I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Verkliga drömmar

Övrigt - Blandat

2008-06-05 23:55

Verkliga drömmar

Vet att det finns sjukt många drömtrådar, men hoppas inte det finns en sån här.

Har ni någonsin haft en dröm som varit så verklig att ni trott att det hänt även efter att ni vaknat?

Hade en sån för någon dag sen, och det var en mardröm. Började nästan lipa när jag vaknade. Jag var nyss (när drömmen inträffade) i Tunisien, och drömde att min pappa dött när jag varit borta. Jag fick liksom aldrig chans att säga hejdå och fick sån där jätteångest. Trodde på det i säkert tio minuter innan jag förstod att det varit en dröm och att jag var på hotellrummet. Det var sjukt verkligt, och det känns fortfarande jobbigt att tänka på.

Nåja, nog om mig, låt mig höra om era verkliga drömmar.

(Inlägget ändrat av JP 2008-08-28 22:15:34)

"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2008-06-06 00:14
Jepps... Morsan dog, i drömmen då, och visste fan inte hur jag skulle klara av mig i livet längre... Löste sig efter ja förstog att de va en dröm... That's shitty like hell, känslan var 100% verklig också, sad shit!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-06-06 00:36
Har hört nån gång om att drömmar innehållande familjedödsfall betyder att någon man känner blivit på smällen ^^
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2008-06-06 00:38
Illusion_

Aa, mitt ex blev och en tjej som jag va på "G", med.. eller vafan man ska kalla sånt skit. Hon va mer som en reserv till sommaren för ja ska till finland, hon blev på smällen allt !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-06-06 01:33
alla drömmar man drömmer känns väl verkliga?:P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-06-06 01:33
trixan

may be.. men du har en riktig , sjukt helt hundraprocentig känsla i såna drömmar, du verkligen tror att dem hänt, sjukt..

2008-06-06 01:39
hehe okej då, joo det har väl hänt några gånger och oftast dom som känsn 100 % är när just nån har dött faktiskt tror jag.. :/
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-06-06 14:33
Jag trodde jag blev galen i en dröm en gång. Såg massa buddhor med lasersvärd materialiseras ur gravstenar och när jag vaknade trodde jag fortfarande att jag var loco. Eller så har jag bara inte insett att jag faktiskt är det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-06-06 16:30
Händer mig hela tiden. Kanske inte tio minuter, men första minuten iaf. Oavsett vad jag drömmer, det är det som är konstigt.
En natt drömde jag att jag såg min mamma sitta fastspänd i en bil på ett hustak och bli uppäten av en enorm råtta. Jag vaknade och grät och sen fattade jag att det bara var en efter en liten stund.

2008-06-07 19:13
Händer mig när jag festat. Festen fprtsätter hemma hos mig :S ( drömmer jag)

Måste alltid tänka logiskt då, tex "jag åkte hem sj, låste dörren, ingen kan följt med" hatar sånt
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-06-09 11:30
Jag brukar drömma om vardagliga saker. Exempelvis helt vanliga samtal som jag inte kan avgöra om de vart en dröm eller faktiskt ägt rum, eller saker jag har sett. Det kan vara så enkelt som att jag drömt att en kompis klippt sig. Sen vet jag inte om så faktiskt var fallet förrens jag träffat personen. Det kan vara sjukt jobbigt i vissa lägen.

Hangaround

2008-06-13 04:46
Det händer då och då. Den jobbigaste drömmen som var verklig var bara för någon vecka sedan. Jag kom hem och var riktigt full. Jag somnade direkt och i drömmen drömde jag, att jag hade köpt en coca cola på 7-11 som jag sedan ställde i kylen. Sedan gick jag och däckade. När jag vaknade seg och bakis så slog tanken mig direkt "Fan var omtänksam jag är. Jag är så fin mot mig själv i bland. Jävlar vad gott med coca cola, precis var jag behöver nu". Jag kliver upp mot min vilja, huvudet värker men jag tänker bara på att snart får jag ligga i sängen igen och dricka kall cola. Jag öppnar kylen och blir riktigt förbannad då jag kommer på att jag bara drömt. Livet är hårt ibland.

2008-06-13 05:46
Uh, det läskigaste är när jag drömmer att jag dödar mig själv eller blir dödad. När jag blev mördad av ett pistolskott i skallen, kände smällen och såg blodet när jag låg ner var nog det värsta. Det var så sjuukt verkligt. Så vill jag inte dö. Jag vill inte heller knivhugga mig själv i magen till döds, som jag gjort i vissa drömmar.

Glada drömmar gör juh en bara besviken när man vaknar. Men dom är ändå bättre än dödsdrömmar!
kikk ass

2008-06-13 23:39
Mollow, har du dödstankar i den vakna världen också ?;D
Faktiskt inget sånt här exempel som jag kan komma på nu direkt..
Eller en gång när jag sov hos en kompis så känndes det som jag kollade och på madrassen brevid låg en brud jag snackat med tidigare den kvällen, kollar flera gångert och tycker mig se samma tjej.
När jag väl vaknar så visar det sig vara en polare.
Stunner aka Antwaan

2008-06-14 21:34
a jag har drömt att jag och en polare var ute och målade på ett gods tåg sen så kom snuten och vi började rusha hade båda snutarna efter oss..
sen sprang jag och min polare åt olika håll och jag sprang in i en tunnel och då mötte jag en snut som slängde sig på mig börja slå som fan slog mig tills jag decka..
sen vaknar jag (i drömen) och är öm över allt och då kommer min farsa in arg och skäller på mig säger att jag får skylla mig skälv och jag frågar var min polare är så säger en okänd snugga att han är död att han sprang ut på en väg och blev på körd och dog..
jag vaknar upp från drömen tänker shit vafan är detta?! in på msn och ser att han är online inser att det är en dröm. haha fyfan vad rädd jag var då...
 www.myspace.com/friphmusic

2008-06-14 22:59
oj jag vaknar upp på ett sjukhus och en okänd snubbe*
 www.myspace.com/friphmusic

2008-06-15 15:50
Hade en riktigt tung en. En polare tog sitt liv genom att kasta sig ut från en balkong, på en fest när vi stod å snackade, bara hopp å klapp i backen.. Värsta var att jag inte vaknade av den chocken, nej nej, det var efterspel med begravning och minnesstunder och tröstande av ledsna vänner.. Ringde karln så fort jag vaknade bara för att kolla att det verkligen bara var en dröm.
mama said knock you out

2008-06-23 20:26
Jag drömde för någon vecka sen att jag festat på kvällen och blivit rätt kalasfull, hade sen gått till mcdonalds med några kompisar och där hade jag köpt tre cheeseburgare (jag äter inte kött(!)) efter det hade jag dragit hem och somnat lagom full i sängen. När jag vaknade (på riktigt) kände jag fortfarande köttsmaken i munnen och tänkte, vafan i h-lvete tänkte jag på i går, jag åt på DONKEN och jag ÅT KÖTT. låg och var irriterad på mig själv tills jag tillslut kom på att jag inte alls festat kvällen innan och att jag verkligen inte köpt någon cheeseburgare på donken. Helt sjukt verklig dröm. Haha.

2008-06-23 23:03
hatar när man drömt nått skit och vaknar och tänker fan va skönt att det bara var en dröm. Sen får man veta att det inte var en dröm och massa andra sjuk saker händer och man tillslut vaknar på riktigt
mhm

2008-06-24 00:09
ush jag drömde att min lillebror ramlade ner i en brunn och jag försökte rädda honom, men kunde inte.... såg i hans ögon att han vet att han kommer dö nu och han skrek och grät. jag vaknade och började asböla... hemskaste dröm jag haft :(
tur att det bara var en dröm =)
JMD, Jag Måste Dansa!

2008-06-24 00:26
imorse hade jag en sån där dröm där man går upp och ordnar allt, frukost, duschar o.s.v.. så hade jag på mig mjukisbrallor och skulle dra til jobbet och tar på mig jeansen över mjukisbyxorna och blir helt förvirrad och så vaknade jag och var lika förvirrad.. hehe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2008-06-24 00:31
jag drömde att farsan och min brorsas morsa sprang runt i upplands väsby i jakt på heroin i natt.. det va helt sjukt..
dom besökte nåt hus där någon snubbe från värmland (?) bodde och fick tag på något paket och jag försökte hela tiden att stoppa dem från att göra det.

Tog ett tag att komma över det..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-08-10 13:12
den sjukaste drömmen jag har haft va när jag sov hos min flickvän en vecka. Sista natten drömde jag att vi gjorde slut. Jag vaknade, va sjukt deppig och jag berättade vad sjukt jag hade drömt. Sen tänkte jag inte mer på det, och inte hon heller.. (tåls att tänka på att vi hade bråkat en del tidigare i veckan) lite senare på dagen hade vi en big ass fight som slutade med att vi verkligen gjorde slut. Det va verkligen sjukt.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-08-10 19:25
flera gånger. två eller tre gånger har jag drömt att lillebrorsan dött, alla gångerna har jag vart illamående långt efter att jag vaknat och insett att det var en dröm. så jävla obehagligt.

2008-08-11 01:49
Jag drömde att min systers unge skulle ta livet av sig. Och alla bara accepterade det. Hon hade bestämt sig att torsdagen var hennes dag att dö, och jag var så arg på att alla bara ville låta det hända och min bror ba: "ja men hon har ju bestämt sig. Nu är det som det är. Låt henne bestämma det själv." Storbölade när jag vaknade.

2008-08-11 07:32
Illusion_ A FYFAN , vaknade upp och trodde nån var i mitt rum. Fönstret stog öppet hoppa ur i kallingar ( vinter , snö överallt ) och satta mig en stund bakom altanen. Sen tänkte jag efter och kom fram till att det var en dröm. Fyfan vad jag lurade mig själv då känndes hel wierd :s

2008-08-11 15:07
Drömde för ett par månader sen att jag och min familj vistades en vecka i Grekland.
När helt plötsligt min farsa jävlades med mig och sa,
-Du har en stor röd finne på halsen, jag tänker klämma den!
-Nej det ger du fan i gubbe, det gör ju så satans ont fattar du väl!

Men så klämde han den, och kom åt pulsådern, så det pissade blod överallt..
Jag hoppade ner i en lagun från balkongen och kunde inte simma, det kändes verkligen som att jag skulle dö.. Men som kom en jävla grek från ingenstans och drog upp mig från den exotiska bottnen. Vips så satt jag och familjen i en Land-Rover som kunde köra under vattnet, och massa annat konstigt skit hände..
När jag vakna så kändes det för en minut som att det hade hänt, ovanligt klar dröm antar jag..
Fick mig ett gott skratt i alla fall.

F.ö för några dagar sen drömde jag om lamadjur som gick igång på att höra ljudet från en vajjande euro-sedel HAHA!

PEACE!

//Crooked//

2008-08-11 17:10
kunde inte bli en bättre tråd idag asso hade en riktigt bad night.. vaknade upp jämte en riktigt het brud.. gick upp klädde på mig skulle ner till abu bassi min afrikanska homie i kiosken på hörnet av huset skulle köpa lite kaffe en packet folle och ett paket cigg och bara på ner vägen så hände de en jävla massa saker, ja trillade i trappan 2 gånger, blev påkörd av en cykel när ja öppnade dörren och enbart bakis som fan sen gårdagen.. går ut ska mecka men skiten blåser bort ja gräver i gräsmattan i en timme men kan inte hitta den.. ja går upp ska sätta på mitt kaffe ser den där bruden igen hon står i min morgon rock, ler åt mig och frågar om ja hade kul igår? ja ba sure och tänkte fan fick ja nått igår? grubblar som fan medan ja dricker mitt kaffe.. sen kollar ja noga på hennes o sminkade ansikte och se arr det är skäggstubb ja blir galen och typ försöker vakna upp ur min dröm hon följer efter mig till sov rummet där hon låter morgonrocken glida av och fram kommer 27 cm får panik men hon/han bara ler åt mig.. och sen så kom ja på att de inte var nån dröm utan att det var nån jävla johan som hade svensexa igår som ja fiskade upp för att ja trodde det va en brud och nu sitter jag här o trycker och knaprar antideppresiva saker och försöker bli mig själv igen :(
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito