jag tycker Subdominant_ är söt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var glad att det inte var en björn med unge du stötte på..då hade du sprungit som en kenyan.
gå raka vägen till veterinären och skaffa skabbshampoo!
SMÅLAND!
Jag har blivit jagad av en räv på en kyrkogård en gång, jag förstår din rädsla.. sket ner mig typ!
Vad tror ni skulle hända om den fick tag i er?
SMÅLAND!
rävar är jävligt skygga, man brukar väl generalisera lite och säga att alla rävar som i normala omständigheter är i närheten av människor är sjuka..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Haha det jag undrar också, alltså vad ni tror att räven ska göra? Nafsa i handen lite? Lukta dig i skrevet? Rävar är fina djur. Dessutom är skabb inte hela världen. You a bunch of sissies!
One chapter a day
Dom är fett luriga, hade inte blivit förvånad om en räv hade ätit upp en människa asså!
danet P24 , Jamaicaner springer ju fett mycket snabbare än Kenyaner, det som är bra med kenyaner är ju att dom e uthålliga. Dessutom hoppas jag att ni skojar när ni säger att ni är rädda för rävar. Shit min farmor är 82 och bor på en bondgård, flera gånger har har hon haft rävbesök i hönshuset och likamånga gånger har hon "sprungit" dit och jagat iväg dom. Dom e ju som någon sa, små jävla hundar typ.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC En vacker dag kommer rävarna att ge tillbaka!
Jag är av den läggningen att jag snarare skulle gått fram och försökt hälsa på den. Känns som dom taggar om man är offensiv och följer efter om man är defensiv, nyfikna alltså. Skulle bli betydligt mer rädd för nåt kaxigt ungdomsgäng en nåt djur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en gång blev jag jagad av en grävling. den lät som en gammal tant typ när den "morrade". den var snabb med. den sprang upp jämsides med mig men som tur var så var det ett dike emellan oss. jag sprang på en cykelväg och den sprang på en gräsplätt på andra sidan diket. sen vek den ner i diket och jag trodde att den skulle komma upp när som helst och bita av mig benet. de låser ju sina käkar och släpper inte förrän de hör att benet krasar.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
men vafan, det är väl inte direkt troligt att killen fått skabb om han blivit jagad av en skabbräv. det krävs väl ändå någon form av kontakt sinsemellan för att det ska smittas?
jag spotta en räv på kungsholmen för typ 2 veckor sen, sjuk grej. Keff bild men man ser han...
New job. New Life. Good life
haha lillen kanske bara ville ha motion? "kolla där, nån som springer, jag vill också springa, jag springer me han vettja, lite sällskap är aldrig fel!"
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
peejii P25, troligt du är ju mitt ute i skogen ju, det ser man ju tom på bilden!?
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Nope han satt på berget vid igeldammsgatan, där parkeringsgaraget är....
peejii: haha, trodde först du menade att du spottade på en räv på kungsholmen.. men hur fan går man tillväga för att se en räv i stockholm? Sjuk flax..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Ja jag tycker ochså det var värsta grejen, ringde typ alla mina vänner men dom tyckte det inte var så speciellt. Seriöst vem fan har sett en räv i innerstan??
peejii: jag tror du är en av de första.. jag hade också ringt alla mina vänner :) det skummaste jag påträffat i innerstan var ett gäng rådjur på en skolgård där jag lirade basket.. då var jag jävligt förvånad. sen såg jag en igelkott som gick över ett övergångsställe på sveavägen en gång.. stackarn hade hamnat lite vilse tror jag.
Filbunke P22 jag har en kompis som jobbar precis där bredvid jag såg räven han berätta att dom sett rådjur springa längs vägen ochså.
jag tog den här förra sommaren från mitt fönster f.ö
och den här i sommras
Att grävlingar skulle låsa sina käkar och inte släppa förrän det krasar är en sån löjlig myt att det är skrattretande att den fortfarande lever kvar. Inget ont mot er som hört det och tror på det, men ledsen, det stämmer inte helt enkelt.
Intressepenisen hårdnar!
haha för det första, skitkul tråd...du beskriver din skräckupplevelse på ett väldigt bra sätt. för det andra så är rävar gulliga och jag har svårt att se hur en räv skulle kunna tillfoga en vuxen människa några nämnvärda skador! viva la räv.
Subdominant_ det var inte en katt? En gång hände det mig att jag var ute o gick å jag såg något som såg ut som en räv som betedde sig precis så som du beskriver, men det var en katt såg jag när jag kom närmare. Hur som helst kan det ju ha varit en räv, för ganska många år sen på min familjs sommarstuga fanns det en räv som sprang runt mellan sommarhusen och tiggde mat, den var inte alls rädd. En tant i området bjöd till och med in den till sig några gånger, räven var inne i huset men det slutade med att den började bråka med hennes katter så den åkte ut igen. Tanten tyckte hur som helst omd en väldigt mycket och gjorde en remix på "räven raskar över risen" som gick något i stil med : räven raskar över österäng x 2 å får vi lov, å får vi lov att skjuta räven till hösten Texten + en artikel om räven blev publicerad i kalmartidningen Östran.
hahah skitkul tråd. dekadens P21 Haha, ha stövlar med knäckebröd i nästa gång du stöter på han
Buddub P18 Det ligger en del i det du säger. Katter är kända för att springa efter människor, vi är ett potentiellt byte när magen kurrar och grädden i köket är sur.
