Slagist med killar och varit rätt grym på killigatevespel. Oh yeah!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyfta spisar är aldrig fel om man vill vara manlig. och sen att röka i firmavanen med rutan nere och lyssna på dire straits.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Two chicks at the same time! nej men ärligt då: Åkt stridsvagn o åkt stridsbåt. Glidtacklat på grus. Glidtacklat på konstgräs. Ådragit mig hjärnskakning i samband med fotboll. Skickat motståndare till sjukhus. Lynchat strejkbrytare (almost) Käkade alltid flest tallrikar när dom serverade risgrynsgröt i plugget på vintrarna.
"Käkade alltid flest tallrikar när dom serverade risgrynsgröt i plugget på vintrarna." i loled.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Producent
2008-04-23 06:08
skriker högt när jag förlorar i TV-spel är nog en av dom manligaste sakerna jag gör. fast det är nog inte sa manligt. i övrigt suger jag pa att vara manlig, jag är tekniskt efterbliven.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Lyssnat på Ulf Lundell.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Definitivt inte den manligaste jag gjort, men hade en egen moment imorse som kan nog klassas lite smått manligt (med inslag av grabbigt): Bakgrund: Vaknade av ett sms från mitt polare, som undrade om jag var vaken, då jag lagt mig tidigt kvällen innan så vare inga problem och svara tillbaka att jag vakna av smset, fick tillbaka ett med att jag skulle infinna mig på msn. Sagt och gjort, så får jag reda på att vännen min har brustet hjärta då han råkat på en otrogen flickvän som svinat sig och som vid ett bråk tillkallat även polisen. Polaren blev självklart frisläppt. Så nu var han hemma och behövde någon och dela ödet med. Nickat medhållande till lite svordomar och hädelser, men snabbt blev samtalet bättre då vi riktade in oss mot bilar och om att mötas upp snart och ha kul tillsammans. Ett själ räddad så kände jag mig lite rastlös, ska jobba om 4 timmar, ingen mening och gå lägga sig igen. Sagt och gjort så glider jag iväg till bilen för att packa ur lite grejer som jag haft i den över natten. Stigandes ut genom lägenhetsdörren så hör jag ett dovt muller. Tänker inte kan byggnadsarbetarna satt igång redan (04.30)? Stiger ut genom porten och hela gatan är ett krigszon. Städbilar mullrar upp och ner längs gatan och bärgningsbilar överallt. Hinner bara tänka "shit..", hastar iväg mig till bilen och ropar på en av bärgningsbilsförarna vad som händer egentligen, han undrar om jag har en bil ståendes på gatan, svarar jakande och han hojtar till och flytta på den. Kommer till bilen, böteslapp... 450 kronor fattigare imorgon, men what the hell, jag som fucka up så då får jag betala för konsekvenserna... Medans jag kör längre bort för att svänga runt bilen ser jag securitasbil och en söt tjej i den som skriver något rapport, nog hon som lappat mig, whatever tänker jag, borde lämnat ett nummer så hade man ringt om en dejt. Packar ur grejerna och undrar vad jag ska hitta på härnäst. Slår mig att jag ska ju lämna över lägenhetsnycklarna senare idag och har mina cyklar kvar i förrådet i andra lägenheten. Så då hoppar jag in i bilen och drar iväg. Fick sällskap av en XC90 som mätte krafter med mig. XC90 försvann ur sikte strax innan motorvägen då jag inte kände behov att köra 150 på 50 väg. Därmed sagt att jag själv hade inte velat bli klockad av en polis just då :-) Själva grejen: På vägen hem i bilen, känner jag att jag är törstig som aldrig förr och smått hungrig och fick lite kväljningar. Susandes mot hemmet upptäcker jag en 24/7 Statoilmack. Yes! 2 minuter senare en kall cola rinnandes ner i halsen och jag släpper ut ett belåtet ahhhhhhh. Kör vidare en bit och kommer på att jag behöver även tanka, svänger in på Shell (Forza Ferrari!), och sätter igång och tankar, medans jag lutar mig mot bilen, drickandes cola och bensinlukten i näsan begrundar jag soluppgången, själv inte rakad på ett par dagar, kliandes förstrött i skäggstubben och lite svettig efter jäktandet på morgonen så man kände sig smått smutsig med kedjeolja på fingrarna... den känslan var faktiskt smått manlig.. kom då och tänka på även vad Psycholess skrivit i tråden och tänkte att det inte skulle vara helt fel och ha en egen hjärter dam som man svurit sig trogen till, älska i nöd och lust. Sen hur länge det hade varat, hade varit för Livet att avgöra, men gärna hela livet ut.... Aja. Dusch nu sen jobb :-)
Jag har bett om ursäkt en gång.
En gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket.
haha justja...jag rökte en blunt medan jag satt på toaletten och "Love & Marriage" med Frank Sinatra spelades i högtalarna. det var ockå manligt. sen förlorade jag medvetet i krona x-antal omgångar på fyllan för nåt år sen. fick ett par manliga småärr som kan påminna mig om min manlighet. på samma sätt skaffade jag mig ett prydligt ärr på vänsterhanden efter att jag på krogen fått för mig att jag måste sätta min mandom på prov genom att se hur länge jag kan hålla en glödande cigarett mot handen. ack om man ändå vore tjej, då hade man suttit här ärrfri och glad :(
Slå min fru, kvinnomisshandel är riktigt manligt. Speciellt efter några öl.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Slagit mitt ex tills hon blev psykiskt nedbruten.
kramat om min mamma mitt på stan
Kreta, Bungejump 60m 1gången svinfull 2gången mindre full 3gången nykter 3gången var riktigt manligt då jag va nykter och jag är sinnessjukt höjdrädd... kanse inte så manligt att vara höjdrädd men ändå
Malmö FF!
Spottat i nävarna och tagit i lite mer?
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
det manligaste jag har gjort är att vara manlig .. helt enkelt inte som alla andra, helt av min egna sort.. Är som jag är oavsett vart jag befinner mig .. :P skiter , rapar allt som är naturligt ;D kläm på den ni :D Keep up / B
Knullat en brud är väl endå manligt?
http://myspace.com/BoodaBlezzin
det är väl inget manligt , bara naturligt ;P Keep up / B
haha en rätt kul grej som krävda balls var när jag sjöng en line inför ett fullsatt konserthuset i 9an (gick musikklass haha inte det manligaste) för att killen som egentligen skulle sjunga den fuckade upp det typ. vet inte varför jag kom att tänka på det. men det var väl omvänt manligt antar jag.
värdelösa folk kan vara, kanske inte definerar dessa som manligt men för att stå över alla andras gärningar, till alla som skriver att dom druckit massa bärs o bråkat, har själv löst bra många bråk verbalt o sattit folk på plats där utan o behöva dricka massa bira, och för er som skryter hur fulla ni vart, har vart krutad på tillräckligt många substanser samtidigt som skulle få de flesta o spåra ur o psykosa, Desutom sköt jag ak-5 o ksp58 vid 10års ålder :P sug på det ni "grabbar" ser nästan ut som de flesta stannat av psykiskt i 16års ålder här.
Vet inte, kommer nog vara en pojke hela livet, en klok pojke.
my name is xelly smelly
Xelly Om ovanstående är manligt så är det en bra idé.
<br>
_Rookie Finns inga män, finns bara pojkar som försöker vara vuxna.
my name is xelly smelly
Gråtit till Titanic.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
spelar org12-karlakarl som anthem med en sjua vodka i handen samtidigt som jag bråkar och slåss med dom som är mindre eller alternativt försvarslösa! sen har jag haft sex en gång med en tjej! och jag har skrikit koola slagord till polisen, så jag tror jag är manligast i denna tråd! ! ! ! ;D allvar, vad är definieras som manligt ens? mesta som sagts är ju lika kvinnligt som det ska va manligt, men men!
((MAAD))
allvar, vad definieras som manligt ens? even ;)
((MAAD))
betalt räkningar.. vill du älska med mitt finger?
vad söta ni alla är ;D Ni är dem ni är, inte mer än så :D Keep up / B
I did TenFingers!
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
_Rookie :D:D: om det va ditt sätt å säga att ja e manlig så taaaaaack ... känner mig redan manligare
Haft blå som favvo-färg när jag var liten.
runkat
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
beroende på vad som ränkas som manligt: Fångat min egen mat (fiskat) eller Avbokat planer för att sitta barnvakt.
Whiskey och cigarr! Denny Crane style alltid! haha :)
Hangaround
2008-04-28 09:41
Jag är rätt omanlig av mig om man ser till de klassiska faktorerna. Jag har aldrig slagits, tycker inte om att träna och ogillar att skrika efter brudar. Men där emot så har jag stått malplaserad på en Slayer-spelning med en Jack Daniels i handen och låtits rycka med i publikhavets vågor. Saken är att jag inte lyssnar på Slayer, inte min musik. Men jag var där, och det är det som räknas!
slagit min fru....
http://soundsof051.com/
vågar erkänna att jag är en vuxen man instängd i en liten pojkes kropp....... sen har jag åkt inlines.................. mer manligt än så blir de inte.......
CrashworkZ HAHHHAAH FYFAN GULDVÄRD
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Lekt med starwars gubbar som man tejpat fast smällare på....... *BOOOOOM*
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Aldrig kallat någon för hora... Manligt?
jag har kallat alla för hora manligt?
Exe-Poused Well, om du säger det på det viset så har jag ju faktiskt gjort en sak i manligt samförstånd (som alla måste ha gjort). En i gruppen (som ska bestå av minst 2, men helst fler, män/pojkar) säger "Näfan, alla brudar är horor" och resten instämmer. Men det är ju inte riktat till någon, det är något man säger för att öka bandet mellan karlarna. Ungefär som runkbulle och paintball.
Har meckat med bilen, byggt veranda och målat om hus, allt med farsan dock. Man måste lära sig att vara man från en man. Sen jobbar jag på spritlager och tycker att brotta ner björnar med händerna är manligt
This is genius!! where is my flame thrower?
jag har efter ca åtta öl gått balansgång på räcket på Västerbron.. det är manligt! eller dumt..? eller kanske båda delarna..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac