Misery_chick:hjälp, vilken solid vägg av dynga och dåliga råd. tror du på det du skriver själv ens? Ja klart jag gör annars hade jag väll inte skrivit det?har du blivit bränd och därför bitter, eller var har du fått din "kunskap" om tjejer ifrån? Just telling it like it is, känner du dig träffad eller? Säger enbart sanningen säger inte alla är så som ja förklarade i det jag skrev men majoriteten och det gäller inte bara tjejer killar är likadana men det är bara sanning tjejen vilken värld du en försöker leva i. Niito P19:Att plocka fram negativa sidor o sånt hos bruden är bra... Börja hitta fel ! Men att slå killen hon träffar ? WTF? Visar ju bara att man bryr sig, och man ska inte visa att man bryr sig!! Ja skitsamma vad hon , hennes vänner, han eller hans vänner tycker, känner du att du vill sänka nollan när du ser han hålla på med ditt ex GÖR DET, SÄNK HONOM, skit i om folk tycker du är barnslig osv, MEN som jag sa håll dig borta ett tag så du inte träffar henne och samtidigt får in dom tankarna ja talade om så kommer du bara skratta åt situationen om du ser henne hålla på med en annan kille, HON är inte värd dig tänk det bara heeeela tiden.
This is some Cody Vernon shit
LillSkipp Just telling it like it is, känner du dig träffad eller? inte det minsta, jag tyckte som sagt att det var en väldig massa strunt och dåliga råd.
Säger enbart sanningen säger inte alla är så som ja förklarade i det jag skrev men majoriteten och det gäller inte bara tjejer killar är likadana men det är bara sanning tjejen vilken värld du en försöker leva i. och vad baserar du den "sanningen" på?
dina egna säkert jätteomfattande erfarenheter?
och visst, det är säkert din sanning, men inte min.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
LillSkipp verkar lida av vanföreställningen att man kan gå och slå ner lite vem som helst utan att det får några konsekvenser.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
LillSkip må ha en del idiotiska åsikter och råden han ger kanske inte är de bästa. Men har tamejfan rätt om att brudar (och killar också för den delen) letar efter bättre hela tiden. Visst, många må nöja sig med det de har, men tro aldrig för en sekund att din brud/kille inte ser/tänker "Fan, man skulle haft en sån partner istället.." Och ja, det finns undantag. Konstigt nog verkar 100% av brudarna på Whoa vara helgon, medans väldigt få i verkligheten är det. Alla bra tjejer samlas på Whoa, uppenbarligen. Och nej, det kan inte vara så att jag har fel.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Det där var ju inte ett av de mest grammatiskt korrekta inläggen jag postat på Whoa iallafall. Sorry för det.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Kapten! Bra skrivet.. Men det är svårt o göra de du skriver.. Jag är sån att jag vill avsluta relationer med flaggan i topp! Därför måste ja få tebax henne för då " har jag vunnit " Vilket egentligen är så jävla töntigt , men men !
Highfive anyone, anyone?
För övrigt så känner jag verkligen med trådskaparen, ungefär samma sak hände mig för ca 3 år sen, fast utan otroheten då (as far as i know). och det var riktigt jävla jobbigt. Men det är faktiskt så, förr eller senare kommer du träffa någon som är ny och bättre, då kommer det gå över.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Visst, många må nöja sig med det de har, men tro aldrig för en sekund att din brud/kille inte ser/tänker "Fan, man skulle haft en sån partner istället.." Precis så känns det för mig.
Han är två år äldre än mig, har ett bra jobb som nån fastighetsmäklare eller vafan det är så han tjänar bra med pengar, han har åkt jorden runt förra året (exflickvännen älskar att resa) m.m.
Jag själv är arbetslös men försöker verkligen få ett jobb, håller på att ta körkort, (han har ju körkort såklart) och har inte så mycket pengar så kan liksom inte följa med ut och resa.
Så visst, hon tycker sannerligen att han intresserar henne mer.
Men det jag ändå inte fattar är varför hon var otrogen? Det är bara att göra slut istället vilket också hade kännts bättre för mig.
