dejta en transexuell tjej?
Först och främst, DETTA ÄR INGEN KONTAKTANNONS, vill jag träffa en kille så gör jag det.. inte här och definitivt inte som denna användare. OK? Bra. Uhm, hej! Min fråga är *kanske* ganska komplicerat, eller inte... beror på dig egentligen. Vad skulle du tänka, tycka och göra om du träffat en tjej ett tag, antingen på nätet eller IRL som du kände att ni började komma nära varandra att tanka på en relation osv, o du får reda på att hon blivigt född i en manskropp? dvs, hon har levt som en kille och tom har blivgt född som kille, och är genetiskt och biologiskt en kille. Men inte uppfattat sig själv som kille och därför gett upp att leva som kille... Forstfarande en kille fysiskt, iaf delvis, jag går på hormoner(i haev teh tits XD) men har inte opererat mig än. alltså övre hälten: tjej, resten kille... (snart 100% efter min operation). Anledningen till att jag frågar är att jag vill få en någolunda bild av hur många som tycker det är ok. Eftersom jag funderar på att kanske berätta det för någon/några... jag har haft ganska ok tur med utseendet och killar bruka r oftasts inte fatta hur det ligger till.. ominte jag bestämmer mig för att berätta det dvs. Jag vet att det finns forum för "såna som mig" som "såna som ni" brukar säga men jag är inte intresserad av sånna. Jag är en helt vanligt hetro tjej och vill veta vad helt vanliga hetro killar tycker. Träffar jag killar IRL o på nätet o så brukar jag aldrig berätta. Om jag känner att någon börjar misstänka så brukar jag dra mig ur, hände mest i början när min röst och uppförande ibland var ganska avslöjande "killigt". inte så konstigt eftersom jag blivigt uppfostrad som kille.
Transexualism är faktiskt ganska relativt vanligt trots allt och ni har alla troligtvis träffat flera under eran livstid anting medvetet eller helt ovetande..inte alla väljer att berätta. I sverige går själva proceduren till så att det först kommer ett utredningsår, med träff av psykolog och 3 behandlings/fortsattutredningsår där det efter det sista året utförs en SRS dvs könskorrigerande operation och därefter får det nya könet officellt i handlingar o så. Efter det första året början man hormon behandligen. Jag väntar just nu i stort sett bara på att få svar på när min operation ska ske. Det här är ingenting man väljer utan man föds så. Orsaken är okänd men studier har visat att våra hjärnor skiljer sig från det av andras, iaf i mtf(male to female) fallen.. http://en.wikipedia.org/wiki/Transsexualism Och om någon förresten undrar om varför jag skriver detta som en ny användare så är det bara för att skydda min egen identitet ^^
får jag bara fråga, lite off topic sådär men, utger du dig för att vara tjej eller kille på din vanliga användare?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
nu känner jag mig ganska dum eftersom jag stavade fel på Transsexuell... menmen .. -_____-'
fanns ju en liknande tråd för ett tag sen där en transsexuell inte hade berättat för sin kille att hon varit en man och rektionerna var ju inte så positiva, med rätta tycker jag.. eftersom det är känsligt för många är det nåt du borde berätta direkt.. skulle tro att 99% av killar skulle känna sig äcklade, utnytjade och lurade om en tjej de gillar berättade att hon varit man.. hade det varit jag och det hade gått tillräckligt långt hade nog våld legat väldigt nära till hands måste jag nog säga... hade det varit en person jag hunnit bli kär i hade jag mått ännu sämre och varit ännu sneare inte tvärtom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Queff P20 Det beror på .. jag hade en användare som jag hade jätte jätte längessen, innan jag "kom ut" som jag gjort och där står jag som kille. Jag vill liksom inte ändra på sånt, folk behöver itne veta, särskilt inte folk som jag inte känner längre..
Dessutom så har jag glömt mailen till den adressen det var så längessen....
Min andra användare stod som tjej.
Jag har inte varit här på forumen på ganska länge faktsikt men tänkte att jag ställde frågan här eftersom finns förmodligen många här är ungefär av den typ killar som jag känner...
Ett tips är ju att ragga på qruiser, där kan du ju va öppen med allt så slipper du jobbiga situationer. I alla fall tills du gjort din operation
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
ok.. dumma mig då som tänkte "om inte någon hotar mig med våld så kanske jag vågar ladda upp en halvanonym bild..." guess not then...
Cruiser.. lol. Nej du.. Inte riktigt min typ av människor där. Är medlem där men bara pga av TS klubbarna, Killar där tror att man är värsta översexuell och desperat bara för att man är "T" så , usch, nej tack. Och nej, jag är ingen transa.
You go girl. Man blir kär i personen och inte i könet!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
riktigt skum fråga. skulle nog känna mig lurad på nått sätt. men samtidigt så va fan :S e mna kär så e mna kär, lr? //Ydebrinkarn - ärlighet varar sig
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag håller med Frida. Om det är nån snubbe som är nåt att ha kommer de inte bry sig om hur du föddes, utan om hur du är här och nu, och framförallt vem du är som person!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DeeSember Jag har en fråga till dig (eller någon annan som känner för att svara) Hur funkar det om en kille som opererat sig till tjej träffar en tjej som opererat sig till kille? Skulle de två kunna bli ihop eller hänga eller vad man nu kallar det.. Jag fattar att det går, men hur tänker man som en av de personerna, skulle det kännas skumt? För ni skulle ju fortfarande vara kille och tjej i grunden liksom.. För att svara på din fråga (även fast jag är tjej) så tror jag att de flesta killar skulle reagera negativt på att veta att en "tjej" som de träffat ett tag egentligen var kille. Även om du opererar dig till tjej så kommer du aldrig ifrån faktumet att du varit dude en gång i tiden.
One chapter a day
Lillfrida: ja precis och om den personen visar sig vara nån helt annan än den utgett sig för att vara så blir det problem.. Deesember: vem har hotat dig med våld?
Joel413 P24 En person är samma person oavsett kön.
Jag hade kännt mig lurad, men en bra människa hade tagit personen för vad den är och inte vilket kön personen har.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Zoned F19 Fast de skulle ju inte vara det andra könet längre eftersom de hade bytt kön? De som byter kön har ju alltid (i guess för annars byter man väl inte kön) känt sig som det motsatta könet, så de skulle nog inte bry sig om deras partner en gång bytt kön.
Alltså... Hmm. Grejen är ju den, att är du kär så är du. Om min flickvän tex. blev av med båda benen i en olycka (okej, jättedålig liknelse) så skulle jag vara lika kär i henne ändå. Ungefär som att om en kille har blivit kär i dig så borde inget egentligen ändras när du "brake down the news" och berättar att du faktiskt föddes som kille. Fast nu talar jag ju bara utifrån mig själv. Om jag därimot typ hade spanat in dig på krogen och du hade kommit fram och sagt "Hej, jag har en penis" då hade jag nog bara vänt mig om och spytt, tyvärr.
jag hade freakat ut om min tjej hade sagt det till mig.
Graffare
2008-03-17 23:58
Jag skulle ta ett djupt andetag, backa två steg och visa upp mina handflator, andas ut sakta, kolla personen i ögonen och klämma fram ett "no homo" för att sedan sakta backa mot dörren. Det kanske var en överdramatisering, men jag hade sagt nej.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Det är ett känsligt, men viktigt ämne och jag skriver egentligen bara för att uppmana folk att fortsätta på den seriösa linje som hålls i tråden. /Mod
det är väl lite känsligt, men man ska nog vara öppen med sån info iallafall. killen måste ju ha en chans o välja om han ska fortsätta med relationen eller inte. Dvs inte påbörja något alls, inte ens en flört, utan att vara ärlig från början
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Lillfrida: det är din åsikt, hur många lager av vad en person är kan man skala bort innan de blir en annan person än de utgett sig för då? jag anser ju då att kön och könstillhörighet formar en person och en personlighet men det kanske inte du tycker.. en person är samma person oavsett kön, en person är samma person oavsett åsikter, en person är samma person oavsett sin livshistoria, en person är samma person även om det kommer fram att han våldtagit barn innan han träffade dig? vart ska man dra gränsen? om en person är hetero och bara tänder på tjejer och tycker det är äckligt att ha sex med samma kön och får reda på att tjejen de hånglat med är en man har de väl rätt att bli förbannade eller? du sitter alltså och förespråkar att det är ok att ljuga om en såpass stor del för en person man säger sig bry sig om? jag tycker det är sjukt naivt och korkat.. "En bra människa hade tagit personen för vad den är och inte vilket kön den har" Nej en bra person hade inte ljugit om vilket kkön den har för en person de försöker ragga upp.. du lägger skulden på fel part tycker jag..
Joel413 P24 Jag håller med dig i mkt av vad du säger men!
"
jag anser ju då att kön och könstillhörighet formar en person och en personlighet men det kanske inte du tycker.." Den här personen har ju inte lurat dig på så sätt att hon har låtsats vara en tjej, personen har alltid känt sig som en tjej och lever som en tjej.
Borde inte det ha format hennes person och personlighet då? O det är väl därför du blir "lurad", men det är ju inte vad hon har mellan benen som formar hennes personlighet/kön, det är vad hon har i huvet.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Tänk dig själv in i situationen. För mig är det inte att ljuga utan för mig är det att kringgå sanningen, att inte prata om ämnet som berör det du kallar för "lögn". Det är antagligen så att det går från person till person vad som är viktigt. Att personen du dejtar har våldtagit ett barn säger ju enbart saker om personens förflutna och personlighet. Du byter ju inte personlighet för att du könsopererar dig, eller hur?
ok jag uttryckjt emig lite fel :s vad jag menade var mera typ, om folk inte anger "något slags våld som svar..."
alltså inte någon som hotat mig.
Förresten så tar jag inte åt mig alls.. tro mig, jag ställde frågan för att jag vill veta. Fortsätt ge mig den nakna kalla sanningen!!!
Zoned F19 Jag vet inte.. har aldrig testat... men jag antar att det skule kunna funka. liksom skulle någon komma ut för mig så skulle det inte spela någon roll eftersom jag blir kär i individen... Det kan kanske vara rätt skönt att vara med någon som förstår allt som man genomlevt under hela livet och man liksom kan prata med på ett som som med ingen annan... samtidigt så kan det kasnke vara rätt jobbigt att vara med någon som har nästan helt symmetriska problem... så att allt det beror på egentligen är personligheten, jag ser inte T't i sig som något hinder.
Drama like this only exists on whoa.nu. Men jag skulle bli sne som fan, jag skulle inte hata personen eller skita i den men min syn på han/hon skulle blivit helt annorlunda. Relation längre än vänner skulle aldrig komma på fråga. Tycker det är jävligt falskt om en person faktisk kan dölja sin kön så bra, då börjar man undra vad mer finns under ytan.
kallemio: tror knappast personen levt som tjej hela livet och har den det så har det säkert präglat deras personlighet att leva i ett samhälle som inte helt accepterar det, relation till föräldrar som kanske inte stödjer det under barndomen o.s.v.. jag kan se en massa potentiella problem i personlighet och psyke som kn komma ur att man fått leva i "fel" kropp hela sin barndom och pubertet.. alltså ser jag det helt klart som en direkt del av någons personlighet.. Lillfrida: jo det gör du helt klart.. din känsla för dig själv förändras och du börjar förmodligen känna dig anorlunda, föra dig annorlunda och så vidare.. hade inget i ens peronlighet och upplevelse av sig sjävl ändrats när man opererar sig så skulle det inte finnas nån anledning till att göra det.. snakcar vi hormoner och sånt så är det just de som styr din personlighet till stor del.. bortser man från en persons hela förflutna och deras framtid och deras fysiska kropp så har man inte så mycket kvar av en personlighet, då kan man vara ihop med vem som helst för man har skalat bort allt en människa är, om man inte tror det handlar om en själ och det gör ju långt ifrån alla.. men kärnan i frågan är ändå att det är snubben som blir ljugen för som är offret.. vi har åsiktsfrighet här och om killen tycker det är vidrigt så har han rätt för det är hans liv och hans val av vem han vill vara med och vilka saker som betyder något i hans val av partner och eftersom det med enkel logik går att räkna ut att risken är stor att han tycker så (då det säkerligen är så övervägande) så är det vidrigt och elakt att vagga in honom i en falsk bild av vem man är oavsett om det är en full lögn eller att kringå sanningen.. jag skulle kunna dra det så långt som att det nog kan liknas vid en slags form av våldtäkt om den transsexuella har gjort något som helst sexuellt med snubben utan att först göra klart att han/hon fysiskt är en man..
När ni säger att man blir kär i personen och inte könet utan att vara bisexuella tycker jag det känns som lite hyckleri. Är man straight (eller homo) så är det klart att man blir kär i könet också, sluta va så PK.
One chapter a day
Zoned: tack
Zoned F19 Om du syftar på mig så menar jag att det är inte hennes fitta eller kuk som definerar henne, det är vad hon har i huvet som har utgör hennes personlighet. Inte det där med kär i personer.
kallemio Syftar inte på nån särskild individ, den som känner sig träffad tar åt sig.
One chapter a day
Zoned F19 Ok. trodde du hade missuppfattat vad jag skrev.
Joel413 P24 "jag skulle kunna dra det så långt som att det nog kan liknas vid en slags form av våldtäkt om den transsexuella har gjort något som helst sexuellt med snubben utan att först göra klart att han/hon fysiskt är en man.."
Det där var fan det vidrigaste jag läst på länge.
Vet du ens vad en våldtäkt är för något? Seriöst, gör dig själv en tjänst och ta reda på det.
Inte är det undanhållande av helt ovässentlig information iaf. nått som är mer intressant är att veta om du berättarför alla du strula/ligger med om vilka droger du tagit, om hur många tjejer du slagit, om hur många brott du begått, hur många minderåriga du stött på, hur många äckliga sjukdomar du dragit på dig, hur många porrfilmmer du laddat ner? seriöst, tror knappats att du e så himla bra som du försöker framstå som.. jag är inte skyldig o berätta för dig ett jävla skit. deal wth it
DeeSember Du frågade, och fick en personlig åsikt från honom. Då kan du inte komma med "jag är inte skyldig o berätta för dig ett jävla skit. deal wth it"
One chapter a day
Toastare
2008-03-18 00:43
Jag tycker man absolut ska vara ärlig om sånt. Istället för att säga att kärleken är blind bla bla.. jag skulle inte digga det om en kille ljuger för mig eller undanhåller sanningen vad det än handlade om. Därför så tycker jag självklart man ska berätta det. Man ska alltid kunna göra ett val. Sen om den personen då verkligen älskar han/henne så skiter de ju i att det är så, därför borde det då inte vara några problem att berätta? Det är dessutom skillnad att ljuga om saker man gjort, och ljuga om vem man är!
Jag skyller allt på Emma!
du tycker vad du vill för killen som utsätts för ditt lurendrejeri kan jag garantera dig att det psykiskt kan liknas vid en slags våldtäkt, eller sexuellt utnytjande kanske är ett bättre ord då våldtäkt är lite väl grovt uttryckt, därför jag la till en slags.. jag känner en snubbe som utsattes för det du snackar om och han mådde inte så jävla bra psykiskt efter det kan jag säga.. har du gjort det jag beskrev så är du ett jävla svin i mina ögon, simple as that, deal with it.. det är hur personen upplever det som är det viktiga men du riskerar att utsätta personen för något som som sagt kan liknas viud sexuellt utnytjande, i mina ögon som sagt.. jag hade upplevt det så och jag har snackat med åtminstone en snubbe som varit med om en liknade grej och han upplevde det så.. dina jämförelser är löjliga.. sexuella preferenser är för de flesta bra mycket viktigare i en sexuell relation än de flesta av de saker du tar upp.. det är känsloiga grejer och du om någon borde väl fatta hur viktigt könär för en person? avarför vill du byta om det nu är helt oväsentligt? jag behöver inte deala with it.. hade det handlat om mig hade jag tyckt du var skyldig mig att berätta det, det var väl det du frågade om..
Toastare
2008-03-18 00:45
och sen som sagt tror jag du är införstådd med vilket känsligt ämne detta är och att du nu är på en ungdomscommunity och du ber om åsikter. Då kan du inte bara acceptera svar som passar dig och känns bekväma. För så är inte verkligheten. Visst ska du inte vara fångad i fel kropp bla bla..och du måste ha gått hos psykolog ett antal timmar innan du fått börja äta hormoner. Psykologen är den som säger saker som känns bättre, här får du inte alltid höra så bra saker (inte sagt att någon får gå till personangrepp)
Zoned F19 :
hycklare? Det är väl kanske så att jag kan och tillåter mig själv tänka o känna efter utan att behöva definera mig sjlv efter en färdig mall. Ingenting att göra med att vara PK. Ser inga problem alls med att vara hetro o ändå bli kär i någon av samma kön. Det är inget konstigt med att vara både homo/hetro och att vara biemotionell. Jag har inte upplevt det sjlv men jag har en kompis som är sexuellt attraherad av andra tjejer men fortfarande kan ha ett emotionellt förhållande med killar. Det är faktiskt inte så himla komplicerat...
det boundyboo nämner om val är just kärnfrågan som gör att det kan liknas vid sexuellt övergrepp, du ger honom inte ett ärligt val att ha sex med dig utifrån hans världsbild.. du lurar honom att utföra sexuella handlingar på en man, för det är du ju uppenbarligen fortfarande.. i hans hjärna har han valt att ha sex med en kvinna, när du berättar att du är en man efteråt blir det som ett retrospektivt tvång..
Toastare
2008-03-18 00:53
Joel413, exakt... det är endast sanningen som kan ge en annan människa ett ärligt val. och dessutom, vem vill leva med någon som man inte kan vara säker på om den personen älskar en för den man är. Därför jag alltid sagt att jag kommit längst med ärlighet, för då har jag blivit dömd för den jag är och då kan man alltid hålla huvudet högt.
Joel, eftersom hon är till nedre delen biologiskt kille, hur hade du tänkt dig att en eventuell situation uppstår där någon har sex med henne utan att fatta? Blind och utan känsel? Jag tycker såklart att det är smidigast om du säger till innan ni kommer fram till akten, men samtidigt så har ingen rätt att kräva någon sådan förklaring. Precis som att om någon skulle vilja ha papper på alla mina tidigare sexuella förehavanden så skulle jag be den personen att dra åt helvete.
DeeSember Jag snackade inte bara om dig, men som Joel413 säger så borde du om nån anse att det är viktigt med kön. Om vi nu ska gå in på "definera efter en färdig mall" så kan ju jag säga vad jag anser om det där. Jag definerar mig som heterosexuell. Jag attraheras av killar och har förhållanden med killar. Enligt mig ska tjejer va med killar och vice versa. Det är så vi är skapta helt enkelt. Detta betyder inte att jag inte accepterar att folk är homosexuella/bi eller vad de nu vill vara, för det gör jag. Du säger att det inte är konstigt att vara homo eller biemotionell men det tycker jag. Förvirrade själar... Nu kommer jag nog få en hel drös på mig för detta uttalande men det är faktiskt så jag känner och jag uttrycker min åsikt precis som alla andra här har gjort.
One chapter a day
Toastare
2008-03-18 00:59
nej, så du har sex med en person direkt när du inleder en relation med dem? Allt handlar inte om sex. Det handlar om en emotionell förbindelse, där en motsatt part kanske till och med blir kär i henne.
BountyBoo F28 :
Det är klart att jag bara accepterar de svar som passar mig. Bara så du vet så säger inte psykologen saker som känns bättre. De har hand om utredningen och utredningen har ingenting med vårat välbefinnande att göra. Mitt och många andrsa bemötande har varit helt jävla deprimerande, minst sagt, men det är en annan berättelse men få bort den där bilden av att vi skuttar omkring i livet helt jävla glada och måste ta skit bara "för att det är ett ungdoms community" bufuckinghu, seriöst. Om jag ska gå omkring och berätta vad jag är för varenda jävla person så slutar jag upp ensam ovsett om det är ett ungdomscommunity eller IRL, utsatt minst sagt, seriöst jag är inte skyldig att ett enda jävla skit och inte heller är jag skyldigt att berätta, och om det är joels definition av sexuellt utnyttjande och ni håller med jag då är ni verkigen en sorglig bunt. >.< hursomhelt.. ja jag vill veta vad folk tänker men i genäld så får ni veta vad JAG tänker, det är inte mer än rätt så sluta gnälla.
