Hangaround
2008-12-24 13:03
Jag lyckas alltid få gula t-shirts med fula vita tryck på (se H&M). Detta får jag bara utav tjejkompisar, fått det tre gånger utav tre olika kompisar nu. Senast var för två år sedan. Jag förstår inte riktigt vad grejen är. De som känner mig vet att jag inte gärna klär mig i tryck i försmå gula t-shirts. Men jag känner mig inte otacksam för det, snällt utav dem att tänka på mig.
en rosa tröja där det stod girl power på, farmor och farfar är väl inte bäst på engelska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag fick en elektrisk myggdödare av hela min fars sida i studentpresent. Resterande familj gav mig allt möjligt behövligt såsom möbler och pengar, haha.
tavlor föreställande barn som gråter och barn som ber till gud av mormor..roligt när man är 10-12 år att få sånt
Awaiting Beheadment and Mutilation
Jag får glas av från Kosta Boda varje år av min farmor. Första året var det väldigt trevligt, men nu har jag 11 stycken.
Käft då.
I år var nog faktiskt det året jag fått den sjukaste presenten, ska sägas att hitils i livet har alla julklappar varit väldigt bra, men som sagt i år slog det nog lite slint i huvudet på min mammas moster. Jag vet faktiskt inte vad det är jag ska få så är för första gången på några jular lite nyfiken när jag öpnnar presenten. Till men stora förvåning tittar jag ner på ett paket med rosa hipster trosor kan väll lugnt säga att WTF var den första tanken som slog mig. Tror inte jag kommer använda dom särskilt mycket faktiskt så dom får nog gå som sämst present någonsin.
bögen som bajsar
Producent
2008-12-24 22:18
bajsbög hon lär väl ha trott att de va kalsonger
http://www.soundcloud.com/luegoods
Svenne Om du känner att du har ett "helt set" kan du ju alltid samla på dig ett gäng glas till ett par jular framöver och sedan sälja. Kosta Boda är ju inte direkt 10kr för ett glas så du kan säkert passa på att tjäna lite cash på det..
Fick en svart ipod istället för blå som jag önskat mig idag, lackade ur som fan.
PAO!
Trrism haha, sucks to be you kid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick en deodorant (roll-on). av farmor när jag kanske var en 7-8 år.
DUNK P22 Hon lär ju tyckt att du luktade illa!
att någon gett bort 100 kr i ens namn till någon hjälporganisation typ rädda barnen är nog den sämsta julklappen T_T
loosage!
ah-Ninja varför då? jag skulle tycka det var helt fantastiskt.
phatie tanken har inte ens slagit mig, tack för tipset!
Käft då.
Jag och min bror fick för några år sedan en potta(som iförsäg såg ut som en bil) fylld med godis, av våran farfar. Hade trodde att pottan var någon form av rolig skål, men så var ju inte fallet.. att han hade hittat den på second-hand gjorde ju inte saken bättre. Godiset må varit i en påse men ingen i familjen åt av det..
Svenne Så lite så, man får börja hjälpa andra som hamnar i samma situation som en själv ;) Själv fick jag ett gäng muggar från Kosta Boda (eller liknande glasblåseri-grej) i studentpresent som verkligen inte fick plats någonstans som jag sen sålde och *vips* så hade jag lite cash som jag istället köpte något mer välbehövligt för.
min syrras kompis ska få en klockradio av hennes kille som hon vart tillsammans med typ ett halvår. han orkade inte gå till nån affär utan köpte den på biltema för 199kr hahahaha... imorgon ska hon få den hahahahahaha.. stackars henne tycker jag
->
Vikktorius HAHAHA!!!.. fyfaan!
->
Phil När jag var typ åtta så fick jag en muskelbyggartidning på finska av min morfars bror. Det är det konstigaste jag någonsin fått, vad skulle jag med den till egentligen? HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!... satte det några spår!?.. Är du finsk muskelbyggare nu!?
Helt underbar present till en åttaåring!
Själv brukar jag bara ge bort skeva presenter. En använd kaviartub och en UK-flagga fick en vän av mig när han fyllde 20.
