Idag...
kingbling
Har en hel del till salu... vilken size har du?
Äntligen slipper man se dom hemska mjukisbrallorna som slog en i ögonen varje gång man gick in i denna tråd!
Can't break necks in boxes
kingbling Har en hel del till salu... vilken size har du? har 8.5-9.5 har pm'at om två par :)
Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007
ape de är så jävla feta. Vilken snäll tjej du har som köpte dem till dig. Har letat efter dem i åratal nu men finns bara i stora stolekar :(
Igår på Grönan
jag
syrran
I Skärholmen i torsdags
tjejen
jag
I Onsdags på jobbet
fett konstig bild, ser ut som jag har MC Hammer byxor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-05-16 13:08
Igår efter Petters spelning på Berns.
Yes! In Concert — For the love of music
Idag.
Gamla breaking movesen sitter kvar :P
I veckan
sköna bilder perezzzzz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-05-17 21:01
Jag & tjejen på morgonkvisten.
Sköna bilder prezezeo, speciellt första!
Yes! In Concert — For the love of music
AM1 idag. En personlig favorit. Enkel och snygg!
igår
förövrigt de oskönaste kicksen någonsin...
idag
faller för grupptrycket på jobbet o kör chucks
Idag
Skinny legs och infrareds igår! :-)
Mummel, mummel, infrareds....
e de infras eller lobster bisque? ;)
Riktigt snygga apeman. Är du ute i västra hamnen måntro?
http://www.slagskottfilm.com/
I fredags
I lördags på Stadion
Idag
oj oj vilka feta skor det postas
idag!
Forumssignatur...<br>
25e maj
27e maj
28e maj - träffade upp tjejen o syrran på hötorget
29e maj - sneaker swap (ursäkta kvalitén)
Den här dojjan sitter på en resande fot...
...men tyvärr är det bara i tjänsten... dock är jag i pure ballin mode i första klass på X2000! Woho! Staight ballin sun! Gratis internet for shure!
Är det första klass som gäller för fackpampar? ;). Jag är helt på samma linje, first class X2000, the only way to travel.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kan ärligt säga att jag aldrig varit med om att få en förstaklassbiljett innan... måste varit fullbokat i godsvagnen ;)
Ja, ibland kan t.o.m första klass vara billigare än andra klass hos SJ, de har ett underbart prissättningssystem.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ute i det fina vädret : )
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
^ Sjyssta Skylines och Lights
What else is there?
nice med pegasus 89 metodmannen
metodmannen har du bara strumpa på ena foten? :)
Forumssignatur...<br>
haha la också märke till det. han kanske är beväpnad?
Måste ha en strumpa för stashen!
Forumssignatur...<br>
he he bara en fotoapp som gör att d ser ut så... fast en timme efter bilden togs åkte d av o byttes mot flip flops!:)
1:a juni
2:a juni
idag
också var jag tvungen att prova mina senaste
Fan jag vill också ha treor. Har letat som en tok men hittar aldrig i min storlek :(
Hur många par skor har ni som ni aldrig använt än? Jag har åtta par. Men de lär invigas i sommar.
har säkert 10 par som jag bara provat men aldrig varit utanför dörren med :-) Blir färre för varje dag med fint väder som går.
hehe ja men samtidigt blir det ju bara fler o fler för varje dag som går
Hade ett par, men de använde jag igår. Gillar inte riktigt att ha skor liggande utan att använda dem. Då skulle jag hellre sälja dem. Förstår iofs att Apeman inte använder alla sina 5 par varsity.
...iofs... men jag pratade unika par... inte dubletter...
3par tror jag det är. Haha bra koll jag har kan inte ens hålla reda på om det är tre par. Skulle jag ha över 10 skulle jag vara riktigt lost
Forumssignatur...<br>
fet skor förresten jtothe
Forumssignatur...<br>
trendnet sjukt fräsha airmax. diggade färgerna!!
igår
lite trött på dom här så om det är nån som är sugen på dom (size 10, bra condition) så kan ni skicka ett mail
Jag flyttade i förrgår och när jag packade märkte jag att jag hade 17 par jag aldrig använt. Kanske lite väl mycket för en otroligt fattig student.