Klassiska fjortis-dikter!
Hej hej, minns ni alla dom fina dikter folk skrev på sina kryp-in på lunarstorm, dom va väldigt fina på något sätt samtidigt som dom var väldigt fjantiga.. den största klassikern är väll mina ögon kan tindra och min mun kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se samt vi delade på ordet kärlek jag tog kär och du tog lek har ni flera?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Moderator
2009-02-05 00:57
Behöver du inspiration till din Whoa-profil? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
mina ögon kan tindra mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se SÅ GÅR DEN! Kanske ingen dikt, men vi kan väl köra med uttryck också? WARNING THIS BITCH BITES GRR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2009-02-05 00:58
Hahaha jaa..
hur gick den nu igen?
flickan står på bron och tittar ner..
namaste
Jag spyr på denna
Real Eyes Realize Real Lies
och vem fan är du?
EmCi_Emm F20 jaaa så kanske de va, fantastisk iallafall.... Real Eyes Realize Real Lies haaaaha, den va ju fantastisk
Varför röka när man kan supa? Varför supa när man kan knarka? Varför knarka när man kan dö? Varför dö när man kan leva? - Varje dag föds en lärare så förhelvete, använd kondom!!! ~~0 ~~0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var nånting om ett handslag som ledde till en kram som ledde till en puss som ledde till hångel som ledde till sex som ledde till barn så hälsa inte. typ.
Roses are red Violets are blue I'm schizophrenic and so am I Detta var sjukt rolig nattunderhållning. Mig emellan.
S.U.P.A supande ungdommar pratar alltid
Sleep is the cousin of death
haha ja du gick igång rejält på detta, ditt kryp-in måste vart jävligt utsmyckat... hur går den svenska versionen rosor är röda violer är blå .....?
Doktorn säger: -Alkoholen är din fiende. Gud säger: -Älska din fiende. Och så ett ihopmeckat drinkglas.
rosor är röda violer är blå socker är sött du likaså typ. Haha, ja, bjarne och jag jobbade ihop!
rosor är röda violer är blå smultron är söta du likaså så går den ! hehe temat är växter !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
på tal om smultron min lillebror sa alltid såhär te min morsa när han va yngre "snälla söta mamma med socker på, och smultron på toppen" när han ville ha nått. förövrigt kan ja meddela att denna som åkersberga länka (vi delade på ordet kärlek jag tog kär och du tog lek) används flitit på msn fortfaranade, har sett flera olika som har den när dom blivit dumpade lr liknande. (naturligtvis folk i 17 års åldern osv men ni förstår)
Sleep is the cousin of death
Var det inte en som gick typ "whu drink and drive when you can smoke and fly" eller den kanske är från nån på whoa..HAHAHAHAHAH!
DIF!
"Kopiera denna texten om du är för kvinnomisshandel"
be the change
"Kopiera denna texten om du är för kvinnomisshandel" HELL YEA! Jämnställdheten!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Who's the bimbo? Daah it's me Alingsås 2004
My heart lives in my vagina.
jag spyr på Jag tog ordet kär Du tog ordet Lek asså. förfan
hahaa underbart B.I.T.C.H - babe in total control of herself och folk hade ju ascoola "bilder" dom gjort med tangenterna typ en långtradare eller nalle och hjärta HAHA jag mår dåligt och skäms nu
Vart jag än i sängen vänder, är dom där med sina händer, om dom mina trosor tar, har jag ingen oskuld kvar! Lunarlivet var bäst.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
lunar är olschool
SMÅLAND!
-------------------------------------------------------------------------------- * Har man ingen mössa blir man förkyld. * Är man förkyld så blir man troligen hes. * Är man hes så måste man viska. * Den som viskar han ljuger. * Ljuger man åker man i fängelse. * Åker man i fängelse börjar man troligen knarka. * Knarkar man så dör man. SÅ GLÖM FÖR HELVETE INTE MÖSSAN!!!!
mjaoo
hmmm...hur gick den nu när du fryser är du blå när du skäms är du röd när du mår illa är du grön när jag fryser är jag svart när jag skäms är jag svart när jag mår illa är jag svart och du kallar mig färgad
when I play doctor, I play to win
Var det inte en som gick typ "whu drink and drive when you can smoke and fly" eller den kanske är från nån på whoa..HAHAHAHAHAH! hahahaha
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
impa, pimpa, pumpa, dumpa eller sen finns de väl någon typ... det är inte toppen på snoppen som susen i musen ....nånting nånting sen.. in, ut, spruta, skjut, tack och hej nästa tjej. - ill love you today, ill love you tommorrow but i wont love you forever so take me now or never.
