Försökte räven döda mig?
Jag var på väg hem från jobbet då jag fick syn på en rävunge. Har ingen aning om hur rävar fungerar så jag fick en obekväm känsla i kroppen (trots att den var pytteliten). Hur som helst bestämmer jag mig för att vara modig så jag tar tre osäkra steg till, samtidigt som jag harklar för att den ska bli rädd och dra åt helvete. Det gör den inte. Den blir skitgangsta och börjar, på ett mycket provokativt sätt, gå emot mig. Jag tänker att något är fel så jag vänder om och går bortåt i rask takt, varpå rävungen börjar jogg-springa och knappa in på mig som fan. Jag inser att jag inte kan börja kuta från en rävunge stor som en katt. SEN SPRINGER JAG UTAV BARA HELVETE. Räven kutar efter. WTF?? Rävar är väl skygga? Helt plötsligt viker räven av, in bakom några buskar. Jag skiter i detta och kutar som fan ändå, samtidigt som jag ser mitt liv passera i revy. Efter ett tag kollar jag bakåt och vad ser jag då??? En räv stor som en schäfer som rör sig åt mitt håll. Jag kutar som en jamaican osv osv. Hade jag anledning att vara rädd? Har någonsin någonsin blivit attackerad av en räv?
Hahahaha, åh herregud JA DEN VILLE DÖDA DIG. JAG HAR SETT DET HÄNDA FÖRUT. Rävar kan vara jäkligt nyfikna och ibland biter de på saker.
Göteborg på låtsas.
hahaha fan va kul detta hade vart att se!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAA Du var i fel hood!
work some magic
hahahaha, hur fan JOGG-SPRINGER en rävunge? :D hahaha, detta var en av de roligare texter jag läst på mycket länge!
Den här tråden fick mig att tänka på killen som hade en räv som husdjur. Men alltså, vad kan egentligen en räv göra då? Om den hoppar på dig så kan du väl bara borsta av dig den. Den lär ju va klenare än en hund.
One chapter a day
hur mkt har du tagit egentligen? joggspringer? och var det en eller två rävar? jag förstår ingenting. men roligt var det iaf.
respect my trauma, motherfuckers!
Jag är på subbans sida, jag hade skitit på mig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jamen jogg-springer är det konstigt eller? Typ som när en katt skuttar lite...
work some magic
Rävungar kan vara rätt "tama" såg en liten räv ute som jag gick fram till den gjorde ingenting bara satt där. Vågade inte precis klappa den bara se en räv på nära håll räckte för mig haha. Men djur med barn brukar väl vara lite mer aggressiva så kanske att det var föräldern till rävungen som jagade på slutet? Och den lilla ungen kanske bara var nyfiken.. Jag vet inte :>.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Du hade tur, jävligt tur....
i bostadsområden har ju rävar börjat bli oskygga som fan. o kan tänka mig att rävmammor är ganska kaxiga eftersom ungen blev "hotad".
Fredrik P27 HahahahaSubdominant_ Rävungen ville nog bara kolla vad du var för nån. Mamman blev nog pissed och ville kolla så du verkligen försvann från hennes unge. De hade inte tänkt döda dig iaf, det är jag säker på. :)
En räv stor som en schäfer som rör sig åt mitt håll. Du är säker på att du inte drömde/ljuger/blivit bjuden på roliga piller? :)
Delam tange barat
Har aldrig hört om en räv som är stor som en schäfer. :p Rävar är väl egentligen inte farliga, men dom kan ha nasty sjukdomar som man inte vill bli smittade av eller dra hem till sina husdjur.
De rävar jag träffat har varit som katter. Umgicks en hel del med rävar i mina yngre dar.
One chapter a day
Nej haha. Den kanske inte alls var stor som en räv. Det var mörkt.. och jag var en bit bort.. men den var betydligt större än den första, haha. Det var så jag uppfattade situationen. Låt oss säga att man inte lägger märke till detaljer när man har en pistol mot pannan.
såg en räv en gång efter jag hade druckit några öl o va på väg hem. så då kom jag på den briljanta ideén att kalla på den... som man gör med katter.. ni vet: ksss ksssss ksss. det spatserade lugnt fram till mig, luktade på min hand o nafsade lite lätt. sen vandrade den iväg igen. det var ganska tufft. skulle nog inte gjort så i nyktert tillstånd
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
hahahaha helt bäst mannen! springer som en jamaican vet jag inte hur man gör men roligt lät det iaf :P vet att rävar alltför ofta är rabies smittade så dom kan helt klart vara farliga, hur ofta dom jagar människor sådär har jag ingen jävla aning om. tur att du slapp få reda på de iaf :) du lär väll drömma mardrömmar nu eller? hahaha fan det här borde stå med i nån jävla tidning, skicka insändare till metro och gör fredags folkets dag förfan! haha
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
du lär ju gå en annan väg nästa gång för nu har dom vakt där
sen kom jag på att det kanske inte är rabies som är det vanligare, skabb däremot har dom väll fan nästan hela bunten
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Jag missade ett guldkorn. Jag sprang maxfart så långt beyond min kondition att jag spydde efteråt, haha!
hahahahahaha, du tar ju fan priset! :D nu får du fan allt ta och skriva om hela historian i ett skönt format och skicka den som en insändare till metro eller nått, med en fråga såklart, så dom trycker skiten i en tidning också
hahahahaha fan vilken rolig bild man målar upp i huvudet, tack för denna subban
Den blir skitgangsta och börjar, på ett mycket provokativt sätt, gå emot mig. här skrattade jag högt. hur ser en provocerande räv ut? är det då de jogg-springer?
