ok! jag kör oxå rå..
btw perezosoo dina va sketasnygga :)
Moderator
2009-03-14 19:14
Dålig bild.
Apeman Hardcore att matcha skorna med staketet ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
hehe... det var det som slog mig när jag ställde mig vid staketet ju!
Apenman : ey hur många skor har du eller? :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh dra åt helvete vad skor du har :O !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när solen skiner e det vitt som gäller :)
Någon som vet vad det är för dag idag?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
st patricks day.. partytuta! jag har faktiskt ingen aning om vad det är för dag egentligen. något med irland och något helgon?
Forumssignatur...<br>
Yup, Irlands nationaldag. Patrick var det helgon som sägs ha drivit ur alla "ormar" från Irland. Idag handlar det nog, för de flesta, om att dricka Guiness och ha roligt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
feta candide ;)
Hehe, desamma. Jag hade de vita snörena på, men de ser nog lite mer fresh ut med guld tror jag.
__martiiin vad menar du? e dom inte ett skit feta, eller att snörena kvittar?
chock-rosa idag...
Pink it is!
...vad hände med poo?? inga poster på huuuuur lääääänge som helst... å yet_schooled... varför postar inte du!?
apeman jag idlar lite i väntan på mitt modem.. o så är de bara piss is o snö kvar här ändå börjar ruttna på den men så snart mitt internets är tillbaka uppe o solen skiner så ska ja försöka ta lite bilder igen yet_schooled o äppleone borde posta tycker jag
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jag borde kanske behållt pattys-skorna....hehe Sen tycker jag nog också att guldsnörena är lite freshare.
lugna dig nu poo allt har sin tid... jag väntar på att att jag kan matcha mina kicks med rosorna hos farmor ;)
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Faan va jag blir sko kåt, tror att nästa studiebidrag ska gå till ett par reebook reverse jam mids,
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
ut i solen!
Forumssignatur...<br>
TheMatt P27 DET DÄR ÄR KEEP RAMOS, GE MIG!!!!!!!!!!!!!!! har letat som en jävel efter Keep Ramos Folk Lore i min storlek, men dom går icke att återfinna nånstans alls.. :'( Du råkar inte veta var?
Blunted in stockholm
Där var dom. Jag är så sugen på ett par, Alkor.
Louder. ja de är nice. du skulle haffat ett par på rean. Det gjorde jag :)
Forumssignatur...<br>
TheMatt hade snygg stil. fresh!
^Är det där de japanska 250 ex's clyde-inators? Jag hade ett par en gång..
TheMatt Njäe... inte riktigt va? 360 par worldwide har jag för mig dom är... finns 2 colorways... Den här å en svart/guldorange... Clydezilla heter dom...
aah, clydezilla var det ja. silly me. Farsan fick mina.
TheMatt Fyfan va du är snäll mot din pappa då! zillas åt farsgubben, hopps han fatta att han fick riktigt bra grejer av dig då!
idag
Hehe, tror inte han brydde sig så mkt, använde dem i stallet o på kneget, de var fuct på en vecka typ.
TheMatt det där skar ju som en kniv genom mitt clydehjärta!
fukkad bild.. men ändå... zillas del 2!
Fan ta vintern! Varför är det inte torrt där jag bor. Jag pallar inte det här längre. Vill ju rocka kicks för helvete!
TheMatt P27 OUFHHHHH butter!
Can't break necks in boxes
hur faan ska man hinna med er, jag får typ ta en bild i månaden eller nåt
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
^^ beror väl på intresse? feta peters däruppe!! kan de inte rea ut de så jag oxå får ett par?
stick the fucking flag up yer god damn ass