Violer är fan lila.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Alla klassiker typ: http://www.geocities.com/dikter_00/SvenskaDikter.html
här får du lite kärlek
Det är inte toppen på snoppen Som gör susen i musen Utan såsen i påsen Som gör poängen i sängen
Th1ef nä det är väl tvärtom? Det är inte såsen i påsen Som gör susen i musen utan toppen på snoppen Som gär poängen i sängen annars har de sjukt dålig verklighetsuppfattning
45 clash är fett underskattat
Jag har missat lunarfenomenet helt. Vad är det för människor som använder sånna här "dikter"?
www.susei.blogg.se
annars har de sjukt dålig verklighetsuppfattning Det har faktiskt hänt att fjortisar har lite skum verklighetsuppfattning.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
ChoppaBanton Fjortisar kanske... Gillar sperma?
Jag gav dig en röd ros och sa: - Jag älskar dig Jag gav dig en gul ros och sa: - Det är slut Jag gav dig en vit ros på din begravning och sa: - Förlåt Du lade mig ner Du kom in i mig Det gjorde ont Det blödde lite grann Det var första gången... ...jag drog ut en tand..
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
Har inte alla svenska bokstaver, sa hoppas ni forstar vad som skrivs, men jag googlade upp denna, da jag inte kom ihag den exakt haha
Den person som är värd dina tårar, skulle aldrig få dig att gråta. Men när du ändå gråter, försök att hålla huvudet högt, så att dina tårar inte sjunker lika lågt, som personen du gråter för, Hatade den sa javla hart! Varenda blattefjortis pa Playahead skulle ha den javla "dikten" pa sin sida haha
At the gates of Eternity...
haha alla va fett keffa fan utom denna
när du fryser är du blå när du skäms är du röd när du mår illa är du grön när jag fryser är jag svart när jag skäms är jag svart när jag mår illa är jag svart och du kallar mig färgad fucked up sant ju.. bara att ja blir röd när ja fryser också.. o blir inte grön utan blir blek hehe,
Pratar du med gud då är du kristen. Pratar du med dig själv då är du schizofren
Hahahaa, fan vad grymt att ingen hunnit droppa den här ännu för det är ju den absoluta klassikern: Sex, drugs and rock n' roll Speed, weed and birth control Life's a bitch and then you die so fuck the world and let's get high
Still in the bridge
Änglalik det är inte toppen på snoppen som susen i musen utan såsen i påsen som gör poängen i sängen haha jag har ingen aning om varför jag kan det här haha
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
spokie kanske läsa igenom tråden innan du postar?
onoes fan vilket misstag jag gjorde /wrist
Roses are red, violets are blue, I’ll break all your bones and crack your scull too. Roses are red, violets are blue, I’ll rip your guts out and violate you. Roses are red, violets are blue, I’ll throw you in acid and mutilate you. Roses are red, violets are blue, They’ll need dental records to identify you. Roses are red, violets are blue, I’ll dance on your grave and piss on it too. Roses are red, violets are blue, In case you haven’t noticed; I HATE YOU!
/Mvh Q
Roses are red Violets are blue I'm schizophrenic and so am I HAHAHAHHAHAHAHAHAHA jag är trött
http://myspace.com/saidhussein Jag heter Said.
Det är inte korven man blir tjock av, utan såsen.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
"i fuckt her ass and she fuckt my heart"
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Det är inte korven man blir tjock av, utan såsen, sa Kicki Danielsson
Graffare
2009-02-06 18:41
Tänk på miljön, spara på vattnet, drick öl!!!!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Änglalik P18 finns väl fortsättning på den där? impa, pimpa, pumpa, dumpa, tack o hej, nästa tjej! ???
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Hoppar du så hoppar jag fyfan..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Producent
2009-02-07 15:42
Jag vänder och vrider,skapar intriger fuck alla katter för jag är en tiger