We call them winerbrods.
HAHAHAHAHAHAHAHAAH DE VA DE VÄRSTA! föfan tagga te nu mackan, de va en räv ingen t-rex!
hoho, jag skratta rätt mkt åt det här =D Jag har stött på en räv vilket chockade mig. Men jag tog fram mobilen och lös med lampan på den så försvann den. Rävar är annars väldigt gulliga.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
klart det finns rävar som är i hundstorlek. kanske inte riktigt lika stor som en schäfer, och absolut inte lika kraftig, men betydligt större än katter iaf.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Rävungen trodde du var morsan! men såg fel... morsan blev då svartsjuk och bestämde sig då för att inge lite respekt
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Exe-Poused, hehehe exakt, visserligen ser jag inte på tv, men jag läser flera tidningar online dagligen..
hehehe ok Zoniey jag propsar fortfarande för att få den här hysteriska jävla historian tryckt i en dagstidning! skulle fan göra hela sveriges dag! "Jagad av räven på väg hem!" hahaha vilken jävla rubrik!
Haha, tack för att du spred lite nattglädje, det behövdes!
HGAGHAHAHAHEHAEHAEHAEHA Fyfan va värt :P
be the change
En utav dom roligaste trådarna på länge.. Även om du är seriös så är det riktigt roligt.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
det är väl roligare om han e seriös? här utanför fönstret har jag rävar som skriker om nätterna. låter som någon våldtar barn
Precis, är han oseriös är det ju inte ett dugg roligt.
-Rensade lite off-topic (Inlägget ändrat av Rachel 2009-01-16 05:53:25)
Delam tange barat
Var det över lillängstorget besten med glödande ögon och fradgadroppande käft jagade dig?
Tottenham Hotspur
Promotor
2009-01-16 08:17
Den blir skitgangsta och börjar, på ett mycket provokativt sätt, gå emot mig hahaha du gjorde min dag :D
hahaha grym story men tror du sett en mutant räv i slutet av storyn då Rävar bara blir 40cm höga 45cm långa.... så din schäfer liknande räv varg nog en mutant :)
årets tråd, även om du skulle vara ett litet troll.
Faan ja hade tatt me rävungen hem!, Vill fan ha en räv som husdjur! Men som sagt så många gånger nu HAHAHAHAH du e sjukt rolig!
Haha detta påminner om när jag blev jagad av en gigantiskt råtta vid Danderyds sjukhus!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Själv hade jag en nästan-encounter med en räv i ett helt vanligt villaområde. Hade varit hos en kompis och skulle gå hem någon gång efter midnatt. Då ser jag något som liknar en hund som kommer gåendes rakt emot mig på vägen. Efter ett tag tycker jag mig kunna identifiera djuret som en räv. Jag blir osäker och går över på andra sidan vägen och fortsätter att gå framåt. Räven (ja, det var en räv - orange päls, yvig svans och shit) och passerar varandra på väg åt varsitt håll. Inget hände, men jag kan inte låta bli att tänka: om jag hade skitit i att gå över på andra sidan vägen och istället konfronterat rävjäveln - hade den då vänt och sprungit, eller attackerat mig, eller hade vi stått och stirrat varandra i ögonen tills någon hade vikt ner sig...?
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
demsåg pådig att du va vegitarian, dóm ville tacka dig !
Fucks your life up crew Tjabo!
jag lutar nog lite åt troll ändå, det är inte riktigt rävunge-säsong nu, så antingen tog han fel på en katt eller så är det drömt alltihop
http://www.kommandot.se/wp/
Virtual_Sexuality: ja för rävar har skitmycket att tacka vegetarianer för, räv är ju en riktigt populär rätt bland folk som äter kött.. sjukt roligt.. förgyllde morgonen lite det här..
Jag inser att jag inte kan börja kuta från en rävunge stor som en katt. SEN SPRINGER JAG UTAV BARA HELVETE. Räven kutar efter. Ahahah, jag dör. Drama.
Toastare
2009-01-16 11:24
Haha vildmarken går till attack.. Men ärligt... rävar med rävskabb söker sig till bostadsområden för att söka mat och de förlorar rädslan för människor osv. Annars är rävar mer rädda för oss än vi för dem.. När jag bodde i GBG så träffade jag på flera rävar runt Bellevue och bland husen.. så, nu har du skabb.
Jag skyller allt på Emma!