Av allt jag har fått så måste det nog vara när jag fyllde.. hmm vad kan det ha vart.. 16 kanske. Då fick jag en
Pringlesburk halvfylld med brysselkol , som jag blev tvungen att spara i bokhyllan av han jag fick den av. Min mamma sa efter några veckor att jag va tvungen och slänga presenten för det va äckligt när det luktade kompost i hela lägenheten.
Brought to you by Carl's Jr
under min mest hardcore period som vegan gav morfar mig en plånbok, med äkta elefantskinn. jag blev så glad
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Kommer inte ihåg allt men fick en rudolf näsa iår :S Sån som lyser.. ganska skoj dock
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
i år så fick jag ett kort - svenska vandrarhemsföreningen av min pappa...o nej det var inget presentkort-... utan ett rabatt kort.. Fick för ett antal år sedan en webcamera...av min far (vi hade bestämt att man bara skulle få en julklapp det året och vi hade lottat vem man skulle ge till) Så det var det enda jag fick...det var ganska svårt o hålla tårarna tillbaka. Jag hade nämligen kollar på Oprah någon vecka tidigare där de pratade om pedofiler och hur de lurade barn som hade webcameror...
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
hehe en polare gav sin lillasyster en mugg med texten "världens bästa farmor".
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Varje år får jag en flaska Campari av min farfar, klassisk kärringdricka. Kan jag inte få en flaksa whiskey som min bror eller presentkort på systemet som min sambo. Nej, ständigt denna flaska Campari som brukar skänkas bort till valfri tant. Så fort jag ser det där flaskformade paketet knyter sig magen och jag börjar planera min reaktion. Vad är det för fel på en flaska vin egentligen?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Sjukt underhållande tråd :D
Look with your own eyes - See with your own mind
Har gett min storebror tåstrumpor i julklapp ett år, men vi har alltid gett varandra skämt-julklappar så det räknas nog inte. Däremot förra året fick jag en bok om choklad av mina farföräldrar. Det kanske låter rätt bra men jag är i princip allergisk mot choklad.
http://felidae-music.com
Min farmor köper utav någon anledning alltid underkläder till mig och min syster i present, de är alltid skitfula och minst två storlekar för stora. När min syster var yngre så tog hon en av pappas halvfulla snusdosor och slog in den och gav den till honom i julklapp, det är säkert en av de sämre presenterna han fått. Fast han är inte så jävla bra på att ge presenter själv, han köper alltid en aladdin ask till sina föräldrar i present, ibland slår han inte ens in den. Min familj är bra på det här med dåliga presenter :'D
This is horrible, and yet, strangely erotic
När jag var 10 år fick jag en soft air gun av min farbror, min mamma tog den lika snabbt som jag tog upp den, så den va rätt onödig.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
En klassisk hit är ju morföräldrar och sånna som tror att valutan fortfarande är densamma som på typ 40-talet.
Brought to you by Carl's Jr
Lime, 10 år, perfekta åldern för en soft air gun. Tråkigt för dig, hade heller ingen egen när det begav sig:(
PAO!
Det är tanken som räknas ju.
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
Va väl tre år sen tror jag, 14 år och öppnar halv ivrigt ett paket och ser sen att det är en dvd med finska krigsveteraner som sjunger i en kyrka i 2h30min. borde kunnat passa i WTF-tråden också. Frågade om dvd:n verkligen var till mig och det var den allt. För jag va ju intresserad av finska vinterkriget när jag va 10, och dom som sjöng hade ju varit med där...
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Var du tio eller fjorton?
Jag fick en bok om "Vett och etikett" när jag var typ 5.. har aldrig riktigt hajat om det var en pik eller bara en dum present.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke Låt säga att det var en hint.. Då är det ju fortfarande antagligen världens sämsta present eftersom man inte direkt är en riktig baddare på att läsa böcker (inte av den typen skulle jag tro) och dessutom är det väl inte heller så fasligt ofta man är ute på den typen av galej där det krävs att veta vilka bestick man använder först eller hur man bör föra sig ; )
aniii F20 jag var fjorton när jag fick dvd:n. Tio när jag tyckte att det var hur coolt som helst med krig..
