Lyricist
2008-07-10 19:09
Joelbitar! Han har en sådan otrolig precission när han kastar gräs från mammas balkong att jag tror han skulle kunna ta ut vem som hellst. Dessutom har han ett par dirty tricks i ärmet. Skulle Biz Marke bli för mycket för honom tror jag också att han ringer gänget från köping för backup, så Joelbitar kickar ass i denna. Nästa: Stuck VS Howser
Lätt! Storebror Vs Lillebror, Sthlm Vs Gbg, AIK Vs IFK etc etc... Howser nyper Stuck i bröstvårtorna vilket resulterar i en gråtandes Stuck som vankar raskt ifrån slagfältet. Howser vinner på walkover. Sorry, Stuck :/ Ture Sventon Vs Gramse i bumbibjörnarna
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Gramse hookar backup hos Riddar Järnfot och kväver ture med hans temlor. Transformers vs Biker Mice
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Biker Mice lätt som en plätt, de är möss på motorcyklar, hallå???! Johan Norberg vs Göran Greider
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack_för_fisken X29 tror du tog död på tråden
Awaiting Beheadment and Mutilation
hahaha yes det betyder att jag vann alla fighter i hela tråden. tack_för_fisken vs tråden ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tråden hämtade en moderator som tog bort dina inlägg :o Doggedogge Lito vs Gonza Blatteskånska
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dogge tar det lätt. Med sin cutt kapar han Gonzas barr, tvingar honom att äta upp det och han kvävs på stört. Lätt match! Pippi Långstrump vs. Pernilla Wahlgren
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Hangaround
2008-07-11 18:55
Pippi anlitar Emilio Ingrosso som torped och sedan står pippi bredvid med en häst på sina armar och hånskrattar Pernilla rakt i ansiktet. Pippi vinner. Båtsman vs Scooby Doo
Scooby Doo vinner, teknade figurer har alltid ett ess i ärmen, sen e båtsman så jävla slapp, riktig chillare... Fredrik Reinfeldt vs. Alex Schulman
Alex Schulman tar till den lilla fen Carl Schulman, använder hans framgaddar som vapen och *kapoof*, så var Fredrik Reinfeldt uppäten. Inga konstigheter! ...Astrid Lindgren vs. Selma Lagerlöf
Astrids backup består av Pippi Långstrumt, Pippis pappa och hans negerstam + en jävligt underlig kille med en propeller på ryggen. Astrid vinner lätt! Selma har bara en stor hatt. Johnny Cash vs Brolle Jr.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Skivsamlare
2008-07-11 21:51
Selma är ju nasse så hon hämtar hitler som gasar ihjäl stackars astrid. Som att några jävla barn skulle kunna hjälpa henne, tacka vet jag riktiga karlar! Random emo vs. Hulk Hogan.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Skivsamlare
2008-07-11 21:52
(Ps. Barn suger kuk Ds.)
mcgyver vs chuck N.
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
spokie men vad har vi sagt om chuck?! det funkar bara inte
One chapter a day
jo men vs mcgyver kan det funka
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Thunderdome vs Drum and bass
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Drum n bass såklart! Påtända klottrare med knivar vs E:ade golvstampare kan ju bara sluta på ett sätt.
-
Chris Tucker vs Will Smith?
Live Hard, Die Young
jag tror will! han har ju mklt experience från att fajtas mot robotar etc! skurt vs anki (och pytte)?
Skivsamlare
2008-07-13 11:27
anki låter pytte sköta biffen. pytte pickar ut ett öga på skurt and then the deal is sealed!
Dresden vs Munchen
http://www.earforcefm.blogspot.com
Dmrocker: Hmz jag tänkte på dom där snubbarna ifrån rotterdam som OFTAST är fotbolls huliganer
Sibs: Rotterdam Hooligans drar sig oftast till DJ Paul Elstak, resten är E-trippade orangebyxor. Paul Elstak vs. The Tough Alliance
Då gissar på Paul
Nick Nolte vs George Clinton
----------------------------------------------------------------------------
Clinton sparkar Nolte i pungen. Jigsaw vs 50 Cent
Live Hard, Die Young
Jigsaw! Han söver ner 50 som sen vaknar upp på ett skummt ställe och blir brutalt mördar. Hans skydds väst kan inte skydda honom då! Babar VS Barba pappa
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Neeeeeeeej fifty har redan bliit skjuten 9 gånger jigsaq aint shit eller är jag bara full
-
Barbapappa, för han är hög på LSD och uppvuxen på gatan till skillnad från Babar som är kung och har massa bögiga flamingosar. Pride värre liksom... Lasermannen vs. HIV-mannen?
I make a lot of money, riding big cars, everybody know me!
Båda kommer förlora Ena av skott i pannan och andra av aids efter 15 år. Fredrik wikingson vs Jim Carrey
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fredrik Wikingson for han ar sa javla dampig o pratar sa fort sa han hade sprangt huvudet pa Jim Carrey med sitt snack.. Feven VS Hasse Aro?
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Hasse Aro släpper lös 20 år av förtryckt ilska över samhället och krossar Feven som en lus. Min mamma vs. din mamma (Min mamma är rätt stark)
A historian is a prophet in reverse
Min mamma såklart! Micke Persbrandt vs. Arnold S
Arnold dammar av dom gammla Conan kallingarna sen är Mickes sista potatis satt!Barbapappa Vs Anden (I Alladin filmerna)
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams