dricka whiskey och titta på porrfilm! det är manligt!
Niceness!
Att segla/befinna sig på sjön är manligt
DIF!
(Tänk gärna efter en stund innan du postar; extremt korkade inlägg undanbedes vänligt men bestämt.) vad räknas som korkat, ärligt talat, i en sån här tråd?
brb, mailing my eyes
springa tills man spytt på en fotbollsmatch och sedan spelat vidare. Spottat snus på golvet samtidigt som man har handen på ballen och tittat på fotboll i kalsonger. Pumpa hantlar och svära tufft.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
att tilltala nån med "öh"
Awaiting Beheadment and Mutilation
En gång läste jag Claes Ohlson-katalogen på muggen... det är väl typ det. Manlighet är inte min grej.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
svalt snus och snortat 10g snuff på en gång...
huset röd
bytt däck kl 5 på natten mitt i vintern. det var manligt.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Hållt upp dörren för äldre människor! heh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försökt få igång bilen (vilket innefattar att knuffa den i uppförsbacke, vilket jag inte var ensam om att göra, det kanske drar ner skalan lite?) i 25 minusgrader.
DIF!
Jobbat med att köra 100tons bergtruck var rätt manligt.
Jag har ingen forumsignatur.
gick upp i morse, sleva i mig en stadig tallrik gröt.. gick över går'n o spännde på grannkärringen.. gick till jobbet.. gick hem.. segrade..
RATED R!
Vad förvirade dagens "män" är... är inte det manligaste man kan göra att "Befrukta sin kvinna" Det är det la bara enm man som kan göra... fan i dagens samhälle spottar la tom kvinnor snus å dricker öl... Men vete fan... alla har la konventerat till homo...
Dricka öl och klia sig på pungen samtidigt det är fan manligt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manligaste du gjort? fes under fruktstunden i förskolan
målade om ett hus i fjällen en gång...och drack öl utan tröja när jag hade rast. det var ganska manligt. att bli avsugen till Project Pat - Crack a Head var också ganska manligt. om jag ska vara helt ärlig så tror jag att jag kommer att känna mig mest manlig när jag gjort min flickvän gravid. det är ju rätt svårslaget att SKAPA ETT LIV. för att inte tala om att lyckas uppfostra ett barn någorlunda bra!
att beté mig som ett lejjon ¨är det manligaste jag gör.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
bajsat med en ak5:a i händerna! Hahahaaha XD Jag måste vara fett trött som skrattar åt det, men mitt bland alla manliga kommentarer asså... haha
gråta inför tjejer :'(
hånglat med tjejer
hångla med killar är ju manligare
afro_p P17 men jag är ju en tjej, så det är väl ganska manligt?
nemen då är det la kvinnligt? eller jag vet inte
hahaha neej det är ju kvin´ligt för en tjej att hångla med en kille, men manligt att hångla med en tjej
hahaha nu fattar jag fast inte i grekland under antiken!
Vässade min kajalpenna med tänderna förut, det var rätt manligt.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Lagt ett par riktigt nasty bakfyllekorvar medans jag klippte tånaglarna och lyssnade på hårdrock på polarens ipod. Kan tillägga att det var hemma hos en tjej.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Det manligaste man kan göra är att: Slå ihjäl en hells angel(kan bytas ut mot farlig brottsling av någon annan sort som du föredrar, tog något som alla skulle känna igen) med en bok kärleksdikter och en flaska fulvodka som vapen, för att han förolämpade dina två brudar. Det är känsligt (dikterna), romantiskt (försvara flickornas ära), sexistiskt (för att du förutsätter att de inte kan försvara sig själva), alkoholrelaterat (fulvodkan), våldsamt (mord!) och porrigt (för att du har två brudar). Hittils har jag en flaska fulvodka, en bok kärleksdikter och aggresionsproblem. Jobbar på det andra!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Utgår ifrån att du menar klyschigt stereotypiska mans-grejer nu, såatteh; - Druckit whisky & glott porr - Hjälpt damer i nöd - Monterat växellådor till/ i Scania-lastbilar
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Snackat minnen från lumpen med lumpen grabbar, samt grupprunkat och kollat på våldsporr
Finns väl ett och annat man skulle skriva men väljer nog följande: - Låtit bli att slå en tjej. - Vänt andra kinden till. - Tagit mitt ansvar / stått för mina handlingar. Sen om det anses vara omanligt att inte slå kvinnor (för hälften verkar idga är kvinnomisshandel) och gör mig fjollig, må vara så. Den dagen ni däremot möter någon som kan påbjuda motstånd (oavsett kön) blir det däremot synd om er.
Eccan Snusat, druckit öl och tittat på ishockey - samtidigt! (Har hänt flera gånger) Det är också det enda "manliga" jag gör... Hahaha, jag fick en fin tanke på det sista.
När jag inte gör det så städar jag gärna, helst i en rosa Negligé och ett par rosa playboy öron.
Jag tycker även om att klä mig klänning som är raka motsatsen till manligt..
Näe skojar bara, men det är så min humor är.. Jag vill gärna lägga till något som får mig att skratta...
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
förtillfället: Dricker päronsoda, kollar på nya tider, har ba kalsonger på mig, har även foundation på mig... det är manligt också!
konstigt att ingen sagt typ våldäkt, det begås ju bara av män, därav rätt manligt. eller? (OBS SKÄMT!)
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
jag har hånglat med 5 killar, såpass säker är jag i min egna sexualitet att jag kan göra sånt. det är manligt.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Kaneida X0 Now that's a REAL man! *blir knäsvag* ;)
Att inte slå en tjej är sunförnuft, inte manligt. Det manligaste jag har gjort... måste ha varit när jag bad min kvinna att vara min resten av livet. Män (man) lever för sin kvinna, pojkar tävlar fortfarande om hur många dom kan få.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess har aldrig fått känna på hur det är o va en redig karl ;)
RATED R!
Hangaround
2008-04-21 17:47
Läs boken "Med en uppenbar känsla för stil" (
Stephan Mendel-Enk ). Det är ett 148 sidor långt reportag om manlighet och dess våld som den omfamnar. Sjukt intressant bok, men samtidigt väldigt skrämmande. I boken möter han allt från dagispappor, till firma-killar och graffitimålare.
"Den dominerande manligheten är en våldsideologi, en livsfarlig logik, en kollektiv sinnessjukdom och en evig tävlan där kvinnor bara är statister. Den förstör livet för samtliga sina deltagare." Det menar sportjournalisten Stephan Mendel-Enk i sin bok "Med uppenbar känsla för stil – ett reportage om manlighet". Länk
Betalt räkningarna... i tid...
jag renoverade hos min flickvän, rev väggar, flyttade dörrar, lade om golv o.s.v. när jag tog paus serverades jag starköl och fitta. det va manligt.
Om man är manlig för att man fortsätter spela fotboll då man blöder från näsa eller läpp så jag manlig. Om det är manligt att skruva isär avlopp och rensa där så är jag också manlig. Jag snusar och dricker öl ibland. Vilket gör att jag är väldigt manlig. Hmm. Aja.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Dessutom är hockey något värt att titta på. Men bara då det är OS eller något sådant.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Hangaround
2008-04-22 09:02
Kissat och spytt samtidigt.
runka måste väl vara det manligaste då brudar inte kan göra det
"Med en uppenbar känsla för stil" (Stephan Mendel-Enk ) håller med Spt, grymt bra bok.
It's only gay if balls are touching
Graffare
2008-04-22 10:49
Gick bygg på gymnasiet i 1 år innan jag hoppade av, det var riktigt manligt!
kört lastbil avverkat skog med motorsåg lagt golv