I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan är grejjen med blogg?

Övrigt - Blandat

2008-12-08 21:55
MRsalesman

men satan, hon är ju bara ett jävla brat!
bara för att något generar cash är det ju inte bra på något vis..
hon är en dryg brud från en dryg släkt.
shupp shupp! pilliwillie!

2008-12-08 22:59
vad är det som gör blondinbella till ett luder? i min ordbok kräver det att man knullar runt som fan, och mig veterligen håller sig blondinbella till sin pojkvän.

någon undrade varför man läser bloggar och det är väl av samma anledning som man läser vissa böcker, gillar vissa låtar, etc etc. nyfikenhet och identifikation.

2008-12-08 22:59
Vikktorius P21

Jag skrev rätt tydligt i tråden att jag tycker det är nice med bloggar som publicerar vettiga saker, musik, intervjuer med mera ..

Jag hatar bara privatabloggar där det bara står massa trams..
Fucka ur!

2008-12-08 23:01
Förlåt jag var bara lat, jag skyller på vädret...

2008-12-08 23:01
medoria

Känner du blondinbella?
Fucka ur!

2008-12-08 23:07
Fan ärligt talat jag bryr mig inte om blondinbella har aldrig läst hennes blogg men jag har läst om henne i tidningen några ggr o hon verkar ju ändå driftig på något sätt, sen om hon är brat eller inte bryr jag mig inte om. jag bryr mig inte heller om hon är en slampa eller inte, det är väl upp till henne, jag känner många slampor, manliga o kvinnliga o dom verkar ha det rätt bra så jag vet inte om det är negativt ens:)

Är inte hennes företag börsnoterat o sånt, har för mig att jag läste det? Det är ju ändå lite respektingivande hon är väl inte ens särskilt gammal...

Bevisligen så gör hon ju mer än vad många andra gör o hookar sina egna pengar o min ordbok är det FETT! jag respekterar folk som kör sin hustle vad det än må vara

Hellre hon än ett socfall som sitter o röker hasch o spelar tv-spel hela dagarna

2008-12-08 23:07
mrkemisten: självklart. vi bloggare håller ihop.

2008-12-08 23:29
MRsalesman

precis :)

2008-12-08 23:37
medoria: fan vad nice!
Fucka ur!
Producent

2008-12-09 11:11
gå utomhus i 12minuter och andas lite ffs.

2008-12-09 11:52
MIN BLOG ÄR BÄST!
Länk till
http://lionesselli.blogspot.com/

PS. det är ingen "dagboks" blogg...utan mer musik,politik,världen - relaterat
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught!
Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com

2008-12-09 12:30
Jävla blogg hysteri! Hata hata hata. Dagboks bloggar är värdelösa och nästan alla mina polare äger en, jag vägrar läsa. "Dagens outfit" och skit. Vem fan bryr sig?!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-09 13:34
Vad är det som skiljer sig så förbannat mycket mellan en privatblogg och ett konto på bilddagboken? samma privata innehåll fast med bilder?

Mrkemisten som startade tråden och hatar privata bloggar, har ju själv BD och lägger ut bilder på sitt liv där. Om min, och alla andras bloggar är så ointressanta, vad gör ditt konto där bättre?
Säger emot sig själv jävligt hårt. Du hatar samma produkt du själv stödjer.!?.

Jag själv tycker det är jävligt tråkigt med 99,9% av alla bloggar som finns. Men orka hata? Om man hatar så visar man iaf något slags intresse för fenomenet.

Jag bloggar för mig själv och mina vänner. Och har läsare. Den dagen jag tröttnar, då lägger jag ner skiten.

puss.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-12-09 17:10
mrkemisten ingenstans iofs har jag inte läst alla inlägg men om du tycker bloggar är skit borde du ju läst det minst en gång,om du inte gillar är det väl inget att gnälla om ignorera dem bara

2008-12-09 17:49
Aye

Har skrivit i tråden om mitt bilddagbokshysteri ! Jag sitter inte och döljer någe här inte =)
Fucka ur!

2008-12-09 18:05
blogg = hemsida, fast ett fulare ord. Smaka på det. BLOGG
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2008-12-11 21:35
Kan förstå att hela den här "jag bloggar - därför existerar jag"-vågen är lätt att störa sig på, jag gör det också. Känns som att folk i allmänhet måste bevisa jävligt mycket nuförtiden; är man tonåring ska man ha en blogg att skryta om sitt liv i, är man småbarnsförälder ska man ha vit inredning och sitta på caféer och prata om hur lydiga ens barn är osv.

Samtidigt är det ju, som någon tidigare sa, lite kefft att gå på bloggen som fenomen. Det finns bra bloggar där vettiga och intressanta saker skrivs, även om de dränks av modebloggarna. Egentligen vill jag inte skylta med min egen blogg på msn, whoa och överallt, men självklart vill jag ju att någon läser, och iom att modebloggarna toppar alla listor så tvingas göra det för att få några läsare. Ibland är det inte alltid så lätt som att "är folk intresserade kommer de att läsa", internet är helt överfullt med bloggar om dagens outfit och festande.

Jag säger inte att jag är världens mest erfarna skribent men jag försöker att inte sälla mig till flocken med intetsägande nissar.

tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2008-12-11 21:48
Jag själv har haft en blogg nu i ett tag och det jag har skrivit är allt som handlar om film.
Eftersom att mitt filmintresse är så pass stort så tänkte jag att det skulle bli roligt att få skriva olika recensioner om vissa filmer som jag har sett osv.
Tipsar även om olika biofilmer som kommer att visas, ger ut olika filmtips m.m!

Men sen jag och min flickvän gjorde slut så har jag mer och mer gått in på riktningen "skriva av sig" och det känns bra ibland att få göra det tycker jag.
Mitt intresse för att skriva om film har som sagt svalnat pga att vi gjorde slut men kommer nog att återuppta det senare.

Tycker det är viktigt att ha nått som intresserar andra läsare - tex att man skriver om mode, resor, film, konst, ja allt man kan komma på i princip som man har ett starkt intresse för.
Håller med vissa att det är fett ointressant att läsa nåns blogg där det står att den personen har pluggat och lagat mat hela dagen osv men så kan jag skriva nu förtiden också, bara för att skriva av mig som sagt och det gör jag för min egen skull, inte för andra.

Live Hard, Die Young