nu är det ingen som har postat på en vecka...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo P27, ingen har väl haft något på sig, höhö. Jag har på mig, jeans och T-shirt.
metodmannen : Nice 90-tals look!
Always against the odds, one with the underdogs
Tack, ja en del av 90-talet var grungens era, i was a sucker for it back then men uppskattar fortfarande Alice in Chains kanske därför jag fortfarande har kedja till plånboken...;) Fast Vans va d fan inte lätt o få tag på då!
Grävde fram följande ur garderoben.. hrm ja.. skyller på jtothegizzo iaf.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
du behöver inte be om ursäkt för att du bär ett par jordan 5:or... aldrig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo Hehe tackar för uppmuntran, jag vart dock inspirerad av att ha sett ditt säljtråd av de svarta AJ5 åtföljt av att kikat igenom denna tråd och sett dig ha dem på.
Anyway, idag blev ett par andra trotjänare (ingågna och supersköna):
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Snyggt
pereZo :D
För mig idag
What else is there?
Amara snygg idd :)
idd = indeed (engelskt ord för verkligen). Sorry för nördförkortningar haha.
inte dagens, men när jag tömde mobilen på bilder, så låg där visst en som var tänkt som dagens, för någon vecka sedan... ;)
håll till godo...
Apeman Nice sneakers, sjysta gaddningar med :)
Idag! Nu faktiskt!
snygga Apeman, vilken NBmodell?
Tackar... NB577 Fruit Machines...
Ojojoj har inte orkat postat på en vecka så nu jävlar...
Midsommarafton (jobb....)
27e
28e
29e
igår
idag
BONUS
Brorsonen i sina Dunks Low (pluspoäng för olika färg på snörerna!)
jtothegizzo P27 Vad är det för torg på första bilden! Fina skor, 2:orna såg riktigt bra ut när de sitter på. Känns de mindre än typ 3:orna när du har på dig dom?
Trendnet> Skärholmen, jobbar där just nu Ehh... jag har 10 i båda två och tycker dom känns bra båda två men 3orna ser bättre ut på foten än 2orna. 2orna ser lite stora ut, men smaken är väl som baken.
Ah, känner igen torget nu när du säger det.. 3orna tycker jag ser rätt stora ut på mig, rätt för att 2orna ska va större. Jag får helt enkelt prova dom och se hur de sitter.
Dagens
http://twitter.com/svartext
Looking good jgizzo och svartext! :)
What else is there?
bman> man tackar!
Mina nya favoskor i dag.
Air trainer SC idag.
Ser fett ut!
Forumssignatur...<br>
http://twitter.com/svartext
snygga perez! Är det vandals eller?
http://www.slagskottfilm.com/
på nas o damian
Invigde mina nya af1or som jag köpte i julas någon gång :P
^^najs... funderar på att inviga nått av mina par... kanske ska ta dom jag köpte på rean 06... innan 25-års jippot...
ape hahah 06 :P ja det är väll dags bman nice men du måste ut och sola bena nu ute i det fina vädret hihi :D
haha, yes ma'am :)
What else is there?
Är det någon som vill köpa ett par så har jag ett par från 07 använda 3-4 ggr kanske :) wajtonwajt! Perezlolz: Du får hälsa snubben att har man shorts så är det låga strumpor så gäller ;)
Forumssignatur...<br>
Sitter på en parkbänk utanför Tekniska och solar mina ben lite ;)
What else is there?
Mycket fint!
Forumssignatur...<br>
Bman nice reppin! Mina favorit pegasus 89 där. Så sjukt snygga.
http://www.slagskottfilm.com/
Thx guys. Vad rockar ni i sommarvärmen då? Kom igen nu :D
What else is there?
Semestern har börjat, precis som vädret;) så det enda jag rockat fre - lör är flip flops eller barfotamodellen, går fan inte o dra på sig sneakers i denna värmen...
alkor haha ja vi köpte till honom men de var alldeles för små, så nu har han inga andra :P han får köpa nya!
typ det här eller flipflops som funkar just nu :)
Forumssignatur...<br>
På väg till svalkan på jobbet...
What else is there?
1700!
Forumssignatur...<br>