Live Hard, Die Young
PrimusC P21 Ja förhoppningsvis så träffar man nån bättre. Problemet ligger i att jag inte har det lättaste för att få tjejer, är blyg och kort för att vara 19 år. Är inte ful precis men ser yngre ut än vad jag är vilket är riktigt jobbigt. :/ Fortsätt posta! Behöver så många råd jag kan få!
Live Hard, Die Young
Breakare
2008-12-04 15:32
låt tiden avgöra mayn, times is a motherfucker men den läker bra ;)
HERB, bust a cap in yo ass
Var ihop med bruden i 2½ år och det tog slut, dock inte för något otroget osv som det var för dig, men jag lider än...och de tog slut för 4-5 månader sen...Det jag gjort är just det där med att umgås med polare, som tur så har jag polare kvar som inte har flickvän som jag kan umgås med utan att bli påmind om exet som hon nu är för mig då. Det där med att umgås med vänner är lite överskattat, men funkar lika bra som att dränka sig i alkohol, med andra ord, att det är kortvarigt. Det hjälper för stunden man är med dom och lyckas man så håller den känslan igenom utan att man i små stunder råkar tänka på bruden och sen försvinner de igen fram o tillbaka genom hela dagen. Jag håller själv på med musik som hobby, men det hjälper inte mycket för det är fel ord som kommer upp i skallen än, allt om kärlek hit o dit. Så jag har försökt att med avsikt dra fram ett lite mindre beroende av någonting nytt, och i detta fall är det spel, köpte det nya NFS Undercover och försöker bara koncentrera mig på att klara det så bra som möjligt, innan så var det gymmet jag satsade på, så fort du känner att du tappar intresse för saken du gör som får dig att tänka på annat så försök komma på nåt nytt, som någon skrev, var aktiv, våga fan inte ta en för lång paus, för då kommer allt tillbaka omedvetet, visst kan man vila ibland och inte bränna ut sig, men det är en risk man får ta. Måste erkänna att tråden inte gjorde det lättare, men ändå samtidigt så gjorde de det för mig. Att våga ta itu med känslorna och tillåta sig själv att må dåligt för att kunna gå igenom denna period är något man vägrar göra, men som man inser sen efter en tid att de skulle varit de första man gjorde. Så det var det jag gjorde, läste igenom tråden och blev påmind om massa saker om de gamla, men försökte iaf och lyckades få ner ord i den här rutan som jag hoppas hjälper dig. Lycka till =)
hihi dagens teknik. Det kommer nog gå bra ska du se.
aaa
Negative : Jag tror det beror lite på hur man är som person, jag vet att jag lättare går vidare om jag tänker typ "Skit i henne, vill aldrig mer se henne, hon är dum i huvudet..osvosv"..negativa tankar, för i hans sits så var ju hon faktiskt en riktigt idiot. Är man däremot en person som vill framstå som någon form av en "bigger man" så kan man väll hälsa.. Jag skulle aldrig vilja sätta mig i en sån situation att jag måste står där med hon och hennes nya kille, då skulle jag endast känna mig mer och mer sårad för varje sekund.. Bättre att lämna stället och tänka, HON ÄR DUM I HUVUDET VILL INTE VARA PÅ SAMMA PLATS SOM DEN SKATAN, än att gå fram och bygga upp massa konstiga stämningar och bla bla när det ändå slutar i att hon är en biiiitch! Jag tänker typ om man träffas på en krog eller något sånt, ses man på stan kan man väll ge en liten nick eller nått om ögonen råkar mötas.. men faktum är ju att det är hon som är en idiot och då förtjänar hon varken respekt eller ett "HEJ HEJ!" från mig..
Frågan är varför detta med hälsa ens är ett problem.. Iochmed att hon var, ursäkta ordvalet, en fitta, så ska hon per automatik försvinna ur ditt liv. Och är det så att du fortfarande tänker på henne och saknar henne och så vidare, få henne iallafall att tro att hon inte finns mer. För henne spelar det säkert ingen roll. Var hon otrogen och/eller var en jävla fitta på andra sätt så bryr hon sig inte om du bryr dig om henne. Men varför ge henne glädje av att veta att du fortfarande tänker på henne? Låt henne veta att hon är död för dig, undvik henne inte. Men om ni ses på stan, kolla henne dött i ögonen som om du aldrig träffat henne förr.
