för det första så kom jag inte på något bättre, för det andra så har jag blivit kallad smurf pga min längd så det fick bli Smurfas.
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
det var liksom min "tag" just då ^^
nilsL P20 Haha inte ens det du. Mitt efternamn är inte nåt liknande Nils eller Nisse överhuvudtaget. ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad många som har tagit sina gamla tags som namn.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
En polare gjorde den här användaren way back och postade överdrivet "ghetto" texter i lyricism och battle forumet. Lite som en parodi. Vilket var ballt. Sen fick jag höra om whoa och började gå in genom hans användare och gjorde aldrig någon egen.. Nuförtiden är det nästan bara jag som använder den här. Jag vill inte göra en ny för det är mer G att ha en användare från 2003 än en från 2008 :) även om det här nicket är helt fruktansvärt löjligt
"I lay chicks like mother goose"
"Pimpslap:
A slap delivered as a backhand to the face for disciplinary reasons. Different from a "bitch slap", which uses the palm of the hand and can be recreational."
För att jag tycker om att dela ut verbala käftsmällar.
Som en mental bitchslap, fast lite hårdare, lite bättre.
... Fast mest för att det är ett så jävla värt ord <3 :D
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Tog mitt eget namn. Entity var min första användare tror jag, men tog bort den direkt. Har ångrat det i vissa perioder, då jag känner mig lagomt anonym, men just nu känns det rätt ok ändå.
Delam tange barat
STjärt FLykting = Gert Fylking för han e bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för att jag hade det kämpigt just då! och så nu så mår jag mer som en röv så då blev dett aaz o sen kan man ju lägga på tv bilder på det så blir det mindre
Min historia är lite sorglig. Min kompis hade ett gäng fjortisar efter sig en period, tror det var mellan 5-6, de gick väl i 8-9 då tror jag. De skrev till henne på internet, ropade saker i skolan åt henne och vi hade respekt för de som fan. När hon sedan skulle skaffa lunar så döpte hon sig till scrfmf, för att det står för deras första bokstav i namnet samt vad hon tyckte att de är typ "cp, fitta, feg". Gjorde detta, antagligen för spänningens skull.. hahaha, den gången jag registererade mig här pratade vi om detta och så blev de bara de :P
För att det är sött och töntigt, som jag. Men jag stylade det med ett extra zeta betyder typ "lilla hjärtat" på spanska
jag blev medlem när det hette svenskunderjord.se och då hette jag "Lasso" vilket var mitt smeknamn på den tiden, sen när whoa kom så försvann min användare och jag vart tvungen att göra en ny. jag fattar inte varför jag heter CiL dock. det står inte för något eller så. jag ångrar mig innerligt men jag kan ju inte byta heller. jag har varit medlem för länge. så skulle det kännas fel att skaffa ett nytt nick.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Mitt nick är mitt artistnamn. Jag började syssla med hiphop väldigt sent. De flesta verkar börja när de är 11 och många lägger ner när de går ut gymnasiet och inte är världskändisar ännu, men jag började inte seriöst föränn jag var 24 eller så. Så jag var väldigt mycket äldre än alla hiphopare jag träffade. Dessutom är Uncle Sam en patriotisk figur i USA (det är han som är på den klassiska rekryteringspostern till armen), så jag tänkte att jag hade världens sämsta raggningsreplik där: "Uncle Sam wants YOU!" Det hade jag. Den har aldrig funkat!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
för att jag heter något på b och de betyder "b....... No Brain" (punkterna är mitt namn) aah och de är då för att jag är helt jävla dum i huvudet, som alla redan märkt.
Sleep is the cousin of death
jag är djur
Gangsta Rap Made Me Do It!
För jag reser lite och tyckte det har en anknytning till "LAN" vilket jag gjorde mycket som yngre.
jag fick ett meddelande på msn samtidigt som jag skulle regga mig och där stog det whats up? sen vände jag lite på det och, voila...
krrrrrrrra
Producent
2008-02-14 21:17
jag kallas för change.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Producent
2008-02-14 21:18
och majoriteten är mitt efternamn.. kom jag på. :P
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Valde mitt namn för att jag är snygg.
Producent
2008-02-14 21:25
vad har du en whoa för? du verkar inte ha något syfte med den.
kallade mig MCC när jag ägnade mig åt micen för 7-8 år sedan och något år framåt.. det var under denna period jag skaffade mig whoa, en person i kompiskretsen hade vid något tillfälle kallat mig för "Mr. M-Double-C", därifrån kommer mdubbelc
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
rättelse, skaffade den här whoa-användaren för 5,5 år sedan, innan hette jag mcc___ på whoa
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Min kompis hade ett punkarband när han var yngre, en av deras låtar hade titeln stringkärring. Tyckte det var ganska komiskt, så jag tog efter det :-)
Satt och lyssnade på "Slusken - It´s been a long road" och skrattade så mkt åt raden "Alla tjejer gillar mig för min kuk har servostyrning" så jag tog bort -styrning och vips så blev det servo. innan det hette jag parningsdags varför vette fan
remember my name<br>you'll be screaming it later!
