Fingrarna gjorde inte ont alls som många brukar tycka och tro.. Jag har gjort tatueringar runt underarmarna, armbågarna, samt högerhanden och fingrarna. Armbågen är verkligen ett ställe som varierar från person till person. Antingen så gör det svinont, eller så är det inte så jävla speciellt alls. För mig var det det sistnämnda, dock har jag bara kört runt omkring armbågarna på de yttre benpartierna. Kan tänka mig att det gör lite ondare mitt på. Det ställe som kändes mest för mig var på handen, det var min andra tatuering så jag var väl inte så van vid nålen då heller. Det jag är lite nyfiken på är smärtan/obehagligheten på halsen. En kompis skrev sitt namn på ena sidan av halsen i en ganska harmlös skrivstilstext, han tyckte inte att det gjorde "ont" direkt, men han fick värsta ryckningar i bland annat ögat. Det jobbiga där var att han vela skratta när han fick rycket i ögat men fick hålla sig för att inte spänna halsen!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.