I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka kändisar kan du skryta om ?

Övrigt - Blandat

2008-03-23 22:56

Vilka kändisar kan du skryta om ?

Som rubriken säger skryt på om vilka kändisar du träffat och vad som hände under den tiden.
Altså inte att du bara sett den/dem utan verkligen träffat.

Jag ska börja skryta om att jag jobbat hos Peter "Foppa" Forsberg på "kändis-fest" med hans golfar-polare.

SKRYT PÅ :)

www.myspace.com/danielbylund

2008-03-23 22:59
Jag har träffat Adam - Tensta:) .. Jag är jätte glad.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-03-23 23:02
Randy Brecker, en av dom största musikerna på vår jord!
fantastiskt

2008-03-23 23:04
Har träffat Ken Ring i stockholm en gång.

Det var såhär att jag bodde på ett HVB hem där en tjej bodde som värkligen gillade Ken, så vi var på en resa till stockholm då med skolan ( hadde intern skola där) Och så våran rektor som alltid gillade att överaskar hadde tagit kontakt med han då så han kom till oss när vi käkade middag på en resturang i gamla stan, tror hon fick en signerad skiva av han etc.

kommer inte ihåg om man träffat någon mer, Men såg ICA STIG i veckan utanför nya soppstationen vid gamlestansvägen i götet, Lite småskoj.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-03-23 23:05
Som rubriken säger skryt på om vilka kändisar du träffat och vad som hände under den tiden.

Roligt att få höra vad som hände och vad ni kanske snackade om eller gjorde :)

2008-03-23 23:07
ICA-STIG & ICA-ULF kom in och käkade på morsans jobb i veckan också.

Sångare

2008-03-23 23:11
Jag har kramat Svullo. På Sydpoolen i Södertälje. Han var där med sin familj för flera år sedan, jag som var väldigt impulsiv som barn sprang fram och så fick jag en kram. :) R.i.p!

2008-03-23 23:11
Hm jag gör ett nytt försök då.

Randy Brecker, en av dom största musikerna på vår jord. Han spelade och höll seminarium i samband med en jazzfestival och storbands-sm (som vi förövrigt vann) i linköping. Jag råkade springa in i den store karln, och dregla lite över att se honom framför mig, innan jag tog mig i kragen och gick därifrån. Jag lyckades stamma fram ett "h-h-h-h-hi!"dessutom.

Dessutom träffat och spelat med Peter Asplund, som är en av dom största vi har i Sverige. Träffat och spelat med Andreas Öberg också för den delen. Inget slösnack, just biz. Annars vet jag inte.
fantastiskt

2008-03-23 23:19
Inte särskilt atort men det är nog mitt favorit tillfälle. När jag såg Olle Ljungström på Pascals release fest, han var förstås snorfull så jag låtsades att jag kände honom, nickade och log när han gick förbi. Han såg mycket förbryllad ut med hälsade tillbaka.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Konsertbesökare

2008-03-23 23:36
Snackat nån minut med Devin the Dude efter en spelning. Riktigt trevlig snubbe.

Moderator

2008-03-23 23:41
Bjöd Henrik Larsson på en öl en kväll i sommras. hade köpt till en polare och när jag vänder mig om står henke där. Vi båda är långt ifrån nyktra och jag sträcker den ena flaskan till honom och säger "här är för målet mot bulgarien 94" han nickar och slår sin flaskbotten mot toppen på min flaska. den svämmar över. jag går tillbaka till min kompis som står lutad mot en bardisk en meter bort står christoffer andersson och lutar sig. han ser riktigt jälva nöjd ut och kan anatagligen inte göra så mycket mer än luta sig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-03-23 23:45
lagade mat åt killen till höger förra veckan:

Sedan har jag också lagat mat till:

https://musik.tre.se/upload/Petter/petter_rundad.jpg

Servat denna mannen också:

Bilden “http://www.carlsberg.se/archive/attachments/01/05/peter025.gif” kan inte visas, då den innehåller fel.

och denna kvinnan:

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00230/NOJE-13s37-graafNY-_230150w.jpg

Well. det är var väl det..

2008-03-23 23:46
jag har dansat med adam tensta så sug johon ;)
RekFoto

2008-03-23 23:49
Hotfull P21 : kan jag inte ens räkna upp "kändisar" jag serverat. Modo Hockeys A-lag sedan barnsben. Så en del hockey-stjärnor har det blivit genom åren.

2008-03-23 23:49
Lagat mat åt Roger Moore

Nån nämnde Devin the dude.. bjöd han på röka efter en konsert.

Lyckades rädda Masta Killa ifrån att få en flaska i huvudet.

Sagt till AFC brorsorna att dom e whack.

Haft sex med Lindsay Lohan på ett rehab..

Okej den sista var kanske påhittad.

2008-03-23 23:51
Vart på Fest med 50cent, fick VIP kort av honom, sen satt vi där och diskuta om allt möjligt

2008-03-24 00:05
Har käkat glass med Thomas Ravelli på Gothia Cup när jag var runt 10 år. Svårslaget..

Annars har man väl träffat på, sett, bytt några ord med, förolämpat mm. en massa kända och mindre kända men inget som slår Ravelli-historien (:
va?

2008-03-24 00:14
förutom häng efter konserter med olika artister (eek a mouse, de la soul mfl) så har jag sålt en skiva till luka moodyson, en gång i tiden när han var "inne" och hipp. käkade lunch med adl för ett tag sen, jag och min kusin stötte på honom på ett ställe i malmö och tydligen är de gamla barndomsvänner. vi snackade om... möbler och fastigheter.
We call them winerbrods.

2008-03-24 00:15
Ison och Fille i fredags faktiskt. Hände inte så mycket, dom frågade om spelningen var bra och jag sa att den var det, sen frågade dom vad som händer i Örebro och jag sa att det händer för lite, sen sa jag att jag skulle vidare och sa tja, och han sträckte fram handen och hälsade hejdå.

Sen har jag träffat alla i landslaget och alla i A.I.K förra året, och alla år innan det så länge jag gått på fotboll.

Min farmor och farfar bodde granne med både E-type och Agneta ur Abba, så dom har jag träffat spela gånger.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-03-24 00:16
kungenkrook - fick du känna på e-types hår?
We call them winerbrods.

2008-03-24 00:18
das efx en kväll på krogen efter deras spelning slutade med signade byxer:>
saaaru..

2008-03-24 00:20

Kramade en tjej fråg bigbrother under en festival. Minns inte vad hon hette men hon är ursprungligen från älvsbyn, jösses vad jag playyade henne!

2008-03-24 00:22
har lagat mat till fredrik reinfeldt.
det finns väl inte så mycket att tillägga där...

har tagit ett foto med pablo fransisco
jag och en polare gick fram till honom efter hans show och frågade om en bild. han tyckte vi var lika och undrade om vi var brödrar. vi tog fotot och gick glatt där ifrån. fan va nervös och tystlåten man blir när det väl kommer till kritan.... lite ångest efteråt faktiskt

2008-03-24 02:16
en rad... senast va igår.. felix herngren. king

2008-03-24 02:24
En hel del rappare från tiden jag hostade lite events och även som privat bartender nere i logen på en nattklubb jag jobbar i där alla möjliga kändisar har spelat, de flesta som spelas på radio och tv i princip men jag är mer stolt över att min mamma har knäat Totta näslund mellan benen för 15 år sedan då han tog henne mellan benen.

RIP Totta btw.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2008-03-24 03:19
Jag drack grogg med BINGO RIMÉR på krogen!

2008-03-24 03:25

Blivit kysst av Akrobatik & Dj Flip (haha..)

Dansat på scen med Prozack Turner..

Hmm... Necro har velat knulla mig och ringt mig som fan då när han var i gbg på spelning men jag vågade inte svara.... Ville inte bli rejpad av honom..

Apathy ville att jag skulle flytta till han och bli hans fru... MEn ahh.. Så säger han säkert till alla så palla :D

Har hmm... Träffat mig själv. Jag är cool och en så kallad whoakändis! ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-24 03:29
Jag är Kändis!
No you!

2008-03-24 04:02
Bjöd Frej från SMK på zutt i ett tält under Emmabodafestivalen. Tyvärr gjorde kombinationen röka och sprit honom rätt odräglig och jobbig efter ett tag.

Natt!
Walking the street of dreams

2008-03-24 05:12
ant från atmosphere ringde å gratta mig på min 18årsdag tror jag det var.. eller kanske nåt annat år, men en födelsedag hur som haver!:) det var sjukt oväntat^^
((MAAD))

2008-03-24 08:47
Jag har sjungit ja må han leva för mange schmidt och blivit bjuden på ett glas champagne ur hans stora fina flaska..

Jag må han leva delen minns jag inte så bra eftersom jag var jävligt full.. men han fyllde iaf år samma kväll dom spelade...

Jag är dock långt ifrån ett mange schmidt fan..  så fattar inte varför jag äns gjorde det!

Annars är väl den enda coola grejjen att man vart på samma efterfest som the hives,millencolin och embee på burningheart records.. (fråga mej inte hur jag hamnade där)

Sen minns jag att jag som liten skrek "UUUNOOO" och vinkade lite gulligt, när jag såg Uno från Rederiet när han var ute och handla mat med sin mamma!

Förövrigt känns det töntigt att "skryta" om sånt här egentligen, haha. Hade dock känts helt okej om det var någon stor legend man verkligen rådigga.. typ Bob Marley eller något..
Fucka ur!

2008-03-24 09:30
Hängt med Petter i ett par timmar då han var här i Sundsvall för väldigt många år sedan.. Mikrofonkåt tiden. Han var med vid invigningen utav en butik här i Sundsvall. Vi pratade dock mest om kaxiga snorungar.
Träffat Scottie Pippen under tre dagar då han var här och spelade med Sundsvall Dragons.
Han har sjukt stora händer och riktigt grov basröst. För er som inte vet vem han är så spelade han tillsammans med Michael Jordan under hans GLORY days.

Sen så vet jag inte så mycket mer. Har träffat Ken Ring och typ bara sagt hej.
JO jag har dansat med Jessica Folker.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-03-24 09:45
krossad_anka F18
What the fuck?! Necro?! Apathy?!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-03-24 10:45
Lars Winnerbäck på söder i sthlm. han var på väg hem från systemet så jag stoppade honom och vi snackade i ca en kvart. han var grymt trevlig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-24 11:03
Kramats & fottas med Natasha Peyre (hon luktar helt seriöst smultron)
Tränat och fottas med Ramon Dekkers (just google him dude)

sen har man väll sett diverse kändisar.. lassgård har jag sagt hej till tror jag.
Sen har jag haft Fredrik Modin's autograf, fast den byttte jag bort mot en schysst hockeybild när jag var 9
work some magic

2008-03-24 11:23
hängt med In Flames ett par timmar på efterfest, nån i deras crew raggade på min tjejkompis och vi satt vid samma bord och snackade skit bra länge
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2008-03-24 11:30
Skakat hand med Zlatan när han delade ut medaljer efter sm. Sen har jag sett alla i Helsingborgs IF nakna, och dom har sett mig naken dock för ett par år sedan.
 HELSINGBORGS IF!

2008-03-24 12:03
Jag har varit på semester i skärgården med Carina Berg
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2008-03-24 12:22
Kan tänka mig att McDonald Mariga har ett jävla sänke ?

2008-03-24 12:26
Vet faktiskt inte, han kom till HIF senare, jag fick inte plats där runt 03 han kom 05 om jag inte minns fel.
 HELSINGBORGS IF!

2008-03-24 12:47
Jag har träffat och pratat skit med Carola och Jill Jonsson.

Käkat med Bert Karlsson.

Kramat Mats Wislander

Krockat med gitarristen i Oasis i London. Det var as grymt. Jag blev rädd och sa "sorry", han blinkade och sa "it's okay".

Snackat med Roger Moores crew. (det var stort).

Sen så var jag guide för många år sedan åt fame factory snubbarna när dem besökte Öland^^ Pinsamt.

Fick en nick av Danny Jones. *mumma*

aja det är dom jag kommer på^^

Och så har jag Christiano Ronaldos autograf på väggen:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-03-24 12:48
Har passat zutt med Emilush, haha.
Skakat hand med Obie Trice också, det känns rätt tufft.
Sen har man väl stött på endel kändisar under åren, fast att skryta om sånt här känns rätt töntigt överlag.

2008-03-24 12:51
mexiflexi

Det var meningen med tråden att man skulle skryta^^ Och visst är det tntigt överlag, men det är ändå kul att berätta för någon:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-03-24 12:56
en gång träffa jag emilush, asså det e sant.

2008-03-24 12:57
om vi kopplar bort fotbollsspelare som rivaldo, figo och rui costa så är nog ingvar oldsberg det grymmaste

2008-03-24 13:05
Jag har pratat med Brolle Jr när de var melodifestivalen här i Skellefteå ;)

Hälsade på Roger Pontare i samma veva.
Och skakade hand med Markoolio och önskade han lycka till :)

Vet inte om jag träffat så många andra kändisar.

Om man inte räknar med då jag var och besökte playboy mansion och chillade med alla tjejer där *tihi* ;)

2008-03-24 13:07
när ja praoa på sko uno sålde ja ett par cowboyboots till e-type, sett peppe eng naken och så har ja kramat hon gladiatorn, amber eller va hon hette. och atlas också för den delen
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2008-03-24 13:07

Förlåt för dubbelpost men jag har ju också träffat, skakat hand, snackat, hängt och fått en låt tillägnad mej av Asta Kask :)

De var stort :)

2008-03-24 13:10
Pontiak kom till O'Learys i fredags innan sin spelning i nattklubben och fråga mig var toaletten låg :P

2008-03-24 13:24
vi har en klar vinnare hazn, grattis

2008-03-24 13:35

core: han var i Linköping en annan gång på Loriént och det var så mycket folk som ville se han att man fock köa hur långt som helst för att KANSKE ha turen att komma in. Det var sjukt.