OOOOH AIK STOCKHOLM!
notera: detta är 100 % sanning och julklappen var 100%seriös. Denna jul fick jag precis vad jag önskat mig!...NAAAT jag fick fan SERVETTER! ja, folk, ni hörde rätt servetter julservetter ett paket som kostar 7:50 på ica. jag vart förstörd haha. (start ironi) btw ... julen blir bara bättre för varje år som går (slut ironi)
hehehe.. sköna grejer. i studentpresent & födelsedagspresent (inträffade samtidigt) så fick jag ett bonniers musiklexikon från alla mina släktingar. Ganska värdelöst eftersom jag redan kan typ allt som står i den. Men det kanske va värt. Jag vet inte, har inte använt den än iaf. I år va bäst dock. Brorsorna och ena brorsans sambo gick ihop och köpte en penna i julklapp åt mig.
fantastiskt
varför måsta alla lägga till vad saken kostar för? Spela roll om det är en skitpresent för 40.000:- eller en pissbra för 50:- + att det är tanken som räknas hehe
OOOOH AIK STOCKHOLM!
BC99 P25 det hände mig exakt samma sak när jag var liten... jag var helt besatt av att få en hund när jag var liten. täckte hela väggarna med hundteckningar och texten "jag vil ha hynd" så på julafton känner jag på mig att min dröm kanske kommer att gå i uppfyllelse. spänningen stiger och jag får ett paket och jag känner att nu händer det något. fast paketet är väldigt litet så jag är lite misstänksam. öppnar det med hög puls och där i ligger en knapp... formad som en hund. jag skrek högt av besvikelse... måste också tillägga att samma morgon (julaftonsmorgon!) sålde mamma mitt marsvin.
bob: Vad är det för fel på jätteplockepinn? Jag vill ha! I övrigt är det en kul tråd att läsa. En dels släktingar skulle man ju vilja träffa :) Jag får dock lite ångest av att läsa tråden. Jag är inte bra på att ge presenter precis.. eller jag ger egentligen inte dåliga presenter.. Tror till och med att de flesta jag har gett har varit riktigt bra såhär i efterhand. Men jag får alltid ångest av det, har svårt att välja och oroar mig för att det ska vara fel. Själv har jag väl inte fått någon riktigt dålig present, vad jag kan minnas. Mormor & morfar fick för sig ett tag att ge böcker istället för pengar. Det var väl sådär. Jag fick en fin bok om bilar, som jag aldrig har öppnat. Jag och mina kusiner har aldrig gett presenter till varandra för övrigt, det har nog bidragit till att man sluppit en del dåliga tror jag.. Mest för att vi inte känner varandra så bra och så.. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Många som gnäller av bortskämdhet här inne ser jag. Skulle ngn av ungarna bete sig sådär som några av er skriver när de får en gåva skulle de bli av med alltsammans.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
en gång hade jag en flickvän som valde att ge mej något så personligt som en 100lapp på min födelsedag... det kändes som den mest spännande present jag fått...
Chillar med låtsas-mpc'n...
En gång när jag var ungefär tio år..eller var jag tolv? Tretton kanske? Hur gammal är jag? Vilka är ni? Iallafall, kamelruiner!
Graffare
2009-01-03 19:33
Den här julen så kom min farmor fram till mig och gav mig en Kalle Anka pocket bok, sen sa hon "jag hoppas du inte har läst den här". :S Brukar man läsa sådanna böcker när man är runt 15? Kunde väll ändå fått typ liknande skönlitteratur bok, eller nästan vad som helst. :P
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
när min farbror var på besök ungefär när jag var 12 år fick jag ett fint läppglans och en jätte cool miniräknare och godis , min syster som är 4 år äldre av mig fick en banan av honom. hahaha
NA613
Det är tanken som räknas ju. jo men om man ger en muskelbyggartidning på finska till en 8åring kan man inte ha tänkt så värst mycket
viggos Jag e 15 o jag prenumenerar på kalle anka !! Kalle anka army !
min morbror gav min moster ett måttband när hon fyllde 40. sen har en kompis gett möbeltassar till sin lillasyster med
45 clash är fett underskattat