statushysteri - Det osannolika ligger inte i att det skulle finnas liv på andra platser, utan snarare att de skulle vara högstående och dessutom att dessa högstående varelser skulle ha förmågan att resa mellan stjärnor och vidare då att de skulle ha rest just hit och då för x antal tusen år sedan för att bygga pyramider och sen bara skita i oss? Verkar lite osannolikt ja. Subdominant - Afroamerikanska drag?Jasså Mr rasbiolog, kunde utomjordingarna se in i framtiden också och därigenom få fram en modell på sphinxens ansikte utifrån 50 cent eller vad? Angående lyftkranar, som sagt med en viss insikt i grundläggande fysik så vet man ju att med taljor, ställda mot varandra på rätt sätt kan man med en motvikt på 50 kilo lyfta 300 kilo med ett lillfinger. De hade kommit på hjulet i egypten. Dessutom, jag har sett folk ta 20 tons lastbilar med gomseglet, de stod ju på hjul, men å andra sidan har jag också dragit upp en båt med hjälp av några stockar att rulla den på. Utifrån detta tror jag nog att jag skulle kunna flytta en 200 tons jävla stenbit om jag hade ett par hundra slavar som jag kunde beodra att dra åt ett visst håll. http://www.egyptologyonline.com/pyramids.htm En tanke värd att tänka här är då, kolla på alla pyramider som inte klarat sig lika bra, som inte var lika bra byggda. Var utomjordingarna sempiga på att bygga pyramider först, för att sedan bli bättre? Var det människorna som byggde kassa pyramider först och då tröttnade utomjordingarna på att se dem lalla runt och idioter och kom ner för att visa hur det ska gå till? Det finns hundratals pyramider i Egypten, byggda i olika stilar och vid olika tidpunkter. Det var inte så att Farao en dag bara sa, "fuckit, jag har tråkigt, nu bygger vi en stor jävla pyramid i Giza!", "hur gör vi det!?!" frågade en hovfunktionär, "vi improviserar yao!" svarade då farao och arbetet satte igång. Så skedde det alltså inte. När man byggde pyramiderna i Giza hade man redan byggt en stor jävla pyramid i samma stil på ett annat ställe och innan dess hade man byggt en hel jävla drös pyramider i andra stilar.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!