Toastare
2008-03-18 01:03
DeeSember, de gör en utredning men samtidigt är de ju där för att stötta dig. Du måste ju redan i tidiga tonåren känt att något varit fel och det måste ju satt starka avtramp i din uppväxt. Varför öppnar du dig här och frågar vad folk tycker om du inte är "kvinna nog" att berätta sanningen för en person som kanske får känslor för dig, kanske blir kär i dig.. det är en emotionell våldtält absolut. Som sagt, varje människa har rätt till ett val. Speciellt när det handlar om vem personen ÄR. Du undrade hur folk kände för att dejta en transexuell tjej, topicen var inte "Nu ska jag berätta om hur det är att vara transexuell tjej"
nej: tänk? eller behöver jag verkligen sitta och förklara sånt för en 26 årig snubbe? men ok.. sexiuella handlingar (tror nämligen jag skrev det och inte bara sex) kan vara annat än penetratiuon, kyssar är en sexuell aktivitet, eller kan åtminstone vara det, smekning av bröst i avsikt att upphetsa den andra eller bli upphetsad ochså den grövsta möjligheten i det här fallet att trådskaparen har ljugit ihop nåt i stil med "jag är inte redo att ligga med dig men jag kan gå ner på dig" och där har du en avsugning något som också är, just det, sex..
BountyBoo F28 Nej allt handlar inte om sex. Men det är en omöjlighet att man ska behöva redovisa allt som ligger i ens personlighet direkt. Så fungerar inte ens en relation mellan två hetro personer av olika kön.
Sen är det såklart problematiskt. Många heterosexuella har en aversion mot allt som går emot sexualnormen. Det är något som hon måste leva med. Att det är skitsvårt att få ihop det där. Jag vet inte om man kanske borde satsa uteslutande på bisexuella, eller så kanske det finns folk som letar efter förhållanden med transexuella. Vad vet jag. Men jag håller absolut inte med om det ni säger. Att man måste berätta allt om sigsjälv och sånna här, djupa personliga saker när man först möts.
Jag vill minnas att en sånhär tråd var uppe för några år sen? Är det månne samma trådskapare? Känns som om det är en ganska ovanlig situation. Det är en bra frågeställning dock. Rinsken är ju väldigt stor att man förstör sitt förhållande om man berättar det, samtidigt vill man ju vara ärlig mot personer man älskar. Med andra ord, man bör nog berätta innan man blir nerkärad.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Toastare
2008-03-18 01:09
nej, som sagt det är skillnad på att inte berätta om antalet sexpartners, vilka droger man tagit, vilka brott man begått etc. för det är saker man gjort. Men att inte berätta om vem man ÄR, det är en annan sak. Om hon nu letar efter någon som ska älska henne genuint, då borde hon ju vilja vara ärlig. Precis som jag är om jag träffar en kille.. även om han kanske inte vill veta allt, frågar han så får han ett svar. För då har han valet att välja mig eller inte, att dömma mig eller inte. För det är jag och det är då min självkänsla är som störst när någon tycker om mig för exakt den jag är och det jag står för.
nej: för de allra flesta inklusive trådskaparen (då han ju vill byta kön) så är könstillhörighet långt mer viktigt i början av en sexuell och emotionell relation av kärleksslag så det går inte att jämföra med andra personliga saker.. det handlar om en djupt instinktiv del av ens natur och kan inte jämföras med vad man gillar att göra, inte göra eller vad man varit med om.. fattar inte hur någon kan sitta och vara för att dölja såna här saker i en relation alltså..
Toastare
2008-03-18 01:10
insane M, tänkte också på det att det fanns en liknande tråd för några år sen. Jag betvivlar att det finns två transexuella här som vill öppna sig precis innan operation och som sedan provocerades av folks som inte tyckte att det var okej att inte berätta.