Saker ni hatar.
Saker ni hatar! Vad är det för saker ni hatar?? Jag hatar 50 cent, för att han går o skryter om att han blivit skjuten nio gånger o överlvet, din tönt du hade bara tur, bara för att ghettos niggas inte lärt sig skjuta ordentligt, dom ska alltid envisas med att hålla puffran på sniskan vilket resulterar i att skottvinkeln kan bli lite huller o buller Jag hatar den sura fittan på okq8 som alltid frågar om legg fast jag har köpt cigg där i över 2 år. Jag hatar facebook, detta jävla gnäll jag lägger till dig på facebook sen. (OBS har facebook ändå) Jag hatar gamla gunnar som står med sina 50öringar och handlar mjölk och sedan skyller på att mjölken höjts med 50 öre. Så man får vänta i 30 minuter för att han ska stå och rabbla upp gamla visan om att allt var bättre förr.. Jag hatar Sl kontrollanter. Jag hatar ockå SL i helhet, Dom gillar blingblinglivet med att strö pengar omkring sig och kirra nya spärrar, neonjackemongon vid varje spärr, nya kameror m.m. Go shorty, cash rules everything around you! (Inlägget ändrat av BountyBoo 2009-01-01 20:17:06) Så tvättar vi tvålen med lite vatten.
Hat är för suckers
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Toastare
2009-01-01 20:18
Right on Jefe! Bitterfittor och surkukar är inget jag vill dela åldomshem med.. skriv en insändare till tidningen!
Jag skyller allt på Emma!
jag hatar busschauffören som tvingade mig att slänga min kaffelikör som stack upp ur jackfickan. lät mig inte gå på bussen med en stängd flaska sprit på nyår!!! WHATTAFUUUCK!!!?? sjukaste jag varit med om
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Toastare
2009-01-01 20:31
kaffelikör... den avsöljade dig direkt att du var minderårig.. kaffelikör på nyår? ja jisses amalia!
haha jag hade fått den i juklapp. och jag är 23
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
man tar det man har, right?
den där busschauffören gjorde dig nog en tjänst:)
http://www.kommandot.se/wp/
Jag ogillar folk med osund syn på alkohol. Att dricka för onykterhetens skull är förbannat värdelöst.
jag ogillar gamla människor som kollar på mig som om jag vore kriminell
Awaiting Beheadment and Mutilation
h.e.i.f i.f.k
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Hangaround
2009-01-01 21:50
Jag ogillar folk med osund syn på alkohol. Att dricka för onykterhetens skull är förbannat värdelöst. Ja, att använda ett rusmedel till att bli berusad är ju helt åt skogen...
Ogillar folk som fjantdricker/knarkar.
nej man tar inte bara ett glas, nej man tar inte bara ett bloss..ska man skada sig själv ska man göra det ordentligt.
Jag hatar Whoa. Ett riktigt dåligt forum där man kan starta trådar utan något diskussionsunderlag. I brist på annat är jag dock här.
Redaktionen
2009-01-01 22:01
Ja, att använda ett rusmedel till att bli berusad är ju helt åt skogen... Duh.
Låt mig göra det enklare. Folk-som-dricker-saker-dom-tycker-är-äckligt-bara-för-att-bli-fulla.
åderpåleone den jackan vill inte jag ha
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Toastare
2009-01-01 22:48
chomperzchompa F22, usch.. hata ex ska man inte göra, tar så mycket energi. men det kanske var nyligen, då hatar man ju lite naturligt.. Annars är förlåta (men inte glömma) bra för själen! Tech, men saker är ju inte skadligt i små mängder? Det kan ju tvärtom, till och med vara bra...
Redaktionen
2009-01-01 23:45
vroksjab du hade ju passat klockent i den skit ska skit ha o du ar ju en ryssbajskorv, sa en palsjacka ar ultimat for dig!
namaste
chalmerister och strejkbrytare är de värsta jag vet
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Människor som inte kan skriva skolarbeten. Speciellt när man har grupparbete med dem och får göra allting själv för de är dumma i huvudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-01-02 02:11
jag hatat att min mammas pojkväns näsa låter som en flöjt när han käkar någonting gott. samtidigt som han smaskar på ett sådant sjukt sätt att det inte går att förställa sig hur en människa kan smaska så på allvar.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag hatar nyttig mat! nuffsaid!
B
fyra haha min bror har också en tendens att låta som han suger på en pung eller nåt när han käkar
Översittare.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Man ska inte hata men korkade människor har jag väldigt svårt før. Individer som inte kan greppa grundläggande logik, eller vars kunskaper inom ett stort antal ämnen är så undermåliga att det blir svårt att føra en vettig konversation med individen.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Skitsnack.
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Stick"graffiti", fula djävla grej.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Coke haha! bäst
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
ointressanta trådar på whoa? hahahaha!
Ridå
Redaktionen
2009-01-02 13:48
pimpslap stickgraff o parlplattor ar val i samma genre? ;)
namaste
Åderpåle , j-ha-ha? Jag råkar hata det ena & älska det andra, precis som jag ogillar Pollock men tycker om Dalí. Sådan är konsten.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Redaktionen
2009-01-02 13:59
pimpslap men lugn, jag bara drar i ditt ben lite. skolgardsragg duvet!
namaste
Åderpåle , PÄRLPLATTOR ÄR FAKTISKT ALLVARLIGA SAKER. *blåser hubbabubba & blänger*
Jag HATAR folk som plågar djur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lil wayne, akon & hela kompaniet
Jag hatar också våldtäktsmän, pedofiler, kvinnomisshandlare, barnmisshandlare, krig m.m m.m Patetiska saker ni "hatar" från 50cent till lil wayne & akon skärpning här alltså....
Reklamradio Osäkra Människor Verklighetsfrånvända människor Facebook Tyskar Modebloggar Bloggare som tror att jag bryr mig Skånska Landsbygden House-hiphop Hundägare Studentikosa saker Gnälliga Er som tycker synd om er själva på nätet Kvällstidningar Folk som argumenterar för att legalisera droger Backpackers Hippies Mysiga människor Killar med gitarrer på för- och efterfester
http://www.earforcefm.blogspot.com
Jenova - Eller så tar de upp saker som inte är så självklart att alla ogillar? :) "Våldtäkt är elakt!" No shit, Sherlock... (för att ta en gammal skolgårdsklassiker) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Sen så är det ju en hel del grejer som tagits upp som det är svårt att förstå energislöseriet på, men ändå ;) 10-4, over..
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
word
http://www.earforcefm.blogspot.com
Hangaround
2009-01-02 18:28
BountyBoo F28 jo absolut, var inte helt allvarlig i det jag skrev, ville bara säga emot Louder.
Jag hatar
Rosie o donnell
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
asul på den där listan var det många kategorier som jag kan bocka av och erkänna att jag pekat på och skrattat åt eller enbart vart dryg mot
http://www.kommandot.se/wp/
Jag hatar whoa.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
"Killar med gitarrer på för- och efterfester" Word!
The absence of evidence is not the evidence of absence
Gitarrmongon kallas dom. Jag hatar (på fullaste allvar) min bästa kompis. Han är en idiot.
Blunted in stockholm
Jag hatar folk (läs: bröder) som inte kan sitta still när man spelar sällskapsspel och istället springer omkring och bara kommer tillbaks när det är deras tur. Jag hatar när folk säger dumma saker om min familj, trots att jag gör det själv. Det räcker nästan att folk håller med mig när jag tycker att de är jobbiga. Jag hatar att gå till stan på nyårsafton. Jag hatar att jag är dålig på tv-spel trots att jag spelar en hel del. Jag hatar att jag har svårt att bestämma mig. Jag hatar folk som frågar vad man sa innan man har pratat klart. Fast jag hatar såklart inte de här sakerna egentligen, men visst fan stör man sig.
män! en värld med 70% kvinnor är min seriösa dröm
jag hatar folk som bara laddar ner musik och sen klagar på att artister inte släpper skivor lika ofta/längre FAN vill du att det skal komma mycket skivor, köp skivor. bryr du din inte nämnvärt så kan du ju vara snål och ladda ner, men klaga då för fan inte