I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker ni hatar.

Övrigt - Blandat

2009-01-03 20:58
Snara F20

Låter som en drömvärld för oss män med ;)
http://www.earforcefm.blogspot.com

2009-01-03 20:59
män! en värld med 70% kvinnor är min seriösa dröm

tro mig , vi hatar er också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-03 21:00
Ojdå, nu blev någon provocerad.

2009-01-03 21:01
Jag hatar att bära saker när det regnar och är motvind.

Poet

2009-01-03 21:12
Jag hatar präktiga människor som vägrar hata, med ursäkten "hata är ett starkt ord", bläh!
At the gates of Eternity...

2009-01-03 21:38
Jag kan hata min tillvaro, alternativt mig själv i vissa lägen, men inget annat. Tro mig, vill inte ändra topic till emo, thats just the simple truth. Jag är alldeles för självfokuserad för att kunna hata någon annan.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2009-01-03 21:59
dif

Mammor som är ute med barnvagn på stan som helt plötsligt stannar för att kolla på nått / prata med nån mitt i gatan och blockera vägen med sin jävla barnvagn.

Folk som stannar när dom precis kommit upp/ner för rulltrappor för att leta efter saker i väskan.

När min spanskalärare ger mig frånvaro när jag är på andra grejer i skolan tex när det är temadagar.

När bussen alltid är 10min sen och när dom höjer priserna.

SJ:s jävla skit tåg som aldrig är i tid.

OOOOH AIK STOCKHOLM!

2009-01-03 22:06
Uppenbara grammatiska fel, avskyr särskrivningar...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2009-01-03 22:24
Mitt förflutna och delar av min framtid.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2009-01-04 13:02
Jag hatar pensionärer, rätt och slätt.

2009-01-04 13:06
För att dom får sin pansion och får va lediga?... :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-04 14:27
Riksbögar. rakt av

2009-01-04 16:07
Asul, om du skulle ha turen att tillhöra de kvarstående 30 procenten ja;)

2009-01-04 16:37
jag hatar alkohol
jag levde för kicken , precis som du

2009-01-04 20:45
Jag hatar kontrollanter.

och tjockisar på mcdonalds. Blä.

2009-01-04 20:53
och tjockisar på mcdonalds. Blä.

Word! Eller tjockisar som äter överlag.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-01-04 20:55
tjockisar ska inte äta, det har dom redan gjort så det räcker!

2009-01-04 20:57
Word x 2!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-01-04 22:14
det som jag nog hatar mest är gamlingar som säger åt en att stänga av musiken på tåget :S jag menar man har ju musik på för att slippa höra deras tjat om hur fint eller dåligt vädret är :p höhö visst om de ber mig att sänka det är en annan femma men inte stänga av???

2009-01-05 16:17
Snara F20

Men jag brukar inte reta tjejer så jag hade hoppats på att jag inte rök först :(

2009-01-05 17:34
Jenova F18

Är du en sån som spelar musik direkt ur mobilen så hatar jag dig
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2009-01-05 17:39
Jag hatar folk som tycker att JAG ska anpassa mig efter DIG. Så att JAG inte stör DIG när du gör ditt. Fuck you din lilla fitta sägar jag.

2009-01-05 17:47
DIEALLOT SAID IT !

Hatar bortskämda f1ttor, FUCK OFF!

HATA FOLK som anser sig själva som normal och man ska vara som dessa, FUCK YOU!

Hatar min farsa hur han smaskar vid matbordet, FUCK U DADDY!

Hata OÄRLIGHET, inte lögn utan oronisk oärlighet där man undviker att svara på "får ja komma på festen dude?" , "jag vet inte om jag ska ha den fan" ... FUCK YOU, JAG VILL INTE KOMMA!

Älskar mig själv :D Bara jag inte blir bannad för detta =(
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-01-05 17:49
Btw har väntat på en sån här tråd skulle komma.. Orkade inte göra egen.

Kom på en sak jag hatar också...

Hög musik i en bil mest, helvete... Ser ingen anledning till att ha sånt ?

"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-01-05 20:10
asul
ja vi får väl se när gallringsdagen kommer!
usch vad hemsk jag låter PS ÄR SNÄLL

2009-01-05 20:12
-jag hatar också stick"graffiti"
-äckliga superfetton
-fetton som ska envisas med att ha för små/tighta kläder på sig
-folk som går långsamt framför en ute på stan i ett brett led så man inte kommer förbi
-kyla
-ungar som skriker/gråter/bits/slåss och föräldrarna som inte gör nånting åt det
-folk som tror att dom vet/kan allt
-dåliga stekpannor

2009-01-05 20:21
Saker.
Göteborg på låtsas.

2009-01-05 20:59
Bergsklättrare.

Jo jag är seriös.
Essen sie mein scheisse!?

2009-01-05 21:07
Haha, fan vad alla ogillar big beautiful people, jag älskar dem. Särskilt ätandes... Grr.

2009-01-05 22:00
"Kill out the hate that is bubblin' in you. Before your mental poverty ends you."
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-01-05 22:01
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!

2009-01-05 23:04
Varm mjölk
Svenskfödda med invandrardialekt
Daxvax
Tjejer med dreads
Talanglöst folk
Blondinbella
Folk utan åsikter
När man bajsar och måste använda borsten för att ta bort kvarvarande
Slut på toapapper
Bajsnödig vid olämplig tid på olämplig plats
Telefonförsäljare
Ohyffsade snorungar som har fötterna på sätena på tunnelbanan
k1337oris

2009-01-06 11:50
kallemio
nej jag spelar i min mp3 spelare fattaru väll? ajuste hatar folk som spelar hög arabisk musik på sina telefoner :p eller sånna där "tåg muskikanter" med deras dragspel.
hade en polare som gav en såndär snubbe pengar för att hålla käften XD :D

2009-01-07 10:49
Phiefer
hatar du tjejer med dreads??? då måste du ha nått fel fan...

