I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Absolut värsta julklappen, presenten eller gåvan någonsin!
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
NickeMannen P41
DJ
2009-01-04 15:02
viggos:
Klart man läser Kalle Anka-pocket när man har 15. Din farmor har rätt och du har fel! :) Jag läser fortfarande Kalle Ankas pocket ibland, om jag snubblar över någon vill säga.
//NickeMannen
I'm back!
NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
BountyBoo F46
Toastare
2009-01-04 15:34
Av ett gammalt ex fick jag en väckarklocka, en sån man vrider upp och som låter fruktansvärt när den ringer.
Jag däremot gav honom... en halsmedaljong i äkta guld med en bild av en inkagud ingraverad och med halskedja. Jag var typ 18 och den kostade mig 1500kr.
han var senare otrogen.. lite korkad var jag allt på den tiden!
Annars är min familj bra på presenter och gillar man inte vad man får, ja då är det inga problem att be om kvitto och byta det. I jul fick jag dock ett multiverktyg av min pappa.. jag förstår inte tanken där alls, han vet att jag har en överfylld verktygslåda och hittar alla mina saker.
Jag skyller allt på Emma!
solkatt
2009-01-05 00:04
Om jag får vända på det... När jag var liten tog jag en gång min mammas parfymer och tömde en av flaskorna helt för att därefter fylla på med en blandning av resten av parfymerna. Voila! Egengjord parfym. Jag tyckte att det var en jävligt kreativ och personlig present som jag överraskade henne med på hennes födelsedag.
M4xelL P36
2009-01-07 08:18
Min värsta preent kom förra julen (jag vet då heter det julklapp) men igentligen var det väldigt snällt då jag behövde ny säng! Problemet är att jag hatar IKEA därav min "klapp".
Bra tänkte morsan och skaffade ett present kort på just IKEA...
Det slutatde med att tjejen och morsan fick gå in själva då jag satt kvar i bilen av ren protest XD
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»