I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Warhammer, nördtråden!

Övrigt - Blandat

   
Skivsamlare

2008-07-01 17:49

Warhammer, nördtråden!

Konstigt, jag hittade ingen tråd om Warhammer. Eller det kanske inte är så konstigt iom att det är ett hiphopforum?:P

Iaf, jag var i Göteborg i veckan, och där såg jag något som väckte ett gammalt intresse; nämligen warhammer! Jag har aldrig spelat warhammer, dock så har jag målat en jävla massa gubbar genom mina yngre år. Det var ca: 3-4 år sedan jag målade en gubbe, men idag när jag vaknade drog jag på stan och inhandlade en låda Warriors of Chaos, samt färger, lim och verktyg för att börja måla lite smått igen. Valde Chaos för att dom har så mkt möjligheter till att göra om modellerna med Green stuff osv, ska bli roligt att exprimentera lite.

Skulle vara ball att testa spela med, har ju som sagt aldrig fått göra det. Men jag tror den enda spelföreningen i stan la ner för ett tag sedan, samt att alla mina polare tycker, som så många andra, att det är töntigt och nördigt haha ;D (det är nog bara en ursäkt för att dom suger på att måla tror jag).

För er som tycker det är så barnsligt och geeky; flame on! :)

Är det någon av er som lirar/målar osv? Langa bilder på det ni målat! Bilder på mina gobbar kommer la upp när jag målat ngn som jag är nöjd med haha.

/geek

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss