stick the fucking flag up yer god damn ass
Poo omg vilka feta clydes!! Takeaway:Det är ett par ID's alltså jag har valt färgerna själv. Tror jag gjorde dem 2007 typ Modellen är Air max 1(87) om du undrade det med.
Forumssignatur...<br>
de helbruna? jo jag trodde de skulle va lite mer oxblod men de va rätt nice ändå..
blidde clydes imorse med när jag köpte tidningen
air max 90 idag
Poo: jag tänkte på de vit bruna. Eller är det inga clydes? Snyggt matchat med denim igen på senaste bilden! tummen up
Forumssignatur...<br>
OG mstery!
Forumssignatur...<br>
poo P31 Haha fick du rabbat på statoil när du gick in med dom clydsen? ser att det blev en hel del i den kassen :D
tänkte inte ens på de förrän de va dags för bilden att påsen va tvungen o va med:D vit bruna va mongo baskets i ettårig bröllops pressie från frugan
buck buck
Forumssignatur...<br>
är de bara jag eller börjar den här tråden bli lite ensidig??
Jepp det händer inte mycket nu. Jag hade samma par idag som igår så det blev ingen bild
Forumssignatur...<br>
DON´T CALL IT A COMEBACK! Kameraproblem löst...
Idag: Pony
Igår/på förmiddagen idag: AF1 Black on Black with the gum sole!
I lördags: AF180 Olympic...
apeman dina af 180 va feta. Såg att du också hade ett par gråa. Har du de rosa clerksen?
pereZosOo just nu har jag bara clay, grå/vit & olympic... inga rosa... dessvärre...
Apeman P30 oki, var köpte du dina grå/ vita? från pick eller? Ska nog beställa ett par från ebay :)
pereZosOo mina grå/vita är från en konkursutförsäljning på ett intersport här i malmö... 04... tror jag det var..
Apeman P30 jaha. Bra kap.
ouf feta apeman!
Forumssignatur...<br>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
väntar fortfarande på att du ska lägga ut AF1orn med sån fet plös på tradera, apeboii!
Monsta! Då får du nog vänta läääänge... så håll inte andan medan du väntar...
ursäkta den extremt kässa bilden..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apeman P30 Feta, vart fångade du dom? TheMatt P27 whats up with the pink pants? =)
Can't break necks in boxes
whosa Du kan nog fånga dom på eBay, men jag köpte mina på Gotemba Premium Outlet Mall vid Mount Fuji nån timmes bussresa utanför Tokyo...
rosa jeans, självklart! dipset! no homo! osv.
TheMatt P27 nica air max, och den rosa kombon :)
Apeman P30 Vad heter pumas skorna du har? Dom var nice!
Tombombadilla efter att ha rett ut vilka du menade bland de åtta pumas jag har postat i tråden, så kom vi fram till att det var Puma Yo! MTV raps stepper III du frågade efter... ;)
Glömmer alltid bort att fota mina skor. Men inte idag :)
Meh funka ju inte.
Nu då
Vad fan hände i sthlm under natten? :( VM i snö
Forumssignatur...<br>
mm det var ett härligt välkomnande man fick när man landade.. fyfan
OG
grymt att ni kör :) jag har haft samma svarta af1or på mig i vecka typ. jävla piss vill inte ens fota
Forumssignatur...<br>
alkor P25 Haha jag med . Går ju inte att ha några skor i detta bajsväder. Vååår nu nu nu
fick dessa idag. wiho
ooh, de va damn najs PereZosOo . Himla krångligt namn btw ;)
TheMatt P27 tackar :) de luktar gott också. Sött på något sätt. Haha lite kanske :P