I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dejta en transexuell tjej?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-17 23:07

dejta en transexuell tjej?

Först och främst, DETTA ÄR INGEN KONTAKTANNONS, vill jag träffa en kille så gör jag det.. inte här och definitivt inte som denna användare. OK? Bra.

Uhm, hej!
Min fråga är *kanske* ganska komplicerat, eller inte... beror på dig egentligen.

Vad skulle du tänka, tycka och göra om du träffat en tjej ett tag, antingen på nätet eller IRL som du kände att ni började komma nära varandra att tanka på en relation osv, o du får reda på att hon blivigt född i en manskropp? dvs, hon har levt som en kille och tom har blivgt född som kille, och är genetiskt och biologiskt en kille. Men inte uppfattat sig själv som kille och därför gett upp att leva som kille... Forstfarande en kille fysiskt, iaf delvis, jag går på hormoner(i haev teh tits XD) men har inte opererat mig än. alltså övre hälten: tjej, resten kille... (snart 100% efter min operation).

Anledningen till att jag frågar är att jag vill få en någolunda  bild av hur många som tycker det är ok. Eftersom jag funderar på att kanske berätta det för någon/några...
jag har haft ganska ok tur med utseendet och killar bruka r oftasts inte fatta hur det ligger till.. ominte jag bestämmer mig för att berätta det dvs. Jag vet att det finns forum för "såna som mig" som "såna som ni" brukar säga men jag är inte intresserad av sånna. Jag är en helt vanligt hetro tjej och vill veta vad helt vanliga hetro killar tycker. Träffar jag killar IRL o på nätet o så brukar jag aldrig berätta. Om jag känner att någon börjar misstänka så brukar jag dra mig ur, hände mest i början när min röst och uppförande ibland var ganska avslöjande "killigt". inte så konstigt eftersom jag blivigt uppfostrad som kille.