Hade nog köpt en s40 för dom pengarna, känns stabilt!
Men lika glad är jag för det!
Jag röstar för s40 jag med (gammla modelen) kan nog inte få mkt bättre bil för dom pengarna..
No you!
Golf suger get pung!
No you!
Personligen hade jag antagligen struntat i att köpa bil i den prisklassen om det inte var ett måste. Runt 60kkr hittar iaf inte jag något jag skulle vilja ha, plus att du har en bil som varken är billig eller dyr och antagligen kommer du behöva byta en del slitdelar då den antagligen gått runt 15-20k mil. Vad jag skulle gjort är att sparat ihop lite till och börjat kika på BMW E46 320. Tänkte köpa en sån i höstas (blev inte av) och det finns en del riktigt fräscha och även en del riktiga ras, såklart. :) Alfa 156 kan du få för inga pengar alls, men det är alltid ett lotteri med dåliga odds och kamremmar. 147 har enligt min erfarenhet något bättre kvalitet och känsla, men de är också dyrare. Jäkligt kul bilar båda två.
Göteborg på låtsas.
Aldrig en volvo tråkigare bil får man leta efter, men de är en bra bil de äre peugeot 306 gti går ruggit bra en kompis hade en sån!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
minicooper sport. eller nya audi tt.
RATED R!
Graffare
2008-03-12 20:19
Jag skulle satsat på peggan. Dom är små och ganska kvicka.
ProNoob X16 16bast och verkar ha testat de flesta bilmärkena plus att du vet om de går bra att sänka en PT-C eller ej. Inte dåligt.
VeCn X40 Men titta hur låg den redan ser ut att vara...
No you!
Du ska givetvis köpa en golf!
Men kan ni ändå inte erkänna om man kommer med en PT att de är liten blick fångare? Än 206 är så vanlig tycker ja iaf. Meeen smaken är som baaaaaaaaaaken
4_units P19 Köp det du gillar, se till så att den är fin å så bara
No you!
Tack, de kändes bra! : D
haha, men jag fattar inte vrf du skappa denna tråd? Det verkar jue som att du redan bestämt dig? Men langa gärna upp bilder å så på vad du köper!
No you!
men köp 306.an jag länkade den är ju fett fet och int gått så långt och det lär vara drag iden.
länk igen
RekFoto
golf gti turbo 150 häst 99:a. finns för 60 pap.
Frihet under ansvar
njaa var halvt osäker. Var sugen på peugeot 206an först men känner mer för pt nu:p Jaa 306 var phet men den är så långt bort bor i norrland : (
äh ta en roadtrip det äre värt :) 306,an får min röst. bra pris bra bil
RekFoto
Lycka till iafall!
No you!
yrkesmördaren jag får för fan orgasm bara jag tittar på den där R8:an. En vacker dag när jag blir rik...!
If you don't stand for something, you'll fall for anything. Martin L. King
Annars röstar jag på en A4 1,8T sedan. Bekväm bil med kvalite. Du kan säkert hitta en som gått mindre än 20000 för 50 papp. trimma den för ca 3000 och köp snygga fälgar för 7000 så kommer du cruisa runt som en kung;)
trimma den för 3000 ;o hah
RekFoto
jag tror det är en S40 vi har som vi vill sälja
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimpen man köper inte av ngn som inte äns vet vad spm säljs och inte har info.
RekFoto
REB det är min sambos bil, så om någon vill veta mer så kan jag naturligtvis be honom komma med all info ;) själv kör jag cykel
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
BMW 735 Riktigt mycket att köra med! <3.
^-_-^
Bör väl köpa en BMW 750 om man vill ha att köra med. :)
Alla pheta bilar ligger jue i halland !!
hmm du ska ju inte kolla vad andra vill ha köp dig den bilen du tycker själv om som du tycker är bra skött o skön att köra... Fast min åsikt till dig blir Volvo C70 00 T.. en mycket bra bil
Jag ringde på den där PT crusiern idag men då var den såld! Hatar så mycket när dom har annonsen kvar sen så är den såld... bajs på han aaalot
haha pt cruiser.. värdelös bil..vafan.. zubeyde zumsek har en sån .. kör istället på volvo 960 ev 940 helst en mörkblå med genomskinliga baklyktor, tonade rutor, lädersäten och schyssta 17 " fälgar.. om du vill vara bensinsnål köp en smart fourtwo och skaffa turbo
Vila I Frid Tony Snow
REB Powerchip trimmar 1,8T för 1999:-
Men palla volvo världen tråkigaste bil!! Alla på gatan typ åååååååååååååååååååååå titta vilken häfftig volvo! Dom har ja inte set 343493141294214214 gånger i mitt liv.. Näee volvo i hate a lot
volvo eller jänkare..annars kan jag fan gå
Awaiting Beheadment and Mutilation
vem bryr sig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köp inte en silvergrå metalic v70 då, köp en fin s40, styjla den. blir lätt grymt snygga!
No you!
men äru efter? han vill inte ha en volvo har han sagt 1000 ggr och jag förstår honom. det är verkligen en tråkig bil.
RekFoto
word! volvo är för lantisar som inte har annat för sig om dagarna än o trimma sina (helt rostfria) 240's till ett rekorderliga priser.
RATED R!
4_units: Eftersom du länkade en PT, var jag bara tvungen att länka en right back at yah! :)
Hahahaha fy fan va kung.. palla fan nu blev ja inge sugen när alla bara slår på den så där
Tror inte att det var överpris, men frågan är jue, e inte så bra på bmw priser..
No you!
den var find en bilen..men köp hellre en volvo s40 elelr en volvo c70 som inte har gått 20000mil heller..du får mer användning för den..
sjä'lv har jag en s40 och det e fan en mycket bra bil...
alii P0 Men så har han sagt 200000000tusen ggr att han inte vill ha Volvo, du vet jue hur vissa är ;D
No you!