Leif loket v.s Don vito
-
Don vito käkar loket levande, allt talar för Vito, han e extremt stryktålig, har damp samt väger väl en 100 pannor mer än loket! Kattkärringen från Simpsons (med 25 arga katter) vs. Peter Griffin
b0b0b0b0
Peter Griffin, han käkar upp katterna levande och råkar sätta sig på kattkärringen. Steven Segal vs Jean-Claude Van Damme?
Delam tange barat
återigen blir jag överhoppad. jävla skräptråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Van damme han tvingar segal att se alla sina filmer och Segal tar livet av sig för att det är så dåliga filmer. Howser Eller ola??
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Howser vinner för det rimmar på bowser och han är the big boss i super mario.
-
whoa användare vs fragite användare?
work some magic
Whoa-användare för de tar med sig hela propsnätetBEANIE MAC... VS ...FOREST WHITAKER!!!
A historian is a prophet in reverse
whoaanvändare eftersom 99% av alla som uppehåller sej på detta forum verkligen vill leva upp till gangsterrap-imagen så finns ingen annan outcome än ett blodbad! Elton John vs. Pete Tong
/P Strom Producent och Allvetare.
Bernie mac vinner för att jag har ingen aning om vem den andra är. Jim Carrey VS Eminem
och vem fan är du?
Svår fight, Jim Carrey om vi snackar The Mask eran, annars Eminem. Men låt oss säga att vi snackar The Mask eran. Snubben kunde ju dra fram vad som helst ur fickorna, han fick ju 100 poliser att dansa istället för att gripa honom. Carl Bildt vs. Nalle Puh.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
nalle puh för han är heavywheight prince naseem vs paulo roberto :)
Survival of the fitest only the strong survive.
Paolo ,med långt hår stryper ihjäl naseem en random alkholist vs systembolagets VD
och vem fan är du?
Skivsamlare
2008-07-09 16:23
alkoholisten, då denne redan rackat alla flaskor på systemet och således är betydligt överlägsen systembolagets vd vapenmässigt.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Alkoholisten då som enligt föregående talare har massvis av flaskor. Babben larsson vs Leif "loket".
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Thomas Bodström vs Fredrik Reinfeld?
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Bob Marley, Tupac blir hängd i Bobbans dreadlocks medens Bobban röker spliff. Thomas vinner över Fredrik efter som Fredrik är moderat. Lilla Al-fadji vs Lasermannen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men båda är ju rövhål så dom slåss tills båda dör
Lasermannen, för jag hatar lilla al fadji Brucie (från gta 4) vs vita snubben i fast and the furious`?
work some magic
Lasermannen, Lilla AF hinner inte ens reagera innan herr laser har skjutit sönder karln. Göran Persson på ladd vs. Pete Tong?
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Hangaround
2008-07-09 21:32
Hmm. svårt där. Göran är fet och rör sig inte så bra. Plus att han blir andfådd också. Laddet lär inte göra honom värst mycket. Pete Tong vinner, för han kan springa runt göran, fälla honom och sedan stampa sönder hans huvud.En ond Demon vs Janice Dickinson
Alla vet att "En ond Demon" är det farligaste som finns så tyvärr Janice.. En nerrökt Pippi Långstrump vs Hulken på svamp?
Den onda demonen kommer bakifrån med en armbåge, Janice goin down. Steven Seagal vs Chuck Norris
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
men dra inte ens in chuck i de här de blir så orättvist
One chapter a day
Hangaround
2008-07-09 21:56
men dra inte ens in chuck i de här de blir så orättvist HAHAHA JAAAA! Nu skall jag skratta mig till söms. Tack Zoned!
M-line vs K-line ? :D
Skivsamlare
2008-07-09 22:45
sibs Vilket betyder vadå undrar då säkert fler än jag som inte heller graffar eller bor i stockholm?
Hancock VS Pamela Andersson
Pamela kväver Hancock mellan brösten. KO Peter North vs Dalai Lama
haha peter north, den gamle skojaren! hans insats i priceless är bra.. applåd!
abu hassan vs houman sebghati , hade jag velat se iaf . tror dock att dalai hade knockat peter, *hoho*
peter siepen vs basshunter
Det här är fan andra gången jag råkat komma in på den här rövtråden. Gör aldrig mer en tråd igen, någonsin.
njut
Peter siepen, basshunter kan inte slåss. peter siepen är trots allt tuffare än vad han ser ut. Joe Labero vs Daniel Radcliffe
fantastiskt
Joe Labero, Radcliffe vet bara hur man trollar efter manus. Matt Damon vs Brad Pitt
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Hangaround
2008-07-10 12:31
Brad Pitt. Även om han skulle få spö av Matt så skulle Angelina stå bakom honom och försvara sin make och slå ner Matt. Peter Griffin vs Homer Simpson
FIIIIIIGHTTT! Som thunder skulle ha sagt.
Homer Simpson skulle vinna mot Griffin, hans förmåga att ta emot stryk kommer att trötta ut Griffin som inte har någon kondition värd att tala om. Fredrik Reinfeldt vs Göran Persson
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
reinfeldt bolibompadraken mot björne
björne! bolibompadraken brinner upp inifrån då björne pratar så långsamt och gällt att han får magsår.Turtles vs Power Rangers
Delam tange barat
Turtles tack vare deras no-bullshit-attitude, medans Power Rangers står o flashar med all sin gear får dom kaststjärnor i ögonen eller nåt och förblöder. Pizzabagare vs. Konditorist (Ingen aning om vad man ska kalla det :X)
A historian is a prophet in reverse
Tuff fight, men med tanke på att pizzabagaren har sin stora pizzaspade (eller vad det nu kallas) till hands borde hans räckvidd tillslut fälla konditoristen, som dock tagit till fula knep genom att kasta marsipan i ögonen på pizzabagaren.. Robin Hood vs. Judge Dredd
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Skivsamlare
2008-07-10 15:25
Robin Hood Som att nån plastig filmrobot har någon chans mot en skön rövare? Mao vs. Triple X?
Hangaround
2008-07-10 16:11
Mao nukar skiten ur 3-X Gud vs Djävulen
Lätt match! Djävulen vinner eftersom gud inte finns! :) Thomas Brolin vs. Hannah Graaf
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Thompa sparkar bollarna av Hannah. Hannah dör av akut silikonförgiftning. Stephen Hawking vs Vladimir Lenin ?
Stephen Hawking räknar ut någon formel som förgör Lenin... därav Mr.Hawking vinner. En blyertspenna mot en bläckpenna?
bläckpennan, för bläckisen e slug o bryter blyertspennan itu. lätt som en plätt!Ronald mcdonald vs Anna skipper (tanten från du är vad du äter)
Ronald mcdonald äter upp Anna skipper.. Men hoppsan, eftersom man är vad man äter så blir Ronald mcDonald Anna! Skipper vinner ändå! Vilket antiklimax Krang (onda hjärnan i Turtles) vs Usama bin Laden
Riktigt smutsig fight. Varken Krang eller Usama håller sig till reglerna. Usama får dock in en klock ren karate spark rakt över tinningen på Krang vilket gör att Krang segnar till och Usama med affiliates avslutar med en hederlig stenkastning. Detta videofilmades även och länkas nu ut till större tv-kanaler världen över. Biz Markie Vs Joelbitar
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "