I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån användare du ogillar, gillar eller saknar på Whoa

Övrigt - Blandat

2008-07-09 16:07
och sen hatar jag verkligen han 16-17 åriga interistan som hänger i sportforumet .. kommer inte på hans nick
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-07-09 16:14
afropolack

är det bara för att han är interista så hatar jag dig just nu :P
och vem fan är du?

2008-07-09 16:17
nej verkligen inte , jag har en innerlig kärlek för alla som gillar italiensk fotboll :) han är bara fett störig på nått skumt sätt .
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-07-09 16:21
TeKoNe har skaffat sig ett jobb, så han har inte tid mer er :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-09 16:23
hm måste ha missat allt de där me peaches att hon var rasse, eller frontade med att hon inte kunde vara rasse men ändå var de eller hur de nu må ha varit. kommer ihåg då hon var aktiv men inte mkt mer.

kul att bli ihopblandad med henne.....not
är ngn som sagt att jag är africanlover ngn gång i en sådan här tråd, kanske samma person som blandade ihop mig med henne?
mig veteligen har jag förkärlek till vita feta engelsmän :-D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-09 16:33
feta vita engelskmän lät ruskigt osexigt. britter kan va bland dom osexigaset människorna i europa.

2008-07-09 16:34
nah, lovely!
hehe de är en fetish
och tätt ihopkopplad till fotbollsintresse.
jag kan inte heller fatta varför jag tycker engelsmän (okidå, kanske inte feta) är hottast. men så är det.

2008-07-09 17:00
Sen han den där liraren i sportforumet back in the days.. Vad hette han?
Han var rolig och startade livliga diskussioner. Tror han var AIK:are. Eller Gårdare.... Nått av dem iaf :)

2008-07-09 17:03
hur kan du blanda ihop AIK:are med gårdare?? vi är dödsdödarfiender för fasen.

2008-07-09 17:03
Ja, men det var länge sen. Chansar man på båda har man inte fel heller.

2008-07-09 17:09
Dieallot:

Jo, man har väldigt fel om man chansar på båda, haha. Det är nästan värre än att blankt gissa fel.
•pave paradise•

2008-07-09 17:11
candide P25
haha ja, bilden när han slängde stolen har bränt fast i skallen på mig så jag har glömt bort alla andra historier, har du bättre minne?

2008-07-09 17:25
Alexxxela och Nazkar... och mästerkatten, han/hon var skön.
Walking the street of dreams

2008-07-09 17:59
Är man rasist för att man använder ordet "neger"? :O
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-07-09 18:04
Felici-JAH hatade jag. sjukt jobbig tjej.. misery_chick var läskig också..

anfetaminpsykos gillar jag. han kan mycket..

2008-07-09 18:13
Askin

japp!

nä, men det var inte det enda hon gjorde. peaches hävde ur sig jävligt mycket skit om andra folkgrupper och att 'iranier är si' 'turkar är så' osv.
Manager

2008-07-09 20:14
känns som det redan finns tusen såna här trådar..

men tack för den bc99, hehe ja åldern är rätt. vi verkar ha ganska många liknande åsikter om saker och ting.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-07-09 20:30

LIS saknar jag! Och Johnny_k_ståhl och rap_queen
mjao!

2008-07-09 20:57
junkgirl: Intressant tjej. Väldiga kunskaper hon lär ha om hon kan uttala sig så pass omfattande!:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-07-09 21:06
Saknar Shane stör mig på alla
Geni
Hangaround

2008-07-09 21:44
Apropå Johnny_k_ståhl's blogg (visst hette den "Johnny K Ståhls värld? "En blogg som uppdateras sporadiskt").

Jag skrattade som fan åt inlägget han skrev om då han stod med en kompis vid en busshålsplats då en gammal tant cyklade förbi. Hon körde typ in i honom, och det var tanten som cyklade för nära. Men tanten skällde på honom.
Sedan så ställde hon cykeln vid affären bredvid busshålsplatsen. Då gick han fram och kastade upp cykeln på taket.

Något sådant, skrattade avbrutet inlägget igenom. Fnissar fortfarande lite då jag tänker på det.

2008-07-09 21:57
Felici-JAH var en dåre.

Peaches var .. inte riktigt som hon skulle. Men underhållande. Men ja. herregud.
vad det än gällde.. typ..så var det alltid ngt: "Min pojkvän är svart". eh jaha? .hon kunde ju skriva helt random saker -Idag var jag och min svarta pojkvän och åt glass i stan och så..". Ja.. hon skulle alltid få med att hennes pojkvän minsann hade en annan hudfärg än hon. Kändes lite som att han var hennes frikort till att säga vad som helst. Hahahaha.

2008-07-09 22:02
Jag har riktigt dåligt minne vad gäller folk här på whoa. Kan nog bara namedroppa 15-20 nick som jag kommit ihåg... Men just Felicia-JAH var fan för mycket.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-07-09 22:03
ogillar:
GAIA
misery_chick
Bounty_boo
BC99
+ett gäng till

saknar
alexxxela (vem har störst snopp på whoa?)
phlegm
crunk_dude
fjortis Th1ef, mycket snyggare än emo Th1ef.
stigili dang dang didan
Poet

2008-07-09 22:04
Sän: Det och att hon hade skrivit (undan att överdriva nu) R.I.P Tupac på sin presentation här på Whoa.
At the gates of Eternity...

