I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig hitta min stil (WTF)

Övrigt - Blandat

2008-03-17 19:43
...och inte någon annan heller.

2008-03-20 22:22
senaste året har ja genomgått ett stilbyte :)

innan körde jag alltid mjukisar (annars väldigt sällan baggy jeans) och en XL blank t-shirt och eventuellt en stor hood över samt new era keps. gav upp den stilen till sommaren och sen dess har jag haft det svårt då ja har blandat stilar mycket. nu kör ja mer lagom storlek på tröjorna och mindre baggy jeans och har vax i håret istället för new era keps. kör typ adidas zip's med mera. tror dock inte att ja kommer följa denna linjen alltför länge. svårt ju...

men lycka till o hitta Din stil ;)
 Haters gon' hate...

2008-03-21 00:00
Kan man inte bara byta stil lite som man känner för, typ några gånger i veckan eller så? Låter jättekonstigt att bara ha en. Ibland vill man ju vara en 1800-talsfiskare, ibland en 80s-yuppie, ibland en 90-talsgangsta, ibland en 50-tals-savannjägare, ibland en millenniehipster.

/Eksem, klär inte upp sig, klär ut sig

2008-03-21 00:19
word!

2008-03-24 02:45
Vafan inget krav på att ha en o samma stil varje dag, själv så kör jag lite olika, Tycker väl lite variation är kul antar jag?

Lite exempel, vafan säg va ni vill men :P

Vissa dagar väljer man att vara lite mer "alldaglig" i detta 2008, då drar jag på mig ett par shyssta "realativt" tajta jeans o en "schackrut's tröjja"
- Exempel

Vissa dagar så kan man sätta på sig ett par normala jeans o en flashig t-shirt bara, kan se ut så här...
- Exempel

Vissa dagar väljer man o bara glida med något mer bekvämt o tar på dig ett par mjukisar o en shysst huv-tröjja o varför inte en shysst keps?
- Exempel

Töntigt or not, tänkte vafan kan ju ladda upp lite bilder jag ändå har liggandes, kanske kan vara till någon hjälp...

Men vanligtvis glider jag oftast runt i baggyjeans o en lite större huv-tröjja har dock ingen bild på detta

POSTA JÄTTE GÄRNA LITE PIC'S PÅ ERA OUTFITS, KUL O SE VAFAN :)

2008-03-24 02:47
oj fel länk på FÖRSTA - Exempel

2008-03-24 12:16
Vikt, man såg verkligen hur du vågade leka med olika stilar på dina bilder.
 HELSINGBORGS IF!

2008-03-24 18:52
Jag är brud så det skulle nog inte hjälpa dig om jag visade upp mina outfits, men jag kan iallafall bidra med att säga vad jag gillar. Mitt ända råd är keep it simple!

Vanliga jeans (inte överdrivet baggy, inte tajta heller), en clean enkel t-shirt och alltid fräscha sneakers. Det är också trevligt med lite färg, men se inte ut som en regnbåge.

We remember Køge Bugt!

2008-03-24 23:55
Great tips :D

2008-03-28 00:33
Det behöver inte vara så svårt. Enklaste är nog att ta ett par schyssta jeans med lite häng och en simpel clean t-shirt till. Vill man ha något annat så ta en t-shirt med ett shysst tryck på och matcha med snygga sneakers och en riktigt nice jacka. Nike's nya vår jackor är riktigt snygga och ger en skön känsla. Satsa på något ledigt men endå något fresh och coolare.

Däremot tvivlar jag på rajhoe's förlag.. Känns lite för mycket sturplan-snubbe. För brattigt över hela stilen och du kan bli trodd att vara någon annan än vad du verkligen är.

2008-03-28 16:46
fixa ett eget självförtroende först.

2008-03-28 16:51

Är det här Stureplan? Ingen rosa skjorta som är jätteuppknäppt, inga blekta slitna jeans och inga spetsiga skor. Bara en hederlig blårandig skjorta, cardigan, rutiga bomullsbyxor, tygskor och en trenchaktig jacka. Det finns väl ändå någon förutom jag som tycker att det ser ganska bra ut?

http://img176.imageshack.us/img176/2351/dsc00554au2id2.jpg

2008-03-28 20:36
rajhoe X2

såg bra ut, även fast jag tycker det var lite kasst matchat..
men sån stil är rätt skön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.