ARTI ficial intelLECT = En maskin som är mer intelligent än en människa. Hörde nått om det på nån dokumentär och gjorde om det lite. ARTI STIC-INTELLECT AL A.L Så,så blev det.
"The best happen too those who made the best of what happend".
Var inne i en period då jag hade dille för grekisk mytologi. Så detta skulle vara mitt namn på en grekisk gud. Gynophosis,guden som uppskattade humor och respet mot sina medmänniskor. Fråga mig bara inte riktigt hur man ska uttala det :D
Jag försökte regga mig med ett antal nick (kommer inte ihåg vilka) som var upptagna, så jag sa och skrev in "fuck this shit". That's my story.
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
Middan var klar och det var typ k0kos med Kyckling tyckte det klinga i ordet Kokos, That's my story.
jag anser mig vara revolutionistisk i det mesta jag gör. undantagen är bland annat mina insater på whoa.
what's good for the goose is still good for the gander.
för att jag när jag var 13 tyckte att nile city var typ det roligaste som fanns på denna jord. därför valde jag namnet Greger , efter just brandstations chefen Greger. så nu vet ni det.
www.enigmatic.se
jag satt och slösurfade och var inne på nån såndär skriv-in-ditt-namn-här-är-ditt-reggae-namn el.dyl och fick fram deyazmech parallelt med registreringen här. kortade ner det et voilà. det är ett jävligt töntigt ett när man tänker efter men vafan.
Min första whoa hette Iraniiipaj, ett nick som jag fick rätt spontant en natt och som spred sig bland kompisarna. Haha, minns verkligen första gången som min kompis Alice kallade mig för det, sjukt spontant och utan koppling till något annat som vi prata om. Helt plötsligt slänge hon ur sig "haha, du är en iranipaj". Sen dess har jag varit allt i pajform. Detta var när jag runt 14,15. Under gymnasiet var jag och några till lite svaga på ändelsen "son" (som efternamn, alla karlssons o så!). Iranipaj och allt annat i pajform fick en ny nick-kompis, nämligen Pajson. Att jag bytte nick på whoa har nog med mitt användade att göra. Var väldigt aktiv med iranipaj och kände mig inte riktigt hemma med det nicket när jag hade slutat hänga här. Det blev ett ny start, eller ngt. Kände mig inte riktigt bekväm med iranipaj. och hade klockan inte varit halv 6 hade jag nog aldrig skrivit, men nu behöver jag sysselsätta mig med allt, i brist på bättre :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
jag har varit kallad sajja, sen 4 års ålderna av min lillasyrra, sen började resten av familjen kalla mig det. vid 14 års åldern satt jag med min kompis och min mamma roppar att det är mat o säger sajja. då kallades jag shorty, min kompis ville blanda dom båda. då blev de sajalita!
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
uhm kanske inte så coolt men min polare hette ThreeG på Lunarstorm så jag döpte mig till two_grand här. Nu på senare dagar heter vi 2g och 3g... surt på 3g nätet eftersom det inte "fanns" då.
Rock out with your cock out!
ja kommer ihåg Iraniiipaj,, ja tror hon va lite kär i mig..back then
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
kallas det av folk "på riktigt" (vägrar skriva irl) också men du skrev ju irl ändå :p Iallafall... Mitt är väl ganska givet, eller? den förstår ni ju.
"Shut up boy or I'll cut you up and make 2 midgets out of you!"
I got game they say, I holla ai baby Next thing you know we under sheets like the KKK
för att min bror heter ossibuss moget
Vart har alla med de mest spännande namnen tagit vägen? Jag vill höra bakgrunderna till namnen Amfetaminpsykos, Asexuell_hundvalp och alla med långa, utstickande namn.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
åkersbergs, säger du det? och jag som aldrig blir kär :P haha! jag minns det inte alls. däremot är mitt minne inget att lita på, kommer bara ihåg siffor om ens det. kul :) någom som passar in i tråden. råkade träffa på min vän alice efter 4 år, tjejen som faktiskt kom på mitt nick som följt mig sen dess, inte bara på whoa utan även i det verkliga livet. sjukt kul. hon kalla mig för iranipaj ett antal gånger och jag var lycklig :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Det kommer från tiden då jag hade många fantasier om förorten... en av mina vildaste fantasier handlar om en pirat från Bergshamra i Solna, och en prinsessa från Jakobsberg i Järfälla. Piraten och prinsessan hade en obotlig romans... varje gång han seglade iväg från henne så lovade han att alltid komma tillbaks för att vara med henne. Men en dag seglade han vilse på dom sju haven, och hamnade i en stor virvelström som låg precis i världens mitt. Virvelströmmen tog honom djupt ner, ner till botten av havet, men in i en konstig grotta. Den grottan behövde han många år för att hitta ut ur, men när han väl gjorde det så förenades han med sin prinsessa, och dom levde lyckliga i alla sina dar. Därifrån kommer mitt nick Förortspiraten.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
För att jag är dum i huvudet.
För att jag är awsome
Just because i stand over you don't mean you understand me
mitt kommer från de jag sysslar med...Noxudol är dom tunga grejerna lixom....
-Alla Mynt Har Två Sidor-