Serri föfan! När jag läser alla inlägg så tänker jag: Hur jävla mycket påverkan kan en person ha på en? Föfan, vissa som skrivit ändrar hela sitt liv för att komma över en tjej? Faaaaan! ´Illa asså!
Highfive anyone, anyone?
Niito: Ibland är det så illa...alla har sina sätt att göra det på, och det som funkar för mig betyder inte att det funkar för dig, att vända sig till ett forum/folk för att få råd är mer för att man behöver lite sympati och känna att man fortfarande existerar, och ju mer som svarar på de djupa frågor man ställt ju mer levande känner man sig, efter att man helt försvunnit pga tjejen/killen som gjort slut osv och är i början av den perioden. Och till din fråga hur mycket påverkan en person kan ha på en?! Du svarade på den frågan ganska bra själv, tillräckligt mycket för att man ska kunna ändra på hela sitt liv och sin livsstil för att antingen leva med den personen eller försvinna från den.
Black_Armor Bra sagt där.
Hur jävla mycket påverkan kan en person ha på en? Föfan, vissa som skrivit ändrar hela sitt liv för att komma över en tjej? Faaaaan! ´Illa asså! Under det senaste året har mitt liv bara handlat om den här tjejen och vi har haft det väldigt bra tillsammans, har aldrig varit så lycklig som jag var då och sen när man får reda på en sak som att hon har gått bakom ryggen på mig för nån annan snubbe så känns det. Jag lovar dig.
Man får helt plötsligt starta om på noll känns det som.
Live Hard, Die Young
Därför jag lärt mig att man ALDRIG ska proiritera tjejen först.. Hela livet blir fuckad när det tar slut.. Man ska va men sin tjej när man har tid lixom! Men det är lättare sagt än gjort... Detta gäller ju inte om man träffar en " Vi kanske ska gifta oss o skaffa barn" tjej!
Highfive anyone, anyone?
Det är det som är problemet niito, alla tjejer är absolut inte likadana, så jag vill inte ha nån jäkla brud få damp på mig nu, men att det finns de brudar som man tror är så jäävla underbara och allt verkar underbart, man tjafsar då och då men det hör till förhållanden tänker man ju såklart för inget eller ingen är perfekt, sen kommer man till den stunden då man börjar känna att det har gått så bra att nån av oss kommer komma in på snacket om barn och så vidare. Och man har det snacket, man går ut på stan för att shoppa kläder men av någon konstig anledning stannar till vid möbelaffärer och snackar om att "den där sängen ska vi ha sen och dom gardinerna och dom här tallrikarna och glasen är ju jättefina men bara i den här färgen" osv osv och allt verkar fortfarande underbart eftersom att tjejen ännu verkar intresserad och planerar frammåt, så antagligen känner hon också att de kommer hålla, sen helt plötsligt tar de slut för någon anledning och allt fuckas, helt plötsligt blir hon en helt annan person och man undrar vad faan som just hände, och om man kan bara spola tillbaka för att hinna med själv så man fattar men allt går så fort sen helt plötsligt ska man bara acceptera läget som om 1 år eller 2½ eller 3 år av ett förhållande inte ens har betytt något. visst är det nog svårt för bruden också och att hon är ledsen och förvirrad, men ändå, nu handlar det om en kille som behöver hjälp och man får försöka vinkla det så man hjälper honom, och i hans läge så blir det så att man får ställa om helt, och akta sig för de där med att ifall det inte funkar för henne och den där andra snubben, att hon hör av sig igen och helt plötsligt "ångrar sig så mkt och verkligen har insett hur mkt han egentligen betydde för henne" och sånt bullshit för att hon inte orkar leta nytt igen. Men då har vi då frågan om tillit, kan man lita på den personen, visst "en gång otrogen alltid otrogen" de tror jag inte på, men nog fan är det ganska ofta så tyvärr. Sen tar alla ordet otrogen på olika sätt för ingen jävel är lik den andre, men otrogen är otrogen.
sen helt plötsligt tar de slut för någon anledning och allt fuckas, helt plötsligt blir hon en helt annan person och man undrar vad faan som just hände Word på det där.
