för att han är din pojkvän.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jenova: "Medlem sedan: 2008-08-05" Kul att du är tillbaka fella.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Peppis F25: Vad har det med saken att göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha sibs
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
det var ironi. som sagt välkommen tillbaka
in b4 he gets bannad igen
nej det här är mitt konto. :S
Hm...folk gör det så svårt att tycka illa om dem...
•pave paradise•
sibs vet inte när han ska hålla tyst bara... det är hans problem... :P
Nej, sibs problem är att han råkade födas med 47 kromosomer istället för 46...
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
bountyboo... inte min favvis om vi säger så
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Om det är nån som känner sibs bra är det jag... och jag vet att han är mer seriös i verkligheten... :)
Då kan han hålla sig till verkligheten tycker jag. Jag är mindre seriös i verkligheten så jag håller mig på whoa!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
SkadegladsBack: Varför, har hon bannat dig någon gång eller? ;)
På internet skiter man i hur seriös man är för att man inte känner folk. många gör så. dock är jag själv väldigt seriös. kan också vara helt sinnessjuk och ha konstiga samtals ämnen men tar inte upp dom för jag vet att man lätt blir bannad då... haha sibs får skylla sig själv:p jag sa till honom att han skulle bli bannad:p
På internet skiter man i hur seriös man är för att man inte känner folk. många gör så. dock är jag själv väldigt seriös. kan också vara helt sinnessjuk och ha konstiga samtals ämnen men tar inte upp dom för jag vet att man lätt blir bannad då... haha sibs får skylla sig själv:p jag sa till honom att han skulle bli bannad:p cool story bro
ingen köper att du inte är sibs dock
Jag är helt sinnesjuk och bananas jag med, typ. Liksom. Värsta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ööööhhh? vill ni ha bevis eller? hur ska jag kunna bevisa att jag inte är sibs...???
Jenova: WEBCAM ELLER TIG FÖR ALL FRAMTID!
jag äger ingen webcam på den här datorn. jag kör med kamera. kolla min bilddagbok så får ni se vem jag är. :)
Om du verkligen vill och bryr dig så kan du nog komma på nåt sätt att bevisa det. Men jag tror inte folk bryr sig så mycket. Det är bara enklare, roligare och mer logiskt att anta att du är sibs eftersom du gjorde ditt whoa account i förrigår, typ efter att du blev bannad. :)
här är sibs och jag.
skulle öppnat account tidigare men jag har varit upptagen för jag har jobbat hela sommaren. nu har jag äntligen semester och har tid att vara vid datorn.
Allt den där Sibs tillförde var ju massa dopehead-trådar, kanske därför folk tröttnade?
Det finns bilder på både henne och sibs på hennes bilddagbok *hint hint*.
Beat the odds like an abusive freak show owner
hehe det är tyvärr vårt favorit samtalsämne ( SOM MAN INTE SKA PRATA OM PÅ INTERNET WTF??? ) haha Qnivqast : vad då *hint hint*? XD
who cares om de är sibs eller ej. hon verkar lika rolig att följa på sin väg till banning som sin pojkvän. :-)
jag ska fan inte bli bannad :p jag kan behärska mig själv XD
best of luck to ya. (jag betar en månad, och tror "pojkvännen" tar över datorn ngn kväll på fyllan eller dylikt o får henne bannad, kan tom ske innan månaden är över)
En månad? Inte en chans. Går det tre veckor blir jag förvånad.
det där kan jag helt klart hålla med om XD nej då jävlar. nej han försöker bli normal :)
det är ju såklart sibs som gjort en användare med henne som bakgrund =) varför vart du bannad btw? och btw, wtf? är detta en dagstråd? =) känns som att ingen är on topic= )
((MAAD))
wtf? stör mig att alla tror att jag är sibs :S
candide- satte 2 veckor på sibs o de verkar de som precis han höll från datumet jag satte bettet (orkar inte räkna på de, men mitt bett finns i denna tråden) så är de bara bruden tror jag en månad. kommer sibs in går de ju som sagt kortare tid.
Det är kasst väder ute, så det känns onödigt att ogilla massa användare. Så, vi snackar med bannade användare istället!
•pave paradise•
sibs är en användare många haft åsikter om så känns iofs som de hålls inom topic.
Jag säger då det. Back on topic.
(eller så har jag tråkigt o sitter o väntar på att posten ska öppna klockan 3...ett alternativ )
om ett halvår kommer ingen att minnas vem sibs var.rapqueen , peaches och turkish_raki däremot. vilka fantastiska kvinnor!
ja, förutom peaches som jag inte minns ngt av (men som folk blandar ihop med mig....host) så var ju rapqueen och turkish raki jävligt underhållande. men som sagt även norrlandsbruden eller vad hon hette (som heter chica del norte nu) var underhållning på hög nivå whoa är dess kvinnor!
låt oss starta en whoagrupp där endast whoa tokigaste mest högljudda kvinnor får vara med. ...mja..kanske inte.
En psykjunta? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
en seriös psykjunta
jag har iaf diagnos. I'm crazy for real. hehe kanske ska utgå ifrån det. bara kvinnor med diagnos får vara med ;-)
yay! I'm in!
Eftersom ingen nämner mig så... den jag gillar här är mig själv. Mmm, vad jag gillar mig.
pimpslap skriver sköna grejer. någon jag annars saknar sjukt mycket i forumen är alexxxela. tung snubbe. misstänker dock att han fortfarande hänger här, men föga aktiv.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Skönt att ingen hatar mig iaf :)
en av mina favoritgrejer med trådar som den här är att se hur många som lever med föreställningen om att de är ens en blip på andras radar. skulle dessutom tro att majoriteten av de som ctrl+f-ar sitt nick och inte hittar det här inte skriver att de gjort det. människor är lustiga djur. ^^
hahahaha.. hörru junkie..;) jag kan ju nämna dig som ett av de roliga djuren på min lista då =P
saknar phlegm och sibs. ogillar candide, han har en jävligt töntig översittarattityd. Synd att jag inte har min ålder inställd, nu kan han inte anmärka på att jag är yngre än honom och att han automatiskt vet bättre.
stigili dang dang didan