utan K?
BEVARA DEN SVENSKA RAGGARKULTUREN ! hahahha jag dör, vet precis hur personen ser ut bara av att kolla på den texten! tjej = gulblond, halvfet, Sverige tröjja kille= gulblond, halvfet, svergie tröjja + tummring alt. tribal tröjja
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Usch vilken tråd!, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, eller slå sönder min skärm när jag läser det här! Men minns att många - helst brudar - skrev "TA INGEN SKIT!" på sin pres =D
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Killar är som bussar, missar man en så kommer det alltid en till.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
NOBODY IS PERFECT , I AM NOBODY !
Survival of the fitest only the strong survive.
Jag kan den!! DALIT !! Sex is when a man puts his location in a womans destination to increase the population of the next generation. Do you understand my explination or do you need a demonstration Tyckte den var bra bara...
Gunz doesn´t kill people, the bulletz kill people!
Roses are red Violets are blue I'm schizophrenic and so am I HAHAHAHA fyfan va jag garvar åt den
.oOo. *~*~*~*~*~* HEJSAN*~*~*~*~*~* .oOo. Lite underbara texter: Det finns en blomma vit som snö, kan ej vissna, kan ej dö.. dess namn känner du nog igen trofast vänskap heter den I HJÄRTAT Du får pussa mej Du får kyssa mej Du får älska mej Du får hata mej Du får skjuta mej Men vad du än gör så skjut mig inte i hjärtat, DÄR FINNS DU... De säger att det bara tar en minut att hitta en speciell person, en timme för att uppskatta dem, en dag för att älska dem, men ett helt liv för att glömma dem!
Hihi
hardy jäääävlar vilka klassiker du levererade, hahahaaaa
"why drink and drive, when you can smoke and FLYY"
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Moderator
2009-02-20 22:34
Fyfaen vilken jävla tråd, jävla flashbacks som sagt! Kommer lite skit här. ( Y ) ¸,.·´¨`·.( ö,).·´¨`·.,¸ ¨ - .¸c( (”)(”)¸. - . + . * + . * . * *. VäNnEr+ . * . Är SoM sTjÄrNoR+ . * + Du SeR * . + .* . * dOm InTe AlLtID.* . * . + . * MeN dU vEt + AtT dOm AlLtId * . + * FiNnS dÄr FöR DeJj* . * . * . + * . * .* . * .+ ,------------ --- ----------------------. |Du kommer väl tebax? Hej Då! `. ,-------------------------- --------’ .|/ (”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ ( o_, )´ __)´-._) *Att tänka på* När någon irriterar dig tänk då på att det krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en bekymrad grimars, men det krävs bara 4 muskler att sträcka ut armen och NITA den jävla idioten!! Omg asså, älska fjortisgenerationen!
time isn't wasted when you're getting wasted .
------------ --- ----------------------. |Du kommer väl tebax? Hej Då! `. ,-------------------------- --------’ .|/ (”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ ( o_, )´ __)´-._) Haha, kan fan inte sluta garva åt denna. Spana in björnen, kolla ansiktet, hahahaha...
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Producent
2009-02-21 02:12
kör en direkt copy från en liten bruds sida på lunar nu haha vadå, brukar du passa den först?
Hoppar du så hoppar jag fyfan.. FYFAN.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Toastare
2009-02-21 09:47
Vilken generationsklyfta, nu känner jag mig gammal.. dock körde vi samma dikter men då var det i de gratis O.S.A-kalendrarna (som tidningen som var full med insändare under kategorierna musik, kärlek, sex osv)
Jag skyller allt på Emma!
Flickan står vid bron o tittar ner.. Ett enda kliv o hon finns inte mer.. Hon blundar o känner vinden i sitt hår.. Nedför kinden rinner sakta en tår.. I handen kramar hon ett kort på sin vän.. Hon viskar Förlåt mig men vi ses inte igen.. När hon just ska ta sitt sista kliv ut, hör hon nån säga: Det får inte ta slut!! Hon vänder sig om, det är hennes vän som skriker.. Men hon bryr sig inte fast hon vet att hon sviker.. Hon tar ett sista andetag o försvinner sedan ner.. Hennes väns sorgsna ögon är det sista hon ser!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
På min tid hade alla små kentcitat på sin lunar.
Jag kan tåla sorg jag kan tåla smärta för jag har *iran i mitt hjärta Jag har styrka jag har mod för jag har iran i mitt blod *valfritt land Försökte googla fram den (tror inte att den går precis så här) så hamnar jag på en 31:årings profil på vackrast.nu. Hans profilbild kommer sitta i mitt huvud resten av kvällen :S Sen var den nån historia typ med nån tjej som åker med sin kille på moppen, och så säger killen till henne att ta hans hjälm och sätta den på sig. Dagen efter stod det i tidningen att en kille dog i en mopedolycka och att bromsarna inte funkade, och blablabla han offrade sitt liv för henne.´ Fan va dramatiskt det skulle va på fjortistiden
Denna får mig spy! tjejen:Sakta ner, jag är rädd. Killen: Nej, det här är kul. Tjejen: Det är inte alls kul, sakta ner. Killen: Säg att du älskar mig då. Tjejen: Jag älskar dig, sakta ner nu. Killen: Ge mig en kram. Tjejen kramar honom. Killen: Ta av min hjälm och sätt på dig den. I tidningen nästa dag: En motorcyckel har krockat in i en byggnad, två satt på motorckyeln, men bara en överlevde. Sanningen: Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade, men han ville inte tala om det för tjejen. Istället fick han henne att säga jag älskar dig, känna hennes kram för en sista gång, och han fick henne att ta på sig hans hjälm och sa att hon skulle klara sig även om han skulle dö. lägg in denna på din lunar, om du skulle göra allt för den du älskar
Hey
warmoose P20 Tror du det funkar att ha den på sin whoa istället för lunar om man gör allt för den man älskar?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso P23 Näe, det är inte att "keeping it real"
Hey
Toastare
2009-02-23 23:02
Horan:Men skjut det där mofot! Pimpen: Nej, det här är kul. Horan: Det är inte alls kul, skjut då! Pimpen: Säg att jag har stor kuk. Horan: Du har stor kuk, skjut nu! Pimpen: Ge mig ett ****** Horan ******* honom. Pimpen: Här ta min pistol.. I tidningen nästa dag: Kvinna gripen för olaga vapeninnehav och mord. Sanningen: Killen hade insett att han skulle hamna i knipa om han sköt snubben. Så han fixade ett sista ********** och fick tjejen att skjuta snubben. Och själv gick han fri. Skriv detta på din whoa-press om du är a real muttafukking thug.
Jag skyller allt på Emma!