Kände likaså för ca 2 månader sen, märkte att det var nånting som var fel och sen blev hon en helt annan person, inte den tjejen som jag lärde känna.
Live Hard, Die Young
Haha, man ska akta sig för det där "Åh, kolla, sån där ska vi köpa när vi skaffar villa"-snacket. Man tror gärna på det men det funkar inte så. Tror man stenhårt på att något ska funka, och sen skiter det sig, så gör det ändå ondare. Det kanske är sjukt, men den logiska lösningen är ju då att gå in i nya relationer, med förväntningen att det ska skita sig. Men det är ju inte en hälsosam inställning till relationer, eller till något annat heller för den delen. Jag tror att när (läs:om) man träffar den person som man verkligen kommer spendera hela livet med, eller iallafall en stor del av sitt liv med, så kommer ihåligt snack om möbler och namn på barn inte behövas. Det kommer komma naturligt, och som om det vore en självklarhet. När man "leker" med tanken med någon för stunden så kommer det bara göra det slutsgiltliga slaget hårdare, och istället för att gå vidare så tänker man "Vadfan hände med våra planer om ditten och datten".
skit i henne om ett tag kommer du inse att det va det bästa som kunde hända
Sant mephisto, det låter logiskt att bara gå in i nya relationer och hoppas på det bästa och att man glömmer det som hänt så fort som möjligt, men samtidigt som du skrev så är det inte en så värst hälsosam inställning att ha. Alltså alla råd du fått nu Fronh går att testa, från att va me vänner till att hitta nya saker att göra för att hålla dig aktiv,men kom ihåg att du aldrig till 100% kommer att ha henne ur skallen oavsett vilket råd du följer, för det är för tidigt än och dina känslor är starka ännu, som jag sa, de har gått 4-5 månader för mig, har börjat må lite bättre nu men det är ännu inget att börja hurra för, eftersom jag inte har kunnat sova ordentligt på nu 1 månad eller mer, har fått få timmars sömn ena dagen sen varit vaken ett par dar i sträck sen några timmar till, sen slocknar man bara ibland hemma av att man är utbränd sen har det pågått sådär, inget roligt alls att gå igenom. Men man lär sig hantera smärtan med tiden, och jag hoppas att du slipper gå igenom samma som jag gör, eller iaf på samma sätt.
tänk på vad hon gjorde mot dig. det tar en stund men du inser snart vad det är för en person. den dagen du träffar en riktig tjej kommer du glömma den här skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lillskipp. vi må alltid leta efter bättre. men om killen är bäst finns det ju ingen bättre än honom. o då stannar man kvar ;)
Tizzle Tazz
Booo: Jag känner inte dig och kan därför inte avgöra huruvida du passar in på många tjejer, men killen är bara bäst tills du träffar någon som är bättre. Finns alltid bättre, och om inte bättre så passar de bättre med dig vid den tidpunkten osv. Mina föräldrar har varit tillsammans (ogifta) sen de var i 16-årsåldern, och de har såvitt jag vet hållt ihop sen dess. Jag föddes inte många år senare. Men jag vägrar tro att varken min mor eller far inte träffat på en människa som är bättre än den andra. Det handlar bara om hur mycket man har investerat i förhållandet, och därmed, hur mycket man förlorar om man "uppgraderar" sig. Men propps till dig och din kille (om du har någon) om han är bäst i dina ögon. Måste vara en härlig känsla, att helt genuint tycka att ens partner är oslagbar. Frågan är bara hur väl man hanterar att göra slut sedan, om det nu skulle hända.
mephisto mina föräldrar har varit ihop från 13 års åldern. de gifte sig när de var 18 o fick mig när de var 20. ingen människa är perfekt. men när man väl älskar en person så pass mkt och han älskar henne lika mkt tillbaka o de e på samma nivå och de tycker att min partner kan inte bli bättre. då lämnar man inte sin partner. man lämnar ju sin partner av en orsak/anlendning. jag ser det som en bil. jag skiter i ifall min bil är ifrån 89 och inte är en porche. men funkar den som den ska. och den uppfyller mina behov då tycker jag att det inte finns nån bättre bil. varför ska jag byta ut min toyota från 89 mot en porche jag inte har råd med och som krånglar? det jag menar är, så länge killen är bra och uppfyller mina krav o behov då finns det ju ingen anledning att tro att det finns bättre. jag tror att det är väldigt få tjejer som lämnar sina perfekta killar för andra killar. då har han inte kunnat tillfredställa henne el uppfylla hennes behov. de e väl samma sak när det gäller er killar? om er tjej är inte den bästa o ni hittar den bästa tar ni ju den. man uppgraderar sig alltid.
Tizzle Tazz
Boo: Jo, absolut. Min poäng är dock att en dag går bilen sönder, och istället för att reparera, så köper du ny. Detta gäller såklart oss killar också, men nu handlar tråden om tjejer.
Booo Du säger ju det själv "ingen människa är perfekt" och sen säger du att man inte lämnar sin partner om man tycker att den inte kan vara bättre.. Du säger emot dig själv.. Det finns ingen människa som kan uppfylla en annan människas alla krav och behov.. Alla har bra sidor och dåliga sidor, klarar man inte av att acceptera brister hos sin partner (så länge bristerna inte är överflödiga) så ska man inte vara i ett förhållande från första början.. Med ditt tankesätt har du många förhållanden att se fram emot..
my name is xelly smelly
En fråga bara
Hon och en kille (han är två år äldre än oss, född 87) har skrivit till henne att han vill sätta på henne osv och hon har såklart svarat tillbaka med lika sorts ord så att säga. Min flickvän skrev även att hon tyckte det var synd att hon var i ett förhållande med mig för hon ville ju såklart uppleva sakerna som dom skrev till varandra osv så när jag läste allt det där Den delen, min fråga är, hur fick du reda på allt dom pratade om?!..sa hon allting till dig eller vad?
Toastare
2008-12-05 11:36
det går över.. jag blev bränd som 18 åring och har blivit det en hel del gånger under de snart 11 åren efter det. Men jag kan säga att den där gången som 18 åring inte längre känns alls.. snarare undrar jag hur jag kunde falla för en sån kille.. och "otrogen över msn" jag säger då det
Jag skyller allt på Emma!
Den delen, min fråga är, hur fick du reda på allt dom pratade om?!..sa hon allting till dig eller vad?Allt du läser på internet är sant! Fick först reda på av en kompis att han hade hört rykten om att han hållde på att skriva med nån kille så när jag var hemma hos henne och satt vid hennes dator (hon var på nedervåningen) så kollade jag upp hennes msnkonversationer och vips så stod allt där framför ögonen på mig?!
Är säkert fel av mig att läsa dom men ville som sagt få bekräftelse.
Hon har sagt förr en gång att jag inte får läsa dom, undrar varför hehe :P
och "otrogen på msn" jag säger då det Va menade du med där Bounty? :P
Live Hard, Die Young
(har inte läst igenom tråden) Det du absolut inte ska göra i en sådan här sits är att ligga runt med andra tjejer! Sånt kan man ångra en del i efterhand eller så kan situationen bli jäävligt jobbig när du väl ska sätta igång osv.... Som många har sagt läker tiden alla sår. Om du har en hobby/intresse så sysselsätt dig lite extra med det. Jag brukar alltid starta upp något större skiss/måla projekt när jag mår dåligt! Det får mig på andra tankar. Supa/röka funkar också men bara för stunden. HÄNG MED FAMILJ/VÄNNER. Lev väl ! frid// bajskorv aka vroksjab
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Toastare
2008-12-06 01:12
Frohn, hon SKREV på msn ..hon har inte ens hånglat med nån.. eller kramat. Bara att snacka med henne ju.. nu är du inte jääättegammal, men om ni kanske är nere i ett-års svackan så kan det lätt bli så att hon vänder sig till msn och "flyr" genom att snacka sånt med andra killar. och om du tror att detta är ditt livs kärlek... du kommer träffa ett par sånna till under närmsta kommande år :)
BountyBoo F28 Jo det har du ju rätt i men tyckte det dom två skrev till varandra var bara för mycket. Dom har ju även träffats nu en gång så vem vet vad dom har gjort, vill inte tänka på det hehe.
Live Hard, Die Young
Redaktionen
2008-12-06 13:39
Alltsa BB vi fattar, du ar gammal och kool - kan du inte lata han slippa det tjatet nar han blivit av med sin karlek?
namaste
Toastare
2008-12-06 17:50
ÅderpåleOne, nej du fattar faktiskt ingenting... eller kanske mycket annat.. men tydligen inte om mig och det jag skriver. Spara denna tråden och ta fram den när du är lika gammal om mig, som väl är om 10-11 år. Jag hade reagerat på samma sätt som dig för 10 år sen om någon som var 28 hade skrivit så när det tog slut med den killen jag hade då. Så jag förstår var du kommer ifrån.. Frohn, men du VET inte.. antingen skiter du i det och skiter i henne, eller tar du reda på sanningen och inte vad du tror.. och antingen talar hon sanning och vill lösa det, eller ljuger hon för att 1. inte förlora dig 2. vill äta kakan och behålla den... eller talar hon sanning och vill avsluta ert förhållande. Det är upp till dig hur mycket energi du vill lägga på det.
Redaktionen
2008-12-06 18:09
BountyBoo Jag menar bara att vi ser att du ar aldre an de flesta har inne sa du behover inte havda dig om det hela tiden. Det ar inte forsta gangen jag ser dig gora det menar jag. Jaja, ja stor mig inte tillrackligt pa dig for att tjata vidare offtopic nu - aven om det verkar vara lugnt nar man gor det med dig. hihi
namaste
Toastare
2008-12-06 20:15
Åderpåle, jag är ledsen att göra dig besviken.. men mitt inlägg är inget sätt att försöka hävda mig. Detta är internet och jag gör mig inget besvär att framstå som något här.. det är DU som tolkar det så. Har jag inte rätt att skriva mina erfarenheter för att jag är äldre och har mer erfarenhet? hihi
BountyBoo F28 Du får ursäkta men känner mig trött och uttråkad just nu men menar du att hon kanske ångrar sig och vill ha tillbaka mig? Eller? Jag frågade någon dag efter vi gjorde slut att jag skulle tänka ge henne en till chans om JAG vet att jag kan lita på henne men då sa han att det var bäst att vi gjorde slut. (typ som att det verkligen var över, hon vill inte ha mig.)
Live Hard, Die Young
*ursäkta vissa stavfel.
Live Hard, Die Young
BountyBoo Så du skulle acceptera ifall du hade en kille som satt och skrev att han ville sätta på andra tjejer på msn?
my name is xelly smelly
Vänd kärleken till hat! Tänk bara på hur fittig hon var mot dig.. Drastiskt men effektivt...
Pokerface P24 Försöker försöker, bara att det är förjävla svårt! :S Ikväll var jag och handlade käk med morsan på ICA eller vart fan det var och tänkte; - Hur reagerar jag om jag träffar på henne och hennes nya ragg nu? Skulle inte förvåna mig ett dugg om den där snubben skulle göra värsta hånflinet, sånt hatar jag. Skulle jag ha hälsat? vill ju inte hälsa på henne om han skulle ha varit med direkt. Vad hade ni gjort?
Live Hard, Die Young
Toastare
2008-12-06 22:31
Xelly, självklart inte... men jag hade pratat med personen och utifrån vad han sagt agerat.. men hon har inte ens kysst någon? Det är ju sjukt många människor som flirtar på internet för att de inte har ett förhållande som är tiptop, det är absolut inte rätt..men bättre det än att de går och är otrogna. Nu känns iof inte detta så seriöst och det kanske var likabra att det tog slut.. men jag bara menade att han drog för snabba slutsatser och borde konfrontera henne. Antagligen gjorde hon så här för att skapa en konflikt och det var lättare för henne att göra slut.. hade hon inte velat det, skulle hon inte ha en msn-konversation uppe med killen, eller ens varit inloggad på msn när hennes pojkvän är där.
Fronh Dissa! Kolla inte ens...
BountyBoo Okej mitt förhållande var inte tiptop ca två-tre veckor före vi gjorde slut, tänkte först ta en paus och jag undrade varför hon ville ha det. Då sa hon typ bah att hon störde sig på småsaker hos mig osv, fattade inte så mycket. Men sen nästa dag ville hon inte ta en paus utan fortsätta och se om det blev nå bättre. Jag tyckte förstås att det blev bättre men sen efter våran 1 års dag kom jag på henne med den dära msnkonversationen. Jag frågade VARFÖR hon gjorde som hon gjorde och då fick jag svaret; - Jag vet inte, blev nyfiken på han! Då frågade jag om hon gillade honom och hon sa kanske, att han verkade intressant osv. Även om jag inte hade kommit på henne med det dära så var det väl bara en tidsfråga innan hon skulle ha gjort slut med mig? Han har varit nere i Skåne och i Stockholm nu men tror han har kommit hem hit till den stad vi bor i eftersom hon träffade han i måndags. Förhoppnings är han bara här på besök för jag kan bara inte se dom tillsammans, vägrar göra det. Känns som om hon bara har "Nöjt" sig med mig tills hon äntligen fick tillfälle att träffa honom. Hur som helst så tror jag att hon hade gjort slut med mig förr eller senare, känns förjävligt att veta att dom har haft kontakt bakom min rygg medans jag själv var så kär så kär och hon inte var det.
Live Hard, Die Young
Fronh Känner igen mig i den där situationen... Bara att min/hennes process var lite mer utdragen.. Och i mitt fall så hade jag ungefär de känslor som du verkar ha nu, aningen svagare kanske men ändå... Det kändes piss som fan i början, men jag insåg sedan att det var lika bra det som hände... Har du misstänkt att hon har pysslat med något "skumt" tidigare i erat förhållande? Om ett tag när du fått lite mer distans till saken så kommer du se allt mycket klarare.. Det lovar jag...
Pokerface Aha okej, sörjer med dig. :/ Ja, för många månader sedan skrev en annan kille till henne att han ville sätta på henne, pulla henne, slicka och allt det där men då skrev hon inte tillbaka utan skrev typ att hon var med mig punkt slut. Vi bråkade lite om det där då kommer jag ihåg, jag var sur på henne för att hon tillät att den där snubben skrev sådär (hon sa typ inte att han skulle sluta utan hon tillät honom om man säger så.) Och hon blev sur på mig för att jag läste hennes msnkonversationer, hon sa att det var privat och hon ville inte att jag skulle läsa dom. Jag sa till henne att hon gärna fick läsa mina men hon ville fortfarande inte att jag skulle läsa hennes av nån anledning. Visst, kanske man inte ska läsa ens msnkonversationer men tycker det är ganska töntigt och visst, kanske det var bäst att vi gjorde slut då jag inte kan lita på henne till fullt eftersom jag har läst hennes msnkonversationer två gånger bara för att försäkra mig om att hon inte skriver nått sånt där. Känner ju att jag har kommit över henne mer och mer men känner mig så förbannat ensam! speciellt denna helg då jag inväntar pengar och kan ej gå ut och festa med kompisarna utan sitter hemma nu!
Live Hard, Die Young
Fronh Nej för fan sörj inte... Jag har aldrig mått bättre =D Det där var ett tag sedan.. Ja men det där med att läsa msn konversationer och grejjer... Man måste göra vad man måste göra om hon inte berättar grejjer ju... Hoppas att du snart inser hur jävlig hon verkligen var mot dig... Och den där snubben hon är med nu! En gång i tiden var förmodligen du den snubben fast mot den hon hade innan dig... Dom är luriga dom där damerna, i allmänhet.. No offence men så är det... En man kommer aldrig att förstå en kvinna till 100% och förmodligen vice versa.... Det jobbiga i din situation är att du riskerar att springa på henne när som :S Kan ju bli lite dålig stämmning, men håll huvudet högt! Festa inte i ditt humör... Bättre att ta det lugnt och se film och lyssna musik^^