I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån användare du ogillar, gillar eller saknar på Whoa

Övrigt - Blandat

2008-07-08 23:05

Nån användare du ogillar, gillar eller saknar på Whoa

Som sagt finns det nån speciell som ni stör er på, nån ni tycker är allmänt skön och rolig eller nån inaktiv eller bannad användare som ni saknar. Har för mig att det fanns en liknande tråd förut men jag kunde inte hitta så jag startar den här.

Jag kan börja då

Finns ett par jag gillar, som är trevliga och roliga, bl.a. Sajjnapp, GAIA, Peppis, U-nderground, one, Dani-021 och vem kan glömma marvingaye och doggsons eviga fanboy 360/ps3 tjafs.

Nån jag "saknar" är Whipper, skön snubbe, livade upp Whoa ordentligt med sina kommentarer.

Svårt det där med ogillar, får återkomma med det senare...

Go ahead!

Suck on my chocolate salty balls

2008-07-08 23:07
Jag sakna mig själv, men nu är jag tillbaka...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2008-07-08 23:09
Jag saknar fingal. Gillar typ fyra-fem stycken just nu, och ogillar resten.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-07-08 23:10
Finns många trevliga men däremot ogillar jag askin
www.samyprod.com

2008-07-08 23:14
jag gillar pimpslap. sköna inlägg
One chapter a day

2008-07-08 23:19
saknar massa folk som blitt bannade o som kanske bytt namn o reggat sig igen men jag inte vet under vilka namn.....:-/

jag ogillar mig själv på whoa- haha är alltid bitter och elak. meeeeeen hoppas iaf en del ser igenom det hela. och försöker se till folks bästa o hjälpa folk så gott jag kan med grejer. Har varit här i snart 7 år så de e lätt o bli bitter ;-)

har skapat många vänskaper härinne och haft mkt kul med whoafolket, så kan allmänt säga att en whoaanvändare får props från mig oavsett hur mkt bitterfitta jag kan vara här ibland.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-08 23:20
Pimpslap och Enola såklart! men ingen av dom kommer bli min.. =/

Sen saknar jag faktiskt Missan och JP lite nu när dom smeker, tror dom kör ordagrant och är borta en månad.. =/

Jag avskyr 99% av graffkillarna och gillar nog egentligen bara 4-5 pers på whoa, GAIA för att nämna en..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-07-08 23:20
jag saknar emil brikha när han hette AlphaOmega, för då hade jag nån å störa mig på.. när han blev emil brikha så kunde jag inte störa mig på honom nå mer, för han verkade så ödmjuk..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you
I got more heads in the hood than pagan rituals

2008-07-09 02:18
Snoop_dogg eller vad han hette, han fick mitt liv att gå runt :)
Vilken snubbe.

2008-07-09 02:21
pimpslap is the shit
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-07-09 02:22
Saknar UndaC i Datorer & Teknik, för goda kunskaper, och Emso i Svensk Hiphop, för skev verklighetsuppfattning.

Gillar egentligen ingen, undra vad jag gör här?!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Konsertbesökare

2008-07-09 02:37
Hmm, de flesta i grafforumet ogillar jag starkt. Sån dålig attityd på alla där inne.

Krossad_anka gillar jag, hon är en schysst filur.

Sen saknar jag snoop_doggs trådar, dom var helt galna. Nån gång hade han typ kastat en stol(?) på henne och kallat henne hora. Fast nu kanske jag har fel, men han var rolig på ett dumt sätt.

2008-07-09 02:39
Alexxxxela var jävligt skön

2008-07-09 02:56
Vad hände med Tekone han brukade synas lite varstans.
Hasta La Victoria Siempre!

2008-07-09 03:12
Jag saknar Emil brikha, tenfingers, .... äh fan, skulle ju skriva upp en massa men kommer inte ihåg. Mabande är skön när han sätter folk på plats också. Ye!
No cake for the impurity!

2008-07-09 03:18
dom flesta gillar inte mig de vet jag

2008-07-09 03:34
snoop_dogg var fett underhållande, samma hojna, hmm rap_queen? hette hon så?
underhållande iaf! =) sen fanns det en till brud som var sjukt dryg å korkad, hon var underhållande åxå =) fast hennes namn är som bortblåst,
((MAAD))

2008-07-09 03:36
haha rap_queen hade man ju glömt bort!

2008-07-09 05:01
Nazkar
kikk ass

2008-07-09 05:46

Alexxxxela var jävligt skön

Wööörd :D
"Kan inte jag få tatuera er helt gratis med min nya tatueringsmaskin?" Var lätt den skönaste tråden på Whoa.

Finns många som försvunnit, men kommer inte ihåg namnet på någon!
Idag är folk mest tråkiga :(

2008-07-09 05:56
Haha, jag saknar crunk_dude
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-09 07:42
Turkish raki!
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2008-07-09 07:53
Samy05 X20
Haha va? Jag har ju inte sagt ett ord till dig på snart två år... get over it:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-07-09 07:55
turkish var det jag tänkte på! =)
((MAAD))

2008-07-09 08:16
finns många som är schöööna & många som är PLUUUFFFTTTTT

Saknar hasseb iaf, känns som han aldrig kommer bli uppbannad :(

2008-07-09 09:30
Tycker d är intressant att läsa Mabande o Joels inlägg, man lär sig alltid något nytt.
Intellectual slacker

2008-07-09 09:39
Zteve-O diggar jag me! han e schysst.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-09 10:03
Soul_survivour...värsta snubben jag vet (no ofense)
Sen en snubbe som alltid ska göra sig så jävla rolig och ljuger antagligen rätt mycket är ju rumpsaft kolla in hand press by the way shysst skiva han har fixat ihop hahahah.