Tottenham Hotspur
Toastare
2009-01-16 15:53
yessir, där har du en skabbräv... syns tydligt på ögonen. De är vanliga i sthlms innerstad de med.. irrar sig in som sagt i jakt på mat. Jobbiga är att rävskabb smittar till både hund och katt genom att räven dragit sig mot buskar eller legat i någons utemöbler (greggan här på whoa hade en skabbräv i sin trädgårdssoffa!)
Jag skyller allt på Emma!
Tig-Svets Det är ju inte säkert att det som följde efter honom ville käka upp honom
Min pappa har haft en räv som husdjur, enligt honom så var han supersöt :)
Den här bilden knäppte jag för två sommrar sen, det var fyra rävungar som bodde i närheten av vår stuga. Rävmorsan hade blivit överkörd, så vi matade dom med fisk direkt ifrån handen, i några dagar tills dom försvann. Troligtvis var det någon jägare som hade skjutit dom.
Can't break necks in boxes
Juni 2008. De var två till, nyfikna som rävungar är så hade de inga problem med att vänta med att fly platsen tills att jag började närma mig med den allra snällaste rösten jag kunde förmå. Då gick jag därifrån men såg kort därefter hur morsan deras kom smygande över det intilliggande fältet. Efter det promenerade jag åter till platsen och fann till min förtjusning att de tuggat sönder en hel bag-in-box-låda.
Intressepenisen hårdnar!
Filbunke P22: Såg fan rävar, harar och vildkaniner i somras både vid Universitetet och Gärdet runt fem på morgnarna i sommras
DIF!
whosa : fan vilken söt bild.. av nån anledning ser det ut som att det är fotat från en bil och att ni åker ifrån den. stackarn sitter där och ser ledsen ut för att den inte får följa med.. :/
Haha vilken uppståndelse! Jag såg dock att det inte var en katt, då den knappade in ganska rejält på mig när den "joggade provokativt" innan jag spelade Usain Bolt-kortet. Kul att ni finner min historia underhållande, haha. Varför visste alla i hela världen utom jag att rävmammor inte är människoätande monster? An while the spotlight is on:Spoiler http://www.myspace.com/subdominantmusic
rävar är inte särskilt skygga, men visst de håller sig (som typ alla djur) undan eller på säkert avstånd. Unga djur är alltid nyfiknare än äldre. Såg faktiskt min första räv i umeå häromnatten. Den sprang över vägen vid campus typ 3-4 på natten nån gång. Blev lite förvånad. Springer du från hundvalpar också måntro? =)
cry me a river! --> thcrew
Simba Människor som säger det kan aldrig satt sin fot utanför tätorten. Räven är dock ett nattdjur och vanligt folk brukar inte va ute och ränna på nätterna när räven är ute och smyger runt knuten. :) Men visst, även rävar har vett nog att hellre fly än tvingas slåss.
cry me a river! --> thcrew
wasteapa01 P21 så jag hade inget att frukta med andra ord :D? haha jag har ju alltid trott på det stenhårt. hört att jägare brukar ha stövlar fyllda med kottar eller knäckebröd för att skydda sig mot eventuella grävlingattacker. jag var verkligen skiträdd när jag fick syn på grävlingen. den bara satt ca 15 framför mig och jag tänkte först "fan vilke nstor igelkott". men är du helt 100 på att det bara är en myt då?
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Hehe, frågan är ju vad som är värst. Traska runt med kottar och knäckebröd i stövlarna en hel dag eller den arga grävlingen.
Intressepenisen hårdnar!
BountyBoo F28 japp, man blir vad man äter. dom där käkar sopor hela nätterna :D
ahahaha fy faaaan :D rävungen lär ju bli jävligt kaxig efter en sån upplevelse iaf..
balooo F18 Min pappa med! Vilket sammanträffande.
hahahahhah jag skrattade högt när jag läste detta!
Femme fatale
"skitgangsta" ahhaha fan vad rolig du är!
Jag är ganska säker på att det här blir årets tråd 2009. helt priceless
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
BROTTA NER DEN JÄVELN !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
måste bara instämma i alla ovanståede "haha"n.... HAHA //Yde - HAHA
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
saken är... att det är högst troligt att det inte var någon räv ens, om den betedde sig så... I'M TALKING OF COURSE ABOUT MANBEARPIG. HALF MAN, HALF BEAR AND HALF PIG. I'm super cereal...
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine