I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka kändisar kan du skryta om ?

Övrigt - Blandat

2008-03-28 20:43

I sina dagar har man ju varit sjukt starstruck så jag har kramat Freestyle och Brother Ali, haha!

JJones; Kom igen, namedroppa din kille!

PZ

"Who the motherfuckin' bawse?"

2008-03-29 00:10
BountyBoo F28

Nej inge våldtäkt på morsans jobb.. Det är inte i Malmö det här är i sthlm, plaze to be you know

2008-03-29 00:31
krossad_anka F18

Du är min största och enda idol, jag ska avguda dig tills jag dör. Necro och Organism 12, kan jag få skaka din hand? xD

OnT: Jag har...snackat musik med skivaffärsägaren där Organism 12 kränger/krängde sina tapes och tolvor. Vet inte om det bara är/var där, men enligt snubben i affären hade Organismen hängt där sedan affären öppnade. Sen har jag sett Markoolio live, men lyckades inte få någon autograf. Rackarns. Har även autografer från i princip alla som spelade i Storvreta IBKs a-lag året efter de gick upp i "Superligan".
I tego arcana dei!

2008-03-29 02:06
Markoolio åt middag hemma hos mig med mig och min familj
Trummisen i infinite mass har varit hemma hos mig några gånger. En känd sångare bodde hos mig och min familj i 6-7 år, vem ska jag inte berätta då jag steker mig själv lite väl då kanske.

Min syster har legat med en i ramones, en i the ark och krökat med iggy pop, får jag skryta om det?
www.myspace.com/drdrogdisko

2008-03-29 02:45
dizzyswe: kom så skakar vi hand!"!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 02:48
krossad_anka F18

Haha, sen om några dagar skriver jag följande:

"Jag har skakat handen med en tjej som nästan har knullat med Necro, och nästan träffat Organism 12 efter en spelning"
I tego arcana dei!

2008-03-29 02:48
Eh, "jag har skakat handen"? Nåväl...
I tego arcana dei!

2008-03-29 02:49
dizzyswe_ HAHAHAH ahh men jag kan om jag vill men jag vill inte.. läskigt ju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 02:50
krossad_anka F18

Skaka hand med mig eller knulla rappare?
I tego arcana dei!

2008-03-29 02:55
dizzy: läsligt att knulla rappare.

2008-03-29 02:56
krossad_anka F18

Hade du blivit knullad av Necro hade du nog haft en del ordentliga problem, så jag förstår dig. Organism 12 blottar inte sin syn på sex särskilt mycket vad jag har märkt, men jag hade ju också tackat nej (HIHIHIHIHI)
I tego arcana dei!

2008-03-29 03:00
dizzy: jg knullar inte käöndisar :D sååå ahh heeej

2008-03-29 03:01
krossad_anka F18

Jag är inte känd (fan, det där måste vara den lamaste raggningsrepliken någonsin!)   =D
I tego arcana dei!

2008-03-29 07:38
inte en jävel jag vill skryta om.

de enda som hänt mig är att jag satt bakom RZA på ett propellerplan till riga en gång. men jag insåg inte vem de var förän dagen därpå när jag såg posters av honom i hela stan. men han var väldigt trevlig iaf.

2008-03-29 08:00
Jag åt frukost med Oasis när jag var kiddo. Har även hoppat säck med någon i Black Sabbath. Har hängt runt med Gry Forsell vid olika tillfällen. Svenska rapstjärtar är väl inte precis något att skryta med? det finns nog ingen av dem jag inte har träffat, typ.

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-03-29 10:48
tommy salo.peter foppa, wayne gretsky, hasek ,jagr...med fler

2008-03-30 19:59
Jag har träffat grioa och spelat schack med han : )
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2008-03-30 20:04
en kille som var lik Pstq frågade om jag vill köpa lite knark

2008-03-30 21:26
Softade med loket på bilbingo en gång när jag var kiddo.

Skakat hand med chords och timbuk, var väll typ det. eller just ja, sprang ihop med en av snooksnubbarna på gotland i sommras.

Sen har jag sexat en tjej som var med i en  popgrupp som mindre. Jag lovar att ni vet vilka det är när ni hör låten men ni kan inte namnet på dem. En sån där snorjobbig låt som alla hört.
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2008-03-30 21:40
immortal technique! den är jag faktiskt lite mallig över.. va på hultsfred för ett par år sedan som jag följde med min dåvarande pojkvän på en konsert, vi stog längst fram och det blev så jäkla mycket folk så jag fick lite panik och sa till honom att jag väntar lite längre bak vid dörren så jag får frisk luft.. ställer mig och andas lite och fortsätter lyssna och då ser jag att immortal technique står precis brevid mig och lyssnar han med!

Jag kände mig tvungen att presentera mig och säga att jag gillar hans musik.. Pratade lite sen skrev han sin autograf på min väska! haha! ahh det va skoj då iaf..

min pojkvän blev inte riktigt lika glad utan mer väldigt avundsjuk efteråt när jag berättade vem jag snackat med!

2008-03-30 21:46

sen har jag faktiskt svurit åt charlotte perelli en gång också.. kände någon som brände mig rejält med en cigg på ett uteställe i stockholm.. vänder mig om och svär högt och då är det hon som står där och skämms! rätt åt henne..

2008-03-30 22:19
Jag fick en bok av Katerina Janouch för att jag hjälpte med hennes väska.
Pekat på en snubbe i stan och sagt att han ser ut som en mupp. Det visade sig vara Timbuktu. Sen har jag sett Iggy pop och Alice Cooper. Samt lite b-kändisar.
Signatur får rum här

2008-03-30 22:31
Palmes mördare, vi tog en öl tillsammans.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..

2008-03-30 23:10
--matilda-- leder

2008-03-30 23:15
matilda leder lätt, fyfan va najs :O)
my name is xelly smelly

2008-03-30 23:33
yeeey! haha

2008-03-31 00:30
Jag, en vän till mig och Lisa Miskovski var ute och tog lunch i Umeå en gång. Sedan spelade vi biljard. Han har varit förlovad med Lisa därför vi gjorde det.
www.myspace.com/drdrogdisko

2008-03-31 04:09
jag har knullat katrin schuman.. tro det eller ej. men hon e ingen trogen jänta

2008-03-31 09:24
Min kompis farsa har käkat frukost med Slash, det beundrar jag.
Dessutom ringde Sir Paul Mccartney honom och tackade för lån av nån rare film som han hade.

Jag själv har bjudit Johan Mjällby på en öl, han var riktigt packad.
Samma kväll träffa jag Patrick Ekwall sittandes med en tight och betydligt yngre blondin som jag antar han försökte ragga med sig, plaaaya.
Rock is not dead!

2008-03-31 09:31
I mitten av 90-talet brukade Jocke och Poppa Pat från Teddybears STHLM hälsa på mig, jag blev lika chockad varje gång :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-03-31 09:33
Det var i och för sig när de fortfarande gjorde Sveriges bästa hardcore - när de blev pop så slutade de hälsa :(

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hangaround

2008-03-31 11:32
Jag har också träffat på Nordman....när han satt på kåken i Viskan. Inte för att jag pratade med honom dock.

Sedan så sålde jag Wayne Gretzky´s autograf för en hundring till min gamla fotbollstränare...ung & dum.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2008-04-04 00:04
Jag har träffat skurt

2008-04-04 02:08
sålt weed till 50 cents crew i vintras, fick skjuts hem av dogge samma dag
sen har man träffat lite olika mindre kända personer genom åren
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-04-04 02:10
JanieJones F23

Har legat med fabolous!!!!!!!!
work some magic

2008-04-04 03:49

Glömde nämna sist jag skrev att Andrea Felldin (lokal"kändis") har tatt av sig sina byxor i "min" garderob på jobbet när jag stod där o dregla lite i smyg.

Har även hjälpt Christer Sjögren att hitta till en krog här i storstan linköping

2008-04-04 05:00
Braging rights som EA sports. Den här tråden ger mig smilgropar. Tack Bylund. Min ADK-trotjänare. WOOP WOOP. Själv har jag för mycket att berätta om.. .. hehum
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-04-04 12:10
jag badade med några polare i visby från en brygga. när jag klättrade upp så stog det en kort brunett i 30-årsåldern och som just tappade sin nya mobil. jag plockade upp den o gav henne den, och badade vidare sen. sen sa min polare att det var carola :P 
skill bill vettu

2008-04-04 14:35
Sprungit in i Björn Skifs på en fest. Usch, vad dålig jag är.
My heart lives in my vagina.

2008-04-04 16:24
hmmm.

Ola Salo träffade jag på en salong jag jobbade på, likaså Carolina Gynning. Jag gick runt med hennes hund som sket mitt på golvet i salongen.
Sen har jag sminkat lite b-kändisar sådär (top model-deltagare och slitzbrudar)
yeeeey. Jag leder. :/

2008-04-04 16:39
Hahahahaha.. kommer osökt att tänka på ordet "groupie" när jag läser det JanieJones skrev, inte bara det med oskulden.

Groupie är ingen positiv term.

Jag är annars släkt med lite high-rollers, träffat lite mid-lowers.. Framför allt har väl farsan träffat balla människor. Många kända musiker osv.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-04-04 16:39
mid-lowers? Haha vafan..

"mid-rollers" ska det vara :P
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-04-04 22:38
Jag lyckas aldrig träffa några softa kändisar själv, men däremot så känner jag mycket folk som gjort både det ena och det andra med en del väldigt kända personer. Det blir inte så kul dock eftersom jag själv aldrig träffat kändisarna :(

Det roligaste som hänt mig är väl att Timbaland körde förbi mig och log för några månader sen. Utöver det så är det handslag och ett fåtal ord med diverse svenska rappare/sångare.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-04-04 22:54
Mabande
Hahahaha, fan va illa. :P

2008-04-05 00:32
om bp:s a lags trupp räknas så har ja träffat dom.

Den gamla rapparen blues i hans sko affär:D

snubben som brukar va på tv4sporten också.. kommer inte håg namn

2008-04-05 01:05
Fan, ni har verkligen levt livet.

2008-04-05 01:11
min mamma fick nästan håkan hellström att uppträda till sitt projekt förutom det lilla lilla problemet att han ville ha 200 000 för besväret

2008-04-05 08:46
Jag snacka med han gubben i ICA reklamen här om dagen. Han är kund hos mig och dyker upp lite titt dådå. O andra sidan är det alltid minst en B-känds som dyker upp o handlar i min botique varje vecka. Thomas Tengby eller vad den jävla fjanten brukar envisas med att ställa 10 000 tals frågor till mig minst en gång i veckan. Sen jobbar jag ju faktiskt med en kändis, trummisen i Sator är min kollega:P
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2008-04-06 00:35
har lirat pracc samt suttit i samma vent som JAEGARN , han var bra. MUAHASAHAHAHAHSDHASDAHSDH !
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.

2008-04-06 02:28
dizzyswe

"Jag har...snackat musik med skivaffärsägaren där Organism 12 kränger/krängde sina tapes och tolvor. Vet inte om det bara är/var där, men enligt snubben i affären hade Organismen hängt där sedan affären öppnade. Sen har jag sett Markoolio live, men lyckades inte få någon autograf. Rackarns. Har även autografer från i princip alla som spelade i Storvreta IBKs a-lag året efter de gick upp i "Superligan"."

haha skojar du eller?