Den allmänna uppfatting: SKÄGG
Vad är den allmänna uppfattningen när det gäller skägg? Killar som tjejer vad tycker ni? ser man bara ovårdad ut eller ser man ut som en vildman? :P Jag personligen gillar att ha skägg, varför? JO för att jag älskar att stryka det lite smått filosofiskt medhårs :) sen så älskar jag att ha mustasch, emn jag blir allt för retad när jag har mustasch :( Ps. jag söker även brevvänner.
Rocka kamelen en gång
- Är manligt. - Passar inte alla. - Passar mig ypperligt.
•pave paradise•
Jag får låna tråden lite snabbt bara? Kan vi enas om att hip-hop skägget, den så kallade strängen, är det fulaste skägget av alla? Ha gärna stubb, eller kort, och ansa det gärna så det är jämnt och fint. Men snälla snälla undvik strängen till alla pris!
Bildexempel, my good man!
•pave paradise•
jag älskar skägg. skägg är vad som skiljer pojkar från män. ibland har jag svårt att avgöra om jag skulle tycka en kille vore attraktiv utan sitt skägg, och flera gånger har jag upplevt att killar jag tidigare inte skulle ha kollat efter två gånger helt plötsligt finns så fort dom odlar skägg. MEN. Detta gäller inte alla. Skägget får inte vara för långt eller tunt. Som skäggig måste man inse sina begränsningar. Ett tunt så kallat könshårsskägg är fan inte snygg någonstans. Men det är i mina ögon det enda undantaget. Tyvärr har inte dem som bär könshårsskägg förstått detta utan plågar omgivningen med dessa vidriga skapelser.
Skägg är the shit. Jag har helskägg med tillhörande mustasch. Skit i folk som retar dig, de är bara avundsjuka för att de själva inte kan bära något så manligt med stil.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ni måste visa bilder på erat skägg/mush! Själv rakar jag oftast, ibland händer det väl att man sparar lite, men inte så ofta heh.
be the change
lhabia Jag kommer inte på någon som har det nu på rak arm.. Här är en variant:
INTE OK!
Alla som har sträng ser bättre ut om de bara trimmar allt skägg i samma längd utan några linjer alls. Om man vill kan man ta en mm kortare på halsen. Men inga skarpa linjer ffs.
Producent
2008-11-18 00:25
jag älskar också skägg. men då ska det vara välvårdat och fint snaggat!
Kan vi enas om att hip-hop skägget, den så kallade strängen haha!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-11-18 00:27
spy HAAH! mitt ex har en sådan utan mustasch. och han är jävligt down med hip hop. åh vad jag skrattar. jag msåte säga det till honom, så kanske jag får honom att spara ut till helskägg som jag personligen gillar bättre på killar.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Hahaha...det är ju douchebag-combon!
•pave paradise•
Det enda jag saknar i livet är skägg, lucky fucking people!
HMOR
spy_vs_spy P27 Vi kan enas. Ser man ut så borde man låsas in.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Vettefan, har ingen direkt åsikt om skägg i allmänhet. Har skägg för att jag vill dölja att jag har dubbelhaka and that's it. Tycker det är lite fjolligt att ansa och hålla på så har väl inte det finaste heller men det fyller sitt syfte och jag bryr mig inte.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Producent
2008-11-18 00:31
virre det är enda anledningen varför jag vill ha skägg också!
skägg e det bästa som finns men inte om det är ett långt pipskägg. eller neckbeard. men annars.mmmmmmm skägg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja och så kan man kittla tjejer ( och killar om man vill) på tuttarna med sitt skägg om man vill.
ja och så kan man kittla tjejer ( och killar om man vill) på tuttarna med sitt skägg om man vill. Hahahaha...
•pave paradise•
lhabia: lätt det bästa med skägg.
Det Super Jobbigaste som satans jävlar är att det alltid kommer fram någon jävla blådåre på fest och rycker i det och ba TUT TUT HAHA
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Beards - Manly as fuck AND good for boobtickling.
•pave paradise•
__virre__ ja eller tjejer som ska kittla en under hakan bara för att man har lite skogshuggar skägg, jobbit men det accepteras haha
Rocka kamelen en gång
Producent
2008-11-18 00:39
__virre__ ja eller tjejer som ska kittla en under hakan bara för att man har lite skogshuggar skägg, jobbit men det accepteras haha ååh jag gör så hela tiden! eller rafsar i polisongerna om det finns! fast det är bara tjejer som tycker ni är söta som kattungar som gör det. så håll utkik
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm fyra också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spyan: nej fulast är när dom är ojämna. det är fan värre.
Är det Jesse Rose-skägg man ska ha?
Annars är Richie Hawtin-skägget helt okej?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
man ska ha det skägg man själv tycker man passar bäst i men passa sig för könshårskägget.
jag gillar jesse rose.
Alla gillar väl Jesse Rose?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Jag har ett helskägg som jag trimmar samtidigt som jag rakar skallen.. Brukar hända kanske 4 gånger om året. Håller med om att det finns folk som verkligen borde undvika skägg, folk som har för tunt skägg till exempel. Samt sådana som helt enkelt inte passar i skägg. Friserade skägg (som "strängen" som postades ovan, inte som i skägg-VM-skägg) är oftast fula, men det finns folk som passar bra i det med. Anledningen till att jag har skägg är att jag avskyr att raka mig. Och att jag är jävligt het i skägg.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Skägg är bäst! Men som sagt, alla passar inte i det, tyvärr. Fjunen kan raka sig och vänta tills skäggväxten grovar till sig. Och vissa fattar inte när det blir för långt. Men oftast är det kung när det är långt. Fast skägg är och kommer alltid va snyggast afro-style
One chapter a day
Förut älskade jag skägg nu har jag bara en crush på det... finns för många äckliga hårdrockskillar med skägg och långt hår som lite förstör helhetsbilden av skägg. Men de som har ett snyggt skägg och är passar i det, mmm det är fantastiskt.
Jag håller med om att det är mycket terapeutiskt att ha några centimeter skägg att sitta och klia och dra i. Det fulaste man kan göra med skägg är ju att raka till det så kallade fittskägget, att bara ha den där strängen under läppen och inget annat. Att ha det för välvårdat så att det är rakat med kirurgisk precision och ser ut som om det är påmålat med tuschpenna, det i vissa kretsar så kallade discoturkskägget, är det andra fulaste man kan kreera. I övrigt tycker jag bara det är stiligt om det ägs av folk som har växt nog att bära upp det.
There aint no party like my nannys tea-party !
Mitt favoritskägg har Rick Rubin!
Rick Rubin är iofs kung på alla möjliga sätt, både med och utan skägg. Men hans skägg är mäkta imponerande.
•pave paradise•
Skägg är nice men så klart inte på alla. Lite längre skägg stubb är trevligt. Sen tycker jag att killar med skägg ser snällare ut.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Mitt skägg får mig att se ut som en öststatstorped i en dålig actionfilm. Väldigt bra look för mig faktiskt. Synd bara att det är så gråsprängt... får mig att se äldre ut, och jag är redan för gammal!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Moderator
2008-11-18 13:10
När man pratar skägg är det omöjligt att undgå giganten Hasse Langseth.
Sexigare skägg får man leta efter!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Mitt skägg får mig att se ut som en öststatstorped i en dålig actionfilm. Hahaha :D
At the gates of Eternity...
sånt skägg e finast tycker jag.
eller sånt
SKÄGG!
Angående hiphopskägget , är det okej om man inte har en sån där tunn linje? nu snackar vi 2cm bred linje och ingen musch? ^^
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Angående hiphopskägget , är det okej om man inte har en sån där tunn linje? nu snackar vi 2cm bred linje och ingen musch? ^^ Så länge du är bekväm med din sexuella läggning så...
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Graffare
2008-11-18 14:02
skägg är vad som skiljer pojkar från män. Bra sagt medoria!
Skägg e näääjs.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Jag vill också ha skägg :(
Vi är överallt!
Jag hatar när jag har för "mycket" skägg, men när man precis trimmat det då är det fresh och inte lika irriterande =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
hahaha, hiphop skägg. jadu, jag har hört folk säga att jag har oganism skägg men hiphop sträng/skägg var nytt!
Ja men det är ju nästan bara hip-hoppare som har skiten. Organsim, Form One etc.. vroksjab Om det är snyggt på dig och du gillar det så ska du såklart inte låta mig eller någon annan tvinga dig att ha nått annat. Om du däremot vill ha en ärlig åsikt så skulle jag nog säga: nej det är inte ok. Som jag sa tidigare byt till ett jämnt skägg utan linjer istället. Eller så kan du fucka med en grymt cool släkting till hip-hopskägget: den så kallade skepparkransen.