2008-07-09 22:05
Jag saknar Emil brikha, Tenfingers

WTF?!

Jag har aldrig lämnat, kanske varit något nedtonad dock. Länge sedan jag skapa en tråd.

Jag saknar Asdöd.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Poet

2008-07-09 22:05
Yun_ DI: Det är lugnt mannen, bara sanningen :)
At the gates of Eternity...

2008-07-09 22:14
BöKCreW P66

De som du ogillar är alltså ett axplock av de som är vettiga på det här forumet. Nu tycker jag illa om dig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-07-09 22:15
haha candide, precis vad jag tänkte. ^^

2008-07-09 22:25
Klart man saknar den moderata rasisten Peaches som var ihop med en svart sosse. Det blir aldrig något drag i politik längre.

Sen finns det ett par nemesis som har sen ca 5 år tillbaka.

DIF!

2008-07-09 22:39
gillar
sibs. förut var hans hasch grej bara töntig, men hans senaste tråd är klockren.
stigili dang dang didan
Producent

2008-07-09 23:06
Alexxxxela var jävligt skön

det har jag erfarat HEHE!!!!!!!!!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-07-09 23:11
Peacerich
Jag saknar och diggar U-Nas.
Han är soft och finns väl kvar fortfarande, bara jag som itne hänger i samma forum längre som honom.
konkret och smart människa. Ingen aning om vem han är egentligen, det enda jag kommer ihåg sen back in the days, är att han var hjälpsam och kunnig. Diggar honom för det.

- Oj, där ser man! Man tackar :)
Känner dock inte igen ditt användarnamn.. kanske har bytt på senare?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-07-09 23:13
ye...blev ju namedroppad av trådskaparen och har ingen aning om vem denne är.
peeeeps sluta byt namn.

2008-07-09 23:14
Nazkar eller vad han hette, han var en kul kille. Älskar den tråden han gjorde om att kleta snorbusar på folk på bussen, haha shit...

2008-07-09 23:19
BöKCreW: Yeah.... Super Who?ape in a space ship....
2GC - 2 Gram Cannabis
2MA - 2 Much Alcohol

2008-07-09 23:29
vilken admin var det som spionera på sin granne å la upp på typ en bloggliknande sida? det var fett underhållande! =) den som gjorde det är åxå värd en stjärna i whoahimlen =)
((MAAD))

2008-07-09 23:35
davve_d

Daviden tror jag att det var.
Walking the street of dreams
Producent

2008-07-09 23:40
Niobe verkar vara en av dom coolaste tjejerna här. saknar hennes inlägg på forumet! hon är även sådär oförskämt ärlig och uppkäftig. när jag får barn så ska dom bli som henne!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Poet

2008-07-09 23:40
Daviden vet jag att det var, eftersom jag läst Daviden 10p på Lunds universitet.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-07-09 23:44
lhabia: brukar är väl en liten överdrift? gjorde ju det i något inlägg som du höll på att böla ner dig i.

I vrigt ogillar jag ingen jag inte har pratat med, tänk om man vore så patetisk att man baserade sitt ogillande på saker man sett folk skriva. Jisses.

2008-07-09 23:46
Azziz:

Ingen överdrift, och du bevisade precis det och sa emot dig själv i samma mening. Toodles.
•pave paradise•

2008-07-09 23:47
Azziz F21

Att ogilla personer och att ogilla användare är nog rätt olika kära du. Jag ser absolut inget fel att ogilla en användare för att de alltid skriver jobbiga idiotiska inlägg. Men jag ogillar ingen på ett personligt plan.

2008-07-09 23:50
Ah...Candide. Vacker forumsignatur, vett och bosatt på en av världens vackraste platser. Du är en nog någon man gillar här skulle jag säga.
•pave paradise•

2008-07-09 23:51
lhabia: vad har jag kallat dig i den meningen?

candide: tack för den utförliga beskrivningen, jag har inte i mitt inlägg reflekterat över användare vs. personen bakom så jag vet inte varför du kände att du behövde berätta det men..ok :)

2008-07-09 23:53
Trodde du fattat att jag inte är det minsta intresserad av att skriva till dig eller att du skriver av mig, men nähä. Toodles (andra gången nu).
•pave paradise•

2008-07-09 23:57
Varför skrev du då? Men okej, kan du inte bli konfronterad så låter vi dig sura ifred så länge då! :)

2008-07-09 23:58
Du är liksom inte ens värd ett svar. Synd att man måste bokstavera ut det för dig varenda gång, det börjar bli lite tröttsamt. Kanske kan koda in ett meddelande som skrivs in automatiskt varje gång det blåser rakt igenom skallen på dig så kanske du förstår i sinom tid. God willing.

Så, med glimten i ögat säger jag, igen, toodles.

:)
•pave paradise•
Poet

2008-07-10 00:00
För någon som inte är värd ett svar ens har Azziz nyss lyckats norpa hela TRE svar. Undra vad som händer härnäst i detta drama.

"Du är liksom inte ens värd en cykel...Så du får en BMW!"
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-07-10 00:01
Vad som händer härnäst? Jadu, vi påpekar att jag alltid tyckt att du lever upp till F14 som så fint står bredvid ditt användarnamn.
•pave paradise•