2009-01-07 11:26
Jenova F18

det som jag nog hatar mest är gamlingar som säger åt en att stänga av musiken på tåget :S jag menar man har ju musik på för att slippa höra deras tjat om hur fint eller dåligt vädret är :p höhö visst om de ber mig att sänka det är en annan femma men inte stänga av???...

...nej jag spelar i min mp3 spelare fattaru väll? ajuste hatar folk som spelar hög arabisk musik på sina telefoner :p eller sånna där "tåg muskikanter" med deras dragspel.
hade en polare som gav en såndär snubbe pengar för att hålla käften XD :D...

...För att dom får sin pansion och får va lediga?... :D

Nej, det är inget vidare fel på mig. Däremot inser jag nu hur mycket jag hatar folk i din ålder som skriver sämre än glin i 3:e klass.

1. Ibland så räcker det med ett frågetecken för att göra sig förstådd.
2. "Höhö", jag skulle ogärna vilja höra hur ditt skratt låter.
3. Din grammatik överlags är kass. Men stavfel som pansion gör mig ännu mer hatisk.
4. Pubertetsförkortningar är likaså vidriga. Fattaru=fattar du, ajuste=Ja, just det.
5. XD är en riktigt ful smiley, det finns väl ingen som ser ut så när man är glad?
k1337oris

2009-01-07 11:35
3. överlags - oh, the irony ;)
5. Inte när han är glad, men...

:)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-01-07 11:57
3. Din grammatik överlags är kass. Men stavfel som pansion gör mig ännu mer hatisk.

HAHAHA pwnd

2009-01-07 11:58
öh...jag har dystelexi så sluta gnäll på hur jag skriver okey? visst jag är lite speciell och dum i huvudet, fan vad jag är trött på folk som klagar på allt man gör.

och ja jag är ungefär lika ful som cartman när jag är glad.

2009-01-07 12:02
Jag hatar DREADS
Och blattar som skriker i telefon på valfritt språk på tunnelbanan. Svenskar som gör det också, men det sticker i mina öron av chalchahchchchchalalal. Eh förlåt. men det gör det.

2009-01-07 12:08
så jävla sämst att hacka på folk med medfödda fel... eller de som har uppkommit med tiden.
jag var hyffsat bra på att skriva och läsa för 4 år sen kanske...
Producent

2009-01-07 14:18
var i Thailand förra veckan och har kommit fram till att jag hatar:

* folk som tar med sin skrikande bebis på flygplanet, lämna bebisen hemma hos nån dagmamma FFS!
* folks åsikter om när och var det är okej eller inte att dricka alkohol
ett jävla hyckleri!
* hotellsängar man alltid med kraft måste dra upp hela täcket som dom bäddat in under sängkanten
* mina kusiner som fick mig att äta sushi man blir magsjuk av
* spelet Yatzy som dom tyckte var roligt och förvånades över att jag och min bror inte spelat tidigare
* att allting i Thailand plus flygplanet dit var anpassat för små pygmeer
* folk som blänger på en länge och väl
* försäljare som inte fattar var gränsen går
* att snuset där kostade 87 spänn för en dosa Kronans
* att jag saknade min tjej så mycket att sista veckan där vart helt förstörd :(

2009-01-07 14:39
• Skolan
• Pluggisar
• Fjortisar
• Youtube-kommenterare
• Mainstream hip hop/pop
• Mainstream hip hop-lyssnare
• Rökare
• Emos/gothare osv.
• Guidos
• Rasister/nazister
• Jobbiga småbarn
• osv.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-01-07 14:40
* att jag saknade min tjej så mycket att sista veckan där vart helt förstörd :(

Saker ni hatar: Tofflar

2009-01-07 14:49
Ps3
Skrikande/gråtande bebisar

Sen älskar jag typ allt annat tror jag.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-01-07 20:59
hatar tjockisar som inte gör nåt åt det, hatar stressade idioter på tunnelbanan, hatar tjejer som tror sig själva vara snygga men fan heller! hatar högljudda fjortisar! hat hat hat!
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2009-01-07 21:07
Jag hatar oghuzer på tunnelbanan som spelar ringsignaler på mobilen utan att ha någon som helst respekt för andra.
Blunted in stockholm

2009-01-07 21:23
Jag hatar folk som har stora byxor och små tröjor! Ser förjävligt ut
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Producent

2009-01-07 22:03
Det enda jag _HATAR_ är när man måste gå upp mitt i natten för att pissa.
Rappare

2009-01-07 22:58
PontyOne

Det är hett när brudar har så.

2009-01-08 00:02
kanada som hockeynation.

usa, när det kommer till att de ska ta över världen och som sportnation.

människor som addar en random på facebook för att det ska se ut som att de har många vänner i sin vän-lista.

folk som glor på en när de kör förbi en i den här lilla äckliga jävla kuk-hålan där "alla känner alla". de glor på en som om de är hjärndöda och aldrig sett en människa innan. och nej, jag ska inte bo här resten av mitt liv.

folk som tar bilder på sig själv och är seriösa med det hela. typ, tycka-synd-om-mig- bilder. BUHUUU!

snåla människor. de borde skjuta sig själva.

ptjaaa, nåt sånt.^^
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>