Sen saknar man ju helt klart snoop_dogg ....rap_queen

2008-07-09 10:28
Askin P21 - haha, det stämmer bra det ;P Jag har inget agg mot dej heller men folk du ogillar var det och tyvärr gillar jag dej inte ;)
www.samyprod.com

2008-07-09 10:37
Någon som verkar vara som ett allvetande orakel är ju Bounty_boo
Överallt kommer hon med THE answer

2008-07-09 10:39
turkish_raki kanske, enbart för att hon var underbart enkel att förakta och skratta åt.

2008-07-09 10:46
meeen vart tog hon norrlandsbruden vägen som älskade....hm....vad var det? advance patrol? kommer inte ihåg. hon var ju skön.

sedan turkish raki såklart
och rapqueen (som jag har träfffat irl, de ni)

men de är ju fan standard alltså. och finns säääkert kvar, iaf rap queen, under annat namn.

2008-07-09 10:54
Jag saknar Tekone, han var rolig och trevlig..

Sen saknar jag väl mer hur whoa var innan, mindre och trevligare!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-07-09 10:54
"Mamma Whoa" är ju helt klart BountyBoo

Känns tryggt att ha henne lite varstans i trådarna här på whoa..
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-07-09 11:04
hm..vart tog tekone vägen? fick han ett liv eller vad hände?
Poet

2008-07-09 11:05
haha ja norrlandsbruden var kul, som gjorde typ 100 trådar om advance patrol. Hon påminner lite om Kalle Nordin och Christer Sjögren. Sen var hon turkish raki rolig också, som typ var ihop med någon 40-åring eller vad han var.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-07-09 11:11
Jag saknar och diggar U-Nas.
Han är soft och finns väl kvar fortfarande, bara jag som itne hänger i samma forum längre som honom.
konkret och smart människa. Ingen aning om vem han är egentligen, det enda jag kommer ihåg sen back in the days, är att han var hjälpsam och kunnig. Diggar honom för det.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-07-09 11:27
Simba: Missan? HAHAHAHAHAHAHA.. oh boy, your'e so dead when she's back.. ;)

2008-07-09 11:31
virre- norrland finns kvar, men hon skriver inget längre såvitt jag sett. hon heter chica del norte har jag för mig.

2008-07-09 11:35
Ogillar : eyegasm, Liza, Postal, Lynguistic, GAIA och han den där indiern som tror att han är lik nån rappare och klär sig som en tomte.

2008-07-09 11:37
Maran...så hette han
Poet

2008-07-09 11:51
Har alltid diggat Yun_DI for some reason. Riktigt smart kille för sin ålder (om det nu är hans riktiga ålder han angett på Whoa).

Misery Chick
ogillade jag förr, men diggar henne som fan nowdays!
At the gates of Eternity...

2008-07-09 12:10
Hahaha, turkish raki, justja, hon var underhållande, nazkar och hans gangster kompis också, ted nånting tror jag.

Undrar vad som hände med Counter-Clockwise också, han var soft.

Suck on my chocolate salty balls

2008-07-09 12:13
lite orättvist att alla bytt namn hit o dit. jag har ju behållt mitt, även om jag haft lite hemliga användare då o då, som inte varit speciellt aktiva iofs.
håhum, stolt över att jag faktiskt stått ut såhär pass länge här iaf eheheh.

2008-07-09 12:17
Jag ogillar ganska många på whoa. Nästan alla som har P eller F mindre än 18, ganska många som har högre än så. Sen finns det naturligtvis undantag.

Jag ogillar Fidelista för att hon totalt saknar förmåga att hitta information på annat sätt än att skapa trådar.

Och vad hette hon som alltid blev bannad men kom tillbaka hela tiden?

Jag saknar ingen, eller jo, phlegm, vad hände med honom? Han är bannad, men varför?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-07-09 12:20
Counter_clockwise och Fingal bara försvann, från ingenstans, ingen vet något... helt sjukt

sen saknar jag sejjj_ajjj82, yashu och folk som man pratade med i begynnelsen.

2008-07-09 12:33
jag gillar Dirty_Dave, han har lärt mig mycket om shape-shifting, reptiler, planet X och jordens undergång :D

2008-07-09 12:34
candide:

Felici-JAH?
•pave paradise•

2008-07-09 12:34
Finns ingen jag ogillar eller hatar på ett internetforum, varför skulle jag göra det? jag känner ju dem inte, det är ju bara främlingar framför en skärm. Stöter jag på idioter så är det ju bara att ignorera dem. Sen finns det en och annan liten horunge som jag känner till på riktigt som finns på whoa, men det tar jag inte upp här, det finns tid och plats för det på annat vis.

I övrigt verkar det finnas många sköna lirare här baserat på deras inlägg och tankegångar.

//Paz

2008-07-09 12:35
förresten vad hände med Baboso? Inte sett hans skägg här på ett tag

2008-07-09 12:43
Thx förresten till de som gillar mig på whoa, haha.. Jag är rätt fun IRL också, ^^

//